תח"צ בני ברקים? חשבתם פעם איך להגיע בתח"צ מגן ורשא למרכז רימונים?

free

מיתוג | עיצוב | פרסום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי

YNG

משתמש פעיל
צריך להעיף את כל האוטובוסים והקווים שמגיעים מחוץ לעיר, ושהם יעשו תחנה אחת בקוקה קולה ותחנה אחת, במכון מור, ומשם יתכבדו התושבים שגרים מחוץ לעיר להתנייד עם קווים פנימיים, זה לא יתכן שהעיר פקוקה כ"כ רק מכמות הקוים שנוסעים לק.גת, כרמיאל וכד (לא בדווקא הערים האלו , זה רק דוגמא..)

לא יתכן שבזמן ההמתנה לקו 2 , יעברו 2 קווים לכרמיאל ובאותה תדירות קו לביתר, ובתדירות גבוה יותר מקו 2
קווים למ.עילית וירושלים, עניי עירך קןדמים!!!

ובנידון לאשכול אין אף קו! כולל עם החלפה! בין 2 קווים ! שמגיע מ מכון מור/מרכז רימונים לשיכון ג, מלבד קו 2 שעושה סיבוב בכל העיר! ובתדירות של20 דק,
בעוד שלשיכון ויזניץ מגיעים המון קווים...

וכל הקווים שמגיעים לחזון איש /לנדא לא עוזרים למי שגר בתוך בשכונה ,
מדוע בשכיון וויזניץ כמעט בכל רחוב צר יש כמה קווים, במה נגרע חלקם של אחיהם שלא גרים שם?
כמו לאחר שיש סופסוך רכבת קלה, מדוע אין קו אוטובוס שעובר מהרכבת לתוך העיר ישיר מבן גוריון נכנס להרואה ומשם נכנס ליהודה הנשיא? דרך קלה וחלקה ?? בלי להסתובב שעות בתוך העיר?
דברי טעם וחכמה!
מה עם קו 292 שהוא בתדירות של לפחות כפול מ-92 בזמן שחלק גדול מהמסלול זהה ל-92 ואין אפשרות להשתמש בו כי הנוסעים מחוץ לעיר צריכים נוחות????
יוצא לי העיניים לחכות ל-92 ולראות את ה292 עובר לי פעמים מול הפרצוף(והוא אף פעם לא מלא בצד היוצא מבני ברק!) לפעמים גם באוטובוס אקורדיון, ואח"כ מגיע 92 עלוב ומקרטע שאמור להעלות כ-150 אימהות וגברים עובדים ב-3 תחנות ברצף.
 

ארמון חול

משתמש מקצוען
אם שמתם לב, אין שום דרך!!! להגיע באוטובוס אחד מאיזור גן ורשא בב"ב לאיזור מרכז רימונים ומגדלי שקל, ולא רק...
נתחיל מהתחלה: במצב הנוכחי מי שמעונין להגיע מרח' ר"ע לרח' השומר - איזור השלושה וההמשך לכיוון ז'בוטינסקי אין לו שום דרך נורמלית לעשות זאת בתח"צ, (פרט לקטע ברח' ר"ע מרחוב חזו"א וכמו שנפרט), מאחר שכל הקוים שעוברים בר"ע וממשיכים עד השומר לוקחים ימינה בהשומר (קוים: 18, 146 ו- 28 ו-160 החל מרח' ירושלים), ואין אפילו קו אחד שלוקח שמאלה !!!! הדרך היחידה כיום היא להחליף אוטובוס בר"ע ליד חזו"א לקו 4 או 140 או 9 בלבד!!, וזה דבר שלא נסבל כלל בשביל כזה מרחק קטן להמתין כפול ל-2 אוטובוסים וכידוע כבר הקושי הגדול שבזה בפרט בעונת הקיץ ואין צורך להאריך בזה.
הלאה: גם למעונינים להגיע מהכיוון ההפוך (כלומר: לקחת את ר"ע עד הסוף לכיוון ז' בוטינסקי ולפנות ימינה עד השומר) אין כזו אפשרות בתח"צ כי הקוים
היחידים שפונים ימינה מר"ע לז'בוטינסקי הם 2 ו- 3 ושתיהם יחד פונים לאבוחצירא ולא ממשיכים בז'בוטינסקי עד השומר, כך ששוב האפשרות הקיימת היא להחליף קו בז'בוטינסקי, וזה שוב דבר בלתי נסבל כלל!!!
חשוב להדגיש: כל מי שאינו בקי בנסיעה בתח"צ בבני ברק יאמר לכם מיידית (לאחר בדיקה בפלטפורמות השונות) שניתן ליסוע בנוח בקו 2 שמגיע מתחילת ר"ע ובסוף מסיים במרכז רימונים! אבל די בנסיעה אחת בקו זה את הדרך האמורה (כ- 42 דק' מנסיון) להבין שזה לא פיתרון בלשון המעטה.....
כמו כן יציעו לכם את קו 92, שאולי בשעות הבוקר המוקדמות זה אופציה למי שיש לו כח וסבלנות להיסחב בכל חזו"א עזרא והשומר לחינם.. ודי למבין... (כך גם היה כשפניתי ללשכה של הר' מקלב והעוזר שלו שהיה די נחמד הציע לי את האפשרות הזו כמובן בלי להכיר מקרוב)

תכלס' אני ועוד הרבה מאוד אנשים מתייגעים לשווא בדרכים בעוד שהפיתרון פשוט ביותר והוא הסטה או הוספה של קו חדש שיסע את רבי עקיבא ויקח שמאלה בהשומר ובצד הנגדי יסע את ר"ע ויקח ימינה בז'בוטינסקי וימשיך עד השומר, והכי טוב שיהיה איזה קו סיבובי לרחובות ר"ע השומר ז' בוטינסקי, שמשום מה אין תחבורה נוחה באיזור, דבר שיועיל מאוד לכל תושבי העיר הנצרכים בקביעות או לפעמים להגיע מאיזור מרכזי כמו ר"ע לאיזור מרכזי כמו מרכז רימונים ומגדלי שקל ושיכון ה' וגם לתושבי פרדס כץ המתגוררים בסמיכות לציר ז' בוטניסקי !!!
למעשה: מי שהחזיק מעמד עד עכשיו מוזמן לפנות בהקדם לגורמים הרלוונטיים כמו שאפרט:
לפניות לסגן שרת התחבורה <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>.
לשכה: 026663333



עריית בני ברק מחלקת תחבורה

אורלנצ'יק צפורה

035776301/3
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

ולכל מי שיכול לעזור
בהצלחה !!!
יש קו 8
מסוקולוב/קוטלר זה ממש ליד גן ורשא
או בתחנה אחכ, בהרב שך
 

YNG

משתמש פעיל
אין, הוא לא עובר ברבי עקיבא בכלל!
 

חי מינץ

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
חברה, די להיתממות.
אין תח"צ בבני ברק.
פשוט אין חיה כזאת.
אני למדתי שם מעל שנתיים וחצי, ואפשר לספור על כף יד אחת את כל הפעמים שהשתמשתי בתח"צ הפנימית.
ובכל הפעמים האלה ללא יוצא מהכלל התחרטתי על כך, היה הרבה יותר מהר ללכת ברגל.
ולכן, כל תיקון קטן פה ושם זה לא מה שיעזור.
מה שצריך זה תכנון מחדש של כל הקווים וכל המסלולים.
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
בעיית הקווים העירוניים בב״ב היא בעייה ותיקה מאוד,
אחד הסימפטומים שלה, הוא דווקא ריבוי הקווים ולא מיעוטם!,
מה שגורם לכל קו לקבל תדירות נמוכה מאוד!

למשל תחשבו שיבטלו חצי מהקווים בב״ב אבל קוים 2ו3 ו5{דוג׳} יקבלו תדירות של 5׳ דק׳ בשעות השיא ו8 דק׳ בשעות שפל?!

לא ייתכן שבעיר כ״כ קטנה {בק״מ כבישי תח״צ, לא בתושבים} יהיו כ״כ הרבה קווים עירוניים.

{חידה: מה התדירות של 140, 34, 160, 28, 7, 9, 146 ,28, 18 ועוד ? תשובה: חצי שעה בממוצע בשעות השיא!!}

בקיצור דווקא הרצון של כל בעל השפעה לעזור לסביבה שלו להגיע לכל נקודה באיזור המרכז מהבית שלו הרסה את התחבורה בב״ב!

הפיתרון הוא הפעלת 5/6 קווים עירוניים בתדירות של 5/10 דק׳ לקו לאורך כל שעות היום!
ועוד מספר מצומצם של קווים שגם ייצאו מהעיר ויש לזה ביקוש כמו 92,
אבל את שאר הקווים שיוצאים מהעיר פשוט צריך לבטל!!
{בקווי 18,28,160,146,161 כמעט אין נוסעים מב״ב שנוסעים איתם מחוץ לעיר!
בנוסף 17 לכיוון גבעת שמואל, ובנוסף53 לכיוון ת״א בעידן הרכבת הקלה כמעט מיותרת הנסיעה אחרי מכון מור!}

ברור שיש כאלו שצריכים אותם אבל בעידן התחבורה המהירה, לא מחזיקים קו כמו 140 עם 15 נסיעות יומיות לכל צד,
הרי אף אחד לא יחכה לו בדווקא, עדיף את מספר הנסיעות האלו להעביר לקווים מלאים ותדירים}.

בקיצור כשלמישהו יהיה אכפת, זה הפיתרון!
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
בעיית הקווים העירוניים בב״ב היא בעייה ותיקה מאוד,
אחד הסימפטומים שלה, הוא דווקא ריבוי הקווים ולא מיעוטם!,
מה שגורם לכל קו לקבל תדירות נמוכה מאוד!

למשל תחשבו שיבטלו חצי מהקווים בב״ב אבל קוים 2ו3 ו5{דוג׳} יקבלו תדירות של 5׳ דק׳ בשעות השיא ו8 דק׳ בשעות שפל?!

לא ייתכן שבעיר כ״כ קטנה {בק״מ כבישי תח״צ, לא בתושבים} יהיו כ״כ הרבה קווים עירוניים.

{חידה: מה התדירות של 140, 34, 160, 28, 7, 9, 146 ,28, 18 ועוד ? תשובה: חצי שעה בממוצע בשעות השיא!!}

בקיצור דווקא הרצון של כל בעל השפעה לעזור לסביבה שלו להגיע לכל נקודה באיזור המרכז מהבית שלו הרסה את התחבורה בב״ב!

הפיתרון הוא הפעלת 5/6 קווים עירוניים בתדירות של 5/10 דק׳ לקו לאורך כל שעות היום!
ועוד מספר מצומצם של קווים שגם ייצאו מהעיר ויש לזה ביקוש כמו 92,
אבל את שאר הקווים שיוצאים מהעיר פשוט צריך לבטל!!
{בקווי 18,28,160,146,161 כמעט אין נוסעים מב״ב שנוסעים איתם מחוץ לעיר!
בנוסף 17 לכיוון גבעת שמואל, ובנוסף53 לכיוון ת״א בעידן הרכבת הקלה כמעט מיותרת הנסיעה אחרי מכון מור!}

ברור שיש כאלו שצריכים אותם אבל בעידן התחבורה המהירה, לא מחזיקים קו כמו 140 עם 15 נסיעות יומיות לכל צד,
הרי אף אחד לא יחכה לו בדווקא, עדיף את מספר הנסיעות האלו להעביר לקווים מלאים ותדירים}.

בקיצור כשלמישהו יהיה אכפת, זה הפיתרון!
את צודקת בגדול,
אבל כל זה בתנאי שיגבירו את תדירות הקווים שמגיעים לרכבת הקלה, ויוסיפו קווים שמגיעים ישירות לרכבת בלי לעשות את כל הסיבובים בתוך בני ברק,(יציאה להרואה, יציאה לגאה וכו) וכך גם העיר מתאווררת וגם הנוסעים מגיעים במהירת למחוז חפצם - ששם יש וטובוסים/רכבת קלה שיסיעו אותם למחוז חפצם...
צריך שמכל שכונה (בדגש על השכונות המרוחקות מהרכבת, יצא קו/שאטל לרכבת בתדירות של 5-8 דק'
הקו יגיע לאזור של מכון מור/אהרונוביץ-זבוטינקי,
ובתוך העיר יהיו כמה קווים ספציפים שמחותכים את העיר בתדירות גבוה,לדוג 2 קווים שנוסעים את ר עקיבא הלוך חזור , 2 את השומר ועוד 2 את חזוא, את כל הרחובות הללו מקצה לקצה ובתדירות גבוה!
ומשם כל אחד לוקח את השאטל השכונתי הקרוב שמסתוב רק בתוך השכונה ויוצא לכביש מחוץ לבני ברק....
ואז דרי העיר סוף סוף יוכלו לנשום לרווחה,
וכמובן שלא להכניס לעיר קווים בין ערוניים, אלא רק לנקודת המפגש המדוברת במכון מור ובאהרונוביץ זבוטינסקי....

אבל מה לעשות שכל קהילה ששולחת את צעירי הצאן לפריפריה , עושה כל שביכולתה, ולצערינו גם מקבלת אוטובוס שנוסע בתדירות גבוה מאד, מאותה פריפריה ישירות לבני ברק, ובבני ברק עוצר בכל רחוב , כי אחרת איך ישלחו את הצעירים לפריפריה??? ואיך הקהלה תהיה "על המפה" וידעו שיש לה דור המשך בפריפריה כלשהיא??, המפסידים הגדולים זה גם תושבי העיר- שגם ככה ישנה צפופה ועמוסה ככ, וגם אותם צעירים שהגיעו מהפריפריה ונמצאים באוטובוס שמסתובב שעות בתוך העיר, כדי להגיע למחוז חפצם....
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
את צודקת בגדול,
אבל כל זה בתנאי שיגבירו את תדירות הקווים שמגיעים לרכבת הקלה, ויוסיפו קווים שמגיעים ישירות לרכבת בלי לעשות את כל הסיבובים בתוך בני ברק,(יציאה להרואה, יציאה לגאה וכו) וכך גם העיר מתאווררת וגם הנוסעים מגיעים במהירת למחוז חפצם - ששם יש וטובוסים/רכבת קלה שיסיעו אותם למחוז חפצם...
צריך שמכל שכונה (בדגש על השכונות המרוחקות מהרכבת, יצא קו/שאטל לרכבת בתדירות של 5-8 דק'
הקו יגיע לאזור של מכון מור/אהרונוביץ-זבוטינקי,
ובתוך העיר יהיו כמה קווים ספציפים שמחותכים את העיר בתדירות גבוה,לדוג 2 קווים שנוסעים את ר עקיבא הלוך חזור , 2 את השומר ועוד 2 את חזוא, את כל הרחובות הללו מקצה לקצה ובתדירות גבוה!
ומשם כל אחד לוקח את השאטל השכונתי הקרוב שמסתוב רק בתוך השכונה ויוצא לכביש מחוץ לבני ברק....
ואז דרי העיר סוף סוף יוכלו לנשום לרווחה,
וכמובן שלא להכניס לעיר קווים בין ערוניים, אלא רק לנקודת המפגש המדוברת במכון מור ובאהרונוביץ זבוטינסקי....

אבל מה לעשות שכל קהילה ששולחת את צעירי הצאן לפריפריה , עושה כל שביכולתה, ולצערינו גם מקבלת אוטובוס שנוסע בתדירות גבוה מאד, מאותה פריפריה ישירות לבני ברק, ובבני ברק עוצר בכל רחוב , כי אחרת איך ישלחו את הצעירים לפריפריה??? ואיך הקהלה תהיה "על המפה" וידעו שיש לה דור המשך בפריפריה כלשהיא??, המפסידים הגדולים זה גם תושבי העיר- שגם ככה ישנה צפופה ועמוסה ככ, וגם אותם צעירים שהגיעו מהפריפריה ונמצאים באוטובוס שמסתובב שעות בתוך העיר, כדי להגיע למחוז חפצם....
ייתכן,
א. לגבי עירוניים, לא צריך שאטלים, אם יתגברו מאוד! את הקווים המרכזים {2,3,4,5} ויקימו עוד קו חדש שיסע את כל השומר ז׳בוטינסקי,
זה מספיק תדירות בשביל הרכבת הקלה.

ב. קווים בינעירוניים נושא אחר לגמרי וכאוב לא פחות דובר לאחרונה באשכול מקביל בארוכה {מרכזית הארזים}.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
ייתכן,
א. לגבי עירוניים, לא צריך שאטלים, אם יתגברו מאוד! את הקווים המרכזים {2,3,4,5} ויקימו עוד קו חדש שיסע את כל השומר ז׳בוטינסקי,
זה מספיק תדירות בשביל הרכבת הקלה.

ב. קווים בינעירוניים נושא אחר לגמרי וכאוב לא פחות דובר לאחרונה באשכול מקביל בארוכה {מרכזית הארזים}.
לא יודעת את כל המסלולים של כל הקווים בע"פ..
אבל לדוג יש שכונות שרק קו 2 מגיע אליהם, ולא יהיה הוגן לטלטל את כל התושבים בכל העיר כדי שבסוף המסלול הם יגיעו לרכבת הקלה בהשומר/ במכון מור....
ועל כן יותר תקין בעיני הקטנות לאסוף מכל שכונה ולהגיע מיד לתחנות הרכבת ומשם מי שרוצה בתוך העיר יקח לדוג קו שחוצה למשל את ר עקיבא ועוד קו שחוצה את חזוא...
 

י. שלמה כהן

משתמש פעיל
ומי שירצה דוך כל רבי עקיבא?
ומי שירצה דוך כל הסלון בבית?

נראה לי חצי מהאשכול כאן נובע מתפיסה שכל אחד מבין שהעולם צריך להיות מושלם
אין מה לעשות. אין אופציה לעשות את כל סוגי הקווים וגם בתדירות ובו זמנית שלא יעשו פקקים


אגב, אני חושב צריך לעשות אוטובוסים קצרים קומותיים. כמה יחסוך מקום על הכביש
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
ומי שירצה דוך כל רבי עקיבא?
מפאת האריכות לא כתבתי את כל הפרטים אלא את העיקר!
ברור שאם מבטלים הרבה קווים יעשו שיפוץ בנשאר ויהיה קו לכל ר״ע במקום היום לחכות ל18/146 שכ״א מהם הוא פעם בחצי שעה, עושים קו אחד שהתדירות שלו היא כל 10 דק׳.

אגב, אני חושב צריך לעשות אוטובוסים קצרים קומותיים. כמה יחסוך מקום על הכביש
רק לחשוב על זמן העצירה בתחנה שמכפיל את עצמו עושה לי כאבי בטן...
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
בנוגע לכותרת האשכול, {מר״ע גן ורשא לאהרונוביץ׳}
בביה״ז יהיה קו מיוחד במסלול הנ״ל 850 של אפיקים!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה