גם על זה הרב זמיר כהן כותב בספרו.אכן היה.
אבל למה זה 'לא ראוי', להבנתי זה לא סותר שום עקרון יהודי או תורני.
ואפילו מביא כמה מקורות מעניינים מהזוהר.
גם על זה הרב זמיר כהן כותב בספרו.אכן היה.
אבל למה זה 'לא ראוי', להבנתי זה לא סותר שום עקרון יהודי או תורני.
ב"בתוך המשפחה"שאלה למתחילים
איפה הסיפור הזה מתפרסם?
זה אותו סיפור שהיה עליו אשכול אחר על המסך בחדר?
יש לינק לאשכול השני?ב"בתוך המשפחה"
וכן זה אותו סיפור
על המסך.....
בבתוך המשפחהשאלה למתחילים
איפה הסיפור הזה מתפרסם?
בחכמת נשים.יש לינק לאשכול השני?
זה היה בחכמת נשיםיש לינק לאשכול השני?
אהבחכמת נשים.
החלק הראשון של מה שכתבתי יענה על התגובה הזו.אכן היה.
אבל למה זה 'לא ראוי', להבנתי זה לא סותר שום עקרון יהודי או תורני.
ובקצה המזלג האם הרעיון שכל דבר קורה במקום אחד ולא קורה במקום אחר מתיישב עם היהדות?!חשוב לציין שאמנם בסיפור האמור ובמה שכתבו כאן, יש טעימה נחמדה שמעוררת את הסקרנות, אבל בשום פנים ואופן היא לא מסבירה את הדברים בצורה מדויקת.
טוב נו, למה לגלוש לויכוחים שיסגרו לנו את האשכול.החלק הראשון של מה שכתבתי יענה על התגובה הזו.
ובקצה המזלג האם הרעיון שכל דבר קורה במקום אחד ולא קורה במקום אחר מתיישב עם היהדות?!
מעניין לאן נגיע עוד?!
מיותר לציין שכל תאוריית היקומים המקבילים היא דבר מצוץ מהאצבע ללא שום הוכחה.
ולגבי מה שכותב הרב זמיר כהן, אמנם לא ראיתי את הספר, אבל בטוח שהוא לא מסביר את הדברים ברוח שהפיזיקה התיאורטית מסבירה, אלא לוקח את זה למקום אחר, שכמובן אינו יקום מקביל בהגדרתו.
יש מספיק דברים מעניינים בפיזיקה גם בלי לגלוש למדע בדיוני מפוקפק.
וההסבר הקצר יותר:העולם הרחב הסיק מדבריהן שרקורסיה זה חזרה בלולאה.
כמו בדיחת המתכנתים הנושנה על המתכנת שנמצא מת באמבטיה.
הצליח לו, לעולם?על השמפו היה כתוב: הרטב את השיער במים, שים מעט שמפו והקצף היטב, שטוף את השיער וחזור שנית על הפעולה.
או, במילים אחרות,וההסבר הקצר יותר:
כדי להבין מה זה רקורסיה, צריך קודם להבין מה זה רקורסיה.
ובקצה המזלג האם הרעיון שכל דבר קורה במקום אחד ולא קורה במקום אחר מתיישב עם היהדות?!
מעניין לאן נגיע עוד?!
1. אז גם זכותי להפוך את המשמעות של המושג למשהו אחר.כל מי שקצת מבין בנושא רואה שהוא הופך את המשמעות של המושג למשהו אחר לגמרי וזה זכותו.
ל @חור שחורובקצה המזלג האם הרעיון שכל דבר קורה במקום אחד ולא קורה במקום אחר מתיישב עם היהדות?!
מעניין לאן נגיע עוד?!
זה כל הכיף.נ.ב.ב נשגב מבינתי דחיפת מושגים מעולם התכנות כשאין כל קשר לנושא.
כפי שערכתי (לפני קריאת התגובות) באמת תורת המיתרים מתאימה לתיאור של הרב זמיר כהן ולא "יקומים מקבילים".1. אז גם זכותי להפוך את המשמעות של המושג למשהו אחר.
2. אני מבינה בנושא ולא חושבת שהוא הפך את המשמעות.
קראת פעם בספרות פיזיקה, על התיאוריה? על תיאוריית המיתרים?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: