תח"צ בעיריית בני ברק מבקשים עצות לתחבורה

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
בפועל העליה והירידה של העגלות בשעות העומס היא רחוקה מאד משניות ספורות.
ותעדנה האימהות שעולות/יורדות עם העגלות ונאלצות להשתחל כמו שתיארתי למעלה
ושוב - נכון שתיאורטית זה אמור לקחת פחות זמן בגלל הרצפה הנמוכה והדלות הרחבות וכו',
בפועל - העלייה והירידה בו זמנית מעכבות את זה מאד מאד
נו באמת זה ברור לכולם שבשעות העומס האוטובוסים העירוניים מתעכבים המון זמן בתחנות
תלוי כמה עגלות יש באוטובוס, תיאורטית - הפחתת מקומות הישיבה באוטובוס תאפשר ליותר עגלות להיכנס בו זמנית בלי הצורך לתמרן בעליה ובירידה. דוגמה לכך - הרכבת הקלה.
 

תודה לד'!!

משתמש צעיר
תלוי כמה עגלות יש באוטובוס, תיאורטית - הפחתת מקומות הישיבה באוטובוס תאפשר ליותר עגלות להיכנס בו זמנית בלי הצורך לתמרן בעליה ובירידה. דוגמה לכך - הרכבת הקלה.
נמאס לי להתווכח על זה אבל גם הרכבת הקלה מתעכבת דקות ארוכות בתחנות עמוסות
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
נו באמת זה ברור לכולם שבשעות העומס האוטובוסים העירוניים מתעכבים המון זמן בתחנות
תלוי כמה עגלות יש באוטובוס
המינימום ביעני , זה לתת תיעדוף ניכר, של קווים עירוניים על פני קווים בין עירוניים,בעקבות הנאמר כאן,
אתמול ערכתי ניסוי
עברו 4 קווים בין עירוניים (מ"ע , בית שמש, ביתר ונתניה) עד השיע קו עירוני - קו 3 במקרה דנן,
אחריו עברו עוד 5 קווים בין עורניים, 2 לירושליים , 2 למ"ע אחד לעימנואל, אחד נראה לי לאלעד, ועוד אחד שלא ידעתי לאן הוא נוסע...

הויכוח בין @מנוי פרימיום ל @תודה לד'!! לא ברור בכלל..

טוענים פה המשתמשים הכבדים בתח״צ פנימי בב״ב על תדירות נמוכה ופיצוץ בעירוני {לעומת הבינעירוני הגבוה בתדירות}

זאת אומרת שיש בעייה של עומס, בעיקר בגלל חוסר שירות,

ממילא גם יש בעייה עם עומס העגלות, בהתאם לעומס האנשים..

וברור שאם יגבירו תדירות ויאזנו את כמות התח״צ המוצעת לביקושים, יפחת גם העומס בעגלות. {ב״ה יש הרבה ועדיין..}

אז מה הטעם בלהתווכח מה יותר עמוס, ברור שעמוס העירוני אבל זה בגלל שאין תדירות!!!
 

תודה לד'!!

משתמש צעיר
הויכוח בין @מנוי פרימיום ל @תודה לד'!! לא ברור בכלל..

טוענים פה המשתמשים הכבדים בתח״צ פנימי בב״ב על תדירות נמוכה ופיצוץ בעירוני {לעומת הבינעירוני הגבוה בתדירות}

זאת אומרת שיש בעייה של עומס, בעיקר בגלל חוסר שירות,

ממילא גם יש בעייה עם עומס העגלות, בהתאם לעומס האנשים..

וברור שאם יגבירו תדירות ויאזנו את כמות התח״צ המוצעת לביקושים, יפחת גם העומס בעגלות. {ב״ה יש הרבה ועדיין..}

אז מה הטעם בלהתווכח מה יותר עמוס, ברור שעמוס העירוני אבל זה בגלל שאין תדירות!!!
הטענה שהתווכחתי איתה הייתה שצריך להוציא את הבין עירוני מהעיר בגלל שלוקח להם הרבה זמן.
וזאת טענה שגויה בעיניי כי אחרי שעות של המתנות בתחנות אוטובוס בכל רחבי בני ברק, המסקנה שלי היא שהזמן הממוצע של האוטובוסים העירוניים בתחנות גדול מהזמן הממוצע של הבין עירוניים, או לכל הפחות שווה לו.
אני גם חושב שצריך להוציא את הבין עירוני החוצה אבל לפחות מהסיבות הנכונות, בלי לטעון טענות שלא עומדות במבחן המציאות.
 

די

משתמש סופר מקצוען
הטענה שהתווכחתי איתה הייתה שצריך להוציא את הבין עירוני מהעיר בגלל שלוקח להם הרבה זמן.
וזאת טענה שגויה בעיניי כי אחרי שעות של המתנות בתחנות אוטובוס בכל רחבי בני ברק, המסקנה שלי היא שהזמן הממוצע של האוטובוסים העירוניים בתחנות גדול מהזמן הממוצע של הבין עירוניים, או לכל הפחות שווה לו.
אני גם חושב שצריך להוציא את הבין עירוני החוצה אבל לפחות מהסיבות הנכונות, בלי לטעון טענות שלא עומדות במבחן המציאות.
אם יוציאו את האוטובוסים הבינעירוניים מהעיר ויעבירו את הק"מ לאוטובוסים עירוניים (לדוג' אם יש היום אוטובוס בינעירוני כל 2 דק'-אחרי ה"רפורמה" יהיה אוטובוס עירוני כל 2 דק'), ממילא האוטובוסים העירוניים לא ימתינו זמן רב בתחנות ויהיה מקום באוטובוס לכולם (כמובן אם יהיה נת"צ ולא שהאוטובוסים יעמדו בפקק). מדובר על אוטובוסים עירוניים מפרקיים עם הרבה מקום לעגלות.
 

zgc

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אוטומציה עסקית
כן!
אא״כ יעשו תחנה באב״ד מיד אחרי הפנייה קרוב לכהנמן.


אמת!
אבל אני חוזר על התוכנית לדעתי!

לבטל כליל את 18/28 בתוך ב״ב {ואולי בכלל..}

לשנות את 92 שייסע רק את כל ר״ע ויקח שמאלה להשומר ומשם לפ״ת!

ולייצר קו חדש {10..} {ניקח מהקילומטרז׳ של השינוי בקו 92}
שייסע את כל ״כהנמן״ מבירנבוים עד ז׳בוטינסקי, ומשם שמאלה, עד מכון מור בתדירות של כל 10 דק׳.

ובנוסף לשנות את קו 7 למסלול של כל ר״ע ואח״כ השומר עד ק״ק ומשם לשיבא דרך גב״ש כמו היום,
ולהרוויח שני דברים, גם קו ישיר לשיבא, וגם מסלול מהיר מק״ק עד מור, ולהכפיל את תדירות קו 7 ע״י הקילומטרז׳ המבוטל והמיותר של קווי 18,28 שיבוטל....

אבל.. למה שמישהו יעשה את זה.. זה מידי טוב לנוסעים..


צריך להפוך אותו לקו מהיר כמו 384,209 - אבוחצירא, ז׳בוטינסקי, השומר לכל האורך עד ק״ק,
ונרוויח אותו עם הורדה בעיר לשני הצדדים במסלול הזה שהוא מאוד מבוקש.
זה יהיה השלמה מעולה לתוכנית הנ״ל.
אגב קו 28 בבוקר מתמלא ברחוב ירושלים
אני חושבת שהקו הזה ממש נצרך
אין קו אחר שעושה את המסלול של ירושלים-רבי עקיבא-השומר
 

MIRIBZ00

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
בלת"ק
רכבת קלה בר' עקיבא
היא גם משנעת את מי שרוצה לצאת מחוץ לעיר לכניסה לעיר שם להקים תחנה מרכזית..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  0  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה