אוקי תודה!
ליצן רפואיטוב, כן, לא הצלחתי להבין לגמרי...
אם זה בית חולים, אז מה זה היה ה'קסם קטן'? בדיחה של האח/רופא?
אולי זה יהיה מובן יותר ככהאוחח
איך לא חשבתי על כך,
ליצן רפואי!
צודקת.
צריך באמת...
אולי משהו על הלבוש הצבעוני...?
כן זה הסיפור בשתי מיליםדווקא הבנתי ממש בהתחלה.
מדובר על בחור שנסע בזמן לעתיד והגיע לבית חולים?
או שסתם המוח שלי תרגם ככה את הקטע הזה...
אם ככה, אז הקטע מובן ממש.כן זה הסיפור בשתי מילים
הלכתי לקרוא שוב פעם את הקטע ורק עכשיו קלטתי את הפואנטה (יותר נכון מקווה שהבנתי).נכון שקיימת גם הזווית של 'הנפגע', אבל חווית האירוע מהזווית שלו היא שולית ביחס לחשיבות הצד של המתארסים בשעטו"מ. בנצי, כמה חודשים אחרי, בקושי זוכר במטושטש את הערב הכואב. האהדה של הקורא מוענקת תמיד לפרוטגוניסט, ובמקרה הזה - לזווית היחידה אליה הסיפור מפנה את הזרקור. לכן הסיפור מלווה את בנצי משני צידי המתרס. מתחיל מהצד הכואב, ומסיים בהמחשה כמה האירוע חשוב דווקא מהצד השמח.
בין הכלים שמוסיפים עומק אמתי לכתיבה בעיני. כתיבה ציניקנית ואנליטית יותר. כמובן שיש כאלו שתמיד פחות יתחברו לסגנון.אז למה הנימה בסוף הקטע היא לכאורה מעט צינית כלפיו? כי אחד המשחקים החביבים עליי הוא דיסוננס בין המסר שהקטע מעביר מבחינת השימוש בכלים הספרותיים, לבין מה שהוא אומר בפועל, אם מתייחסים לגופם של דברים בלבד. מבחינתי זה מאתגר את השיפוט של הקורא.
למה?אומרים רק על יהודי
?
טריים ומגרים?ושם, תפחנו, והשחמנו, והפכנו לכיכרות לחם טריות ומגרות.
גם זכר וגם נקבהטריים ומגרים?
כי זה התחליף היהודי לימ"ש
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמו
א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ: