ההחלפה הזו צריכה לתת להם יתרוןאכן, ולאנשים העובדים אין בעיה להחליף עצמאית אוטובוס , בתנאי שהנסיעה תהיה טובה וחלקה (אני באופן אישי נוסעת ככה לעבודה 4 פעמים בשבוע, אוטובוס לרכבת ומשם רכבת או אוטובוס נוסף לעבודה בתוך גוש דן)
הבעיה בהחלפה היא כשנוסעת משפחה שלמה עם מזוודות , ועגלות, החלפה של רכבת או אוטובוס לאדם עצמאי נהוגה בכל הארץ ובכל העולם (ולכן גם הרב קו בצוקף ל90 דק כשי לאפשר החלפת אוטובוס ללא עלות נוספת
לא ייתכן לשלוח אדם לנסוע 40 דקות בפנים העיר
בשביל להמתין עוד 10 דקות לאוטובוס
וכנ"ל הפוך
לא ייתכן שירד אדם בקוקה קולה וימתין שם 10 דקות לאוטובוס שיסובב אותו 40 דקות בתוך בני ברק.
וכל עוד הכבישים תקועים מרכבים פרטיים + אוטובוסים עירוניים
אין מישהו שיש לו צל של מחשבה שהוצאת האוטובוסים הבינעירוניים תקצר משמעותית יותר את זמן הסיבוב.
היא רק תגרום להוא שנוסע יומיומית למודיעין עילית לקנות רכב
את משווה בהחלט את הרכבת והנת"צ שנותנים לך עדיפות על רכבים בדרך לעבודה בגוש דן - להסתובבות בתוך בני ברק עמוסת הרכבים?
המסלול הנכון שלך של החלפת אוטובוסים - כולל סילוק והכבדה על רכבים פרטיים.