הקול הבא 2

מצב
הנושא נעול.

nhfk

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
עיצוב ואדריכלות פנים
נכון, אבל יש לאן להתקדם, הסלומון הזה, במחילה....
 

זהבה גרין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
שמתם לב! שהם עשו את שני החלקים באותו יום ורק פירסמו את בשני שבועות
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
שמתם לב! שהם עשו את שני החלקים באותו יום ורק פירסמו את בשני שבועות
אל דאגה, ככל הנראה גם את כל החלקים האחרים של האודישנים עשו באותו יום.
גם בפעם הקודמת זה היה כך (אולי בשני ימים)
 

progitm

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
זה כל כך לא נטרלי שם...
שכואב לשמוע באוזן,
נכון אין שם רק בדיקה של איכות מוזיקאלית,
כי הם בוחנים שם המון גם צורת הגשה של שיר ולוק,
שהגשה זה אכן חלק מהאומנות המוזיקאלית אני מסכימה לקבל את חשיבות משקלה,
אבל לוק וכו'.. זה נטו מסחרי,
זה נשמע שפדידה עבר אתם על איזה סגנון חסר לו בחברה מבחינת הזמנות
אולי טווח של חסרים, אבל זה לא נטו בדיקת שירה ומקצועיות, וחבל!
אמת מוזיקאלית צרופה זה לא...
 

Michal Roz

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אני איבדתי אמון בתכנית לאחר שהעבירו את השמנמן ההוא רק בגלל ה'לוק'.
 

yooda230

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
המשתמש נחסם
סופסוף אתר מסודר לתוכנית, נראה כמו סוג של "בלון ניסוי" שהפריחו :)
http://fdd.dx.am/
אגב, סביר להניח שהכתובת תהיה חסומה אז אפשר לבקש שיפתחו לכם האתר סה"כ מציג את התוכנית הקול הבא ותו לא.
 
נערך לאחרונה ב:

החושב

משתמש פעיל
למיטב זכרוני לא העבירו את ההוא עם ה"לוק" (זה המתופף בתזמורת).
אגב, מי לדעתכם הכי טוב עד עכשיו? (אם מותר להביע דעה כאן)
 

החושב

משתמש פעיל
כמו"כ, ודאי שכל האודישנים הוקלטו ביום אחד, ונערכו לפני השידור
 

progitm

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
אני איבדתי אמון בתכנית לאחר שהעבירו את השמנמן ההוא רק בגלל ה'לוק'.
כן כי עדין זו תוכניית מוזיקה... לקבל בגלל לוק זה מוכר רק לחברת אופנה
אבל יש להם נוסחת הלוק+הקול+ההגשה+קהל יעד אליו הם מכוונים (פתוח למספר יעדים אבל עדין מוגבל)
בקיצור העיקר לפעמים יוצא תפל ולהפך..
 

לדLed

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
התכנית הייתה סבל לעיניים ולאוזניים.
מבחינה מקצועית לא אהבתי שום בחירה שעשו שם. ואני אומרת 'שום' בלי הגזמה.
1. באופן כללי: אין קהל באולם (מרגיש נורא מוזר שקט בסוף השיר.)

2. השירים היו כל כך ארוכים! איך אפשר לשרוד עד סוף השיר בלי להעביר תחנה, אם המתמודד לא מוכשר כפי שכולם קיוו? לאודישן הם היו צריכים לעשות שיר עד דקה אחת! והשיפוט לפעמים נשמע כאילו לא ערכו אותו בכלל- ארוך ארוך ארוך.

3. בחלק מהפעמים השיפוט נעשה ע"י איציק דדיה. אני מאד מעריכה את העובדה שהוא מוכשר אבל לדעתי צריך עוד דברים חוץ מכשרון- אולי גיל? הרגשתי מאד מוזר כשהוא שפט אנשים בוגרים ומנוסים ממנו (במידה מסוימת.)

4. המתמודדים די נזרקו למים. הרבה מהם היו נורא קריפיים, או שממש לא התאימו לבמה, חלקם נראו כאילו עברו ליד האולם ואמרו - ננסה מה יכול לקרות. זה נתן הרגשה נורא לא מקצועית, למרות הלדים והתפאורה והאורות הזוהרים. (איך יכול להיות שמתמודד מגיע לאודישן אחרי ששמע רק פעם אחת את הפלייבק? זה לא משנה שזה באשמתו, הפקה נורמלית אמורה לדאוג לצופים לחוויה הגיונית. בשבילי זה לא היה עונג לראות מתמודד שלא התכונן מספיק עולה ונכשל בכל מדד אפשרי, וחמישה שופטים מולחים וצולים אותו על מדורת הבמה המפוארת. זה לא אנושי, זה לא מעניין, זה לא כיף אפילו.)

5. כמות האודישנים הייתה די בלתי נסבלת, (האורך של העונה היה מאד מאד זועק 'הצלחנו אז תאכלו אותה') הייתי מקצרת את העונה בחצי והיינו יוצאים אולי עם טעם טוב.



באופן כללי, ההרגשה הייתה די בוסרית. יכול להיות שהם ישתפרו בהמשך, בכל מקרה הפורמט לא מצא חן בעיני. (במיוחד בגלל ההרגשה של ההעתקה מפורמטים ידועים אחרים).
אני חושבת שההפקה צריכה הרבה כיווני מחשבה חדשים.
מקווה שעזרתי ;)
(פנויה לתפקיד הכותבת של העונה הבאה.)
בהצלחה!
 

piano

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
שמתם לב! שהם עשו את שני החלקים באותו יום ורק פירסמו את בשני שבועות

בדיוק!!!!!! כך זה תמיד הם מזמינים לאודישנים את כל האנשים בפעם אחת ומשדרים את זה במשך הרבה שבועות.....
ובמחילה- אני לא ראיתי שינוי בעניין של הרמה
לדעתי יש להם עוד הרבה לאן לעלות, ולא לפסול בצורה לא יפה שכזאת כל אחד ואחד שמגיע.
אפשר לומר בדרכים מאד מכובדות ויפות ולא לפגוע כך באנשים....
 

לדLed

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני הרבה יותר אוהבת את הפורמט של דה וויס שאם מישהו לא עובר, הוא פשוט יורד מהבמה בלי לדבר עם השופטים. זה הרבה יותר לעניין בשבילו ובשביל הקהל.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה