דרוש מידע תווי המזון בדרך!!

מצב
הנושא נעול.

מיכי82

משתמש פעיל
לאור כל הפנינים של מגן הבג"ץ.
אנו בטוחים שאתה @מיכי82 כשוחר צדק ושוויון , לא תממש את התלושים, אלא תתרום אותם לאלו הזקוקים לכך באמת באמת ע"פ הרבנים,
או לחילופין, ולהבדיל בין קודש לחול בין ישראל לעמים, תשלח את התלושים לאלו הזכאים לקבלת התלושים ע"פ הבג"ץ שלך.
אולי תענה לגוף הטענות במקום סתם לקנטר
 

shimשימי

משתמש סופר מקצוען
אני חושב שאם נניח לצורך העניין שהשופטים הם הגונים זה לא משנה מי מגיש את הטענות ולא משנה המניעים שלו. טענות צריך לבדוק לגופן של טענות.
אין שום בעיה גם בלקחת שוחד לשיטתך
במידה ויש טענות וסברות הגיוניות?

נו נו....

לי בכל אופן זה ברור.
שכאשר יש דעות ברורות מאוד לאותם אנשים
וכאשר העתירות ברובם המוחלט נוגעות לדברים מסוימים מאוד
וכאשר אין גיוון אמיתי
אז הטענות הם אפילו לא מתחילות להישמע
 

מיכי82

משתמש פעיל
אין שום בעיה גם בלקחת שוחד לשיטתך
במידה ויש טענות וסברות הגיוניות?

נו נו....

לי בכל אופן זה ברור.
שכאשר יש דעות ברורות מאוד לאותם אנשים
וכאשר העתירות ברובם המוחלט נוגעות לדברים מסוימים מאוד
וכאשר אין גיוון אמיתי
אז הטענות הם אפילו לא מתחילות להישמע
מה הדמיון לשוחד כאשר אתה נותן שוחד אתה מעוות את יכולת השפיטה
מה זה קשור לשאלה מי מגיש את הטענות?
ונדמה לי שלפי דין תורה כאשר שני צדדים באים לדין תורה אז אם אחד הצדדים מעלה טענה צריך להתייחס אליה לגופה של טענה בלי שום קשר למי טוען אותה
 

בא בטוב

משתמש חדש
אולי תענה לגוף הטענות

אני לא שופט ולא עו"ד לכן לא איכנס ל"גוף הטענות".
להזכירך הפולמוס המיותר לא התחיל עם "גופן של טענות", לגמרי לא.
אלא עם התגובה האטומה והמציקה שכתבת -
מה עם כל הצועקים על בג"צ שהם אטומים לעניים?
זה ממש לא "גופן של טענות" אלא "גופן של אנשים" ובמקרה שלנו אנשים ערלי לב (לדעת כל המגיבים כאן)
ולכן ממש מגוכך מה שכתבת -
ונדמה לי שלפי דין תורה כאשר שני צדדים באים לדין תורה אז אם אחד הצדדים מעלה טענה צריך להתייחס אליה ל"גופה של טענה" בלי שום קשר למי טוען אותה
לסיום אשמח רק שתסביר לי (אולי באישי) מה המניע שלך להגן כל כך על בג"ץ ? ויותר מכך, מהו סוד ההנאה לזלזל בציבור שמשווע לעזרה. אם שכחת, קבל שוב את יריית הפתיחה שלך לפולמוס זה -
מה עם כל הצועקים על בג"צ שהם אטומים לעניים?
-סוף-
כתיבה וחתימה טובה לכל בית ישראל.
 

shimשימי

משתמש סופר מקצוען
ונדמה לי שלפי דין תורה כאשר שני צדדים באים לדין תורה אז אם אחד הצדדים מעלה טענה צריך להתייחס אליה לגופה של טענה בלי שום קשר למי טוען אותה
לפי דין תורה האנשים הללו פסולים לעדות
כופרים בעיקר
ועושים הכל להכעיס


מציע לך להפסיק להתייחס אליהם כאל מלאכים וצדיקים
הם אנשי בשר ודם

ואולי הרבה הרבה פחות מכך....
 

mutagim

משתמש סופר מקצוען
@אשל חב"ד
מה הכוונה שיכנס הפעימה הראשונה?
לוקחים את כך הסכום ונותנים אותו פעימה אחת עכשיו לחגים?
או שמחלקים אותו ל 4?
 

בבושקלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מצטרפת לשאלה
שמעתי במענה הממוחשב את הסכום שיכנס
האם יכנס כל הסכום או יתחלק לפעימות?
או שאולי את הסכום שאמרו כפול כמה פעימות?
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
קיבלתי שיחה לעידכון פרטים, הכתובת לא היתה מעודכנת.
כבר פעמיים הקלטתי כתובת עדכנית- ועדיין לא עודכן, המערכת ממשיכה לומר את הכתובת הישנה.
מה אפשר לעשות?
@אשל חב"ד


תודה!
התיקון מתבצע ידנית, כנראה טרם הגיעו לזה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה