תח"צ בעיריית בני ברק מבקשים עצות לתחבורה

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
זה ממש לא מטעה
מדובר על השטח של קוקה קולה והשטח שמעבר לכביש המוביל חכיוון השטח של ד"ר פישר רח' ממתיהו ובר יוחאי וחלק משלמה המלך
כתוב מפורש שרחוב כהנמן ממזרח לשטח המדובר. קוקה קולה נמצאת ממזרח לכהנמן.
 

ynf

משתמש פעיל
כתוב מפורש שרחוב כהנמן ממזרח לשטח המדובר. קוקה קולה נמצאת ממזרח לכהנמן.
כעת יותר ברור?



מדובר במתחם המשתרע על שטח של כ-120 דונם, סמוך מאוד לכביש 4, הממוקם בין הרחובות הרב כהנמן במזרח, עזרא במערב, והרב בן יעקב בדרום. מדובר באזור שעיקרו תעשייה, שהכניסות והיציאות אליו סובלות מעומסי תנועה משמעותיים. ממזרח למתחם, נמצא כבר שנים רבות בית קוקה קולה. התוכניות הקודמות שחלו על המתחם, הגדירו אותו כאזור תעשייה, אך בפועל קיימים בשטח סוגי שימושים רבים, בהם ישיבות, מעונות, בתי אבות, משרדים, מסחר וכן אולמות אירועים רבים אליהם מתנקז קהל רב.
 

קצרה

משתמש מקצוען
לפי מה שידוע לי אין שום קו עירוני שעוצר בתחנת האוטובוס ליד תחנת הדלק (פינת רחוב בר יוחאי) והיא מיועדת לאוטובוסים בינעירוניים בלבד. גם ככה היא עמוסה עם אוטובוסים בינעירוניים ואין אפשרות שיעצרו בה גם קווים עירוניים. זה נוהל של משרד התחבורה, קשה להאמין שישנו את זה, למרבה הצער...
כן אבל יש תחנות מיד אחרי בן דוד
וגם הלאה ברחוב השומר.

האוטובוס הזה מסתובב פשוט קודם לכן.
 

קצרה

משתמש מקצוען
אנחנו כנראה לא חיים באותה מדינה...
חוץ משעות העומס הקיצוניים ביותר,
אפשר לעמוד בק״ק ולראות המון אוטובוסים עם פחות מעשרה נוסעים למגוון יעדים,


ושיהיה לנו בהצלחה כי אני מבין מהדברים שאין רצון ונכונות מהתושבים לשנות כלום,
והם עושים טובה שהם מוכנים לניסוי...
אז ממש תודה רבה...

אולי נשאיר את המצב ככה ושלום על ישראל..

{שלום כפשוטו כי יש הרגשה שגלשו פה קצת לפסים אישיים ולא נעימים,
אני בויכוח הזה ספציפי בכ״א עצרתי פה, ומבקש מחילה.}
קודם כל האוטובוסים ליעדים האלו יוצאים תמיד מלאים גם בזמנים חלשים יחסית.
אבל בוא לא נתווכח
בשעת עומס קיצונית להחריד כמו מוצש שמחת תורה -
נשלח ברשמי שאטל פעם ב-12 דקות. וקראו לזה תדירות גבוהה במיוחד.

יש רצון ונכונות מהתושבים לשנות לטובת התח"צ
אין רצון ונכונות לתושבים לשינוי לרעת התח"צ ולמען התחבורה הפרטית והפירטית.
המטרה אינה שינוי ויהי מה - המטרה היא שינוי לטובה.

ואם השינוי היחיד שנראה הגיוני הוא לשלוח אותם להצטופף 400 איש אם יצליחו (10 אוטובוסים מלאים למחצה) בשאטל אחת ל-12 דקות (מה שמאריך גם את זמני ההמתנה לכל אורך הדרך)
ואז להגיע לתחנה "מרכזית" וגם בה להמתין ולריב על מקום
אז עדיף להם שישאר המצב ככה ושלום על ישראל.

אכן המצב עכשיו של לנסוע באוטובוס 40 דקות בזמני עומס עד ליציאה מבני ברק.
הוא שיפור משמעותי מהמצב המוצע של:
להמתין לשאטל 12 דקות או 24 דקות או ללכת ברגל 15 דקות - כי לא היה מקום לסיכה
ואז להמתין עוד חצי שעה עד שיהיה מקום באוטובוס או עד שהוא יצא
ואז להתעכב איתו עד שהוא יצליח לצאת החוצה עוד 30 דקות....
 

קצרה

משתמש מקצוען
כן!
אא״כ יעשו תחנה באב״ד מיד אחרי הפנייה קרוב לכהנמן.


אמת!
אבל אני חוזר על התוכנית לדעתי!

לבטל כליל את 18/28 בתוך ב״ב {ואולי בכלל..}

לשנות את 92 שייסע רק את כל ר״ע ויקח שמאלה להשומר ומשם לפ״ת!

ולייצר קו חדש {10..} {ניקח מהקילומטרז׳ של השינוי בקו 92}
שייסע את כל ״כהנמן״ מבירנבוים עד ז׳בוטינסקי, ומשם שמאלה, עד מכון מור בתדירות של כל 10 דק׳.

ובנוסף לשנות את קו 7 למסלול של כל ר״ע ואח״כ השומר עד ק״ק ומשם לשיבא דרך גב״ש כמו היום,
ולהרוויח שני דברים, גם קו ישיר לשיבא, וגם מסלול מהיר מק״ק עד מור, ולהכפיל את תדירות קו 7 ע״י הקילומטרז׳ המבוטל והמיותר של קווי 18,28 שיבוטל....

אבל.. למה שמישהו יעשה את זה.. זה מידי טוב לנוסעים..


צריך להפוך אותו לקו מהיר כמו 384,209 - אבוחצירא, ז׳בוטינסקי, השומר לכל האורך עד ק״ק,
ונרוויח אותו עם הורדה בעיר לשני הצדדים במסלול הזה שהוא מאוד מבוקש.
זה יהיה השלמה מעולה לתוכנית הנ״ל.
נראה לדבריך שחוץ מרבי עקיבא השומר וזבוטינסקי תושבי העיר אינם צריכים תחבורה משום מקום לשום מקום.
"שכחת" על הדרך שכונות שלמות ...

יש קו מהיר לשיבא ממכון מור לאורך זבוטינסקי(סוקולוב,הרצל,השומר)
שעוצר גם ליד רמת אלחנן וביציאה מהעיר.
והוא קו מעולה אגב. קו 70.
כל מי שהנתיב המהיר שלו מתאים וקרוב אליו לא מפספס אותו.

קו 7 מיועד לשכונות הפנימיות יותר .
והעומס עליו מוכיח שהוא נצרך.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
ואם השינוי היחיד שנראה הגיוני הוא לשלוח אותם להצטופף 400 איש אם יצליחו (10 אוטובוסים מלאים למחצה) בשאטל אחת ל-12 דקות (מה שמאריך גם את זמני ההמתנה לכל אורך הדרך)
ואז להגיע לתחנה "מרכזית" וגם בה להמתין ולריב על מקום
אז עדיף להם שישאר המצב ככה ושלום על ישראל.
ניתן לתמונות מהשטח לדברר את המציאות, ככה נראה שאטל עם "400 איש" בשעה שמאות אוטובוסים בינעירוניים עוברים בעיר:

20241024235608_F.png
 

קצרה

משתמש מקצוען
אשמח להכוונה מדויקת יותר אלו רחובות יש שם שמאפשרים כניסת תח״צ מוגברת מעבר למה שיש היום.
בארי מולכו (קו 34 עבר בו בעבר)
גורדון/גולומב (חד סטריים)
יהודה הנשיא דסלר ובן זכאי
שדרות ירושלים.

לכל האזור הזה יש רק את קו 2 שמסתובב יותר מדי.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

קצרה

משתמש מקצוען

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
כי חיכו לו והוא לא בא.
אתם מתייחסים לנסיעה בודדת שלא יצאה ומניחים שכולם לא יצאו, זה לא סביר מבחינה סטטיסטית, וגם מופרך עובדתית
 

קצרה

משתמש מקצוען
א. מי אמר שלא חשבו ע"ז, הרבנים מתנגדים לעשות בב"ב תחנה מרכזית כיון שזה יהיה מקום להחלפת קוים מכל הארץ והפריצות שיהיה שם,
ב. אתה יודע מה זה ליסוע עם 10 ילדים ו5 מזוודות ולהחליף אוטובוס
זה לא כזה נורא לנסוע עם 10 ילדים ו5 מזוודות (קצת פחות.. הרוב נכנסים למזוודה אחת או שתיים כשהם בדרך להטלטל בתחצ) וגם 2 עגלות ולהחליף אוטובוס.
מנסיון.
זה נכון שזה עוד קצת טרררם - אבל אם היה מדובר בנסיעה מהירה וחלקה על נתצ הישר אל תוך המסופים (ולא לעצור בהצבי ולשים מסוף בקוקה קולה סטייל מרכזית הארזים) - אנשים היו בוחרים בשמחה באופציה של החלפה + עליה מסודרת לאוטובוס לפי תור עם קרוסלות.

אבל אם גם אוכלים דגים באושים גם מקבלים מכות וגם מגורשים מהעיר---
 

קצרה

משתמש מקצוען
אתם מתייחסים לנסיעה בודדת שלא יצאה ומניחים שכולם לא יצאו, זה לא סביר מבחינה סטטיסטית, וגם מופרך עובדתית
אנחנו מתייחסים לקהל שראינו צועד רגלית על נשיו וטפיו.
לעובדה שאין חולק עליה לגבי כמות האנשים שהמתינה ועלתה לאוטובוסים בשעות האלו ברחוב כהנמן - מאות.

מול 4 אנשים בשאטל המיוחד שאתה זכית לעלות עליו...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
זה נכון שזה עוד קצת טרררם - אבל אם היה מדובר בנסיעה מהירה וחלקה על נתצ הישר אל תוך המסופים (ולא לעצור בהצבי ולשים מסוף בקוקה קולה סטייל מרכזית הארזים) - אנשים היו בוחרים בשמחה באופציה של החלפה + עליה מסודרת לאוטובוס לפי תור עם קרוסלות.
מנין לכם שהמסוף המתוכנן אינו כולל רציפים לתחבורה עירונית?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אנחנו מתייחסים לקהל שראינו צועד רגלית על נשיו וטפיו.
לעובדה שאין חולק עליה לגבי כמות האנשים שהמתינה ועלתה לאוטובוסים בשעות האלו ברחוב כהנמן - מאות.

מול 4 אנשים בשאטל המיוחד שאתה זכית לעלות עליו...
על מילים מול תמונות אני נוטה להאמין לתמונות
בפרט כאשר אין דרך לאמת את הטענה שלכם לפי שעה ומספר תחנה
 

קצרה

משתמש מקצוען
על מילים מול תמונות אני נוטה להאמין לתמונות
בפרט כאשר אין דרך לאמת את הטענה שלכם לפי שעה ומספר תחנה
התמונה דווקא מוכיחה יפה את חוסר היעילות של השאטלים
4 אנשים בשעות העומס.

אלא אם כן אתה טוען שכל המאות איש שעלו על אוטובוסים בכהנמן זבוטינסקי בשעות אלו
כולם גרים בכהנמן או בקרית הרצוג.
והשאטל כלל אינו נדרש. כמו גם המסלול של חזון איש רבי עקיבא עזרא
אף אחד בכלל לא עולה בו אף פעם....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה