תח"צ תחבורת מודיעין עילית - חברת קווים

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
מצב
הנושא נעול.

חרישאי

משתמש מקצוען
ככה בלי קשר לכלום. יש דפוס פעולה חוזר של הנהגים בני מיעוטים בקוים מודיעין עילית שפוגעים ברכבים ופשוט בורחים.
אתמול יצא לי להיות ברבי עקיבא 17, בתחנה עמד קו 6 ריק מנוסעים ואדם שחסם אותו עם רכבו, מתברר שהאדם ראה אותו דופק מרצדס 2023 ליד אולם שערי מלכות ופשוט ממשיך, האדם הנ"ל שלא קשור בכלל לאירוע רדף אחריו וחסם אותו עד שהוזעק בעל הרכב, מדובר בהצלת ממון ישראל מחברה שבתור שיטה גם מתנערת אחרי זה מאחריות
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הטבלה המצורפת היא ישנה ולא רלוונטית
מ-2019 הפיצויים לכל מקרה נמוכים בהרבה לפחות בחלק מהקטגוריות. מדובר בעשרות עד מאות שקלים בודדים לכל הפרה.
מה שכן כל הנסיעות מנוטרות. כך שאם בעבר פקח של משרד התחבורה היה מתעד שאוטובוס לא יצא, החברה היתה נקנסת ב-2000 ש"ח. היום הכל מתועד ובשביל קנס על אי יציאה אין צורך בפקח, אלא שהקנס נמוך בהרבה ותלוי לפי ביצועי החברה באחוזים.
יחד עם זאת לתלונות הנוסעים יש חשיבות רבה:
1. אם נוסע מתלונן החברה נקנסת בסכום נוסף (למיטב זכרוני ב-150 ש"ח נוספים), ובשנה אחרונה לפעילות במסגרת המכרז הקנס מוכפל.
2. יש הפרות שלא מתועדות ע"י מערכות המידע. אי יציאה מתועדת, אבל אי עצירה לנוסע לא מתועדת באופן אוטומטי, כי אין דרך למערכות נמידע לדעת שבתחנה מספר 12 של הקו עמד נוסע. רק תלונות הנוסעים יעזרו במקרה כזה.
3. יש השפעה לתלונות הנוסעים על הניקוד של החברות במכרזים עתידיים.
הטבלה אמנם ישנה, אבל היא צילום מתוך נספח כ"ו למכרז 15/2011 שעדיין בתוקף. אני לא רואה סיבה שמשרד התחבורה ינמיך את תעריפי הקנסות באמצע מכרז.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
הטבלה אמנם ישנה, אבל היא צילום מתוך נספח כ"ו למכרז 15/2011 שעדיין בתוקף. אני לא רואה סיבה שמשרד התחבורה ינמיך את תעריפי הקנסות באמצע מכרז.
סביר להניח שמשרד התחבורה השאיר לעצמו את האפשרות לשינויים.
זה הנמיך למקרה בודד, אבל העלה את המעקב של משרד התחבורה על כלל הנסיעות. כלומר בעבר אם פקח של משרד התחבורה היה מגלה הפרה הקנס היה גדול במיוחד, היום הפרות כמו אי יציאה מנוטרות בצורה אוטומטית ומלאה.
 

sk1203

משתמש מקצוען
סביר להניח שמשרד התחבורה השאיר לעצמו את האפשרות לשינויים.
זה הנמיך למקרה בודד, אבל העלה את המעקב של משרד התחבורה על כלל הנסיעות. כלומר בעבר אם פקח של משרד התחבורה היה מגלה הפרה הקנס היה גדול במיוחד, היום הפרות כמו אי יציאה מנוטרות בצורה אוטומטית ומלאה.
לא ממש מלאה, אוטובוסים קבלניים ללא GPS לא מנוטרים. החברה יכולה להציג את החוזה עם החברה הקבלנית ויכולה להגיד שזה הפרה שלה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
לא ממש מלאה, אוטובוסים קבלניים ללא GPS לא מנוטרים. החברה יכולה להציג את החוזה עם החברה הקבלנית ויכולה להגיד שזה הפרה שלה
בכל מקרה האחריות היא על חברת התח"צ, היא לא יכולה להפיל את זה על החברה הקבלנית
 

שמואל מאיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה תשובה שקבלתי ממשרד התחבורה
על פנייה ששלחתי בקשר לקווי מודיעין עילית - בית שמש

1688040226635.png


מה אתם אומרים?
 

sk1203

משתמש מקצוען
בכל מקרה האחריות היא על חברת התח"צ, היא לא יכולה להפיל את זה על החברה הקבלנית
אבל היא יכולה להגיד שלא היה GPS והאוטובוס כן יצא - בתנאי שזה על סמך בקרה אלקטרונית - אם יש תלונות לא יודעת אם יש להם מה להגיד
על מצב האוטובוס אין להם שליטה אם זה אוטובוס קבלני
 

שמואל מאיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בימי שישי
זה באמת חסר
למה זה מופרך כל כך?
 

שמואל מאיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נראה שאין מה לפנות למרד התחבורה בעניין הזה?
 

sk1203

משתמש מקצוען
בימי שישי
זה באמת חסר
למה זה מופרך כל כך?
הם לא באמת נוסעים באוטובוסים,
מבחינתם מה שכבר יש נראה מעל ומעבר
נראה שאין מה לפנות למרד התחבורה בעניין הזה?
אולי אם הרבה אנשים יפנו (בלי להתייאש) יזוז אצלם משהו, בדגש על אולי
 

די

משתמש סופר מקצוען
מכתב שכתבתי למשרד התחבורה בקשר לקו 885:
אני עולה בתחנה הראשונה של הקו .הקו 885 עושה מסלול מדי ארוך בבית שמש .צריך לפצל אותו בבית שמש לשני קוים או לחילופין לקצר משמעותית את המסלול שלו בבית שמש .
גם במודיעין אפשר להוריד את כל התחנות בצמתים כמו כפר רות לפיד ולהשאיר רק תחנה במודיעין .אנשים בכפר רות לוקחים אותו קיצור דרך ללפיד וזה לא המטרה של הקו ומאריך לתושבי בית שמש ומודיעין עילית את הדרך .גם בקווים 875 895 כל ההערות האלו תקפות (לקצר מסלול בבית שמש ,ולהוריד תחנות כמו כפר רות ולפיד)

התשובה שקיבלתי:
שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא שינוי מסלול נסיעת קו 885 של חברת "קווים" מבית שמש למודיעין עילית

סימוכין: מכתבך מתאריך 11/06/2023

הריני לאשר את קבלת מכתבך שבסימוכין.

פנייתך שבנדון הועברה להתייחסות הגורמים המקצועיים האמונים על רשת התחבורה הציבורית במשרד
התחבורה, לרבות הממונה המחוזי, אשר השיבו כי הם מודעים לצורך בשיפור השירות בקו ,885 וכעת
מתבצעת בחינה למסלול הקו ותדירות השירות, במטרה לבצע שיפורים.
זאת בכפוף למגבלת המשאבים העומדת לרשות המשרד.
במסגרת זו ייבחנו גם הצעותיך בנושא.


בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

בכבוד רב,
שרונה קרסגי
מנהלת פניות הציבור
 

שמואל מאיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הם מודעים לצורך בשיפור השירות בקו ,885 וכעת
מתבצעת בחינה למסלול הקו ותדירות השירות, במטרה לבצע שיפורים.
זאת בכפוף למגבלת המשאבים העומדת לרשות המשרד.
במסגרת זו ייבחנו גם הצעותיך בנושא.
סוף סוף הם עושים משהוא
 

די

משתמש סופר מקצוען
גם אני שלחתי להם פנייה מהסוג הזה לפני שבוע
צריך לבטל את כל התחנות על כביש 446 ושדרות החשמונאים (אולי להשאיר תחנה ברכבת מודיעין). סתם אנשים לוקחים את האוטובוס טרמפ לדוגמא מכפר רות ל443.

בחלופה הראשונה שכתבת אפשר להשאיר את התדירות כמו שיש היום ואפילו להוסיף. וגם החלופה הראשונה יכולה לעשות סיבוב במודיעין עילית.

החלופה השניה המסלול מדי ארוך בבית שמש צריך להוריד את בן איש חי שפת אמת שורק לוז.

בקיצור מה שאני אומר זה לעשות כל השבוע 895 875 (אפשר לבטל 885) רק להוריד את כל התחנות ב446 ושדרות חשמונאים, וכן לקצר את המסלול בבית שמש לצירים ראשיים (אמוראים, ישעיהו, קישון, נהר הירדן, לוי אשכול, יגאל אלון).

הכי טוב גם בבית שמש לפצל לשני קווים ס"ה 4 קווים השאלה אם זה יותר מדי.
 

שמואל מאיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צריך לבטל את כל התחנות על כביש 446 ושדרות החשמונאים (אולי להשאיר תחנה ברכבת מודיעין). סתם אנשים לוקחים את האוטובוס טרמפ לדוגמא מכפר רות ל443.
רק תזכור שהקו לא משרת רק את תושבי בית שמש- זה נועד גם לאלה מאשתאול למשל שצריכים להגיע למודיעין והסביבה (הקו עוצר שם די הרבה)
החלופה השניה המסלול מדי ארוך בבית שמש צריך להוריד את בן איש חי שפת אמת שורק לוז.
אם כבר אז להוריד את שפת אמת אבל לא את השאר
בהתחשב בכך שהם רחובות די מבוקשים לתושבי מודיעין עילת
(מה שכן הוספתי את נחל דולב בטעות)
הכי טוב גם בבית שמש לפצל לשני קווים ס"ה 4 קווים השאלה אם זה יותר מדי.
זה נראה לי יותר מדי - אחרי הכל זה לא קווי מודיעין עילית - ירושלים (לדוגמא)
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה