אדם מקצועי

משתמש צעיר
הידעת שקו 6 הוא קו היחיד שמחבר את חפציבה לטיפת חלב שלו דרך ה"סיבוב המיותר בנעימי"?
גם אחרי 15+ שנה, חפציבה עדיין לא זכתה לטיפת חלב בשכונה, מה שאומר, לפני קו 6, טיפוס רגלי עם עליות קשות לפחות 20 דקות ברגל (עם עגלה או ילד קטן) או מונית...
הידעת שיש כמה עשרות אנשים שעובדים או סתם רוצים ללכת לקניות בנעימי ואין להם דרך אחרת להגיע?
המסקנה לדעתי היא שיש בנושא הרבה דעות מגוונות חלקם צודקות וחלקם לא
ולכן לא יעזור שישנו את הקווים שממילא עמוסים אלא צריך להוסיף קווים
 

אדם מקצועי

משתמש צעיר
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מהתגובות שלך רואים שאתה לא גר בבית שמש.
רמה ד' היא בגודל של עיר.
כיום מאוכלסים בה פחות משליש ורואים את כמות המשתמשים בתחבורה בה...
אני גרה בבית שמש מעל עשור, זה לא סוד, אפשר לחפש בהודעות קודמות שלי :)

ובקשר לקו 6 - זה לא כזה סיבוב ארוך, אולי 5 דקות, וזה חיוני מאוד,
אין שום קו מרמה ד' לנעימי, חייבים את זה!
 

ישראל סגל

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
אגב ברור שקו ישיר מרמה ד' לרמה ב' זה כמובן הדבר הכי פשוט שהיו עושים, אבל גם לא יעשו את זה כנראה אף פעם, והסיבה בגלל שמשרד התחבורה לא מאשר להכניס קוים חדשים לנהר הירדן שכבר מלא עד אפס מקום ובפרט כזה קו שיצרכו לזה הרבה אוטובוסים, ויש רק תכנון לקו 2 שיעבור ליד רמה ב' [או אולי בנהר הירדן רק בתחילה - עד רבי מאיר בעל הנס]
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
הידעת שקו 6 הוא קו היחיד שמחבר את חפציבה לטיפת חלב שלו דרך ה"סיבוב המיותר בנעימי"?
גם אחרי 15+ שנה, חפציבה עדיין לא זכתה לטיפת חלב בשכונה, מה שאומר, לפני קו 6, טיפוס רגלי עם עליות קשות לפחות 20 דקות ברגל (עם עגלה או ילד קטן) או מונית...
הידעת שיש כמה עשרות אנשים שעובדים או סתם רוצים ללכת לקניות בנעימי ואין להם דרך אחרת להגיע?
לכן צריך את קו 19, או קו אחר בסגנון.
(אגב, בשעתו רבים מתושבי השכונה התנגדו לקו שיחבר אותה לנעימי, לא פה המקום לזה)
ובקשר לקו 6 - זה לא כזה סיבוב ארוך, אולי 5 דקות, וזה חיוני מאוד,
אולי 5 דקות בשעות שנעימי ריק (שזה רוב שעות היום, בגלל שכמעט אף אחד לא נוסע לחור הזה)
בשעות העומס (שעות הנסיעה ללימודים וחזור) זה לוקח 20 דקות ויותר, גם בלי לעצור בתחנה כלשהיא.
אין שום קו מרמה ד' לנעימי, חייבים את זה!
יש קו 4
(אגב, למה חייבים את זה? בנעימי יש פחות חנויות חרדיות מאשר ברמה ב', לידר פותח בד'1, קופות חולים יש בעיקר בשכונות החרדיות, גם המרכז חירום של מאוחדת עבר מנעימי ללב הרמה)


אגב, אני נוסע בקו 6 בתדירות של מעל פעם ביום...
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!

יופלה אפרסק

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
(הוא היה אמור להיכנס לשכונה ובגלל ההתנגדויות הוא התחיל מלוי אשכול)
כן, אני יודעת.
לפחות עכשיו יש את קו 6.
בכל קו יש סיבובים שנראים מיותרים אבל לכמה רחובות זה מציל
כמו סיבובים בקו 11 וכו'.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
כן, אני יודעת.
לפחות עכשיו יש את קו 6.
בכל קו יש סיבובים שנראים מיותרים אבל לכמה רחובות זה מציל
כמו סיבובים בקו 11 וכו'.
קו 11 הוא קן סיבובי שנועד להגיע לרחובות שהם לא מרכזיים.
קו 6 שנועד להביא במהירות מהדרום לצפון, עושה סיבובים מיותרים ומעצבנים, שברב שעות היום אף אחד לא עולה שמה (למעט חילונים שעולים ויורדים אחרי תחנה אחת, מה שהם יכולים עם כל קו שעובר באיזור)
ולא, אני יודע (ורואה) שיש גם אנשים שמשתמשים עם זה.
אבל כמה? יחסי למשתמשים האחרים?
 

די

משתמש סופר מקצוען
אגב ברור שקו ישיר מרמה ד' לרמה ב' זה כמובן הדבר הכי פשוט שהיו עושים, אבל גם לא יעשו את זה כנראה אף פעם, והסיבה בגלל שמשרד התחבורה לא מאשר להכניס קוים חדשים לנהר הירדן שכבר מלא עד אפס מקום ובפרט כזה קו שיצרכו לזה הרבה אוטובוסים,
אפשר להוציא מנהר הירדן קוים שלא צריכים לעבור שם כמו קו 14 15.
אפשר להאריך את קו 16 17 לרמה ד' ואז לא מוסיפים שום קו בנהר הירדן.
כל זה נכתב כבר ב"הצעה" של הרב @אור אורות .
 

דייויד

משתמש צעיר
יש שמועה שהולך להיות קו ישיר לבני ברק כדוגמת מסלול של 616, למישהו יש מקור, או מידע בעניין?
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
אפשר להוציא מנהר הירדן קוים שלא צריכים לעבור שם כמו קו 14 15.
אפשר להאריך את קו 16 17 לרמה ד' ואז לא מוסיפים שום קו בנהר הירדן.
כל זה נכתב כבר ב"הצעה" של הרב @אור אורות .
אגב, בעניין העומס בנהר הירדן.
  1. האם העומס הוא כל כך נורא (מתקרב לעומס ברחוב יחזקאל בירושליים או חזון איש ר' עקיבא בבני ברק?)
  2. האם העומס לא נגרם ברובו מרכבים פרטיים (כפי שיודע כל מי שמסתובב שם), מה שאומר ששיפור התחבורה הציבורית תגרום להפחתת העומס.
  3. האם אין פתרון יותר פשוט לעומס, לדוגמא, לתקן את המפרצים בתחנות, כך שאוטובוס חונה לא יסגור את כל הכביש, מה שיועיל מאד לעומס.
  4. האם העומס מצדיק סגר תחבורתי על רמה ב'?
  5. אם המצב כל כך קשה, אולי צריך להוריד את המדרכה באמצע הכביש ולהוסיף נתיב בככרות?
אבל כנראה שכל העומס זה עוד תירוץ מבית משרד התחבורה
(מצטרף לתירוצים הקודמים: נת"צ לא בטיחותי, סגר בשועפאט, מחסור בנהגים ואוטובוסים, יש צורך אבל יש דברים יותר דחופים, ועוד)
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
1669289752753-png.1251950
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
תגידו זה לא :mad::mad::mad::mad: אתכם?
אני אשמה שהמכשיר שלהם לא עובד כראוי?

1669557246597.png



1669557288917.png
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
לא הבנתי אב ל למה צריך לדעתם לתקף פעמים?
כי בפעם הראשונה זה יורד אוטומטי מהחופשי של פרפריה - שזה 99 ש"ח לחודש.
ובעצם לירושלים זה לא תקף, זה 225 ש"ח לחודש......
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה