חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - נטו דיווחים

מצב
הנושא נעול.

כהן לוי

משתמש פעיל
א אידישע קאפ של זלנסקי...

התרגיל האוקראיני שבלבל את הרוסים​

האוקראינים הצליחו להפתיע את הרוסים שעדיין לא כבשו את קייב, חלק משיטת המלחמה היא בתחבולה יוצאת דופן של הנשיא זלנסקי, שהורה להחליף שלטים בצמתים מרכזיים וכך הטנקים הרוסים נסעו בכיוון ההפוך

12669089089-mp4-2.jpeg

צפה בקובץ המצורף 12669089089.mp4
 

ממלכתי

משתמש מקצוען

טראמפ בועידת CPAC: “אתה יכול לקחת את 5 הנשיאים הגרועים בהיסטוריה האמריקאית, ולחבר אותם יחד, והם לא היו עושים את הנזק שעשה ביידן”. הנשיא לשעבר הזהיר כי הפלישה הרב-חזיתית של רוסיה לאוקראינה עלולה להוביל ל”מלחמת עולם” ואמר “ממשל ביידן יצטרך לעשות הרבה יותר מסתם סנקציות כדי לעצור את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין”​

 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
בעקבות הפלישה לאוקראינה וכחלק מהסנקציות הבין-לאומיות: גוגל הודיעה כי היא מונעת מפרסומים במימון רוסיה להופיע בשירותי החברה.


׳כיכר׳: נשיא אוקראינה זלנסקי שוחח הלילה עם מנהיגים יהודים במדינה, רבני ערים וקהילות וביקש מהם לקיים תפילות למען שלום המדינה.


המלחמה באוקראינה: כוחות צבא רוסיה ביצעו הלילה הפצצה כבדה בשמיי הבירה קייב. לפי הדיווחים - יותר מ-150,000 חיילים רוסים שכונסו מסביב לאוקראינה כעת נמצאים בתוך שטחה.

מבזקים כל רגע.
 

קרעפט

משתמש מקצוען
שגריר אוקראינה לאו״ם וגורמים נוספים העבירו לצלב האדום בקשות להשיב הביתה גופות של חיילים רוסים שנהרגו בקרבות. בציוץ של השגריר האוקראיני הוא מבקש לאפשר להורי החיילים קבורה מכובדת של בניהם, ומבקש לא לתת לפוטין להסתיר את מימדי הטרגדיה. בתרשים המצורף לציוץ מספר החיילים ההרוגים הוא 3500.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מארקו רוביו: אנחנו יודעים מה הייתה התוכנית של פוטין: 1. עליונית אווירית תוך 12 השעות הראשונות 2. להרוס התקשורת הצבאית של אוקראינה תוך 36 שעות. 3. להקיף את קייב ולגרום לממשלה לברוח תוך 48 שעות . 4. להכריז על ממשלת בובות תוך 72 שעות. אף אחת מהתוכניות שלו לא צלחה!
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
׳ערוץ 12׳: בתקשורת האוקראינית מדווחים: העיר נובה קחובקה שעל נהר הדנייפר במחוז חרסון, נפלה לידי צבא רוסיה. ראש העירייה: ״כוחות רוסיים הסירו את כל דגלי אוקראינה מהבניינים״.

השגריר יואל לאון ראש צוות החילוץ הישראלי בגבול אוקראינה-מולדובה, לקאהן וחכם ב׳קול חי׳: ״בכיתי כשראיתי בשבת את האנשים על הגבול. הצלחנו לחלץ במהלך השבת כ-150 בני אדם. האוקראינים פחדו לתת לנו לעבור. שיתוף הפעולה המיוחד עם הקהילה היהודית במולדובה יוצא מן הכלל. אני בדרכי לחלץ עוד 150 סטודנטים אזרחי ישראל שתקועים בגבול״.

דובר משרד החוץ ליאור חייט לארי המניק וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״על פי הערכות יש כ- 6.000 ישראלים שעדיין באוקראינה. חלקם לא מתכוונים לעזוב וחלקם בגבולות. אנחנו לא יכולים להכנס לאוקראינה ולחלץ, רק בגבולות. אנחנו נכנסים לתוך התורים ובצורה אקטיבית מוציאים אותם״.

מני גירא: ‏כ-200 פליטים, רובם יהודים, שוהים במז'יבוז'. עברו שבת עם תפילות וסעודות כרגיל. גם שם ההוראה היא לשהות תחת עלטה, כולל התאורה הקבועה ברחבת ציון הבעש״ט.

רשת ב׳: כלי רכב צבאיים רוסיים וכוחות מיוחדים נכנסו הבוקר לחארקוב, קרבות קשים במקום.
 

משה ביק

משתמש מקצוען
8:22 – אזעקה הופעלה ב'קייב' עקב תקיפה נרחבת של חיל האוויר הרוסי ברחבי העיר.

8:15 – משרד הביטחון הרוסי עדכן כי "גדוד 302 של צבא אוקראינה הניח את נשקו ונכנע לכוחותינו בכניסה לעיר ׳חרקוב׳, 471 חיילים אוקראינים נלקחו בשבי". בכירים בצבא אוקראינה הכחישו את הדיווח.

8:08 – משרד הפנים באוקראינה אישר כי "הצבא הרוסי נכנס בכוחות גדולים לעומק חרקוב". חילופי אש מתנהלים בין כוחות צבא אוקראינה לכוחות צבא רוסיה במרכז העיר חרקוב בצפון-מזרח המדינה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה