3524

משתמש סופר מקצוען
מדיווח שקיבלתי, קו 617 בוטל החל מהיום, קו 618 לא מתוגבר כלל וכלל.

קו 618 שהיה עד עכשיו במתכונת מהדרין הפך להיות מעורב.

בנוסף, קו 424 לטלז סטון נלקח מהתושבים הוותיקים והוענק בלעדית לתושבי השכונות החדשות.
 

ידיד מ

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
נו אתה משלים את תמונת ההתעללות של העריה המקוללת שלנו
מי יכול להוריד כפפות ואולי גם להרים ידיים בעניין
 

3524

משתמש סופר מקצוען
קרובי משפחה משכונת בעלז מוסרים, עד עכשיו היה להם 618 פעמיים בשעה ו617 שלוש פעמים בשעה, ס"ה חמש אוטובוסים בשעה. כעת 'תגברו' את 618 לשלוש פעמים בשעה והורידו את 617. סך הכל במתכונת המתוגברת והמשודרגת הם ירדו מחמש פעמים בשעה לשלוש פעמים בשעה.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
לא נראה שירוויחו משהו להפחתת העומס, אותו מספר של אנשים ימשיכו לנסוע, ומי שחשוב לו המהדרין יעבור לקו הפרטי שיתוגבר בהתאם.
 

איילה לב

משתמש פעיל
דווקא הקשבתי לזמנים ו618 משעה 7 בבוקר עד 8 יש כל 10 דקותואת 617 דיללו בזמנים ממש
 

ידיד מ

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לא
הכל תוכנית איך לחסוך באוטובוסים
נהגים אמרו לי במפורש שהם לא עומדים בעומס
ונו הצליחו לבשל איזה תבשיל מסריח
ואנחנו לא נאכל אותו
אנא הרימו קול מחאה ונזעק בקול גדול בכל אוטובוס ובקול במה אפשרית
רק שימו לב שזה תנופה ולא תחליפו עם הפנימי
ולה' הישועה
נ.ב. למי שכתב שיש תיגבור אכן רק בקל קו ולא במציאות
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
שוב אני אומר, שחבל מאד שעיר כ"כ גדולה ומפותחת לא מבינה שהיא צריכה לעבור למסוף מסודר עם תח"צ עירוני (שאטלים?) יעיל למסוף וממנו.
דווקא בגלל ריבוי השכונות וההסתעפויות, למרות מחיר הנוחות של מעבר מאוטובוס לאוטובוס.
זה הזוי שזה לא מדובר.

מעלות המסוף:
- מאפשר גישה ישירה מכל השכונות לכלל קווי התח"צ ללא דיונים איזו שכונה עדיפה.
- זמינות גבוהה ליציאה החוצה מהעיר בשלל קווים שמסתנכרנים ביניהם ומונעים המתנה מיותרת.
- אין צורך להמתין לקו שיסתובב את כל העיר ופקקיה כדי שלבסוף יהיה עמוס ויותר את ממתיני התחנה להתייבש עד לאוטובוס הבא שעלול להיות עמוס כנ"ל.
- אין צורך להסתובב 40 דקות רק בתוך העיר, לסבול את הקאות הילדים בכיכרות, מהמסוף החוצה.
- מוריד עשרות קווים שחוסמים את נתיבי הנסיעה בעמידתם הממושכת בתחנות ואיטיות האיסוף שלהם. ומעמיסים על נפח התנועה.

לאלו שבוכים על מעבר עם ילדים קטנים ואי ההבנה לקושי - גם ככה חצי מהקהל נאלץ לקחת אוטובוס לתחנה מוקדמת יותר.
ככה יש נוחיות ומים לזקוקים לכך. וברזלים שמסדרים תור לפי המוקדם זוכה.

לאלו שטוענים שלא מבינים מה זה למשפחה עם ילדים להיסחב בלילה.
הרי גם אתם מבינים שזה לא הגיוני בקצב העיר הנוכחי לעבור בכל הרחובות לאיסוף ופיזור, וגם אתם מבינים שגם בכל רחוב שני אי אפשר לעבור, אלא אתם רוצים שהאוטובוס שאתם רוצים יעבור ברחוב שלכם, והאוטובוס שאתם לא צריכים שלא יעבור ולא יסכן את כמויות הילדים משתמשי בדרך...
אז הטוב ביותר והבטיחותי ביותר, זה אכן להוציא הכל למסוף סמוך לכניסה ויציאה מהעיר - עם תח"צ עירוני שכונתי שאכן יקח אתכם מהבית ויחזיר אתכם הביתה.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
דווקא הקשבתי לזמנים ו618 משעה 7 בבוקר עד 8 יש כל 10 דקותואת 617 דיללו בזמנים ממש
לוח הזמנים לשעה הקרובה אומר 3 אוטובוסים 618 שיעברו בנהר הירדן.

ביום חמישי בשעה הזו עברו חמשה אוטובוסים. שלושה 617 ושניים 618.
 

ידיד מ

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
שוב אני אומר, שחבל מאד שעיר כ"כ גדולה ומפותחת לא מבינה שהיא צריכה לעבור למסוף מסודר עם תח"צ עירוני (שאטלים?) יעיל למסוף וממנו.
דווקא בגלל ריבוי השכונות וההסתעפויות, למרות מחיר הנוחות של מעבר מאוטובוס לאוטובוס.
זה הזוי שזה לא מדובר.

מעלות המסוף:
- מאפשר גישה ישירה מכל השכונות לכלל קווי התח"צ ללא דיונים איזו שכונה עדיפה.
- זמינות גבוהה ליציאה החוצה מהעיר בשלל קווים שמסתנכרנים ביניהם ומונעים המתנה מיותרת.
- אין צורך להמתין לקו שיסתובב את כל העיר ופקקיה כדי שלבסוף יהיה עמוס ויותר את ממתיני התחנה להתייבש עד לאוטובוס הבא שעלול להיות עמוס כנ"ל.
- אין צורך להסתובב 40 דקות רק בתוך העיר, לסבול את הקאות הילדים בכיכרות, מהמסוף החוצה.
- מוריד עשרות קווים שחוסמים את נתיבי הנסיעה בעמידתם הממושכת בתחנות ואיטיות האיסוף שלהם. ומעמיסים על נפח התנועה.

לאלו שבוכים על מעבר עם ילדים קטנים ואי ההבנה לקושי - גם ככה חצי מהקהל נאלץ לקחת אוטובוס לתחנה מוקדמת יותר.
ככה יש נוחיות ומים לזקוקים לכך. וברזלים שמסדרים תור לפי המוקדם זוכה.

לאלו שטוענים שלא מבינים מה זה למשפחה עם ילדים להיסחב בלילה.
הרי גם אתם מבינים שזה לא הגיוני בקצב העיר הנוכחי לעבור בכל הרחובות לאיסוף ופיזור, וגם אתם מבינים שגם בכל רחוב שני אי אפשר לעבור, אלא אתם רוצים שהאוטובוס שאתם רוצים יעבור ברחוב שלכם, והאוטובוס שאתם לא צריכים שלא יעבור ולא יסכן את כמויות הילדים משתמשי בדרך...
אז הטוב ביותר והבטיחותי ביותר, זה אכן להוציא הכל למסוף סמוך לכניסה ויציאה מהעיר - עם תח"צ עירוני שכונתי שאכן יקח אתכם מהבית ויחזיר אתכם הביתה.
אתה כנראה בעל רכב ולא התנסת בכל מה שכתבת(אני מקווה שטעיתי)
שנית אתה צודק חלקית
אכן יש לדלל ולהעביר תחב"צ למסוף אבל יש קוי יסוד שהיו עד היום ויכולים להמשיך כך אף אחד לא התלונן אז מה קרה שהדב התעורר
 

איילה לב

משתמש פעיל
הכי מעצבן שהכל נעשה מעל הראש של התושבים
לא מיידעים בכלום וביום בהיר אתה קם ומודע לשינויים ואין אפשרות להתנגד
משדרים לנו שאנו לא מבינים מה טוב לנו
והכי טוב שנוריד את הראש ונכנע לכל שינוי שהם החליטו
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
אתה כנראה בעל רכב ולא התנסת בכל מה שכתבת(אני מקווה שטעיתי)
שנית אתה צודק חלקית
אכן יש לדלל ולהעביר תחב"צ למסוף אבל יש קוי יסוד שהיו עד היום ויכולים להמשיך כך אף אחד לא התלונן אז מה קרה שהדב התעורר
אם יש לי רכב כיום או אין לי, זה לא רלוונטי.
אם לא הייתי מנוסה בעניין, זה היה מעניין אותי כשלג דאשתקד.

המציאות של עשרות קווים בין עירוניים היא לא הגיונית.
וההתאהבות של הציבור החרדי בצורה הזו לא מובנת. מה שהיה נכון ל2-3 קווים, מפסיק להיות הגיוני לערים גדולות עם יעדים מרובים מאד.

בפרט שבהרבה מקרים גם ככה יש לקחת אוטובוס נוסף או כלי רכב כדי להגיע לתחנה הרצויה.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
מסוף נהדר לאלו שגרים בשכונות מרוחקות ורחובות נידחים. אבל מי שגר על הציר הראשי אל תקחו לו את הנוחות שלו. עיניכם לא אמורות להיות צרות בו.
 

ידיד מ

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הכי מעצבן שהכל נעשה מעל הראש של התושבים
לא מיידעים בכלום וביום בהיר אתה קם ומודע לשינויים ואין אפשרות להתנגד
משדרים לנו שאנו לא מבינים מה טוב לנו
והכי טוב שנוריד את הראש ונכנע לכל שינוי שהם החליטו
אז בבקשה לא לשתוק ושלא יאכילו אותנו את הזבל שלהם ואת הרצון להפוך אותנו לרובוטים שלהם
די די די די די ...............................
 

די

משתמש סופר מקצוען
וההתאהבות של הציבור החרדי בצורה הזו לא מובנת. מה שהיה נכון ל2-3 קווים, מפסיק להיות הגיוני לערים גדולות עם יעדים מרובים מאד.
הבעיה היא מה קורה אם הקו הפנימי לא יוצא או נתקע בפקקים, מישהו ערב לזה שהקו הבינעירוני ימתין עד שהקוים הפנימיים יגיעו למסוף?
 

מחסה לשפנים

משתמש פעיל
תבינו מה זה חכמי חלם
ביטלו את קו 617
ובמקום זה הוסיפו תגבור לקו 618
שזה אומר שעד היום היה כל חצי שעה אוטובוס ומהיום כל רבע שעה
זאת אמרת שאותו מספר אוטובוסים יעברו דרך נהר הירדן
רק במקום 617 אז 618
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
הבעיה היא מה קורה אם הקו הפנימי לא יוצא או נתקע בפקקים, מישהו ערב לזה שהקו הבינעירוני ימתין עד שהקוים הפנימיים יגיעו למסוף?
שאטלים פנימיים נוסעים ברציפות מעגלית בד"כ.
ומי שיש לו קו נדיר אמור אכן לצאת מוקדם יותר עם מרווח בטחון.

אם זה לא קו נדיר - זה היופי שאין לחץ.
כי יש ריבוי קווים שיוצאים.

(נניח בני ברק, במקום קו שיוצא במסלול A ומסלול B יש זמינות של שני הקווים
ירושלים יהיה אפשר להגיע לזמינות של כל 5 דקות קו בשעות העומס, וכל 10 דקות בשעות ריקות יותר)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה