נכתב ע"י עפר ואפר;n4877851:א. אין לי שום שנאה לאף מגזר.
ב. הוספתי במכוון את המילה "חצרות" והמילה "עסקנים" כדי ללמד זכות שהאדמורי"ם לא מודעים.
ג. גם אם יהיה טלפון אחד של שוטר, עדיף טלפון אחד ממאות טלפונים, ולא מצאנו שעבירה שהותרה במקצת הותרה כולה.
ד. לו יצוייר שישאלו דעת תורה באמת ראוי שלא יעלה אף אחד לרשב"י ולא יהיה אפילו טלפון אחד בשבת...
מקופלת, את יודעת מה זה טלפון אחד!!!! זה סקילה!!!! ועל פי דין אדם לכאורה פטור מהרבה מצוות והעיקר שלא יחלל שבת בטלפון אחד, רק לסבר את האוזן אם אומרים לאדם אל תתפלל נעילה כל נדרי וכד' כדי שיהודי לא יחלל שבת בגללך [אם מחלל בשביל מישהו אחר זה שאלה אחרת, אם אומרים לאדם חטא וכו', ואין להאריך כאן] פשוט שאסור לו להתפלל!!!
ה. גם יעמוד מוחזק כצדיק ויאמר לעבור על אות אחת מהתורה אין שומעין לו [עיין נפש החיים סוף שער א', ועיין גמ' סנהדרין דף צ'.]
ו. אם מי שיעלה הם רק המופקרים, אז נחסוך הרבה חילול שבת
ז. במחילה חלק גדול מהשוטרים למרות שהם מהציונים, עדיין שומרים שבת, באופן מלא או כמעט מלא, ואילו כעת הם מחללים שבת בגללך!!!! ואסור לכתחילה להכניס אותם למצב של פקו"נ, ואז זה אפילו רב המשטרה המזרוחניק אמר!!!
ח. הנה חיפשתי ואני מביא קישור לדבריו המלאים של אייכלר: http://www.kol-barama.co.il/live/148166/
ט. ואוסיף להביא מדברי ח"כ מוזס (מתוך האתר הנ"ל): ח"כ מוזס העביר ביקורת סביב כל המתרחש בעת האחרונה בנושא "מירון" לעומת השקט היחסי העוטף את ההערכות לקראת הגעת ההמונים בשבועות לכותל ואמר :" בשבועות מגיעים לכותל למעלה מ – 150,000 איש תחת אבטחה כבדה של אלפי שוטרים וחיילים, למה אז לא דוחים את העליה לאסרו חג"?
והנה יענה לי ח"כ מוזס במה הוא יישב את השאלה במירון, על ידי זה שהעיר על המנהג בכותל, אין הכי נמי גם שם אסור, אלא א"כ יסביר לנו מוזס את ההיתר בטוב טעם ודעת.
י. דרך אגב: רשת AM.PM טענה להגנתה על חילול השבת שעושה בתל אביב, שאחרי הכל לפעמים יש אמהות ששכחו לקנות מטרנה, וזה ממש פקו"נ אם לא יקנו אצלם. ועוד הרי במילא האנשים שקונים אצלם היו נוסעים לקנות במקומות פתוחים, ובזכות זה שהם פתוחים נמנעים הרבה נסיעות ושאר חילולי שבת, ואחרי הכל המלאכה שם רק דרבנן כי זה רק מקח וממכר בשבת, והרישום הוא במכונה שרק לדעת החזון איש זה איסור דאורייתא.
יא. אני מאד מבקש מהאנשים כאן לא לומר שהאדמורי"ם בעצמם אוחזים שזה לא בעיה, זה לא ראוי לומר לשון הרע בפורום נרחב שכזה, ובכל מקרה יהיה אסור לי להאמין לכם.
ב. חצרות הרבנים והאדמורי"ם שולחים לכם בזאת הוקרה על לימוד הזכות שלכם עליהם, כל הכבוד שאתם דנים לזכות את האדמורי"ם, ואתם לא חושבים שהם עוברים עבירות בגלוי, ועוד מסיתים את העם לכך.
ד. הרבנים החשובים שליט"א שיש להם דעת תורה בעצמם [ולעת עתה לא מתייעצים אתכם ] עולים בעצמם להר, וזאת על אף גילוי ה'דעת תורה' שלכם שאסור.
ו. למירון עולים חוץ מכל החסידים ליטאים ועדות המזרח אלפי שבבניקים וכדו', וזה לא שתיים שלוש אנשים
ומדובר באנשים שאיפלו לא ידעו לו יצוייר שיהיה איסור גמור לעלות להר.
יא. אתם מרמזים כאן, דברים נוראים נגד גדולי הדור במסווה של הלכות, והווי זהיר בגחלתן...