לא הבנתי
את הבעיה ,
באמת באמת שלא,
מישהו כאן, מוכל להעלות את הסילבוס של הלימודים - באקדמיה?
אני מניחה שחלק ניכר, מהלימודים , כן אפשר להכניס בשנתיים הראשונות,
(ואם יש בנות שלוקחות את המסלולים כצחוק,- אז זו בעיה שלהם, הםן לא יעברו מבחנים ברמה גבוה מידי, וינשרו במוקדם או במאוחר..)
מוזמנים להיכנס ללימודי תכנות בסמינר החדש,
אחרי יומיים, אם תמצאו שם בת אחת פחות מרצינית מאד, תעדכנו...
וכן ברור שצריך לעשות פסיכומטרי...
כדי להתקבל,
אבל באמת באמת שאם נעבור קורס קורס,
ונבחן מה אפשר ללמד,
אז כן נוכל למצוא מה ללמד בשנתיים הראשונות,
כל קורס יהיה מנוקד ,
וכמובן מי שלא תעמוד בתוצאה המינימאלית המחייבת תאלץ לעשות מועד ב' וכו... (בדיוק כמו באקדמיה,
המבחנים לקורסים יהיו מטעם האקדמיה (כמו שעושים בתכנות , את המבחנים דרך מכון לב.. שהוא מכון חיצוני לכל דבר..)
ונניח , שבמקום 3.5 שנים באקדמיה
בת סמינר תלמד שנתיים דרך הסמינר , ועוד שנתיים מחוץ לסמינר (זה עדיים עדיף ל פני 3.5 שנים מלאות מחוץ לסמינר...
הסטאז וכו,
יהיה במקביל לימודים,
והסטאז המקיף יותר יהיה כמובן בשנתיים הנוספות,
תסבירו לי למה זה רע,
חוץ מזה שיהיה שוק יותר רחב ,
ואכן במקום 400 שקל לשעה , יסתפקו ב300...
כמובן בהדגשה שרמת הלימודים לא תיפול מהרמה הקדמית, כי אכן כמו שטענו כאן, אנחנו רוצים את ההכשרה ברמה הכי גבוה שיש....