כמשתמש קבוע בקואם כבר אז להוריד את שפת אמת אבל לא את השאר
בהתחשב בכך שהם רחובות די מבוקשים לתושבי מודיעין עילת
למה נראה לך ששפת אמת פחות מבוקש מבן איש חי
המצב הוא בדיוק הפוך בכל הנסיעות של הקו יש עולים בשפת אמת ובבן איש חי בדרך כלל אין עולים
כמשתמש קבוע בקואם כבר אז להוריד את שפת אמת אבל לא את השאר
בהתחשב בכך שהם רחובות די מבוקשים לתושבי מודיעין עילת
אלו שצריכים להגיע לקריה יכולים לרדת בתחנות בלוי אשכולכמשתמש קבוע בקו
למה נראה לך ששפת אמת פחות מבוקש מבן איש חי
המצב הוא בדיוק הפוך בכל הנסיעות של הקו יש עולים בשפת אמת ובבן איש חי בדרך כלל אין עולים
רק מעדכן, מביתר לירושלים יש 9 קווים לפחות, זה שלמודיעין עילית אין מספיק קווים לשום מקום זה לא אומר שזה חייב להישאר ככהזה נראה לי יותר מדי - אחרי הכל זה לא קווי מודיעין עילית - ירושלים (לדוגמא)
זה בדיוק מה שקורה ב885, נסיעה של 35 דקות בתוך העיר...התחבורה הציבורית במודיעין עילית באמת זוועה!!!
אני חושבת שיש כמה דברים שיעשו את התחבורה בתוך העיר יותר יעילה.
דבר ראשון, שהאוטובוס יסע רק ברחובות מרכזיים!!! זה לא הגיוני המצב שאוטובוס בינעירוני עושה בעיר מסלול של אוטובוס פנימי! זה מעצבן את הנהג, זה מעצבן את הנוסעים, ומאריך את זמן הנסיעה משמעותית!!!
דבר נוסף, הייתי ממליצה לבטל בקווי מודיעין עילית לירושלים 2 קווים. נגיד, שלא יהיה 310 אלא רק 320 שיעבור רק ברחובות מרכזיים, ותחילת המסלול שלו בק"ס יהיה במסלול של 340!!!
קו 340 יתבטל וקו 330 יאריך טיפה את המסלול וימשיך גם לשכונות החדשות!!!
אם התחבורה תשתנה ככה, כמות הקווים תהיה מתוגברת משמעותית!!! (כי יש רק 2 קווים נניח כל רבע שעה עשר דקות) שלא נכנסים לכל הכוכים. הנסיעה תתיעל הנהגים לא יהיה עצבנים השירות יוטב ולתושבים תהיה הקלה משמעותית!!!
תחשבו על זה...
ממודיעין עילית לירושלים יש 5 קווים סדירים, ולבני ברק יש גם 5 קווים סדירים.רק מעדכן, מביתר לירושלים יש 9 קווים לפחות, זה שלמודיעין עילית אין מספיק קווים לשום מקום זה לא אומר שזה חייב להישאר ככה
גם ביתר עילית יותר גדולה ממודיעין עילית אז ברור שיהיה יותר אוטובוסיםממודיעין עילית לירושלים יש 5 קווים סדירים, ולבני ברק יש גם 5 קווים סדירים.
מביתר לעומת זאת יש רק קו אחד לבני ברק, מהסיבה הפשוטה שהעיר המרכזית לתושבי ביתר היא ירושלים ולתושבי מו"ע זה מתחלק בין ירושלים ובני ברק.
לביתר גם יש כמה קווים לבית שמש בגלל הקרבה, ממודיעין עילית אין לזה הצדקה.
דבר ראשון, לירושלים יש 4 קווים ממודיעין עילית, אלא אם כן מחשבים את קו 304 שהוא רק לגבעת שאולממודיעין עילית לירושלים יש 5 קווים סדירים, ולבני ברק יש גם 5 קווים סדירים.
מביתר לעומת זאת יש רק קו אחד לבני ברק, מהסיבה הפשוטה שהעיר המרכזית לתושבי ביתר היא ירושלים ולתושבי מו"ע זה מתחלק בין ירושלים ובני ברק.
לביתר גם יש כמה קווים לבית שמש בגלל הקרבה, ממודיעין עילית אין לזה הצדקה.
ממש לא, מודיעין עילית גדולה מביתר ב20,000 אישגם ביתר עילית יותר גדולה ממודיעין עילית אז ברור שיהיה יותר אוטובוסים
על זה אנחנו מתלונניםרק תזכור שהקו לא משרת רק את תושבי בית שמש- זה נועד גם לאלה מאשתאול למשל שצריכים להגיע למודיעין והסביבה (הקו עוצר שם די הרבה)
רק שאלה:התחבורה הציבורית במודיעין עילית באמת זוועה!!!
אני חושבת שיש כמה דברים שיעשו את התחבורה בתוך העיר יותר יעילה.
דבר ראשון, שהאוטובוס יסע רק ברחובות מרכזיים!!! זה לא הגיוני המצב שאוטובוס בינעירוני עושה בעיר מסלול של אוטובוס פנימי! זה מעצבן את הנהג, זה מעצבן את הנוסעים, ומאריך את זמן הנסיעה משמעותית!!!
דבר נוסף, הייתי ממליצה לבטל בקווי מודיעין עילית לירושלים 2 קווים. נגיד, שלא יהיה 310 אלא רק 320 שיעבור רק ברחובות מרכזיים, ותחילת המסלול שלו בק"ס יהיה במסלול של 340!!!
קו 340 יתבטל וקו 330 יאריך טיפה את המסלול וימשיך גם לשכונות החדשות!!!
אם התחבורה תשתנה ככה, כמות הקווים תהיה מתוגברת משמעותית!!! (כי יש רק 2 קווים נניח כל רבע שעה עשר דקות) שלא נכנסים לכל הכוכים. הנסיעה תתיעל הנהגים לא יהיה עצבנים השירות יוטב ולתושבים תהיה הקלה משמעותית!!!
תחשבו על זה...
ומה יעשו תושבי חפציבה וגרין פארק ונאות הפסגה המסכנים?קו 340 יתבטל
ותושבי רחובות א"נ מסילת יוסף ומשך חכמה?שלא יהיה 310
גם ה9 קווים מביתר לירושלים הם למקומות שונים בעיר, במסלול המרכזי יש רק 5 קווים.דבר ראשון, לירושלים יש 4 קווים ממודיעין עילית, אלא אם כן מחשבים את קו 304 שהוא רק לגבעת שאול
יש קו אחד ביום יום, אם מחשבים את קווי סופ"ש יש ממו"ע 27 קווים לירושלים.דבר שני, מביתר לבני ברק יש 3 קווים ולא אחד
לא מכיר, אבל מבדיקה מהירה שעשיתי עכשיו יש אמנם יותר קווים אבל בתדירות נמוכה הרבה יותר.דבר שלישי, אפילו מאשדוד לבית שמש יש 3 קווים למרות שזה מרחק הרבה יותר גדול מבית שמש מודיעין עילית
אמרתי שקו 330 יאריך את המסלול שלו וימשיך גם לחפציבה ולנאות הפסגהומה יעשו תושבי חפציבה וגרין פארק ונאות הפסגה המסכנים?
ותושבי רחובות א"נ מסילת יוסף ומשך חכמה?
מספיק ביטלו לכמה ימים את קו 3 וזה היה פשוט סיוט!!! (בחג המוסלמי)
חלק מהעניין שמפוצל לכמה קווים זה כדי שלא יתמלא באמצע המסלול אלא רק בסופו ואם יאריכו את המסלול של קווי ה-30 וה-20 אז אלו שגרים בסוף המסלול לא יהיה להם מקום לשבת, ויצטרכו להוציא אוטובוס כל 5 דקותאמרתי שקו 330 יאריך את המסלול שלו וימשיך גם לחפציבה ולנאות הפסגה
זהו! זה העניין! שיצא אוטובוס כל חמש דקות במקום פעם ב--- ושיהיה מסלול טיפה יותר ארוך, תאמין לי זה יהיה יעיל יותר גם לנהגים וגם לנוסעים!!!חלק מהעניין שמפוצל לכמה קווים זה כדי שלא יתמלא באמצע המסלול אלא רק בסופו ואם יאריכו את המסלול של קווי ה-30 וה-20 אז אלו שגרים בסוף המסלול לא יהיה להם מקום לשבת, ויצטרכו להוציא אוטובוס כל 5 דקות
ואז מה עשינו? סתם לטרטר את הנהג והנוסעים? עדיף להשאיר את המסלול הקיים ולהוסיף עוד קו 250/350 (ואני יודע שעובדים על זה)
נסעת פעם עם ילדים רגישים לנסיעות באוטובוס בתוך העיר?זהו! זה העניין! שיצא אוטובוס כל חמש דקות במקום פעם ב--- ושיהיה מסלול טיפה יותר ארוך, תאמין לי זה יהיה יעיל יותר גם לנהגים וגם לנוסעים!!!
ואגב-זה נוגע רק לקווי ה--3 ולא לקווי ה---2 בגלל שלקווי השלוש מאות יש אותו מסלול בירושלים
התחבורה הציבורית במודיעין עילית באמת זוועה!!!
אני חושבת שיש כמה דברים שיעשו את התחבורה בתוך העיר יותר יעילה.
דבר ראשון, שהאוטובוס יסע רק ברחובות מרכזיים!!! זה לא הגיוני המצב שאוטובוס בינעירוני עושה בעיר מסלול של אוטובוס פנימי! זה מעצבן את הנהג, זה מעצבן את הנוסעים, ומאריך את זמן הנסיעה משמעותית!!!
דבר נוסף, הייתי ממליצה לבטל בקווי מודיעין עילית לירושלים 2 קווים. נגיד, שלא יהיה 310 אלא רק 320 שיעבור רק ברחובות מרכזיים, ותחילת המסלול שלו בק"ס יהיה במסלול של 340!!!
קו 340 יתבטל וקו 330 יאריך טיפה את המסלול וימשיך גם לשכונות החדשות!!!
אם התחבורה תשתנה ככה, כמות הקווים תהיה מתוגברת משמעותית!!! (כי יש רק 2 קווים נניח כל רבע שעה עשר דקות) שלא נכנסים לכל הכוכים. הנסיעה תתיעל הנהגים לא יהיה עצבנים השירות יוטב ולתושבים תהיה הקלה משמעותית!!!
תחשבו על זה...
הרעיון לא נשמע לי יעיל מי יודע מה...זהו! זה העניין! שיצא אוטובוס כל חמש דקות במקום פעם ב--- ושיהיה מסלול טיפה יותר ארוך, תאמין לי זה יהיה יעיל יותר גם לנהגים וגם לנוסעים!!!
ואגב-זה נוגע רק לקווי ה--3 ולא לקווי ה---2 בגלל שלקווי השלוש מאות יש אותו מסלול בירושלים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: