תמיד צריך מידה מסוימת של אמון, אבל בדרך כלל יש איזשהו מחירון עם קריטריונים ברורים מראש.כל עובדת מגדירה לעצמה רף של תשלום,
איך את משלמת למשל לתופרת ?
אם אני מזמינה טכנאי שאומר שתיקון מסוים כלול במחיר הביקור ותיקון אחר עולה יותר, אני צריכה לסמוך עליו שאם הוא אומר שצריך תיקון הוא לא ממציא. אבל זה קריטריון ברור של תקין/מקולקל, ואפשר במידה מסוימת לבדוק אותו.
אני אף פעם לא הולכת לבעל מקצוע שאומר לי שהוא יחליט בהמשך מה המחיר לפי קריטריון סובייקטיבי, כלומר איך שמתחשק לו.