חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - נטו דיווחים

מצב
הנושא נעול.

נ. ה.

משתמש מקצוען
10:19 – שר ההגנה האוקראיני אולקסיי רזניקוב מבקש מהעולם לחזק את תמיכתו באוקראינה: "העולם לא האמין שנתנגד כך, 72 שעות ההתנגדות של המדינה הוכיחו שאפשר להדוף את התוקפנות הרוסית".
 

פ.נ

משתמש מקצוען
זלנסקי הודיע על הקמת יחידה מיוחדת של מתנדבים שמגיעים מחו"ל להלחם ברוסים
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי הודיע היום כי הצבא האוקראיני מקים ליגיון זרים עבור מתנדבים שמגיעים מחוץ לאוקראינה כדי להלחם נגד התוקפנות הרוסית כלפי מדינתו.
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי

שר האוצר אביגדור ליברמן: הודעתי כי נעמיד כל תקציב שידרש במטרה לקלוט עולים מאוקראינה. אל תחששו לבוא – אנחנו כאן​

 

פ.נ

משתמש מקצוען
רוסיה טוענת: הטלנו מצור על שתי ערים אוקראיניות בדרום המדינה
הכוחות הרוסיים שפלשו לאוקראינה טוענים הבוקר כי הטילו מצור על שתי ערים אוקראיניות - האחת בחלקה הדרומי של המדינה והשנייה בחלקה הדרום-מזרחי. במקביל, שיירת רכבים של הצבא הרוסי נכנסה לעיר חרקוב - ולפי התיעוד הותקפה על ידי הכוחות האוקראינים.
 

פ.נ

משתמש מקצוען
או"ם: לפחות 150 אלף אזרחים נמלטו מאוקראינה למדינות שכנות עקב הפלישה הרוסית
במסגרת הפלישה הרוסית לאוקראינה, סוכנות הפליטים של האו"ם מעריכה כי כ-150 אלף אזרחי המדינה עזבו עד כה את שטחה ונמלטו למדינות השכנות פולין, הונגריה, נולדובה, סלובקיה ורומניה.
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
"העם האוקראיני דוחה את הכובשים ויילחם ככל שיידרש לשחרור ארצנו", כך הדגיש נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בנאום לאזרחי אוקראינה.

"אנחנו דוחים את האויב. ואני רוצה לומר רק דבר אחד: נילחם כמה שצריך כדי לשחרר את ארצנו", אמר נשיא אוקראינה שציין כי "בקייב היה יום שמש יפהפה, שהכובשים ניסו להרוס, כמו כל דבר בהיסטוריה של ארצנו. אבל היום הוא היום הראשון לחייה של ילדה שנולדה בליל שבת במטרו של קייב, המשמש מקלט לאזרחים"

 

פ.נ

משתמש מקצוען

משלחת רשמית של רוסיה הגיעה לשיחות בבלארוס, זלנסקי דחה אותם: "מינסק הייתה שותפה לפלישה"; משוריינים רוסים נכנס לעיר חרקיב​

 

לוי יצחק.

משתמש מקצוען

‏הסרטון שמשגע את האוקראינים | חיילים פרו רוסים פרצו למרכול ולקחו לעצמם מזון ושתיה - אחד העוקבים אמר: "הם אוכלים על חשבוננו בחינם בזמן שאנחנו יושבים בבית בלי אוכל".​


צפה בקובץ המצורף VID-20220227-WA0121.mp4
 

פ.נ

משתמש מקצוען

סקר בארצות הברית: פוטין לא היה פולש בתקופת טראמפ​

רוב האמריקנים דמוקרטים כרפובליקנים סבורים שפוטין לא היה פולש לאוקראינה אם טראמפ היה כיום נשיאה של ארצות הברית וכי הוא זיהה את חולשתו של ביידן כשהזדמנות לבצע את מה שתכנן מזמן
 

פ.נ

משתמש מקצוען

חיילים רוסים מבולבלים ולא יודעים על מי לירות​

חיילים רוסים נשמעו אומרים בקשר שהם מבולבלים ולא יודעים על מי לירות כיוון שחיילים אוקראינים נראים כמותם. הם לא שיערו שהלחימה בשטח תהיה קשה כל כך לביצוע
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה