הילד יצירתי ומשלים בדמיונות שלו את הבעיות שנוצרות לו
הוא כנראה מפחד להודות בכל מיני מצבים
ומסתומא טיפוס שנוטה להסתבך הרבה
(אמרת קשב וריכוז אז כבר יש לך חצי תשובה ביד)
וה"שקר" כמו שאתה קורה לזה זה משהו שהוא בדרכו
מנסה לחפות בכל מיני מצבים ואי נעימויות שהוא נתקל בהם ביום יום.
תצא מנקודת הנחה שהוא לא אשם ולא עושה את זה בשביל לשקר
ולא בשביל לסובב את הצוות.
(אגב, גרוע שקיבלת מידע מראש על הילד זה כבר שורף אותו)
יש דרכים לשבת ולהסביר לילד שנכון שאמרת XY
אבל זה לא באמת קרה רק דמיינת שככה יכול להיות
להסביר לו ולעשות איתו סימולציות שלא כל מה שיש לו בראש
זה באמת מה שקרה במציאות
הדמיונות והמציאות קצת מתערבבים לו בראש
וקשה לו להבדיל
הוא צריך ללמוד איך להפריד בין הדברים
וכן צריך לתת בו אמון שלא יפחד מכל מיני תקריות
שיביאו אותו לחפש סיפורים לכיסוי הענין.
סליחה שהתערבתי בפורום
אני לא אשת חינוך רק אמא עם קצת נסיון
לילדים מדומיינים לפעמים.. (ב"ה זה עובר עם הגיל)
הוא כנראה מפחד להודות בכל מיני מצבים
ומסתומא טיפוס שנוטה להסתבך הרבה
(אמרת קשב וריכוז אז כבר יש לך חצי תשובה ביד)
וה"שקר" כמו שאתה קורה לזה זה משהו שהוא בדרכו
מנסה לחפות בכל מיני מצבים ואי נעימויות שהוא נתקל בהם ביום יום.
תצא מנקודת הנחה שהוא לא אשם ולא עושה את זה בשביל לשקר
ולא בשביל לסובב את הצוות.
(אגב, גרוע שקיבלת מידע מראש על הילד זה כבר שורף אותו)
יש דרכים לשבת ולהסביר לילד שנכון שאמרת XY
אבל זה לא באמת קרה רק דמיינת שככה יכול להיות
להסביר לו ולעשות איתו סימולציות שלא כל מה שיש לו בראש
זה באמת מה שקרה במציאות
הדמיונות והמציאות קצת מתערבבים לו בראש
וקשה לו להבדיל
הוא צריך ללמוד איך להפריד בין הדברים
וכן צריך לתת בו אמון שלא יפחד מכל מיני תקריות
שיביאו אותו לחפש סיפורים לכיסוי הענין.
סליחה שהתערבתי בפורום
אני לא אשת חינוך רק אמא עם קצת נסיון
לילדים מדומיינים לפעמים.. (ב"ה זה עובר עם הגיל)