אני דווקא קצת נוטה שלא לכתוב שם אלא "הפרוייקט של קהילת כתיבה" זה יעשה מזה יותר "עסק" לא?
אני דווקא קצת נוטה שלא לכתוב שם אלא "הפרוייקט של קהילת כתיבה" זה יעשה מזה יותר "עסק" לא?
מצוין!@חיים רר נראה לי שבראש הנספח כדאי לרשום את קווי העלילה בצורה מסודרת.
חיברתי את שני הרעיונות אבל צריך לשפץ את התקציר הזה...
בחור בשם שימי (אפשר גם שם אחר : ) ממשפחה דלת אמצעים שרוצה לטוס עם חבריו לטיול בין הזמנים בחו"ל לקברי צדיקים.
מישהו מהשכונה קולט את זה ומציע לו להעביר חבילה לחו"ל ולשלם לו את הכרטיס ושימי מסכים.
הם נוחתים באחת ממדינות אירופה (נניח פולין) ושם תופסים אותו בשדה התעופה ומכניסים אותו לכלא.
שימי נמצא בכלא עם שני חברה אימתניים והוא מפחד מהם מאוד. הוא גם בדיכאון מכל המצב. החברה האלה הם בעצם סוכני CIA שהגיעו למשימת חיסול בכלא והם משחקים אותה פושעים איטלקים או משהו.
הם מחליטים שכשהם בורחים מהכלא הם גם יבריחו את שימי כי הם קלטו שהוא בחור תמים ועדין ושחבל שהוא יתקע 10 שנים בכלא הפולני.
הסוכנים עוד לא ביצעו את המשימה ומשתמשים בו כפיתיון למסומן בגלל המראה התמים שלו. בתור התחלה שימי "מתחבר" לפושע ולבסוף בורח יחד איתו מן הכלא.
מתברר ששני סוכני הCIA התחזו לכאלה ובאמת מדובר בשתי מאפיות הנלחמות זו בזו, כבראש הצד השני עומד הפושע שברח יחד עם שימי.
וכאן מתחילה העלילה להסתבך... צריך רעיונות למה שימי ברח איתו ומיהו באמת הפושע?...
צריך שם של ספר מתח...
מה דעתכם שבאיזשהו שלב יגלו שהפושע הוא ישראלי?ומיהו באמת הפושע?...
יש בזה משהו.אני דווקא קצת נוטה שלא לכתוב שם אלא "הפרוייקט של קהילת כתיבה" זה יעשה מזה יותר "עסק" לא?
לדעתי ניתן לסיפור לזרום עם הכותבים, בלי החלטת סוף מסויים או דרך סגירת קצוות.מצוין!
השאלה היא אם החלק האחרון חסר או שלא כדאי לסבך מדי.
לדעתי הראשון כן והשני לא.מה דעתכם שבאיזשהו שלב יגלו שהפושע הוא ישראלי?
תחליטו אם טוב או רע.
אפשר גם ששימי לא בא ממשפחה ישראלית כך שהוא יודע עוד שפה בה הוא משתמש בכלא וכו', והפושע לא יודע שהוא יהודי (הוא עם מדים וכובע של הכלא), או שזה קיטשי?
רעיון יפה אבל לא נשמע לי.מה דעתכם שבאיזשהו שלב יגלו שהפושע הוא ישראלי?
תחליטו אם טוב או רע.
אפשר גם ששימי לא בא ממשפחה ישראלית כך שהוא יודע עוד שפה בה הוא משתמש בכלא וכו', והפושע לא יודע שהוא יהודי (הוא עם מדים וכובע של הכלא), או שזה קיטשי?
בדיוק. לדעתי יקח זמן ופרקים עד שנגיע אפילו לאמצע העלילה...לדעתי ניתן לסיפור לזרום עם הכותבים, בלי החלטת סוף מסויים או דרך סגירת קצוות.
הבעיה היא שצריך לדעת את הסוף, כדי לדעת בעת הכתיבה לחתור לזה, אחרת זה הרבה יותר מסובך (ויוצר סתירות).לדעתי ניתן לסיפור לזרום עם הכותבים, בלי החלטת סוף מסויים או דרך סגירת קצוות.
יש בזה, אבל לדעתי לפחות בפרקים הראשונים אין צורך בקביעת סוף.הבעיה היא שצריך לדעת את הסוף, כדי לדעת בעת הכתיבה לחתור לזה, אחרת זה הרבה יותר מסובך (ויוצר סתירות).
הסוף טוב!הבעיה היא שצריך לדעת את הסוף, כדי לדעת בעת הכתיבה לחתור לזה, אחרת זה הרבה יותר מסובך (ויוצר סתירות).
אני כבר מדמיין את "הוצאת ספרים פרוג".@כותבים יקרים!
נא לא להביא את העלילה לסיומה בקצב מהיר!!!
אולי עוד פרוג יתמכו בהוצאת ספר בשיתוף חברי הפורום .
אני חושב שצריך לסגור הכל מראש.יש בזה, אבל לדעתי לפחות בפרקים הראשונים אין צורך בקביעת סוף.
אפשרי לאחר מספר פרקים לראות לאן הסיפור מתקדם ואז לכתוב בנספח להשתדל לחתור לרעיון מסויים.
נכון, אבל להיות מוכנים לשינויים!אני חושב שצריך לסגור הכל מראש.
בעלילה כתבתי ששני ה"סוכנים" הם בעצם מאפיה הנלחמת מול בוס המאפיה השני - הפושעאני חושב שצריך לסגור הכל מראש.
כי למה ששימי יעדיף לברוח איתו מאשר עם הסוכנים שומרי החוק? הרי שימי מאמין להם.למה שימי בורח? זה לא שאלה. כל אחד רוצה לברוח, מה זה משנה עם מי?
עם שימי יחליט להשאר איתו- אז תהיה שאלה.
אכן, אבל יהיה אסור להכניס שינויים ללא התייעצות מראש.נכון, אבל להיות מוכנים לשינויים!
זה ברוראכן, אבל יהיה אסור להכניס שינויים ללא התייעצות מראש.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמו
א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ: