דרוש מידע דעתכם על הצעת החוק החדשה על לימודי תעודה למקצועות הבריאות

המוכשר !!!

משתמש מקצוען
מה דעתכם על הצעת החוק החדשה?
לאשר לימודים של קורס מזורז או אפילו שנתיים לימודים של י"ג י"ד בסמינרים למקצועות הבריאות: ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת, פיזיותרפיה, תרפיה באומנות וכו'
במקום לימודי תואר של 3.5 שנים הכוללת 1000 שעות הכשרה+ מבחן רישוי
אני חושבת שזה דבר ראשון יפגע בציבור שלנו.
יצאו לשוק מטפלות לא מקצועיות ללא מספיק ידע והכשרה והפגיעה תהיה במטופלים. בילדים שלנו.
מצד שני אכן יש חסר במטפלות בגלל שעד היום זה היה אפשרי רק עם לימדי תואר.
במילא כולם אח"כ מקבלות הדרכות
אז לא יקרה כלום
 

Lady D

משתמש פעיל
אנחנו הראשונות שרוצות שיהיה עוד כוח בשוק. אני עובדת במקצוע פרא רפואי במוסד חינוכי חנ''מ וכמעט קורסת מעול העבודה
איפה הקולגות שלי? הן קיימות בהמוניהן אבל לא מסכימות לבוא לעבוד בשכר של מורה. כן כן הידעתם? מרפאה בעיסוק קל''ת ועוד, שעובדת במסגרת אופק חדש מקבלת שכר של מורה (לפי הדרגה שלה)
אין גמול למקצועות פרא רפואיים.
כך שכמו שכתבו מעליי ואני מחזקת את הדברים מהשטח- אין מחסור בצוות פרא רפואי אלא השינוי צריך לבוא קודם כל בתנאי העסקה שיגרמו לנשות המקצוע לעבור לשירות הציבורי מהשירות הפרטי
 

רחלה 123

משתמש מקצוען
מצטרפת לדברים של @ככר השוק
אנשים ימכרו את הבית שלהם כדי לתת לילד טיפול פרא רפואי מתאים.
וחבל.
סתם יעלה לנו ההורים הכל יקר יותר ונחכה לתורות בפרטי.
וזה לא בגלל שהבנות לא יהיו טובות, זה בגלל שהמסלול לא יהיה מספיק מקצועי.
אני חושבת שמינימום לפני שמעבירים חוק הזוי כל כך משהו שם צריך לשבת ולחשוב איך יראו הלימודים והקורסים.
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
הבנתי. אז לכן תשלחי את כל הבנות לעבור כסייעות בחנ"מ להרויח שכר מנימום
כדי שאת וחברותיך תקחו 300 ש"ח לשעת טיפול פרטי.

כל אלו שכותבים , כותבים מאינטרסים..
אני אסביר לכם למה זה מרגיש צרות עין מצד נשות המקצוע החרדיות?
כי לא ראיתי אף לא אחת מהן שמנסה להציע דרך שהמהלך יתאפשר
אלא רק להלחם, להתנגד, לאיים איזה אסון הולך ליפול על הציבור החרדי
ולא ההיפך- שהן, נשות המקצוע החרדיות יסייעו במהלך הזה לתועלת הציבור כולו ולתועלת הבנות שלנו- שלהן
שיוכלו ללמוד מקצועות שחסרים בשוק על רמה, עם רווח הגיוני באיכות טובה ובפרק זמן סביר.
לא, עיני לא צרה ברווחים שלהן, שיעבדו ויהנו מיגיע כפיהן ומפרי עמלן
אבל שלא תפגענה באחרות שרוצות גם להכנס לשוק בדרך כשרה.
כוכב,
נימת דברייך כל כך מאשימה ותוקפנית.
מתנהל כאן דיון עניני ובמקום להאזין לטענות שחוזרות על עצמן , את נותנת הרגשה כאילו כולם מלבדך צרי עין ואינטרסנטים.

אם הייתי מספרת לך על מהנדסת גשרים שהוכשרה תוך חודשיים,
בתכנית לימודים מקוצרת בסמינר, דילגו על התיאוריה ועל המתמטיקה, עברו מיד לשרטוטים ומידולים.
בתור אשת מקצוע היית נזעקת, או שהיית מעדיפה שלא להיחשב כצרת עין?
דווקא מי שאיש מקצוע אמור להבין כמה לימודים הם נדרשים ומוכרחים, ואיך דילוג על היסודות שלהם יביא סכנה אמיתית.

במקרה שלפנינו, אנשי המקצוע, הם מבחינתי בעלי הסמכא,
ואם כולם, פה אחד, אומרים לך שהלימודים נצרכים, וויתור עליהם הוא בעייתי ומסוכן, הרי שיש דברים בגו.
ברור שמי שהחליט לפתע לקצר ולהתאים את הלימודים לצרכיו, הוא זה שחובת ההוכחה עליו, ולא על בעלי המקצוע הותיקים.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
אז גם לבעלי המקצוע זילות המקצוע מפריעה מאד ולנו כהורים היא אמורה להפריע עוד יותר.
יש מקומות חרדים שמלמדים את המקצועות לתואר אקדמי מוכר והבוגרות מצליחות מאד כולל מסלול של בעלז.
הבעיה היא של חלק מהציבור החרדי שלא מבין:
1. שיש מקצועות שלא יכולים להיות סטריליים כי החיים עצמם לא סטריליים ועולם הטיפול איננו סטרילי. כולל הפרא רפואי.
שהם כוללים לימודים כמו גנטיקה והתנסות קלינית בבית חולים ואין בארץ בית חולים נפרד כי לא אמור להיות.
2. שחייבים לדעת אנגלית ולא יעזור לבכות "תנגישו לי". רוב המאמרים והחידושים מתפרסמים באנגלית וגם עב' החקר בתואר ומושגים רבים הם רק באנגלית.

אז יש את ההורים שחושבים שאם הבת שלהם יכולה להתחתן היא גם יכולה ללמוד כאלו קורסים ולעשות התנסות קלינית
ויש את ההורים שישלחו רק אחרי החתונה בתנאי שיש להם או לזוג מקור מימון. זכותם.
אבל לשנות בכח את המקצוע ולהנמיך את רמתו זה פשוט לא שייך.
בדיוק על זהעל אני מדברת,
מה ההבדל בין בוגרת של בעלז,
לבוגרת סמינר אחר?
-מה חטאה מישהי שגדלה בסמינר אחר?
ולכן אני אומרת , שאפשר להכניס,
הצורה מסוימת לבנות ,
חלק מהסילבוס,
ואת החלק הנוסף -הבעיתי יותר ילמדו במסלול המשך - בנפרד מהסמינר.

אממה,
העלו כאן אכן בעיות קשות
-כמו ניגוד אינטרסים עם הסמינרים,
עלות,
לגבי המלמדים המקצועים - יקחו את אותם אלו שמלמדים בבעלז - אני מאמינה של א התתפשרו שם על התוכן הלימודי שיהיה איכותי, ומאידך משהו שהואזן מסוגלת לשמוע...

מבינה את ניגוד האינטרסים - שלצערינו פוגש אותנו כציבור בכל כך הרבה סיטואציות,

ולא התכוונתי לרגע אחד קטן, לקבל צוות שהוכשר בצורה פחות טובה אפילו בקצת מהמקסימום....
אכן , גם אני כהורה, רוצה לילדי את המקסימום...

אני מבינה פה, שככל הנראה המתכונת המלאה- לא תוכל להיכנס לסמינרים- לא בגלל בעיתיות (שאחת אף אשה חרדית רצינית לא היתה לומדת את המקצוע... אלא בגלל אינטרסים צרים... של הרבהב שבוחשים בקלת מכל צדדיה - ונוח להם המצב כפי שהוא....)

מומלץ להתיעץ עם האדמור מבעלזא, ולהבין את הנוסחא ללימוד איכותי ורציני, של א פוגם באיוכת החומר המועבר, ומאידך שומר על קודשתן של בנות ישראל....
(או שהעסקנים יועילו בטובם לבדוק את הענין לעומק....)

ועד אז יאלצו עמך בית ישראל, שיש להם ילדים מתוקים , שעדיים לגדולות, לשחר לפתחם של נשות מקצוע , שמ-א-ד רוצות קולגות לעסק הפרטי שלהם..
בשל ילד עם בעיצ הצפתחות זעירה שאם לא תטופל בזמן - יכולה להוביל להשלכות מורכבות יותר....
לקבל טיפול של שעה בשעה מ-א-ד לא נוחה לאמא ולילד, בסכום שעולה כ400 שקלים לשעה,
ותכפילו את זה כפול מינימום 10-12 מפגשים.....

בהצלחה לכוללם...
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
בדיוק על זהעל אני מדברת,
מה ההבדל בין בוגרת של בעלז,
לבוגרת סמינר אחר?
-מה חטאה מישהי שגדלה בסמינר אחר?
ולכן אני אומרת , שאפשר להכניס,
הצורה מסוימת לבנות ,
חלק מהסילבוס,
ואת החלק הנוסף -הבעיתי יותר ילמדו במסלול המשך - בנפרד מהסמינר.
בעלז לומדות במסלול נפרד באונו. לנשואות בלבד.
 

StOT

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מומלץ להתיעץ עם האדמור מבעלזא, ולהבין את הנוסחא ללימוד איכותי ורציני, של א פוגם באיוכת החומר המועבר, ומאידך שומר על קודשתן של בנות ישראל....
(או שהעסקנים יועילו בטובם לבדוק את הענין לעומק....)
המסלול של בעלז, זה בתוך האקדמיה. הם פשוט מעניקים איזה סוג של ליווי לבנות שלומדות באקדמיה. כעת הבנת את הנוסחא למקצועיות ואיכות?
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
בדיוק על זהעל אני מדברת,
מה ההבדל בין בוגרת של בעלז,
לבוגרת סמינר אחר?
-מה חטאה מישהי שגדלה בסמינר אחר?
ולכן אני אומרת , שאפשר להכניס,
הצורה מסוימת לבנות ,
חלק מהסילבוס,
ואת החלק הנוסף -הבעיתי יותר ילמדו במסלול המשך - בנפרד מהסמינר.

אממה,
העלו כאן אכן בעיות קשות
-כמו ניגוד אינטרסים עם הסמינרים,
עלות,
לגבי המלמדים המקצועים - יקחו את אותם אלו שמלמדים בבעלז - אני מאמינה של א התתפשרו שם על התוכן הלימודי שיהיה איכותי, ומאידך משהו שהואזן מסוגלת לשמוע...

מבינה את ניגוד האינטרסים - שלצערינו פוגש אותנו כציבור בכל כך הרבה סיטואציות,

ולא התכוונתי לרגע אחד קטן, לקבל צוות שהוכשר בצורה פחות טובה אפילו בקצת מהמקסימום....
אכן , גם אני כהורה, רוצה לילדי את המקסימום...

אני מבינה פה, שככל הנראה המתכונת המלאה- לא תוכל להיכנס לסמינרים- לא בגלל בעיתיות (שאחת אף אשה חרדית רצינית לא היתה לומדת את המקצוע... אלא בגלל אינטרסים צרים... של הרבהב שבוחשים בקלת מכל צדדיה - ונוח להם המצב כפי שהוא....)

מומלץ להתיעץ עם האדמור מבעלזא, ולהבין את הנוסחא ללימוד איכותי ורציני, של א פוגם באיוכת החומר המועבר, ומאידך שומר על קודשתן של בנות ישראל....
(או שהעסקנים יועילו בטובם לבדוק את הענין לעומק....)

ועד אז יאלצו עמך בית ישראל, שיש להם ילדים מתוקים , שעדיים לגדולות, לשחר לפתחם של נשות מקצוע , שמ-א-ד רוצות קולגות לעסק הפרטי שלהם..
בשל ילד עם בעיצ הצפתחות זעירה שאם לא תטופל בזמן - יכולה להוביל להשלכות מורכבות יותר....
לקבל טיפול של שעה בשעה מ-א-ד לא נוחה לאמא ולילד, בסכום שעולה כ400 שקלים לשעה,
ותכפילו את זה כפול מינימום 10-12 מפגשים.....

בהצלחה לכוללם...
זה קצת לא סביר לדבר ככה אם לא בדקת בעצמך
בכל תואר יש קורסים שנבנים זה על זה ואיתם מתקדמים משנה לשנה
ואם בשנה ב יש התנסות באודיולוגיה אי אפשר לדחות אותה לשנה ג בשם הרצון לא לתת לבנות ללכת להתנסות בבי"ח מעורב. כי ההתנסות של שנה ג בנויה על זו של שנה ב'.
הציבור החרדי חייב להבין שלא כל דבר צריכים להנגיש לו. הוא לא נכה בשכל ולא ברוח ויש מקצועות שהם לא סטריליים נקודה. תכלס גם פקידה בבנק בת 21 עובדת עם גברים וגם מוכרת בחנות גרביים בבני ברק יכולה לפגוש ספקים גברים.
מי שבכל זאת רוצה לימודים סטרילייים שישלח את הבת שלו נשואה וגם ישלם עליה או שהיא תשלם על עצמה.
שנית, יש קורסים שמועברים על ידי מרצים גברים או מרצות חילוניות כמו רופאים, מדענים וכאלה.
אין מספיק מרצים כאלו שגם מוכשרים להעביר את החומר וגם חרדים. את מכירה סמינר שיכניס אותם?
 

reish

משתמש מקצוען
לבעלז יש מסלול נפרד?
הקלינאיות שאני מכירה ששייכות לבעלז למדו במסלול הנפרד הרגיל באונו. בכל מקרה הבנתי שהוא נסגר לפני מספר שנים.
 

StOT

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
הציבור החרדי חייב להבין שלא כל דבר צריכים להנגיש לו. הוא לא נכה בשכל ולא ברוח ויש מקצועות שהם לא סטריליים נקודה.
מי שבכל זאת רוצה לימודים סטרילייים שישלח את הבת שלו נשואה וגם ישלם עליה או שהיא תשלם על עצמה.

ומתעלמים קשות מהעובדה שהמגזר שלנו בחר את התנהלות חייו-קרי לחתן ילדות בנות 18-19-20 ולצפות שהן יגיעו כבר עם תעודה ועבודה מכובדת ששכרה בצידה+ אפשרויות קידום לאורך שנות העבודה והילודה, ובכל המקצועות שחסרים אצלינו…. והבה נתאים להתנהלות הזו את כל המקצועות, ונצפה שיצאו מטפלות מושלמות לילדינו.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
זה קצת לא סביר לדבר ככה אם לא בדקת בעצמך
בכל תואר יש קורסים שנבנים זה על זה ואיתם מתקדמים משנה לשנה
ואם בשנה ב יש התנסות באודיולוגיה אי אפשר לדחות אותה לשנה ג בשם הרצון לא לתת לבנות ללכת להתנסות בבי"ח מעורב. כי ההתנסות של שנה ג בנויה על זו של שנה ב'.
הציבור החרדי חייב להבין שלא כל דבר צריכים להנגיש לו. הוא לא נכה בשכל ולא ברוח ויש מקצועות שהם לא סטריליים נקודה. תכלס גם פקידה בבנק בת 21 עובדת עם גברים וגם מוכרת בחנות גרביים בבני ברק יכולה לפגוש ספקים גברים.
מי שבכל זאת רוצה לימודים סטרילייים שישלח את הבת שלו נשואה וגם ישלם עליה או שהיא תשלם על עצמה.
שנית, יש קורסים שמועברים על ידי מרצים גברים או מרצות חילוניות כמו רופאים, מדענים וכאלה.
אין מספיק מרצים כאלו שגם מוכשרים להעביר את החומר וגם חרדים. את מכירה סמינר שיכניס אותם?
ראשית: בדקתי את דברי מול 2 קלינאיות + מטפלת ריגשית שעברו את כל מסלול הלימודים...
-אכן לא למדתי בעצמי את הלימודים, זה עדיין לא אומר שאני לא יכולה לכתוב את דעתי,

שנית: אני מסכימה עם כל מילה,
לא ככ מבינה מה הבעיה להנגיש כן חלק מהקורסים,
מבינה שחלק בנוי נדבך על נדבך,
אבל אפשר לפחות חלק מסוים (נגיד שליש מהחומר)
ללמד בשנתיים הראשונות...
ואת ההמשך ללמוד באונו או כל מקום אחר..
זו היתה השאלה שלי,
אבל אם אין אפילו אבן אחת שיכולה להילמד בנפרד,
אין לי מה להגיב
(רק שדיברתי עם 2 קלינאיות תקשורת + מטפלת ריגשית, והן אמרו לי שחלק מהלימודים לדעתם כן היה ניתן ללמד קודם,
ולהשלים כשנתים שנתיים וקצת אחרי הסמינר...
אבל פה מעל דפי פרוג זה לא נשמע כך..
-הם אמרו שמצד אחד זה יכול להיות רעיון טוב , לקצץ לפחות חלקית את הלימודים,
שילמדו בסמינר וינוקדו בנפרד..
הן כן היו כנות והעלו בפני , את הבעיתיות של הצפת השוק,
כיון שזה מקצוע שהרבה בנות יכלו ללמוד , לו היה מישהו שהיה מכניס להן לראש,
שזה אפשרי.. והגיוני..
והיה חוסך להן לפחות שנת לימודים אחת ארוכה ומתישה....
(אמרה לי זאת קלינאית תקשורת מ-א-ד מוכרת בבני ברק...)
מאידך אחרי שהן כבר למדו והשקיעו, הן כן מעדיפות שהשוק ישאר כמות שהוא,
כיון שברגע שיהיה יותר היצע המחיר , לשעה פרא רפואית תרד....

(כמו"כ כתבתי כבר שאני לימדתי ועזרתי למישהי בלימודי סטטיסטיקה... כך שברור שיש לימודים שאפשר לבודד אותם, ללמוד הרבה מלימודי החינות מיוחד , אבל לפחות לחסוך שנה אחת...)
כאן על דפי פרוג,
ניכר שאין אפשרות אפילו ללמוד 5 שיעורים - שלא יהיו בעיתיים...
ועליהם נשען כל החומר....

כיון שאני עצמי לא למדתי את המקצוע, אין לי יכולת להתמודד עם כל טענה בנפרד,
אני מאמינה שיש אמת בשתי הצדדים....
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אני מסכימה עם כל מילה,
לא ככ מבינה מה הבעיה להנגיש כן חלק מהקורסים,
מבינה שחלק בנוי נדבך על נדבך,
אבל אפשר לפחות חלק מסוים (נגיד שליש מהחומר)
ללמד בשנתיים הראשונות...
ואת ההמשך ללמוד באונו או כל מקום אחר.
כיום הלימודים הם 3.5 שנים. פרק זמן נכבד לכל הדעות
מה שאת מציעה יאריך אותם וגם יצור בעיות מול כל מיני מלגות
על מה ולמה?
שנית, קורסים לתואר דורשים כפיפות ופיקוח מצד המכללה שמעניקה אותם. סמינרים לא אוהבים להיות כפופים למוסדות אחרים
שלישית כבר הסבירו לך שרוב הסמינרים לא יפתחו בעצמם תוכנית מלאה לתואר ראשון כי זה גם כפיפות למל"ג וגם לא רווחי.

בואי נשמה, תלמדי לתואר ראשון בפרא רפואי , תראי איזה עומס מטורף של שעות זה גם ככה ותביני למה התוכנית שלך לא ריאלית.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
כיום הלימודים הם 3.5 שנים. פרק זמן נכבד לכל הדעות
מה שאת מציעה יאריך אותם וגם יצור בעיות מול כל מיני מלגות
על מה ולמה?
שנית, קורסים לתואר דורשים כפיפות ופיקוח מצד המכללה שמעניקה אותם. סמינרים לא אוהבים להיות כפופים למוסדות אחרים
שלישית כבר הסבירו לך שרוב הסמינרים לא יפתחו בעצמם תוכנית מלאה לתואר ראשון כי זה גם כפיפות למל"ג וגם לא רווחי.

בואי נשמה, תלמדי לתואר ראשון בפרא רפואי , תראי איזה עומס מטורף של שעות זה גם ככה ותביני למה התוכנית שלך לא ריאלית.
טוב ,
השלמתי תואר ראשון - אבל במקצוע אחר - יודעת מה זה דרישות של תואר....
אני מסכימה שיש בעיתיות,
אני לא מתעלמ ממנה,
ובטוחה שצריך הרבה יותר מרצון טוב (ולכן זה לא יקרה)
סמינרים כמו החדש ,
הכניסו לימודי תואר בצורה כזו בהנדסאים - נכוןשזה לא ממש דומה,
אבל זה מראה שלפחות חלק מהחומר - זה כן אםשרי,
וזה בפיקוח של מכון לב,
המורות לא יכולות להתערב לא הציונים , ולא בשום דבר אחר....
הבנות מעלות את שיעורי הבית /המבחנים,
ומכאן מכון לב בודק אותם ,
המורים הם מורים של מכון לב או עברו הכשרה על ידם,
כך שאפשר להעתיק חלק מהמודל הזה....
ורק אחרי שהבנות יסיימו את המסלול , ימשיכו את הלימודים במכון לב,
רק אז הם מקבלו תעודה לפני זה הן למדו הנדסאי - רגיל!(ללא תואר)
ברור שזה יסבך והכל - אבל זה לא בלתי אפשרי.
וכך זה יחסוך לפחות חלק מהלימודים,
את הלימודים הכנה את לימודי המסטטיסטיק הועוד חלק ניכר מהסילבוס של שנה א'
תסכימי איתי שזה היה נחמד לו היה נחסך לכולן השנה הראשונה....
אני מבינה את הגישה שלך,
אבל כמה שאני מכירה חלקו עליך...
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
הכניסו לימודי תואר בצורה כזו בהנדסאים - נכוןשזה לא ממש דומה,
אבל זה מראה שלפחות חלק מהחומר - זה כן אםשרי,
וזה בפיקוח של מכון לב,
את לא יכולה להקיש מתכנות לכל מקצוע
ואם כבר אז ההתמקדות של סמינרים רק בתכנות מוכיחה לך שהם עושים את זה רק בנקודת האין ברירה.

חריגים לטובה הם בית ברכה ונוות ישראל שמראש באים בחשיבה אחרת.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
את לא יכולה להקיש מתכנות לכל מקצוע
ואם כבר אז ההתמקדות של סמינרים רק בתכנות מוכיחה לך שהם עושים את זה רק בנקודת האין ברירה.

חריגים לטובה הם בית ברכה ונוות ישראל שמראש באים בחשיבה אחרת.
אכן הלוואי וילמדו מהם כולם!
אבל שוב , יש פה ככ הרבה אינטרסים ,
שזה פשוט לא יקרה ,
לצער כולם.....

וגם אם בת תעבור ללמוד הנדסאים באחד מהם,
ולא בסמינר בו היא למדה,(ותלמד את אתותה תכנות בדיוק!)
העונש יהיה : אי קבלה שלכל האחיותיה ואחיניותיה לדורות..
כך שההבנה היא שזה לא רק הנזק הרוחני,
כמו הנזק, הכלכלי של מנהלי הסמינר...
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
כך שההבנה היא שזה לא רק הנזק הרוחני,
כמו הנזק, הכלכלי של מנהלי הסמינר.
ולכן הסבירו לך שאין הרבה היתכנות להכנסת תואר ראשון במלואו לכל סמינר.
ולא כל קלינאית שחושבת שאפשר היה לחלק אחרת את הלימודים צודקת
ונראה אותה מוצאת מרצים חרדים לכל הקורסים.

תביני שבמוסדות אקדמיים חרדים מנסים למצוא מרצות נשים אבל כשזה בא על חשבון מקצועיות או שאין מרצה אשה לקורס זו בעיה ולכן יש גם מרצים גברים שמקבלים הוראות איך להתנהג ומה לעשות.
אבל סמינרים לא יעשו כן מכל מיני סיבות
בסופו של דיון והשתבללות צריכים להבין שיש דברים שאינם ברי השגה כרגע בסמינרים.
אז או שיוצאים אחרי י"ב ללימודים ויש נערות כאלו והן חרדיות ויר"ש.
או שאם מתאים לבית ולהורים לומדים אחרי החתונה וזה כמובן מאתגר יותר
אבל אי אפשר בשם הרצון להתפרנס לתבוע את הורדת הרמה של המקצוע כדי שיכנס בכח לסמינרים.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
ולכן הסבירו לך שאין הרבה היתכנות להכנסת תואר ראשון במלואו לכל סמינר.
ולא כל קלינאית שחושבת שאפשר היה לחלק אחרת את הלימודים צודקת
ונראה אותה מוצאת מרצים חרדים לכל הקורסים.

תביני שבמוסדות אקדמיים חרדים מנסים למצוא מרצות נשים אבל כשזה בא על חשבון מקצועיות או שאין מרצה אשה לקורס זו בעיה ולכן יש גם מרצים גברים שמקבלים הוראות איך להתנהג ומה לעשות.
אבל סמינרים לא יעשו כן מכל מיני סיבות
בסופו של דיון והשתבללות צריכים להבין שיש דברים שאינם ברי השגה כרגע בסמינרים.
אז או שיוצאים אחרי י"ב ללימודים ויש נערות כאלו והן חרדיות ויר"ש.
או שאם מתאים לבית ולהורים לומדים אחרי החתונה וזה כמובן מאתגר יותר
אבל אי אפשר בשם הרצון להתפרנס לתבוע את הורדת הרמה של המקצוע כדי שיכנס בכח לסמינרים.
מסכימה עם כל מילה,
אבל מדגישה שוב,
אף אחד לא כיוון להוריד את רמת הלימודים - חלילה,
ואם בלתי אפשי - אז שישאר כמו שעכשיו,
ושחלילה לא יורידו את רמת הלימודים !

יתכן שאם הרבה רצון טוב,
כן היה ניתן לעשות זאת בחלק מהקורסים,
וגם בחדש יש למשל כרגע קורס שמועבר בזום , ומועבר ע"י גבר (בצור המוסימת כל המשתמשות עולות דרך הסמינר, לזום כך שאין לו םפרטי תקשורת של הבנות..)
כך שאני חושבת שבצורה אולי מעט עקומה ועם המוןןןן רצון טוב, כן אפשר..
אבל שוב אנחנו מגיעות לאותו שיוןיון של הבנה- שזה כנראה לא יקרה,
כך שהדיון מתיתר..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה