מחיר למשתכן מחיר למשתכן רמת בית שמש ד

נסיך אוסטרי

משתמש פעיל
עריכה תורנית
לא רוצה להלחיץ סתם, אבל לפי הביקורות בגוגל על הפרוייקט בד2 ותמונות הגולשים שם יש לך מה לפחד...
אז למה אתה מלחיץ סתם?
אני כתבתי את זה מידיעה, שבפרויקט הזה, זה שונה לגמרי, פועלים סינים שזה עבודה יותר מדוייקת,
ועוד הרבה פרטים וכו'
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
אז למה אתה מלחיץ סתם?
אני כתבתי את זה מידיעה, שבפרויקט הזה, זה שונה לגמרי, פועלים סינים שזה עבודה יותר מדוייקת,
ועוד הרבה פרטים וכו'
חלק נכבד מהתלונות בביקורות שם זה על השירות והיחס, וזה לא כ"כ משתנה גם כשיש עובדים סיניים.
למעשה, אני לא מכיר את הקבלן הזה, ואין לי שום ניסיון איתו, אבל השם שלו לא טוב - הן מבחינת איכות הבניה והן מבחינת השירות (הביקורות החיוביות שם הם מלפני זמן המסירה או מבעלי ענין), ולכן נטל ההוכחה עליו, ועד שהוא יוכיח אחרת, יש לכאורה מה לחשוש.
 

חכם עתיק יומין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
חלק נכבד מהתלונות בביקורות שם זה על השירות והיחס, וזה לא כ"כ משתנה גם כשיש עובדים סיניים.
למעשה, אני לא מכיר את הקבלן הזה, ואין לי שום ניסיון איתו, אבל השם שלו לא טוב - הן מבחינת איכות הבניה והן מבחינת השירות (הביקורות החיוביות שם הם מלפני זמן המסירה או מבעלי ענין), ולכן נטל ההוכחה עליו, ועד שהוא יוכיח אחרת, יש לכאורה מה לחשוש.
יש כאן אנשים שקנו שם דירות אל תלחיץ...
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית

הדרישה של בלוך מהממשלה: לתכנן מחדש את שדרות האמוראים​

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך קיימה בשבוע האחרון מספר סיורים ברמת בית שמש ד' | בסיורים נטלו חלק גורמי המקצוע העירוניים ותושבי השכונה | ראש העיר דורשת מהממשלה לתכנן מחדש את שדרות האמוראים בגלל סדרה של ליקויים
אחת הבעיות המרכזיות שחוזרות על עצמן שוב ושוב בשיחות עם תושבי שכונת רמת בית שמש ד' הם כשלי התכנון של שדרות האמוראים, השדרה המרכזית החוצה את השכונה.

הבעיות בתכנון שדרות האמוראים הן מגוונות: אין מספיק חניות לרכבים פרטיים, חניות מרוחקות מקשות על תושבים ומצריכות הליכה רגלית רבה, מתוך מחשבה לייצר ציר תנועה מהיר לא מיקמו מספיק מעברי חצייה ברחוב, מה שפוגע קשות בהולכי הרגל ומכביד על משפחות צעירות.

כמו כן מוקמו בשדרות האמוראים נתיבי תחבורה ציבורית באופן ניסיוני ושונה מהמקובל. הפיילוט הזה יש בו כדי להכביד על תנועת הרכבים בשכונה. עוד מוסיפים התושבים לטעון כי באזורים מסוימים של השדרה הרחוב הופך להיות נתיב אחד והדבר גורם לפקקי תנועה רבים ומיותרים.

בעקבות כל הליקויים הללו ערכה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך סיורים בשטח בשיתוף גורמי המקצוע ובהשתתפות תושבים ולאחריהם פנתה בדרישה חד משמעית למשרדי התחבורה והשיכון לתכנון מחדש של שדרות האמוראים.

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "אני מיציתי את היכולת של תושבי שכונת רמה ד' להכיל את הטעויות שנעו בתכנון השכונה. כעת הזמן לעצור ולהוביל שיח בשיתוף הציבור שיתקן את הטעויות שנעשו בשכונה ולתכנן תכניות מחדש. שכונת רמה ד' היא יהלום יוצא דופן ואני מבקשת שכל התושבים שלי יהיו מרוצים. אני מבקשת מכל הגורמים הרלוונטיים להתגייס למשימה כדי שהשכונה תתפתח בשקט ואנחנו בעיריית בית שמש לא נצטרך להתעסק כל היום בתקלות שהן תוצאה של תכנון מוקדם לא מדויק. מוטב לעצור כעת ולצאת לתכנון מחדש".

מוזר, אני דווקא חשבתי שבית שמש ורמה ד' מתוכננים ++
ממש לא מסכים. העיר מתוכננת מאוד.
 

די

משתמש סופר מקצוען
מוזר, אני דווקא חשבתי שבית שמש ורמה ד' מתוכננים ++
נכון.
שלחתי מייל לרה"ע ולאחראי תחבורה
"קראתי בעיתון היום על הודעה של רה"ע לגבי תכנון מחדש של שדרות האמוראים. האם הכוונה לבטל את הנת"צ? אני מקווה שזו לא הכוונה. אני מקווה שלא תקשיבו לטענות הפופוליסטיות להצר מדרכות ולהעדיף רכב פרטי על חשבון תחבורה ציבורית והולכי רגל. אם אנו רוצים שכונה בת קיימא חובה להשקיע בתח"צ ובהולכי רגל (ואופניים) ולא ברכב הפרטי.
בברכה"
אם הם יענו אעדכן...
דרך אגב ברור שזה דיבורים לצורך בחירות, חוץ מזה שמאוד נח לרה"ע לכתוב נגד התכנון של רמה ד' שכידוע העירייה הקודמת תיכננה. כמובן כשיבנו את הפארק מי שיגזור את הסרט זה העירייה הנוכחית...
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
לא הבנתי, השכונה תוכננה, התכנון השתנה והצרו את הכבישים עוד יותר עד שנסיעה במכונית מתומרנת כמו במסלול של כדור מבוך (האמצעי, הצדדי, וחוזר חלילה) ובכביש צר של נתיב אחד כשיש מקום ל5 נתיבים.
ואחרי שסיימו עבודות (בכמה כסף? ועל חשבון מי?) נזכרים שהיה יותר טוב כמו בהתחלה...
 

אמונתך

משתמש פעיל
הייתי בד 3 השבוע בפרויקטים של אום וסינים נופפו לי מהמרפסת
אומרים שהבניה מדויקת אך הטיב ...אין לי מושג
זן בניה מהירה כי הם עובדים 12 שעות ביממה..
אבל בד2 גם סינים בנו אז איך אתם חושבים שפתאום הבניה יותר טובה?
 

ייד

משתמש מקצוען
נכון.
שלחתי מייל לרה"ע ולאחראי תחבורה
"קראתי בעיתון היום על הודעה של רה"ע לגבי תכנון מחדש של שדרות האמוראים. האם הכוונה לבטל את הנת"צ? אני מקווה שזו לא הכוונה. אני מקווה שלא תקשיבו לטענות הפופוליסטיות להצר מדרכות ולהעדיף רכב פרטי על חשבון תחבורה ציבורית והולכי רגל. אם אנו רוצים שכונה בת קיימא חובה להשקיע בתח"צ ובהולכי רגל (ואופניים) ולא ברכב הפרטי.
בברכה"
אם הם יענו אעדכן...
דרך אגב ברור שזה דיבורים לצורך בחירות, חוץ מזה שמאוד נח לרה"ע לכתוב נגד התכנון של רמה ד' שכידוע העירייה הקודמת תיכננה. כמובן כשיבנו את הפארק מי שיגזור את הסרט זה העירייה הנוכחית...
שכונה בת קיימא???
יש לך חרדות אפוקליפטיות????
מתכונן לצונאמי??
אולי לנפילת השמים המחזורית??

איו ספק מדרכות רחבות זה התרופה הטובה ביותר למחלות, מכל הסוגים
בעיקר מדרכות עם שביל שחור מעלה עשבים באמצע...
 

די

משתמש סופר מקצוען
כנראה שלא.
בקצב הזה הסרט לא ייגזר גם לא בעירייה הבאה שאחרי הבחירות אלא בזו שלאחריה....
דווקא מתקדמים שם במרץ רב. עכשיו שותלים שיחים. הפארק הגדול הוא פרויקט בהיקף עצום. שמו כבר מתקנים, סללו שבילים ועוד.
שכונה בת קיימא???
יש לך חרדות אפוקליפטיות????
מתכונן לצונאמי??
אולי לנפילת השמים המחזורית??
מתנצל על המילה. יודע שיש לך אלרגיה לסגנון הזה ולכן לא אכתוב כאן כך. רק העתקתי את המייל ששלחתי לרה"ע בתקווה שהיא קוראת את זה, זה הסגנון שאנשים כאלו אוהבים.
בשבילך אפשר לכתוב שכונה שתתפקד בצורה נורמאלית שתהיה אפשרות להגיע מקצה לקצה בלי פקקים, לפחות עם תח"צ (אם לא ברכב).
שכונה שנוח ללכת בה ברגל ואין צורך להחזיק רכב שגורם לעוד פקקים והוצאות מיותרות (דלק תיקונים וכו').
הליכה ברגל תורמת לבריאות, תורמת למסחר בשכונה (אם מילא עוברים ליד החנות למה לא להיכנס לקנות לעומת זאת אם נמצאים ברכב נאמר לעצמינו עדיף לנסוע לקניון הקרוב שם יהיה יותר חניה) ועוזרת לקשרים חברתיים ונוגדת דיכאון.
אני יודע שזה נשמע כמו איזה מחקר מדעי אבל אתה יכול לראות את זה בצורה קיצונית בשכונות חילוניות חדשות, שבונים מגדלים רחוקים אחד מהשני וחובה לנסוע ברכב, הרחובות שוממים ואנשים בדיכאון. לעומת עיר חרדית תוססת עם אנשים ברחוב.
אף אחד לא בא לחנך אותך ללכת ברגל, אבל אם לא נוח לנסוע בתח"צ או ללכת ברגל, בעצם מכריחים אותך לקנות ולנסוע ברכב, וזה דבר לא מוצדק להכריח את תושבי השכונה לשימוש ברכב.
 

די

משתמש סופר מקצוען
לא הבנתי, השכונה תוכננה, התכנון השתנה והצרו את הכבישים עוד יותר עד שנסיעה במכונית מתומרנת כמו במסלול של כדור מבוך (האמצעי, הצדדי, וחוזר חלילה) ובכביש צר של נתיב אחד כשיש מקום ל5 נתיבים.
ואחרי שסיימו עבודות (בכמה כסף? ועל חשבון מי?) נזכרים שהיה יותר טוב כמו בהתחלה...
אמורים לנסוע כל הזמן בנתיב הכי ימני כמו שלימדו אותנו בשיעורי נהיגה.
אני מקווה מאוד שמה שנאמר ע"י רה"ע היה לצורך יח"צ, ואין כוונה לבטל את הנת"צ, אולי שיפורים נקודתיים.
 

שיר ושבחה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
למה אי אפשר לחתוך את החלק של המדרכה המתעגל עם ההכיכרות,
ואז האוטובוסים יוכלו להכנס לנתיב הפנימי ושהתחנה יהיה על המדרכה כמו כל הארץ ?
מה הטרלול של מעבר חציה ליד הכיכר ועוד מעבר חציה מיד אחרי כשהרכב אמור להכנס למפרץ שאינו נת"ץ ?
כשזה יכנס לתוקף באופן הזה כל רמה ד' תהיה פקק אימים אחד גדול.
תחשוב שלושה מכוניות שאמורות לעצור שוב ושוב במעברי חציה צמודים,
זה יפקוק את כולם,
ו..כן גם את התח"צ.
 

די

משתמש סופר מקצוען
למה אי אפשר לחתוך את החלק של המדרכה המתעגל עם ההכיכרות,
ואז האוטובוסים יוכלו להכנס לנתיב הפנימי ושהתחנה יהיה על המדרכה כמו כל הארץ ?
מה הטרלול של מעבר חציה ליד הכיכר ועוד מעבר חציה מיד אחרי כשהרכב אמור להכנס למפרץ שאינו נת"ץ ?
זה נקרא נת"צ שמאלי (כמו בירמיהו בירושלים, ולא כמו בז'בוטינסקי בב"ב/ר"ג).
המעלה בנת"צ ימני היא כמו שכתבת, קל לעלות לאוטובוס מהמדרכה.

החסרונות בנת"צ ימני הם:
1. רכבים נוסעים בנת"צ כדי להיכנס ולצאת מהחניות בצידי הכביש ולמעשה פוקקים את הנת"צ.
2. רכבים שפונים ימינה נוסעים בנת"צ.
3. משאיות שפורקות סחורה לחנויות חוסמות את הנתיב הימני.
המטרה באי תנועה הוא כדי שנוסעי התח"צ יעלו עליו וכך יגיעו לנתיב השמאלי ויעלו על האוטובוס.

האם המעבר חציה הנוסף (בין האי תנועה למדרכה, בפניה למפרץ של הרכבים הפרטיים) יפקוק את הכביש? ימים יגידו. ואולי זה מה שרה"ע רוצה לשפר, לא יודע איך. בנהר הירדן גם עם מעבר חציה אחד יש פקקים והפתרון הוא רמזורים.

תכלס גם אם יהיו פקקים, זה יהיה יותר לרכב הפרטי מאשר לאוטובוס, כי לפני הכיכרות שהנתיב נהיה צר, הנתיב של הרכב הפרטי יורד, והרכבים הפרטיים יצטרכו להשתחל בין האוטובוסים שימשיכו ישר בנתיב השמאלי.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה