הפונצ'יקית

משתמש רשום
תודה לה' ולכל מי שהיה מעורב בנושא ופעל לטובתו
בימים האחרונים התקינו עמדות תחנה מסוככות ברמה ד' אחרי 3 שנים של סבל בחום ובגשם !!!!!!
תודה רבה!!!!
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
:unsure:
טבלת הבשורות התח"צ לעיר שנשלחה לעיתון חדש (ע"י מי?) בגיליון הקודם פרשת ואתחנן
קו 600 לא עובר ברמת אברהם, (ועוד מעבירים את קו 12 לנחל ערוגות, כך שממש לא יהיה קשר בים השכונה לקו
מרמה ה' יש מספיק קווים ישירים לביתר, כך שזה לא הבשורה.
קו 23 תמיד היה מגיע בסוף לרמה ה'
קו חדש לבאר שבע, מה קשור לרמה ב'?
1724706871160.png

-
 
נערך לאחרונה ב:

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
העמודה של הבשורות לא קשורה לעמודה הראשונה של שכונות אלא זה כל הבשורות ביחד
ומי שערך את זה מזלזל באינטלגנציה של התושבים
הארכת קו 23 לרמה ה'... נו באמת
קו חדש לחוף באשקלון ותגבור קווי אשדוד לבין הזמנים- איך זה פותר את בעיות התחבורה של בית שמש
 

איילה לב

משתמש פעיל
התבלבל להם 21 עם 23.
וכמדובר, אין פה בדיוק מה להתגאות. משכו את המשיכה מכיוון לכיוון. מצד אחד היא התארכה ומהצד השני היא התקצרה.
בקיצור ממשיכים את המדיניות של העירייה הקודמת...
לא יאמן שהעיר הזאת עוד לא עברה ניעור משמעותי מבחינה תחבורתית..
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
התבלבל להם 21 עם 23.
וכמדובר, אין פה בדיוק מה להתגאות. משכו את המשיכה מכיוון לכיוון. מצד אחד היא התארכה ומהצד השני היא התקצרה.
אבל דבר אחד כל הכבוד לעיריית...
הרי לקווים של ביתר יש להם העלאה בתחנה 3855/375 לכיוון בית שמש,
תושבי רמה ה' יכולים לקחת קו לשם (2 תחנות) ולחזור משם ישירות לרמה ד' באמצעות קו 168!
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
בקיצור ממשיכים את המדיניות של העירייה הקודמת...
לא יאמן שהעיר הזאת עוד לא עברה ניעור משמעותי מבחינה תחבורתית..
דן אותם לזכות, שבמצב המלחמה לא אושרו קווים חדשים בכלל משמחת תורה. הקו של ביתר הוא תקדים. (לא בדקתי, כך טוענים בשטיבלאך).
רצון טוב בוודאי יש פה. בעירייה הקודמת לא עשו מפגשים את התושבים מה הם מבקשים. מעצבן אבל מאוד, שבמקום לספר דברים כהוויתם, מורחים אותנו בכותרות. והציבור לא עשוי בכלל מחומר שנמרח. העיקר שבחדש הצליחולמלאות עמוד נוסף.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
דן אותם לזכות, שבמצב המלחמה לא אושרו קווים חדשים בכלל משמחת תורה. הקו של ביתר הוא תקדים. (לא בדקתי, כך טוענים בשטיבלאך).
רצון טוב בוודאי יש פה. בעירייה הקודמת לא עשו מפגשים את התושבים מה הם מבקשים. מעצבן אבל מאוד, שבמקום לספר דברים כהוויתם, מורחים אותנו בכותרות. והציבור לא עשוי בכלל מחומר שנמרח. העיקר שבחדש הצליחולמלאות עמוד נוסף.
זה האמת אגב, שאין תקציב. ואם יגידו את זה אני יקבל את זה, לא כועס. (למרות שתמיד ניתן לעשות יותר)
הבעיה היא שמשקרים, לא רק שמורחים.
כותבים בהודעות יח"צ 'הארכת קווים עירוניים לרמה ה' כשבפועל רק החליפו את קו 23 עם קו 21
שזה דבר מצוין, כי כך יש עוד קו, אבל למה לא לכתוב את האמת
 
נערך לאחרונה ב:

האברך ממיר

משתמש מקצוען
מה הכוונה את מדיניות העירייה הקודמת?
העירייה מפעילה אצלכם את התחבורה הציבורית?
המפעיל הוא משרד התחבורה.
העירייה היא הגוף המייצג של התושבים מול משרד הממשלה.
לייצוג הזה אין הגדרות מדוייקות. עירייה שטובת תושביה עומדת בראש מעייניה, דואגת גם לצורכי התח"צ שלהם.
וכמה שזה נדוש כל כך, אשתמש שוב בעיריית ביתר עילית כדוגמא, בה ראש העיר מעורב אישית בנושאי התח"צ כולל קביעת מסלולי קווים ודרישה ממשרד התחבורה על הפעלתם, וגם עתירות לבתי משפט בנושאי מכרזים, כשדברים נתפרים נגד טובת התושבים.
העירייה הקודמת בבית שמש הית פסיבית מאד בכל הנוגע לתח"צ. הערייה הנוכחית טענה (ראש העיר הנבחר וגם חלק מהמפלגות) לפני הבחירות שהם יפעלו לשינוי בעניין.
באותה מידה שעירייה לא תגלגל את נושא בינוי הכיתות למשרד החינוך ותטען שזה לא באחריותה, כך גם בכל נושא אחר.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
בכל הקמפיינים של גרינברג לפני הבחירות לא ראיתי פעם אחת שהוא אמר שהוא יפעל לשינוי בעניין התח"צ באוטובוסים (סיעת ג'-גור כן התחייבה לזה)
לא היה לי כוח לחפש ברשת את הקמפיינים של כל המפלגות, אבל כל מי שקצת עקב אחרי הקמפיינים שמע הבטחות אין ספור, בחוגי בית, בכינוסי בחירות, וגם במודעות.
מחמת הרגישות רבה של העניין, אני מעדיף לא להעלות כאן את המסמך החתום שנתן אחד מחברי העירייה הבולטים ובעלי ההשפעה, לתושבי אחת השכונות, שם ניתנו הבטחות מפליגות בכל הנוגע לתח"צ. חייב לציין שחבר עירייה אחר מאותה סיעה פעל ופועל רבות לקידום התחבורה בעיר.
 
נערך לאחרונה ב:

אופקים 1

משתמש מקצוען
המפעיל הוא משרד התחבורה.
העירייה היא הגוף המייצג של התושבים מול משרד הממשלה.
לייצוג הזה אין הגדרות מדוייקות. עירייה שטובת תושביה עומדת בראש מעייניה, דואגת גם לצורכי התח"צ שלהם.
וכמה שזה נדוש כל כך, אשתמש שוב בעיריית ביתר עילית כדוגמא, בה ראש העיר מעורב אישית בנושאי התח"צ כולל קביעת מסלולי קווים ודרישה ממשרד התחבורה על הפעלתם, וגם עתירות לבתי משפט בנושאי מכרזים, כשדברים נתפרים נגד טובת התושבים.
העירייה הקודמת בבית שמש הית פסיבית מאד בכל הנוגע לתח"צ. הערייה הנוכחית טענה (ראש העיר הנבחר וגם חלק מהמפלגות) לפני הבחירות שהם יפעלו לשינוי בעניין.
באותה מידה שעירייה לא תגלגל את נושא בינוי הכיתות למשרד החינוך ותטען שזה לא באחריותה, כך גם בכל נושא אחר.
אין מה להשוות בין ביתר לבית שמש
האכלוס בבית שמש הוא אדיר, כל איכלוס דורש הרבה תשומת לב מצד העירייה
בית שמש היא עיר גדולה פי שתיים וחצי, שזה כשלעצמו דורש הרבה יותר משאבי ניהול
וגם ראש העיר בבית שמש יושב פחות זמן על הכסא מראש העיר של ביתר

תוסיף לזה שהמכרז של בית שמש לא התאים למידות העיר כבר בזמן ההפעלה, רק בגלל שלא רצו לעכב את ההפעלה אז גזרו במעמד טובי העיר שיהיה בסדר.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
אין מה להשוות בין ביתר לבית שמש
האכלוס בבית שמש הוא אדיר, כל איכלוס דורש הרבה תשומת לב מצד העירייה
בית שמש היא עיר גדולה פי שתיים וחצי, שזה כשלעצמו דורש הרבה יותר משאבי ניהול
וגם ראש העיר בבית שמש יושב פחות זמן על הכסא מראש העיר של ביתר

תוסיף לזה שהמכרז של בית שמש לא התאים למידות העיר כבר בזמן ההפעלה, רק בגלל שלא רצו לעכב את ההפעלה אז גזרו במעמד טובי העיר שיהיה בסדר.
לא חולק בכלל על תוכן הדברים.
כתבתי כבר:
דן אותם לזכות, שבמצב המלחמה לא אושרו קווים חדשים בכלל משמחת תורה. הקו של ביתר הוא תקדים. (לא בדקתי, כך טוענים בשטיבלאך).
רצון טוב בוודאי יש פה. בעירייה הקודמת לא עשו מפגשים את התושבים מה הם מבקשים. מעצבן אבל מאוד, שבמקום לספר דברים כהוויתם, מורחים אותנו בכותרות. והציבור לא עשוי בכלל מחומר שנמרח. העיקר שבחדש הצליחולמלאות עמוד נוסף.
אבל בנוגע לעצם השאלה שלך:
העירייה מפעילה אצלכם את התחבורה הציבורית?
התשובה היא:
העירייה היא הגוף המייצג של התושבים מול משרד הממשלה.
לייצוג הזה אין הגדרות מדוייקות. עירייה שטובת תושביה עומדת בראש מעייניה, דואגת גם לצורכי התח"צ שלהם.
במיוחד כהשדברים נאמרו בהצהרות בחירות. לא יפה לייצר ציפיות אצל התושבים ולנסות למרוח אותם בהמשך.
אני מבין את הסיטואציה, אבל אני מצפה לשיח בגובה העיניים.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
לא חולק בכלל על תוכן הדברים.
כתבתי כבר:

אבל בנוגע לעצם השאלה שלך:

התשובה היא:

במיוחד כהשדברים נאמרו בהצהרות בחירות. לא יפה לייצר ציפיות אצל התושבים ולנסות למרוח אותם בהמשך.
אני מבין את הסיטואציה, אבל אני מצפה לשיח בגובה העיניים.
איך אתה יודע שהוא לא מנסה לקדם דברים מול משרד התחבורה?
כמה שזכור לי העירייה חתמה לא מזמן על הסכם מול משרד התחבורה
תוצאות יהיה ניתן לראות רק בתוכנית העבודה לשנת 2025 ובתנאי שהמשרד יסכים לגלות לנו האזרחים הפשוטים את התוכניות שלו.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
איך אתה יודע שהוא לא מנסה לקדם דברים מול משרד התחבורה?
כמה שזכור לי העירייה חתמה לא מזמן על הסכם מול משרד התחבורה
תוצאות יהיה ניתן לראות רק בתוכנית העבודה לשנת 2025 ובתנאי שהמשרד יסכים לגלות לנו האזרחים הפשוטים את התוכניות שלו.
איפה ראית בדברי שהוא לא פועל כלום?
הטענה שלי היא שלמרות שבגלל מצב המלחמה אין אפשרות לבצע בפועל את השינויים עליהם סוכם עם משרד התחבורה, בגלל אי קידום קווים חדשים, עדיין, תושב ממוצע שרואה כותרות שמספרות על שינוי כשבעצם חלקם זו החלפת פרה בחמור, ובחלקם הבשורה קטנה מאוד ביחס למה שדובר מלכתחילה, הוא מתוסכל מכך שמזלזלים באינטלגציה שלו.
אין אפשרות כרגע לשנות? ספרו לנו על כך, ולא על דברים אחרים.
מעריך מאוד את פועלו של ראש וחברי מועצת העיר. באמת משוכנע שהם פועלים לטובת המצביעים שלהם. אבל קצת כנות, לא תזיק בכלל כדי לבנות מערכת אמון בין תושב-עירייה.
לסיכום:
1. העירייה הבטיחה לקדם שינוי בתחבורה.
2. העירייה אכן פועלת בעניין.
3. בינתיים אין בשורות משמעותיות, חוץ מהקו החדש לביתר.
4. זה לא באשמת העירייה.
5. נשמח לקבל הודעות דוברות עם 4 הנקודות הקודמות.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה