בהסכמים הקואליציוניים זה נשאר עמום, לא?בהסכמים הקואלציוניים כתוב בפרוש 3-6 חודשים. אז כן..
את הנתון על 3-6 חודשים שמענו מיו"ר איגוד מקצועות הבריאות. מדובר על תוכנית הסבה לבעלות תעודת הוראה וגננות, שתכלול קורסים במשך כמה חודשים.
בהסכמים הקואליציוניים זה נשאר עמום, לא?בהסכמים הקואלציוניים כתוב בפרוש 3-6 חודשים. אז כן..
אכן. בהסכם של יהדות התורה כתוב ״תיקון לחוק הסדרת מקצועות הבריאות״ שיתן אפשרות לכאלו שילמדו ב״מסגרות מקצועיות״ בתכנית ״דומה בהיקפה והכשרתה״ ויוכלו לעסוק בטיפול בקהילה ובחינוך ללא תואר אקדמאי.בהסכמים הקואליציוניים זה נשאר עמום, לא?
את הנתון על 3-6 חודשים שמענו מיו"ר איגוד מקצועות הבריאות. מדובר על תוכנית הסבה לבעלות תעודת הוראה וגננות, שתכלול קורסים במשך כמה חודשים.
את הסמינר גומרים בגל 20+-, אז תגידו, מי רוצה ללכת למטפלת רגשית בת 20?? תסבירו לי אילו בעיות זה יפתור... לדעתי סתם יוסיף מובטלות.מה דעתכם על הצעת החוק החדשה?
בתור בוגרת סמינר- שכבר שנים יש בו מגמות, תרשי לי לחלוק עליך.אם התוכנית רצינית זה מצוין.
ולכל הטוענים שחייבים את התוכנית הארוכה זה נכון רק במקרה ש-כל- השנים והזמן מנוצלים להכשרה.
בפועל, לא כל תוכנית לימודים ארוכה היא יותר מקצועית.
שתי דוגמאות מתחומים שונים:
דוגמא אחת קטנה המגמות שהתנחלו בסמינרים בשנים האחרונים.
מגמת הנהלת חשבונות שמתנהלת בסבלנות וברוגע שנתיים! במסלול יעוץ מס היא עוברת בחודשיים, ביעילות ובמקצועיות.
אז נכון שמכניסים כל מיני נושאים של העשרה שיש להם זיקה לנושא (לא למקצוע!!!) אבל זה לא גורם לתוכנית הארוכה להיות מקצועית יותר.
מעניין, איפה היא דיברה?האזנתי אתמול ברוב קשב לגברת שאם אני לא טועה שמה - אהובה קאפן
היא כנראה מהמגזר החרדי חסידי
והיא הסבירה בטוב טעם ודעת שאין שום אפשרות ללמוד בסמינרים לימודי טיפול ברמה סבירה
הטיפול בילד כולל (לא רק אבל גם) אבחון אנטומי לסוגיו
זה תחום מאוד חשוב באבחון והוא לעולם לא יכנס לתוכנית הלימודים בסמינר
תגידי תודה לה' שאת לא מכירה מה זה באמת טיפולים של קלינאית תקשורת או מרפאה בעיסוק.נדמה לי שמתכוונים לזאתי שמדריכה את בן ה-6 להוציא ש ימנית במקום שמאלית או את בת הארבע לגזור ישר ולצבוע מדויק. היא לא הולכת לחלק כדורים ואפילו לא לשוחח שיחות מעמיקות עם מתבגרות.
זה בכל אופן מה שכל העמך מחפש בהיסטריה בקופות חולים.
כמו שיש לנו למידה מקצועית וברמה בשלל מקצועות, עם התאמה ורגישות, אפשר גם ללמוד את בסמינרים (אני מהאלה שיכולים לעשות הכל!)
באופן אישי- הגננת המליצה לנו על ריפוי בעיסוק לילדה- מתישהו בסבך השאלונים התייאשנו... לקראת סוף השנה הגננת שאלה איך טיפלנו בה. איך ? ישבתי איתה כל יום אחה"צ- צבענו, גזרנו מדויקקקק קיבלנו עדשים, היו מבצעים. העיקר שיש לה בדיקת שמיעה וראיה.
זה היה ברכב אז באחת מתחנות הרדיו לא זוכר איזהמעניין, איפה היא דיברה?
אף ח''כ של המגזר לא יתן לזה יד...כבר שנים אנחנו תקועים עם עם המשוואה הזו של סמינר-עבודה-רוחניות ולא מצליחים להחלץ.
אי אפשר ללמד ריפוי בעיסוק בסמינר = חרדית לא יכולה ללמוד ריפוי בעיסוק.
הסמינר לא מסכים להיות כפוף למל"ג = אין לימודי פר"ר חרדיים.
הפתרון הפשוט הוא להוציא את הסמינרים מהמשוואה הזו. הסמינרים הם מוסד חינוכי שמנסה לתת מענה מקצועי. ולא בהצלחה יתירה. אם יוקמו מרכזי הכשרה חרדיים מקצועיים. ובהם ילמדו מקצועות מבוקשים. כולל מקצועות בריאות לפי כל הדרישות. אז תסיימנה בנותינו את הלימודים בכיתה י"ב. ומשם תתפצלנה דרכיהן ללימודי מקצוע - כל אחת לפי העדפותיה האישיות והרוחניות. אם דיברו פה על קרלין אז זה בדיוק המודל שלהם. אין להם לימודי המשך והן מסיימות ב-י"ב.
ביום שבו הבנות יהיו משוחררות מעול הסמינר (כי שידוכים, וחברות...) התכניות המקצועיות המותאמות יהיו גם הרבה יותר חרדיות.
הכסף מנהל את העולם. ולא בהכרח ההגיוןכבר שנים אנחנו תקועים עם עם המשוואה הזו של סמינר-עבודה-רוחניות ולא מצליחים להחלץ.
אי אפשר ללמד ריפוי בעיסוק בסמינר = חרדית לא יכולה ללמוד ריפוי בעיסוק.
הסמינר לא מסכים להיות כפוף למל"ג = אין לימודי פר"ר חרדיים.
הפתרון הפשוט הוא להוציא את הסמינרים מהמשוואה הזו. הסמינרים הם מוסד חינוכי שמנסה לתת מענה מקצועי. ולא בהצלחה יתירה. אם יוקמו מרכזי הכשרה חרדיים מקצועיים. ובהם ילמדו מקצועות מבוקשים. כולל מקצועות בריאות לפי כל הדרישות. אז תסיימנה בנותינו את הלימודים בכיתה י"ב. ומשם תתפצלנה דרכיהן ללימודי מקצוע - כל אחת לפי העדפותיה האישיות והרוחניות. אם דיברו פה על קרלין אז זה בדיוק המודל שלהם. אין להם לימודי המשך והן מסיימות ב-י"ב.
ביום שבו הבנות יהיו משוחררות מעול הסמינר (כי שידוכים, וחברות...) התכניות המקצועיות המותאמות יהיו גם הרבה יותר חרדיות.
כל מילהכבר שנים אנחנו תקועים עם עם המשוואה הזו של סמינר-עבודה-רוחניות ולא מצליחים להחלץ.
אי אפשר ללמד ריפוי בעיסוק בסמינר = חרדית לא יכולה ללמוד ריפוי בעיסוק.
הסמינר לא מסכים להיות כפוף למל"ג = אין לימודי פר"ר חרדיים.
הפתרון הפשוט הוא להוציא את הסמינרים מהמשוואה הזו. הסמינרים הם מוסד חינוכי שמנסה לתת מענה מקצועי. ולא בהצלחה יתירה. אם יוקמו מרכזי הכשרה חרדיים מקצועיים. ובהם ילמדו מקצועות מבוקשים. כולל מקצועות בריאות לפי כל הדרישות. אז תסיימנה בנותינו את הלימודים בכיתה י"ב. ומשם תתפצלנה דרכיהן ללימודי מקצוע - כל אחת לפי העדפותיה האישיות והרוחניות. אם דיברו פה על קרלין אז זה בדיוק המודל שלהם. אין להם לימודי המשך והן מסיימות ב-י"ב.
ביום שבו הבנות יהיו משוחררות מעול הסמינר (כי שידוכים, וחברות...) התכניות המקצועיות המותאמות יהיו גם הרבה יותר חרדיות.
ולכן אין להם קלינאיות. והם מסתפקים בטיפול קבוצתי חד-שבועי בתוך הגן. ו-לגבי הטענה שיש מחסור בנשות מקצוע.
אז ככה, סתם לשם דוגמא, בטף לטף השכר שמציעים לקלינאית הוא סביבות 35 ש"ח....
אז במקרה שאומרים לכם בגנים שאין קלינאיות, שתבינו לפחות מה הסיבה האמיתית.
את מק"ס?, אשמח לפרטים שלךולכן אין להם קלינאיות. והם מסתפקים בטיפול קבוצתי חד-שבועי בתוך הגן. ו-
אני מקבלת את הילדים האלו בקליניקה הפרטית.
ובשביל ההוגנות רק אציין שהתעריף מעט יותר גבוה. אבל עדיין מבזה.
או בקיצור : מי באמת הכי חזק במגזראף ח''כ של המגזר לא יתן לזה יד...
אמיתיאת מק"ס?, אשמח לפרטים שלך
אין שם קלינאיות עכשיו, פשוט הזיה!!!
והרבנים בצד של ...?כל מילה
לדעתי זה פיספוס ענק!!!!!!!!
אבל אז הסמינרים יתארגנו למחאה וילך באלגנים
יותר מזה הרבנים לא יתנו לזה...הדבר הזה צריך לבוא בהשראת הרבנים.....
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: