יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
קיבלתי עכשיו את הכתב הגנה של התובעת האם אני צריך להגיב על זה ?
דרך אגב אני רואה שטעיתי במספר תחנה.
לתקן את זה?
אבל רשום במפורש השם של התחנה
מה לעשות בנידון תודה חברים על כל העזרה
אין חובה להגיב לכתב הגנה.
אבל לדעתי האישית זה כדאי בעיקר אם יש חילוקי דעות על המקרים. כך תדגיש את הנקודות העיקריות מבחינתך. ותמיד חשוב להיות מוכן לכל הטענות שלהם.
בפרט אם היתה טעות במספר תחנה כדאי שתתקן אותה בכתב התשובה.
אגב - החברה לא התייחסה לזה? היא לא טענה שהקו הנ"ל לא עובר בתחנה הנ"ל וכו'?
הבית משפט מציע ללכת
לפשרה
האם ללכת ?
אולי כדאי לפחות לנסות.
בתי המשפט בדרך כלל לא נותנים את מלוא סכום התביעה (אתה יכול לחפש פס"ד דומים של השופט/ת בתיק), אז אם תוכל להגיע לפשרה יפה זה יכול להיות כדאי.
וכמובן כל זה היא דעתי האישית בלבד.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
חיכיתי במחלף קדרים לאוטובוס 987 לכיון בית שמש
האוטובוס הגיע ולא עצר מיד אלא כ200 מטר אחרי התחנה(כביש מהיר!) רצנו לאוטובוס וכשהגענו אליו במרחק של כעשר מטרים הוא נתן גז וברח...
התקשרנו לנתיב אקספרס ו*8787 שכמובן לא בדיוק יכלו לעזור חוץ מלרשום את התלונה (בסוף נסענו עם טרמפ)
עבר כבר כחודשיים ואין לי שום תיעוד (אולי ל*8787 יש הקלטת שיחות)
יש מה לגשת לזה?

וכן אוטובוס 17 בבית שמש-אוטובוס אחרון לפני שבת
עלינו ברמה ד לרמה ב
ונתקעה לו דלת אחת ברימונים (כחצי שעה הליכה)
חיכינו כחצי שעה אולי יספקו אוטובוס חילופי ובסוף לקחנו דרייבער
יש מה לעשות?

והאם לתח"צ עירונית אפשר גם להזמין מונית מיד? או מה?
כדאי להגיש תלונה כתובה לחברה ולמשרד התחבורה. יכול להיות שהחברה תגיד שכבר עבר זמן רב מהמקרה ואין לה איך לטפל, אבל למשרד התחבורה ניתן לשלוח תלונה עד חודשיים מהמקרה, וכמדומני שבפועל הם מקבלים תלונות מאוחרות גם יותר אבל אני לא בטוח בזה לגמרי.
בכל מקרה אתה מציין שהתקשרת לחברה, אז אמור להיות לה תיעוד של המקרה. אתה גם כותב "רצנו לאוטובוס" אז יש לך עדות.
ובנוסף יש לך את המקרה הנוסף בו החברה היתה אמורה לשלוח אוטובוס חילופי (שני הקווים אותה חברה, נכון?).
אז לכאורה יש מה לעשות, וסביר להניח שיש/יהיו מקרים נוספים וכדאי יהיה לצרף אותם.

לגבי הזמנת מונית - אני לא מכיר אפשרות לקחת מונית והתחייבות של החברה לשלם בין בעירוני ובין בבינעירוני. למעט נוהל חדש יחסית בו נציג משרד התחבורה מורה לנוסע לעשות את זה, באוטובוס האחרון והאחד לפני האחרון של הקו. אני לא יודע איך והאם זה עובד בפועל.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אוטובוס עירוני שלא יצא, ואחד נוסף שלא עצר בתחנה, ואחריו אוטובוס שיצא באיחור של 6-7 דקות.
שבגלל הנ"ל כמעט הפסדנו אוטובוס אחרון בינעירוני בערב שבת, נסיעה של שעתיים וחצי...
יש הקלטה של שיחה שלי עם החברה בזמן הלחוץ שאחרי שהאוטובוס השני לא עצר, שאני אומרת שאם אני מפסידה את האוטובוס הבינעירוני אני לוקחת טנדר לירושלים והם ישלמו לי והנציגה אומרת שאין לה אפשרות לאשר לי תשלום על מונית...
בסוף הספקנו בריצה מהירה את האוטובוס שהתעכב ב"ה בתחנה.
אני מרגישה שבהחלט מגיעה לי פיצוי! אמנם המתנה "רק" של חצי שעה, אבל בזמן לחוץ ומתוח, עם לחץ מהאוטובוס האחרון, אחרי שיצאתי בכוונה מוקדם כי אני מכירה את חברת האוטובוסים שמזגזגת...
בחברה הסבירו שהאוטובוס הראשון יצא באיחור כי התעכב מקו קודם, והציעו לפתח תלונה על הנהג שלא עצר, אחרי שבדקו ואימתו את התלונה, אבל אני מיהרתי ולא היה לי זמן לתת את כל הפרטים בשביל לפתח תביעה.
האם נראה לכם ילך?
ואשמח להדרכה מה אני אמורה לעשות אם אני מחליטה לתבע?
ממליץ דבר ראשון לשלוח תלונה לחברה ולמשרד התחבורה.
בהחלט לדעתי האישית יש עילה לתביעה.
אם תחליטי לתבוע אשמח להדריך ולעזור.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יי כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יי כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

למעלה