תח"צ תחבורת מודיעין עילית - חברת קווים

מצב
הנושא נעול.

כהן אמיתי

משתמש פעיל
אם כבר אז להוריד את שפת אמת אבל לא את השאר
בהתחשב בכך שהם רחובות די מבוקשים לתושבי מודיעין עילת
כמשתמש קבוע בקו
למה נראה לך ששפת אמת פחות מבוקש מבן איש חי
המצב הוא בדיוק הפוך בכל הנסיעות של הקו יש עולים בשפת אמת ובבן איש חי בדרך כלל אין עולים
 

שמואל מאיר

מיתוג עסקי | בניית אתרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כמשתמש קבוע בקו
למה נראה לך ששפת אמת פחות מבוקש מבן איש חי
המצב הוא בדיוק הפוך בכל הנסיעות של הקו יש עולים בשפת אמת ובבן איש חי בדרך כלל אין עולים
אלו שצריכים להגיע לקריה יכולים לרדת בתחנות בלוי אשכול
המגיעים לחפציבה לעומת זאת יצטרכו ללכת יותר מדי מהחנות בלוי אשכול
וכנ"ל ברמה א'
(וכשמגיעים מכביש 3855 (ולא משדרות יגאל אלון) לבן איש חי הסיבוב לא כל כך מורגש)
 

eh

משתמש פעיל
מישהו יודע עד מתי ניתן להגיש תביעה לבית המשפט מיום שקרה האירוע האם גם אחרי 5 חודשים?
 

avi++

משתמש מקצוען
זה נראה לי יותר מדי - אחרי הכל זה לא קווי מודיעין עילית - ירושלים (לדוגמא)
רק מעדכן, מביתר לירושלים יש 9 קווים לפחות, זה שלמודיעין עילית אין מספיק קווים לשום מקום זה לא אומר שזה חייב להישאר ככה
 
התחבורה הציבורית במודיעין עילית באמת זוועה!!!
אני חושבת שיש כמה דברים שיעשו את התחבורה בתוך העיר יותר יעילה.
דבר ראשון, שהאוטובוס יסע רק ברחובות מרכזיים!!! זה לא הגיוני המצב שאוטובוס בינעירוני עושה בעיר מסלול של אוטובוס פנימי! זה מעצבן את הנהג, זה מעצבן את הנוסעים, ומאריך את זמן הנסיעה משמעותית!!!
דבר נוסף, הייתי ממליצה לבטל בקווי מודיעין עילית לירושלים 2 קווים. נגיד, שלא יהיה 310 אלא רק 320 שיעבור רק ברחובות מרכזיים, ותחילת המסלול שלו בק"ס יהיה במסלול של 340!!!
קו 340 יתבטל וקו 330 יאריך טיפה את המסלול וימשיך גם לשכונות החדשות!!!
אם התחבורה תשתנה ככה, כמות הקווים תהיה מתוגברת משמעותית!!! (כי יש רק 2 קווים נניח כל רבע שעה עשר דקות) שלא נכנסים לכל הכוכים. הנסיעה תתיעל הנהגים לא יהיה עצבנים השירות יוטב ולתושבים תהיה הקלה משמעותית!!!
תחשבו על זה...
 

avi++

משתמש מקצוען
התחבורה הציבורית במודיעין עילית באמת זוועה!!!
אני חושבת שיש כמה דברים שיעשו את התחבורה בתוך העיר יותר יעילה.
דבר ראשון, שהאוטובוס יסע רק ברחובות מרכזיים!!! זה לא הגיוני המצב שאוטובוס בינעירוני עושה בעיר מסלול של אוטובוס פנימי! זה מעצבן את הנהג, זה מעצבן את הנוסעים, ומאריך את זמן הנסיעה משמעותית!!!
דבר נוסף, הייתי ממליצה לבטל בקווי מודיעין עילית לירושלים 2 קווים. נגיד, שלא יהיה 310 אלא רק 320 שיעבור רק ברחובות מרכזיים, ותחילת המסלול שלו בק"ס יהיה במסלול של 340!!!
קו 340 יתבטל וקו 330 יאריך טיפה את המסלול וימשיך גם לשכונות החדשות!!!
אם התחבורה תשתנה ככה, כמות הקווים תהיה מתוגברת משמעותית!!! (כי יש רק 2 קווים נניח כל רבע שעה עשר דקות) שלא נכנסים לכל הכוכים. הנסיעה תתיעל הנהגים לא יהיה עצבנים השירות יוטב ולתושבים תהיה הקלה משמעותית!!!
תחשבו על זה...
זה בדיוק מה שקורה ב885, נסיעה של 35 דקות בתוך העיר...
 

במה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
רק מעדכן, מביתר לירושלים יש 9 קווים לפחות, זה שלמודיעין עילית אין מספיק קווים לשום מקום זה לא אומר שזה חייב להישאר ככה
ממודיעין עילית לירושלים יש 5 קווים סדירים, ולבני ברק יש גם 5 קווים סדירים.
מביתר לעומת זאת יש רק קו אחד לבני ברק, מהסיבה הפשוטה שהעיר המרכזית לתושבי ביתר היא ירושלים ולתושבי מו"ע זה מתחלק בין ירושלים ובני ברק.
לביתר גם יש כמה קווים לבית שמש בגלל הקרבה, ממודיעין עילית אין לזה הצדקה.
 
ממודיעין עילית לירושלים יש 5 קווים סדירים, ולבני ברק יש גם 5 קווים סדירים.
מביתר לעומת זאת יש רק קו אחד לבני ברק, מהסיבה הפשוטה שהעיר המרכזית לתושבי ביתר היא ירושלים ולתושבי מו"ע זה מתחלק בין ירושלים ובני ברק.
לביתר גם יש כמה קווים לבית שמש בגלל הקרבה, ממודיעין עילית אין לזה הצדקה.
גם ביתר עילית יותר גדולה ממודיעין עילית אז ברור שיהיה יותר אוטובוסים
 

avi++

משתמש מקצוען
ממודיעין עילית לירושלים יש 5 קווים סדירים, ולבני ברק יש גם 5 קווים סדירים.
מביתר לעומת זאת יש רק קו אחד לבני ברק, מהסיבה הפשוטה שהעיר המרכזית לתושבי ביתר היא ירושלים ולתושבי מו"ע זה מתחלק בין ירושלים ובני ברק.
לביתר גם יש כמה קווים לבית שמש בגלל הקרבה, ממודיעין עילית אין לזה הצדקה.
דבר ראשון, לירושלים יש 4 קווים ממודיעין עילית, אלא אם כן מחשבים את קו 304 שהוא רק לגבעת שאול
דבר שני, מביתר לבני ברק יש 3 קווים ולא אחד
דבר שלישי, אפילו מאשדוד לבית שמש יש 3 קווים למרות שזה מרחק הרבה יותר גדול מבית שמש מודיעין עילית
גם ביתר עילית יותר גדולה ממודיעין עילית אז ברור שיהיה יותר אוטובוסים
ממש לא, מודיעין עילית גדולה מביתר ב20,000 איש
 

אוהב ספר

משתמש פעיל
רק תזכור שהקו לא משרת רק את תושבי בית שמש- זה נועד גם לאלה מאשתאול למשל שצריכים להגיע למודיעין והסביבה (הקו עוצר שם די הרבה)
על זה אנחנו מתלוננים
אלו 2 ציבורים,
2 מקומות נפרדים לחלוטין,
אם תושבי אזור אשתאול צריכים אוטובוס למודיעין אפשר לפתוח להם קו נוסף.
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
התחבורה הציבורית במודיעין עילית באמת זוועה!!!
אני חושבת שיש כמה דברים שיעשו את התחבורה בתוך העיר יותר יעילה.
דבר ראשון, שהאוטובוס יסע רק ברחובות מרכזיים!!! זה לא הגיוני המצב שאוטובוס בינעירוני עושה בעיר מסלול של אוטובוס פנימי! זה מעצבן את הנהג, זה מעצבן את הנוסעים, ומאריך את זמן הנסיעה משמעותית!!!
דבר נוסף, הייתי ממליצה לבטל בקווי מודיעין עילית לירושלים 2 קווים. נגיד, שלא יהיה 310 אלא רק 320 שיעבור רק ברחובות מרכזיים, ותחילת המסלול שלו בק"ס יהיה במסלול של 340!!!
קו 340 יתבטל וקו 330 יאריך טיפה את המסלול וימשיך גם לשכונות החדשות!!!
אם התחבורה תשתנה ככה, כמות הקווים תהיה מתוגברת משמעותית!!! (כי יש רק 2 קווים נניח כל רבע שעה עשר דקות) שלא נכנסים לכל הכוכים. הנסיעה תתיעל הנהגים לא יהיה עצבנים השירות יוטב ולתושבים תהיה הקלה משמעותית!!!
תחשבו על זה...
רק שאלה:
יש לכם ילדים ???
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

במה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
דבר ראשון, לירושלים יש 4 קווים ממודיעין עילית, אלא אם כן מחשבים את קו 304 שהוא רק לגבעת שאול
גם ה9 קווים מביתר לירושלים הם למקומות שונים בעיר, במסלול המרכזי יש רק 5 קווים.
דבר שני, מביתר לבני ברק יש 3 קווים ולא אחד
יש קו אחד ביום יום, אם מחשבים את קווי סופ"ש יש ממו"ע 27 קווים לירושלים.
דבר שלישי, אפילו מאשדוד לבית שמש יש 3 קווים למרות שזה מרחק הרבה יותר גדול מבית שמש מודיעין עילית
לא מכיר, אבל מבדיקה מהירה שעשיתי עכשיו יש אמנם יותר קווים אבל בתדירות נמוכה הרבה יותר.
 
ומה יעשו תושבי חפציבה וגרין פארק ונאות הפסגה המסכנים?

ותושבי רחובות א"נ מסילת יוסף ומשך חכמה?
מספיק ביטלו לכמה ימים את קו 3 וזה היה פשוט סיוט!!! (בחג המוסלמי)
אמרתי שקו 330 יאריך את המסלול שלו וימשיך גם לחפציבה ולנאות הפסגה

ובקשר לקו 310, לא התכוונתי שישאר רק המסלול של קו 320. התכוונתי שיהיה מסלול חדש!!! שיעבור ברחובות המרכזיים ויהיה שילוב של 2 הקווים!!!
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אמרתי שקו 330 יאריך את המסלול שלו וימשיך גם לחפציבה ולנאות הפסגה
חלק מהעניין שמפוצל לכמה קווים זה כדי שלא יתמלא באמצע המסלול אלא רק בסופו ואם יאריכו את המסלול של קווי ה-30 וה-20 אז אלו שגרים בסוף המסלול לא יהיה להם מקום לשבת, ויצטרכו להוציא אוטובוס כל 5 דקות
ואז מה עשינו? סתם לטרטר את הנהג והנוסעים? עדיף להשאיר את המסלול הקיים ולהוסיף עוד קו 250/350 (ואני יודע שעובדים על זה)
 
חלק מהעניין שמפוצל לכמה קווים זה כדי שלא יתמלא באמצע המסלול אלא רק בסופו ואם יאריכו את המסלול של קווי ה-30 וה-20 אז אלו שגרים בסוף המסלול לא יהיה להם מקום לשבת, ויצטרכו להוציא אוטובוס כל 5 דקות
ואז מה עשינו? סתם לטרטר את הנהג והנוסעים? עדיף להשאיר את המסלול הקיים ולהוסיף עוד קו 250/350 (ואני יודע שעובדים על זה)
זהו! זה העניין! שיצא אוטובוס כל חמש דקות במקום פעם ב--- ושיהיה מסלול טיפה יותר ארוך, תאמין לי זה יהיה יעיל יותר גם לנהגים וגם לנוסעים!!!
ואגב-זה נוגע רק לקווי ה--3 ולא לקווי ה---2 בגלל שלקווי השלוש מאות יש אותו מסלול בירושלים
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
זהו! זה העניין! שיצא אוטובוס כל חמש דקות במקום פעם ב--- ושיהיה מסלול טיפה יותר ארוך, תאמין לי זה יהיה יעיל יותר גם לנהגים וגם לנוסעים!!!
ואגב-זה נוגע רק לקווי ה--3 ולא לקווי ה---2 בגלל שלקווי השלוש מאות יש אותו מסלול בירושלים
נסעת פעם עם ילדים רגישים לנסיעות באוטובוס בתוך העיר?
הילדים שלי לפעמים מקיאים רק מהנסיעה הקצרה (10 דקות) בתוך העיר, אז להאריך את המסלול??
כל שניה עצירה וקפיצות מפסי האטה, סיוט!
 

אין סתם

משתמש צעיר
לפני שמצליחים לשכנע על כאלה שינויים דרמטיים שישנו את הלו"ז בחמש דקות
אין סיבה לחכות רבע שעה ואז יגעו צמד של אוטובוסים למ"ע
 

גונן

משתמש מקצוען
התחבורה הציבורית במודיעין עילית באמת זוועה!!!
אני חושבת שיש כמה דברים שיעשו את התחבורה בתוך העיר יותר יעילה.
דבר ראשון, שהאוטובוס יסע רק ברחובות מרכזיים!!! זה לא הגיוני המצב שאוטובוס בינעירוני עושה בעיר מסלול של אוטובוס פנימי! זה מעצבן את הנהג, זה מעצבן את הנוסעים, ומאריך את זמן הנסיעה משמעותית!!!
דבר נוסף, הייתי ממליצה לבטל בקווי מודיעין עילית לירושלים 2 קווים. נגיד, שלא יהיה 310 אלא רק 320 שיעבור רק ברחובות מרכזיים, ותחילת המסלול שלו בק"ס יהיה במסלול של 340!!!
קו 340 יתבטל וקו 330 יאריך טיפה את המסלול וימשיך גם לשכונות החדשות!!!
אם התחבורה תשתנה ככה, כמות הקווים תהיה מתוגברת משמעותית!!! (כי יש רק 2 קווים נניח כל רבע שעה עשר דקות) שלא נכנסים לכל הכוכים. הנסיעה תתיעל הנהגים לא יהיה עצבנים השירות יוטב ולתושבים תהיה הקלה משמעותית!!!
תחשבו על זה...
זהו! זה העניין! שיצא אוטובוס כל חמש דקות במקום פעם ב--- ושיהיה מסלול טיפה יותר ארוך, תאמין לי זה יהיה יעיל יותר גם לנהגים וגם לנוסעים!!!
ואגב-זה נוגע רק לקווי ה--3 ולא לקווי ה---2 בגלל שלקווי השלוש מאות יש אותו מסלול בירושלים
הרעיון לא נשמע לי יעיל מי יודע מה...
אפשר גם אפשר להוסיף עוד קווים לכל מקום שצריך (כמובן עם הרבה מאמץ ורצון טוב), הרעיון של לבטל קווים (שבהחלט נצרכים) כדי להכפיל קווים אחרים, לא באמת יתגבר את הקווים ורק עלול ליצור יותר עומס...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה