תודה על כל ההערות, למי שיש עוד שיכתוב.
דבר שני שיהיה (לפי מה שכתבתי) 19 (ממעל השכונה, כמו יפה נוף, או שכן יתחיל מחפציבה), ויש את קו 4.
בנסיעה מכביש 10 (כמו 4, וה19 לשעבר) כל השימושים האלה ישארו, ואדרבה יהיה יותר מהר להגיע לעיר הוותיקה,
ואת העומס שמשרד התחבורה טוענים שיש בנהר הירדן עד כדי כך שגם קו חיוני ככל שיהיה אי אפשר להוסיף, בטוח יותר טוב להוריד עם למצוא מסלולים חילופיים לקו שלא משמש את השכונה מאשר לא להביא קווים נצרכים לשכונה.
ההגיון של זה בנוי על זה שלעבור אוטובוס עם ילדים ועגלות וחבילות זה מאד קשה, ולכן רובם של התושבים יעדיפו ללכת קצת ברגל או להסתובב עוד קצת זמן באוטובוס (והראיה לזה שהרבה יותר אנשים נוסעים בקו 16 לרמה ד' והולכים 10/15 דקות ברגל מאשר כאלה שעוברים אוטובוס לקו 4, והוא צריך אקורדיון ש11 ו12 לא צריכים על אף שלרב המשתמשים הוא לא קרוב לבית) מאשר להחליף קו, שעדיין נשארת אפשרות כזאת (לדוגמא לעבור לקו 21,22,23...)
לעצם השאלה, קו 11 שהוא קו סיבובי ימשיך לעוד שכונות בלי להאריך את המסלול הקיים, וישמש את מי שרוצה קרוב, כמו קווי ה20+, 12,
לד'4 יוכלו לרדת מעל השכונה בשדרות האמוראים (ליד הגשר) מכל הקווים שעוברים שם, וכמובן שהקווים הסיבוביים (4, 20+) יאריכו לשם עם הזמן או שיהיו עוד קווים.
לה'2 יוכלו לרדת מתחת השכונה ברחוב אליהו הנביא מקווים 13, והקו החדש, (ולמי שבכל זאת רוצה להחליף אוטובוס יש את קווי ה20+ בהם לא נגעתי)
ושוב, למי שיש הערות וכו', בשמחה
קודם כל נוסעים לנעימי הרבה פחות מאשר מה שנוסעים מד' לב' לדוגמא, כך שיותר הגיוני שפה יחליפו קו ולא שם.קו 6 מביא את תושבי חפציבה לנעימי. אחרי שנים שלא היה קו כזה, רק מוניות.
למה הסיבוב לנעימי מיותר?
דבר שני שיהיה (לפי מה שכתבתי) 19 (ממעל השכונה, כמו יפה נוף, או שכן יתחיל מחפציבה), ויש את קו 4.
לא התייחסתי לקווים 21,22,23, שהם באיזור שם, בכל מקרה בקשר בין השכונות הם אמורים לעזור ולא קו מתחנת רכבת,קביעה חד משמעית, ביחס לצרכים של תושבי רמה ד'.
קו 15 הוא הקו היחיד המקשר בין ג' 2 לנחל לוז וכל רחובות רמה א'. יש הרבה מאוד מוסדות חינוך באזור נחל לוז, והרבה מאוד מתושבי' ג' 2 משתמשים מידי יום בקו כדי להגיע למוסדות החינוך. אם הקו יעבור בנהר הדן לא תהיה לו גישה לרמה א'.
כמו"כ, קו 15 מקשר בין הרחובות הפנימיים של רמה א', לאזור נהר העיר הוותיקה.
בנסיעה מכביש 10 (כמו 4, וה19 לשעבר) כל השימושים האלה ישארו, ואדרבה יהיה יותר מהר להגיע לעיר הוותיקה,
ואת העומס שמשרד התחבורה טוענים שיש בנהר הירדן עד כדי כך שגם קו חיוני ככל שיהיה אי אפשר להוסיף, בטוח יותר טוב להוריד עם למצוא מסלולים חילופיים לקו שלא משמש את השכונה מאשר לא להביא קווים נצרכים לשכונה.
אין אפשרות מבחינתצ משרד התצחבורה לשינויים כאלה.
קו שהגדירו אותו לשכונות מסוימות לא יכול להמשיך לשכונות נוספות למרות שזה הכי הגיוני שיאריכו קווים.
מצד שני לסוע את כל מסלול הנסיעה יקח הרבה מאד זמן
אם לכל שכונה חדשה צריך להוסיף קו חדש כי אי אפשר לשנות הגדרה של קו, אז מה יהיה כשיתאכלסו ד'4,ד'5, ה'2, ובהמשך רמה ו'? כבר היום אין קווים נצרכים בטענה של עומס בנהר הירדן...כל קו בעצם יעשה הארכה להמשך השכונות החדשות, ומה יקרה כשתקום ד 4 ו5 וה' 2 ו3?
אז האוטובוסים ימשיכו לשם?
ההגיון שלי אומר שצריך כמה קוים בודדים בעלי מסלול מתמשך, לדוגמא כמו קוי 12 ו16 שמתחילים מסלול וממשיכים אותו, ושאר הקוים אמורים להיות מעגליים, עם תדירות גבוהה
ההגיון של זה בנוי על זה שלעבור אוטובוס עם ילדים ועגלות וחבילות זה מאד קשה, ולכן רובם של התושבים יעדיפו ללכת קצת ברגל או להסתובב עוד קצת זמן באוטובוס (והראיה לזה שהרבה יותר אנשים נוסעים בקו 16 לרמה ד' והולכים 10/15 דקות ברגל מאשר כאלה שעוברים אוטובוס לקו 4, והוא צריך אקורדיון ש11 ו12 לא צריכים על אף שלרב המשתמשים הוא לא קרוב לבית) מאשר להחליף קו, שעדיין נשארת אפשרות כזאת (לדוגמא לעבור לקו 21,22,23...)
לעצם השאלה, קו 11 שהוא קו סיבובי ימשיך לעוד שכונות בלי להאריך את המסלול הקיים, וישמש את מי שרוצה קרוב, כמו קווי ה20+, 12,
לד'4 יוכלו לרדת מעל השכונה בשדרות האמוראים (ליד הגשר) מכל הקווים שעוברים שם, וכמובן שהקווים הסיבוביים (4, 20+) יאריכו לשם עם הזמן או שיהיו עוד קווים.
לה'2 יוכלו לרדת מתחת השכונה ברחוב אליהו הנביא מקווים 13, והקו החדש, (ולמי שבכל זאת רוצה להחליף אוטובוס יש את קווי ה20+ בהם לא נגעתי)
ושוב, למי שיש הערות וכו', בשמחה