@יוסי ב.ק
אשמח לחוו"ד
פרטי המקרה
בחול המועד האחרון חיכתי לאוטבוס של 884 ממ"ע לאחיסמך (בצומת חשמונאים)
הגעתי לתחנה בשעה 22:50
האוטבוס היה אמור לצאת בשעה 23
האוטובס לא יצא
בשעה 23:30 אוטבוס נוסף לא הגיע
בשעה 00:10 האוטבוס של השעה 23:30 עבר ולא עצר בתחנה
בשעה 00:25 לקחתי מונית עם קבלה
המתנה של שעה וחצי! עם אשתי והילדים בקור
הגעתי לבית בשעה 00:50
(יצויין שהאוטובוס האחרון של השעה 00:15 גם לא עצר בתחנה, אחרי שעליתי למונית)
תגובת החברה: הם ביקשו לי את הקבלה על המונית, והגיבו לי שאוטבוס אחד לא יצא כי היה 'תקלה תפעולית'
ואוטובוס נוסף היה תקוע בפקק ולכן איחר ולגבי שהוא לא עצר בתחנה הנהג ננזף
רציתי לשאול:
1. האם זה עילה לתביעה
2. מה גובה הסכום המקובל לתבוע במקרה כזה
3. האם התביעה היא גם עבור אשתי והילדים, ופיצוי עבור כל אחד בנפרד (האם לפרט אותם כתובעים נוספים בתביעה)
4. בהלוך האוטבוס איחר בחצי שעה ולקחתי גם מונית( שעליתי למונית האוטבוס הגיע) כדאי לצרף את זה לתביעה?
5. האם כדאי לחכות לפני הגשת התביעה, לתגובה ממשרד התחבורה?