למה לא לעשות כמו מסוף תחנה מרכזים עם רציפים
בכל תחנה קו אחד שאוסף רק שם ויוצא מיד מהעיר
נכון שרוב האנשים יצטרכו להגיע רחוק מהבית
ונכון שיהיה עומס בתחנה והתנפליות (אבל זה בכל מקרה קורה בתחנה הראשונה)
כמו למשל שהיה במוצאי שבת באוטובוס לכיון עפולה
תחנה אחת (עזרא/נדבורנא)
800 איש בערך בתחנה אחת
אבל כולם ידעו שיש המון אוטובוסים
אוטובוס ראשון הגיע ונסע עד סוף הרחוב (צמוד לסמינר אור החיים)
מיד אחריו נכנסו עוד כמה העלו ונסעו ופינו מקום לאוטובוסים שחיכו בסבלנות בצומת
כך מי שרצה ונדחף לאוטובוס הראשון עלה ויצא מהר
מי שחיכה בסבלנות נסע באוטובוס ה 8-11-13 והגיע יותר מאוחר, אבל מקום היה
חייבת לציין שזה צריך להיות בשיתוף פעולה עם חברת התחבורה שתתגבר אוטובוסים
(כמו שלעפולה שולחים 10-15 אטובוסים)
בכל תחנה קו אחד שאוסף רק שם ויוצא מיד מהעיר
נכון שרוב האנשים יצטרכו להגיע רחוק מהבית
ונכון שיהיה עומס בתחנה והתנפליות (אבל זה בכל מקרה קורה בתחנה הראשונה)
כמו למשל שהיה במוצאי שבת באוטובוס לכיון עפולה
תחנה אחת (עזרא/נדבורנא)
800 איש בערך בתחנה אחת
אבל כולם ידעו שיש המון אוטובוסים
אוטובוס ראשון הגיע ונסע עד סוף הרחוב (צמוד לסמינר אור החיים)
מיד אחריו נכנסו עוד כמה העלו ונסעו ופינו מקום לאוטובוסים שחיכו בסבלנות בצומת
כך מי שרצה ונדחף לאוטובוס הראשון עלה ויצא מהר
מי שחיכה בסבלנות נסע באוטובוס ה 8-11-13 והגיע יותר מאוחר, אבל מקום היה
חייבת לציין שזה צריך להיות בשיתוף פעולה עם חברת התחבורה שתתגבר אוטובוסים
(כמו שלעפולה שולחים 10-15 אטובוסים)