כתוב מפורש שרחוב כהנמן ממזרח לשטח המדובר. קוקה קולה נמצאת ממזרח לכהנמן.זה ממש לא מטעה
מדובר על השטח של קוקה קולה והשטח שמעבר לכביש המוביל חכיוון השטח של ד"ר פישר רח' ממתיהו ובר יוחאי וחלק משלמה המלך
כתוב מפורש שרחוב כהנמן ממזרח לשטח המדובר. קוקה קולה נמצאת ממזרח לכהנמן.זה ממש לא מטעה
מדובר על השטח של קוקה קולה והשטח שמעבר לכביש המוביל חכיוון השטח של ד"ר פישר רח' ממתיהו ובר יוחאי וחלק משלמה המלך
כעת יותר ברור?כתוב מפורש שרחוב כהנמן ממזרח לשטח המדובר. קוקה קולה נמצאת ממזרח לכהנמן.
הווי אומר, קוקה קולה לא כלול במתחם הנ"לממזרח למתחם, נמצא כבר שנים רבות בית קוקה קולה
סליחה במידה וטעיתיהווי אומר, קוקה קולה לא כלול במתחם הנ"ל
כן אבל יש תחנות מיד אחרי בן דודלפי מה שידוע לי אין שום קו עירוני שעוצר בתחנת האוטובוס ליד תחנת הדלק (פינת רחוב בר יוחאי) והיא מיועדת לאוטובוסים בינעירוניים בלבד. גם ככה היא עמוסה עם אוטובוסים בינעירוניים ואין אפשרות שיעצרו בה גם קווים עירוניים. זה נוהל של משרד התחבורה, קשה להאמין שישנו את זה, למרבה הצער...
קודם כל האוטובוסים ליעדים האלו יוצאים תמיד מלאים גם בזמנים חלשים יחסית.אנחנו כנראה לא חיים באותה מדינה...
חוץ משעות העומס הקיצוניים ביותר,
אפשר לעמוד בק״ק ולראות המון אוטובוסים עם פחות מעשרה נוסעים למגוון יעדים,
ושיהיה לנו בהצלחה כי אני מבין מהדברים שאין רצון ונכונות מהתושבים לשנות כלום,
והם עושים טובה שהם מוכנים לניסוי...
אז ממש תודה רבה...
אולי נשאיר את המצב ככה ושלום על ישראל..
{שלום כפשוטו כי יש הרגשה שגלשו פה קצת לפסים אישיים ולא נעימים,
אני בויכוח הזה ספציפי בכ״א עצרתי פה, ומבקש מחילה.}
נראה לדבריך שחוץ מרבי עקיבא השומר וזבוטינסקי תושבי העיר אינם צריכים תחבורה משום מקום לשום מקום.כן!
אא״כ יעשו תחנה באב״ד מיד אחרי הפנייה קרוב לכהנמן.
אמת!
אבל אני חוזר על התוכנית לדעתי!
לבטל כליל את 18/28 בתוך ב״ב {ואולי בכלל..}
לשנות את 92 שייסע רק את כל ר״ע ויקח שמאלה להשומר ומשם לפ״ת!
ולייצר קו חדש {10..} {ניקח מהקילומטרז׳ של השינוי בקו 92}
שייסע את כל ״כהנמן״ מבירנבוים עד ז׳בוטינסקי, ומשם שמאלה, עד מכון מור בתדירות של כל 10 דק׳.
ובנוסף לשנות את קו 7 למסלול של כל ר״ע ואח״כ השומר עד ק״ק ומשם לשיבא דרך גב״ש כמו היום,
ולהרוויח שני דברים, גם קו ישיר לשיבא, וגם מסלול מהיר מק״ק עד מור, ולהכפיל את תדירות קו 7 ע״י הקילומטרז׳ המבוטל והמיותר של קווי 18,28 שיבוטל....
אבל.. למה שמישהו יעשה את זה.. זה מידי טוב לנוסעים..
צריך להפוך אותו לקו מהיר כמו 384,209 - אבוחצירא, ז׳בוטינסקי, השומר לכל האורך עד ק״ק,
ונרוויח אותו עם הורדה בעיר לשני הצדדים במסלול הזה שהוא מאוד מבוקש.
זה יהיה השלמה מעולה לתוכנית הנ״ל.
ניתן לתמונות מהשטח לדברר את המציאות, ככה נראה שאטל עם "400 איש" בשעה שמאות אוטובוסים בינעירוניים עוברים בעיר:ואם השינוי היחיד שנראה הגיוני הוא לשלוח אותם להצטופף 400 איש אם יצליחו (10 אוטובוסים מלאים למחצה) בשאטל אחת ל-12 דקות (מה שמאריך גם את זמני ההמתנה לכל אורך הדרך)
ואז להגיע לתחנה "מרכזית" וגם בה להמתין ולריב על מקום
אז עדיף להם שישאר המצב ככה ושלום על ישראל.
בארי מולכו (קו 34 עבר בו בעבר)אשמח להכוונה מדויקת יותר אלו רחובות יש שם שמאפשרים כניסת תח״צ מוגברת מעבר למה שיש היום.
הגבתי למעלה -כן אבל יש תחנות מיד אחרי בן דוד
וגם הלאה ברחוב השומר.
האוטובוס הזה מסתובב פשוט קודם לכן.
אם הוא ימשיך הלאה הוא יצטרך לעבור בשיכון ויז'ניץ, האם לזה התכוונת?
גם אותנו אתה לא רואה שם.ניתן לתמונות מהשטח לדברר את המציאות, ככה נראה שאטל עם "400 איש" בשעה שמאות אוטובוסים בינעירוניים עוברים בעיר:
צפה בקובץ המצורף 1807181
אתם מתייחסים לנסיעה בודדת שלא יצאה ומניחים שכולם לא יצאו, זה לא סביר מבחינה סטטיסטית, וגם מופרך עובדתיתכי חיכו לו והוא לא בא.
זה לא כזה נורא לנסוע עם 10 ילדים ו5 מזוודות (קצת פחות.. הרוב נכנסים למזוודה אחת או שתיים כשהם בדרך להטלטל בתחצ) וגם 2 עגלות ולהחליף אוטובוס.א. מי אמר שלא חשבו ע"ז, הרבנים מתנגדים לעשות בב"ב תחנה מרכזית כיון שזה יהיה מקום להחלפת קוים מכל הארץ והפריצות שיהיה שם,
ב. אתה יודע מה זה ליסוע עם 10 ילדים ו5 מזוודות ולהחליף אוטובוס
אנחנו מתייחסים לקהל שראינו צועד רגלית על נשיו וטפיו.אתם מתייחסים לנסיעה בודדת שלא יצאה ומניחים שכולם לא יצאו, זה לא סביר מבחינה סטטיסטית, וגם מופרך עובדתית
מנין לכם שהמסוף המתוכנן אינו כולל רציפים לתחבורה עירונית?זה נכון שזה עוד קצת טרררם - אבל אם היה מדובר בנסיעה מהירה וחלקה על נתצ הישר אל תוך המסופים (ולא לעצור בהצבי ולשים מסוף בקוקה קולה סטייל מרכזית הארזים) - אנשים היו בוחרים בשמחה באופציה של החלפה + עליה מסודרת לאוטובוס לפי תור עם קרוסלות.
על מילים מול תמונות אני נוטה להאמין לתמונותאנחנו מתייחסים לקהל שראינו צועד רגלית על נשיו וטפיו.
לעובדה שאין חולק עליה לגבי כמות האנשים שהמתינה ועלתה לאוטובוסים בשעות האלו ברחוב כהנמן - מאות.
מול 4 אנשים בשאטל המיוחד שאתה זכית לעלות עליו...
לא אמרתי שלא. אין לי שמץ מושג.מנין לכם שהמסוף המתוכנן אינו כולל רציפים לתחבורה עירונית?
התמונה דווקא מוכיחה יפה את חוסר היעילות של השאטליםעל מילים מול תמונות אני נוטה להאמין לתמונות
בפרט כאשר אין דרך לאמת את הטענה שלכם לפי שעה ומספר תחנה
ונתצ הוא בטח לא כולל.מנין לכם שהמסוף המתוכנן אינו כולל רציפים לתחבורה עירונית?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ס'
קיג סֵעֲפִים שָׂנֵאתִי וְתוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי:קיד סִתְרִי וּמָגִנִּי אָתָּה לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קטו סוּרוּ מִמֶּנִּי מְרֵעִים וְאֶצְּרָה מִצְוֹת אֱלֹהָי:קטז סָמְכֵנִי כְאִמְרָתְךָ וְאֶחְיֶה וְאַל תְּבִישֵׁנִי מִשִּׂבְרִי:קיז סְעָדֵנִי וְאִוָּשֵׁעָה וְאֶשְׁעָה בְחֻקֶּיךָ תָמִיד:קיח סָלִיתָ כָּל שׁוֹגִים מֵחֻקֶּיךָ כִּי שֶׁקֶר תַּרְמִיתָם:קיט סִגִים הִשְׁבַּתָּ כָל רִשְׁעֵי אָרֶץ לָכֵן אָהַבְתִּי עֵדֹתֶיךָ:קכ סָמַר מִפַּחְדְּךָ בְשָׂרִי וּמִמִּשְׁפָּטֶיךָ יָרֵאתִי: