לא מדויק בכלל
תחנת קו 6 בנעימי משרתת המון מתושבי העיר.
לשלוח את תושבי רמה ג' וד' לנעימי עם קו 19 זו בדיחה. קו 19 עושה את הדרך הזו ב-45 דקות, לעומת קו 6 שעושה את זה ב-15 דקות
קו 6 אמור להיות קו שמסיע במהירות מחפציבה ועד לרמה ד',
בדיוק כמו שהוא לא נכנס לקריה (רק עובר מסביב לשכונה), ולא לנהר הירדן, על אף ששם יש יותר צורך בקו, כי זה מאריך את זמן הנסיעה, הוא לא אמור להיכנס לנעימי, (הסטיה היחידה שלו מהדרך המהירה).
ובשביל נעימי יש את קו 4, והיה את קו 19 שבוטל משום מה.
יש להוסיף שהכניסה לנעימי מפריעה להרבה מאד מתושבי חפציבה שבגללה הם נמנעים מלנסוע בקו זה ומשתמשים במקומו בקו 16, שלוקח מעל פי2 זמן נסיעה, (בשל הסיבוב מסביב לרמה א' ובתוך רמה ג' + נהר הירדן העמוסה), ואחר כך הליכה ברגל.
אני כן נוסע בקו, אבל בהחלט מבין מי שלא רוצה בכל נסיעה לעצור ליד קניון חילוני פרוץ, לעבור ברחובות חילוניים, ולפעמים נשים חילוניות גם יתיישבו פתאום מקדימה (יכול לקרות).
לעומת קו 19 שלכתחילה היה מיועד לחיבור הזה, למי שרוצה להגיע משכונה חרדית לנעימי או לכביש 10 וכו', ומי שרצה להימנע מלנסוע בו זה לא היה על חשבון שום שירות לשכונה חרדית (אם כי השתמשו בו הרבה גם כנסיעה לשכונות חרדיות)
וקו 4 שכן עושה סיבובים, והוא לא מהיר כמו 6 (על אף שהוא גם די מהיר),
אין שום הצדקה שדווקא קו 6 יעשה את הסיבוב הזה
אני יסכם אם זה לא מספיק מובן:
1. קו 6 כקו מהיר, לא אמור להסתובב בתוך שכונות אלא ליסוע בדרך המהירה ביותר, ואם כבר להסתובב, תושבי הקריה, יפה נוף, ורמה ב', גם צריכים אוטובוס.
2. הסיבוב הספיציפי הזה מפריע להרבה מאד מציבור משתמשי הקו.
3. יש קווים שכן עושים סיבובים (על חשבון המהירות)
ואם כבר עלה הנושא:
כמה פעמים תושב רמה ד' ממוצע אמור להגיע לנעימי? (חנויות יש בעוד מקומות, משרד הפנים? עירייה? אושר עד?)
לא אומר שזה לא נצרך, אני שואל יחסי, כמה
וכמה פעמים תושב רמה ד' צריך להגיע לרמה ב'? (מוסדות, אירועים, כינוסים, חבורות, אולמות שמחות, הורים, משפחה, וכו').
ולעומת נעימי שיש קווים (קצת יותר זמן נסיעה)
לרמה ב' אין שום קו!