אני חושב שאם מישהו יעלה פה מפה של העיר ויסביר לציבור איך השכונה הזו תקועה כעצם בגרון,
זה יועיל להסביר לציבור מה הבעיה...
זה יועיל להסביר לציבור מה הבעיה...
יש לנו כאן בעייה לחלק מהמשתתפים: אנחנו נעים בין חרדים לחילונים, וזה לא צודק כי יש המון סוגים של דת ולאום באמצע.נו נו,
תלך היום בסנהדריה שמואל הנביא וארץ חפץ אין שם חילוני אחד!!!
אא"כ בחרדים שעשו את הדרך ההפוכה... ל"ע רח"ל...
במעלות דפנה זה כמעט 100% חרדים....
ואפי' ברמת אשכול היום החילונים הם מיעוט קטן...
ואם מעמיקים משמואל הנביא לארץ חפץ, נתקלים בסוף ברכבת הקלה על ציר 1 לפני שתמצא רוב מוחלט של חילונים בשכונה כל שהיא....
איני יודע מי אתה אבל דבר אחד אני יודע: אתה - בניגוד להרבה אנשים שמתייחסים כללית למעליות וכו' ולא קולטים את הנקודה שהעלית כאן - מכיר את הנתונים היטיב, כל מילה שלך קולעת למצב בשטח.שכונה שהתחרדותה ברורה, או שהשיווק פונה רק למגזר שלנו, בניית מגדל אחד ואפילו עשרה לא יזיק במקומות שיש ביקוש לחרדים אמריקאים (ולא דת"ל אמריקאי) לכן בניית שכונה של בניינים של 5 קומות אחרי השיווק וכ"ש האכלוס נרשה לעמנו פינוי בינוי או חידוש של מגדלים בצירים הראשיים, אך בניית שכונה של 6 או 10 אלף דירות! שכולה מעל 11 קומות (והצירים הראשיים יותר מ14!)
ועוד בבית שמש שעם כל הכבוד, הביקושים בה (ועוד למספר הגדול כל כך של דירות) פחותים ממעלות דפנה בירושלים, זאת ועוד שהשיווק פונה רק למגזר החילוני האמריקאי, שינוי שם השכונה ל"רמתיים" שכנוע הרוכשים על קיומו של כביש גישה מכביש 38 (עדות אישית) כביש שעתיד בנייתו לוטה בערפל (+הטעייה התכנון הוא מנחל נובע ולא מ38 והכביש הזה אדרבה אמורה להתחבר עם ד2) ועוד, בדירות שישנם סוכה כשרה הם לא מאפשרים חיי חג נורמליים (שתיית קפה בעמידה)
להשוות את כל זה לירושלים הוא השוואה שרחוקה מן הדעת,
להשוות לנווה שמיר ג"כ הזוי שכן שם הבניינים ברובם נמוכים יותר הסוכות בכל הדירות גדולות יותר (שימו לב הסוכות בנווה שמיר אינם בחזית הבניין, אלא בנוסף לסוכה גדולה מהצד כדי להבליט מראה חילוני,) ועוד ששם המחיר למשתכן קבע את גורל הבעלות על המקום (60% חרדי) ברמתיים כולו שטאח פרטי שאין עליו את המבצעים של מחיר למשתכן, חבל,
להשוות שכונות בבית שמש שהתחרדו בעבר הוא טעות, שכן התחרדותם החלה לפני תחילת השיווקים ההמוניים בד" וה" (השיווקים בג החל לפני המחיר למשתכן )
לכן בניית מגדל בודד ברמה ד פחות משמעותית מאשר תכנית שגם המספרים העצומים של מספר הדירות וגם שינוי השם, ("רמתיים") השיווק, גובה הבניינים + המחירים כל אלו אי אפשר שיאושר בלי אישור של כל רבני העיר אלו שתומכים במעליות שבת ואלו שלא כלל לא משנה! כל אלו הם כקוץ בשכונות החרדיות שמקיפים אותו כפרח ב-א-ג-ד,
אם ה לא ישמור עיר שווא שקד שומר
אני לא מצליח. תעה גוגל ותקבל מיד, ואז תבחין כיצד רמה א' ב' ג' וד' וכן נחלה ומנוחה מאחורה והמנזר (עם העתיד) משמאל. ממש פרח שזה הלב (איפה שכתוב "רוטשטיין")אני חושב שאם מישהו יעלה פה מפה של העיר ויסביר לציבור איך השכונה הזו תקועה כעצם בגרון,
זה יועיל להסביר לציבור מה הבעיה...
א. אנחנו מדברים כבר על 12.אין מה לעשות פעם בבני ברק היה בנינים עד ארבע קומות היום לפחות שש קומות, כמו כן צריך להתרגל שיש עשר קומות בבניין
אני חושב שאם מישהו יעלה פה מפה של העיר ויסביר לציבור איך השכונה הזו תקועה כעצם בגרון,
זה יועיל להסביר לציבור מה הבעיה...
אתה מתכוון לאמריקאים על הרצף החרדי לייט-חרדי לייט לייט....יש לנו כאן בעייה לחלק מהמשתתפים: אנחנו נעים בין חרדים לחילונים, וזה לא צודק כי יש המון סוגים של דת ולאום באמצע.
כשאני אומר "רוב מוחלט" אני מתכוין לא לאנשים שאינם חרדים אלא לסוג האנשים שלא מפריע להם הקומות הגבוהות כל כך. יש שם (מהתרשמות של עובר ברכב בלי היכרות עמוקה) כמויות של חוזרים בתשובה, שצריך להשתחוות אליהם על כך שהם לא משתשמים במעלית רגילה בשבת קודש, אבל את הניואנסים של מעלית שבת אין להם. מה לעשות.
מדוייק עכשיו תבין מה עושה לדבר הזה להכניס כאן 4000 דירות של חילונים ודת"ל (וזו רק ההתחלה) איך כל השכונות החרדיות מאבדות קשר אחת עם השנייה. זה יהפוך להיות כמו רובעים ז' וג' באשדוד - שני מרכזים שלא הופכים למשהו גדול אחד לעולם.תסלחו לי אם זה לא ממש מדויק -
צפה בקובץ המצורף 1266152
איפה ג' בכלל...תסלחו לי אם זה לא ממש מדויק -
צפה בקובץ המצורף 1266152
במפה - רמת אבי עזריאיפה ג' בכלל...
אין להם כבר מה ללכת לגילה, גם היא מתחרדת ומשתכנזת בקצב...אתה מתכוון לאמריקאים על הרצף החרדי לייט-חרדי לייט לייט....
ואתה צודק בקטע הזה...
מה גם הרב של השיכונים שן יוצא כבר שנים בחרב ובחנית נגד התכנית שם, והוא לא מסכים לקהילות הספרדיות שם לחתום...
כי הוא טוען שזה יביא ציבור אקסלוסיבי ושכל הספרדים ירגישו לא במקום ויילכו לגילה...
יש כל מיני סוגים של פרחים. כשאומרים פרח הכוונה למשהו שהוא במרכז וכולם מסביבו. כאן רואים משלושה צדדים את כולם. הסיבה שלא רואים את הרביעי, זה סיפור מרתק על כנסייה שרכשה שטחים ומכרה לחרדים שגילו שם קברים שפתחו מלחמה.. .אל תשאלאיפה ג' בכלל...
ומפה זה נראה משהו באמצע העיר אבל בצד... ממש לא במרכז הפרח...
אגב, הפרח מה הוא בכלל אני גם לא רואה אותו במפה הזו...
מעניין שלא תראה אף אחד שיספר לחילונים על הקברים ש"אולי" יש שם ועל ה"סכנה" לגור במקום כזהשפתחו מלחמה
כן. זאת אחת הטענות (השקריות) של העוסקים בביזה.מעניין שלא תראה אף אחד שיספר לחילונים על הקברים ש"אולי" יש שם ועל ה"סכנה" לגור במקום כזה
אם תרצה - זו על רגל אחת תמצית הסיבה לבניית המגדלים דווקא שם
אני בצד שלךכן. זאת אחת הטענות (השקריות) של העוסקים בביזה.
אז תן לי רק לספר את העובדות: ההר הזה נסרק על ידי אתרא קדישא (הגוף הכי קנאי למי שמכיר) והיא נתנה הכשר לשכונה, למעט מקומות ספציפיים ששם אכן הוקמו קוביות בטון מכוערות, אנדרטה לאבות אבותינו (או בני דודיהם) שהתגורר כאן.
כך שאין בעייה לאף אחד לקנות שם, גם למחמירים ביותר.
חלילה לא חשבתי אחרת. רק אמרתי שהם אומרים כך.אני בצד שלך
רק הסברתי את הבסיס למה שהתפתח
דייקת טוב(או בני דודיהם)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: