אם יורשה לי לחלוק!התחבורה הציבורית במודיעין עילית באמת זוועה!!!
אני חושבת שיש כמה דברים שיעשו את התחבורה בתוך העיר יותר יעילה.
דבר ראשון, שהאוטובוס יסע רק ברחובות מרכזיים!!! זה לא הגיוני המצב שאוטובוס בינעירוני עושה בעיר מסלול של אוטובוס פנימי! זה מעצבן את הנהג, זה מעצבן את הנוסעים, ומאריך את זמן הנסיעה משמעותית!!!
דבר נוסף, הייתי ממליצה לבטל בקווי מודיעין עילית לירושלים 2 קווים. נגיד, שלא יהיה 310 אלא רק 320 שיעבור רק ברחובות מרכזיים, ותחילת המסלול שלו בק"ס יהיה במסלול של 340!!!
קו 340 יתבטל וקו 330 יאריך טיפה את המסלול וימשיך גם לשכונות החדשות!!!
אם התחבורה תשתנה ככה, כמות הקווים תהיה מתוגברת משמעותית!!! (כי יש רק 2 קווים נניח כל רבע שעה עשר דקות) שלא נכנסים לכל הכוכים. הנסיעה תתיעל הנהגים לא יהיה עצבנים השירות יוטב ולתושבים תהיה הקלה משמעותית!!!
תחשבו על זה...
התחבורה היא זוועה בשנתיים האחרונות - כי החברה מקרטעת ואולי מזלזלת בנסיעות
דוקא החלוקה הזאת ל-4 לדעתי היא גאונית!
1. קודם כל להאריך מסלול לכאורה מאריך זמן נסיעה, אני טועה בחישוב? אז מה הרוחנו?
2. שנית, בקרית ספר בשונה לחלוטין מירושלים ובני ברק, השימוש בתחב"צ לנפש הרבה יותר גבוה, מכיון שמדובר במשפחות צעירות שיש להם הרבה סיבות לצאת מהעיר, והשימוש דומיננטי פי כמה בכל רחוב!.
3. המרחקים מרחוב לרחוב הם כמו 3 רחובות בב"ב וירושלים.
4. למה לתת לכולם להיסחב אם האוטובוס מתמלא בין כו"כ מ2-3 רחובות, וכך יש גם שירות נח בהרבה.
5. אם ב"ה יש לכם ילדים, אתם יודעים מה המשמעות של סחבת. זה סיפור של ממש, ורוב התושבים כנראה לא היו מוותרים על תחנה ליד הבית.
6. רק תחושה, שלא בדקתי עובדתית: שמכיון שיש יותר חלופות יש יותר זמינות בסה"כ, לעומת ערים עם חלופה 1 או 2.