חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - נטו דיווחים

מצב
הנושא נעול.

אההה

משתמש פעיל
מה הכוונה חיילים בגבולות? מה זה ובעיקר מרווחים מכך ?
נאט"ו מחזיקה חיילים לאורך הגבולות שקרובים לרוסיה
לדוגמא פולין עוד כמה מדינות ליד
מלאות בחיילים וטילים של ברית נאט"ו להגנה מפני הרוסים
רוסיה מנסה להחליש את הברית וממש לא רוצה לראות את כל הכוחות האלה יושבות על הגבול שלה עם אוקראינה
 

ורד בגליל

משתמש מקצוען
עוד סקירות של ניצן דוד פוקס
על אוקראינה ועל הסדר העולמי
 

קבצים מצורפים

  • mpdf_11.pdf
    KB 153.1 · צפיות: 95
  • mpdf_10.pdf
    1.3 MB · צפיות: 60

פ.נ

משתמש מקצוען
אוסטרליה נגד פוטין

ראש הממשלה חשף: הפלישה ב-24 השעות הקרובות​

סקוט מוריסון, ראש ממשלת אוסטרליה טען במהלך נאומו הבוקר כי רוסיה מתכננת לפלוש תוך 24 שעות. בנוסף, הכריז גם על סנקציות • באוקראינה מגייסים חיילי מילואים (בעולם)​



אמש נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הכריז על מספר סנקציות נגד רוסיה ואמר כי "אתמול פוטין הכיר בבדלנים כמדינות עצמאיות", פתח הנשיא את דבריו, "היום הוא שולח כוחות לאיזורים בהם הכיר, זאת ההתחלה של הפלישה האוקראינית".
"מדובר בהפרות חמורות של החוק הבינלאומי", הזהיר והוסיף: "היום אני מכריז על הסנקציות הראשונות, נמשיך להטיל עוד כאלה אם רוסיה תמשיך", הסנקציות המדוברות אוסרות על נתינת כספים מהמערב לרוסיה, אלו סנקציות קלות ולא משמעותיות שככל הנראה לא יניאו את פוטין מהפלישה.
"אין לנו כוונה להילחם ברוסיה", הדגיש, אך "נטיל סנקציות שירחיקו את רוסיה מכל מימון מערבי, הגנה על החירות גובה מחיר - נוודא שהעימות הזה יפגע בכלכלה הרוסית, לא בשלנו". לסיום אמר כי "אנחנו ובני בריתנו פתוחים לדיפלומטיה - אם הרוסים יהיו רציניים".
 

כהן לוי

משתמש פעיל

vdv_centrtop.jpg

אוקראינה מגייסת מילואים ותכריז מצב חירום; "פלישה רוסית תוך 48 שעות"​


באוקראינה יכריזו על מצב חירום ומגייסים חיילי מילואים • רוסיה הורידה את הדגל בשגרירות שלה בקייב ופינתה את הצוות הדיפלומטי מעיר הבירה האוקראינית • מתקפת סייבר משמעותית נגד אוקראינה – אתרי הפרלמנט ומשרד הביטחון קרסו.


המועצה לביטחון לאומי של אוקראינה המליצה היום (רביעי) לפרלמנט במדינה להרחיב את ההכרזה על מצב חירום שכבר קיימת שנים ארוכות בשני המחוזות בחבל דונבאס שבמזרח המדינה, דונייצק ולוהנסק, ולאמץ את ההכרזה בכל מחוזות אוקראינה. במקביל, משרד החוץ הרוסי הזהיר את ארה"ב כי תפגוש "תגובה חזקה" לאחר הטלת הסנקציות מצד ממשל ביידן.
הפרלמנט בקייב טרם אישר את הכרזת החירום שעליה המליצה מערכת הביטחון האוקראינית. יו"ר מועצת הביטחון הלאומי של אוקראינה, אולכסי דנילוב, אמר הבוקר בשיחה עם עיתונאים כי "מצב החירום יאפשר לרשויות בכל מחוז ומחוז באוקראינה לקבוע צעדי חירום מסוימים לנוכח החשש מפלישה, בהם הגנה מוגברת על מתחמים ציבוריים, הגבלות תנועה מסיומות והקמת מחסומים שבהם יידרשו תושבים להציג מסמכים".
אם ייחתם צו החירום, הרשויות יוכלו להטיל גם עוצר. למרות זאת דנילוב הדגיש כי הצעד הזה לא צפוי כעת, ויוטל "רק אם התוקפנות הרוסית תסלים". הוא ציין כי הכרזת החירום תימשך חודש אחד, ושניתן יהיה להאריך אותה ב-30 ימים נוספים.
בתוך כך, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הזהיר את נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי כי על סמך מידע מודיעני אמריקני רוסיה נערכת לפלוש בקנה מידה מלא לאוקראינה בתוך 48 שעות. לפי הדיווח באתר החדשות "ניוזוויק", ההערכות מודיעין של הפנטגון אומרות כי מדובר בפלישה שתכלול מתקפות מהאוויר, טילי שיוט ופלישה קרקעית.
גורם אמריקני אמר לאתר היוקרתי כי "נשיא אוקראינה הוזהר כי בסבירות גבוהה, על פי מודיעין אמריקני, רוסיה תתחיל בפלישה בתוך 48 שעות". לדברי הגורם, "בנוסף, תצפיות על מטוסים הראו שרוסיה חדרה למרחב האווירי באוקראינה כבר מוקדם יותר היום, והטיסה מטוסי סיור לזמנים קצרים מעל אוקראינה".
גורם מודיעיני בארה"ב אישר את ההערכה שהתקיפה תכלול מטוסים, ירי טילי שיוט וכניסה קרקעית. אותו גורם אמר כי הפלישה הרוסית לא תהיה רק באזור חבל דונבאס שבשליטת הבדלנים, אלא תהיה גם התקדמות לעבר הבירה קייב מאזור הגבול הצפוני עם בלארוס.
כמו כן, בשעות האחרונות מדווחים באוקראינה כי החלה מתקפת סייבר משמעותית נגד המדינה כשאתרי הפרלמנט ומשרד הביטחון קרסו. הרשויות באוקראינה אמרו השבוע שהם קיבלו אזהרות ברשת לפיהן האקרים מתכוונים לפתוח במתקפות גדולות על רשתות של סוכנויות ממשלתיות, בנקים ומערכת הביטחון.
במקביל, פרסם משרד החוץ בקייב אזהרה לאזרחי המדינה השוהים כעת ברוסיה וקרא להם לעזוב אותה מיד. בהודעת המשרד נאמר כי "התוקפנות של מוסקבה עלולה להביא לפגיעה בשירותים הקונסולריים עבור האוקראינים ברוסיה". גם ארה"ב פרסמה לאחרונה אזהרה עבור אזרחיה הנמצאים ברוסיה.
בתוך כך, לאחר שאמש הודיע הנשיא וולודימיר זלנסקי על גיוס חיילי מילואים, הבוקר פורסם הצו הגיוס במסגרתו יידרשו להתגייס 36,000 חיילי מילואים בני 18 עד 60. הנשיא זלנסקי הכריז כאמור על גיוס חיילי מילואים, תוך שהוא מדגיש כי לא מדובר בגיוס כללי, זאת כשברקע חילופי האש בימים האחרונים מול הבדלנים בדונייצק ובלוהנסק.
במקביל, אחרי ששורת מדינות במערב כבר פינו את השגרירויות שלהן מקייב, הצהריים גם רוסיה הודיעה על פינוי הצוות הדיפלומטי שלה משם ועדי ראייה דיווחו הורד דגל רוסיה ממבנה השגרירות בבירה האוקראינית.
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
דיווחו גם על מתקפת סייבר שהקריסה את המערכות של הפרלמנט ומשרד ההגנה האוקראיני.
(פוטין לא טיפש...)
 

שלוומי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הרב אליהו לופיאן כותב: "אני שמעתי בלונדון מפי הקדוש ר’ אלחנן וסרמן זצ"’ל, שאמר בשם החפץ חיים זצוק"ל, שחז"ל אומרים שמלחמת גוג ומגוג תהיה שלוש פעמים, ואז היה אחרי המלחמה העולמית הראשונה, ואמר החפץ חיים שהמלחמה הזאת הייתה מלחמת גוג ומגוג הראשונה, ובעוד עשרים וחמש שנה בערך, תהיה עוד מלחמה עולמית שנייה, שהמלחמה הראשונה תהיה כאפס נגדה, ואחר כך תהיה מלחמת גוג ומגוג שלישית - עת צרה היא ליעקב, אבל ממנה יושע. וסיים הג"ר אלחנן ואמר, כי חבלי משיח מוכרחים לעבור, רק המשכיל בעת ההיא ידום ויתכונן בהכנה דרבה אולי יזכה לראות בנחמת ציון וירושלים" אולי הגיע זמן הגאולה???..........................................
 

נ. ה.

משתמש מקצוען
אולי הגיע זמן הגאולה???..........................................
אולי.
לא נוכל לדעת עד שנראה.
ועד שזה קורה- מומלץ לא להיכנס לנושא הזה באשכול ולהסיט את האשכול כדי שלא יינעל / יימחק.
 
נערך לאחרונה ב:

נ. ה.

משתמש מקצוען
מה המצב?
מי יודע?
 

ברוך 2

משתמש פעיל
אומרים בשם ר' חיים מבריסק:
שכל מה שנאמר בשם הגר"א על הרוסים בשערי איסטנבול לפני ביאת המשיח
נאמר רק על זמנו של הגר"א
ולא על מלחמות מאוחרות יותר
חייב להיות
רוסיה כבר שלטה באוקראינה כמה פעמים מאז
מה גם שהוא דיבר על קרים שרוסיה שולטת שם כבר כמה שנים

בתפילה שנזכה ל"פתאום יבוא האדון אל היכלו"
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

פוטין הכריז מלחמה | טילים בליסטיים וטילי שיוט פוגעים במטרותיהם באזורים שונים באוקראינה
דיווחים על פיצוצים בקייב, חרקוב, אודסה, בראדיינסק, מריאופול
וכמובן בלוהנסק ודונייצק​

 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
דיווחים על תקיפה רוסית באזור נמל התעופה בוריספול בקייב
 

united state

משתמש פעיל
אפשר לעזוב יבשתית,
ניתן לפנות לשגרירות ישראל כעת בעיר לבוב לסיוע במילוט מאוקראינה דרך מדינות שכנות אפי' לאלו שיש להם בעייה בדרכונים וכו'
 

gitsh

משתמש מקצוען
D I G I T A L
יש עידכונים?
משרד החוץ האוקראיני מדווח על מאות נפגעים
מתקפות טילים בנקודות רבות ליד הגבול כולל גבול בלארוס והאי קרים
רוסיה תוקפת את קייב בטילים בליסטיים, התושבים התבקשו לרדת למקלטים
יש גם שמועות על צנחנים באודסה ופלישה לחראקוב
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה