אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

זושא כץ

משתמש מקצוען
@הכולבויניק
עשיתי הזמנה באליאקספס, הגיע לנו מספר הזמנה, עקבנו אחר המוצר
וזה הגיע לעיר מודיעין במקום מודיעין עילית, והמוצר נלקח.
פנינו לדואר ישראל, שהמספר ההזמנה שאנו מביאים הוא לא שלנו אלא של אדם אחר וכן של מוצר אחר והמוצר אכן נלקח.
פנינו לאלי אקספרס עם סכסוך והסכסוך נסגר ללא החזר

מה עושים?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
@הכלבויניק
עשיתי הזמנה באליאקספס, הגיע לנו מספר הזמנה, עקבנו אחר המוצר
וזה הגיע לעיר מודיעין במקום מודיעין עילית, והמוצר נלקח.
פנינו לדואר ישראל, שהמספר ההזמנה שאנו מביאים הוא לא שלנו אלא של אדם אחר וכן של מוצר אחר והמוצר אכן נלקח.
פנינו לאלי אקספרס עם סכסוך והסכסוך נסגר ללא החזר

מה עושים?
על התופעה המוכרת ומעצבנת שמוכרים שולחים לארץ רק חבילה אחת כשיש להם מספר הזמנות מלקוחות שונים, ונותנים לכולם את אותו מספר מעקב, זו תופעה מוכרת מהשנה האחרונה, כתבתי עליה רבות...
רצוי בפתיחת הסכסוך לכתוב להם שהמוכר עשה את זה, ולדרוש את עונשו!
קרה לי אישית כבר כמה פעמים וקיבלתי החזר תמיד.

הבעיה היא שאצלי החבילה הגיעה לעיר אחרת, ונמסרה שם, אז העלתי צילום מסך של טראק17 שהחבילה נמסרה בעיר מרוחקת ממני, וזה עזר.
אך אצלכם נראה שהסיפור (אם זה באמת כמו שאני חושב) מורכב יותר, כי החבילה נמצאת בסניף שלכם, וקשה עליכם להוכיח זאת.
אני ממליץ לבקש מסניף הדואר שימציאו לכם מסמך על כך שהחבילה שלכם אינה בסניף, ותעלו אותו לטענות שלכם בסכסוך, תוך פירוט העניין שיש חבילה עם המספר הזה על שם אחר.
כנראה שהסינים (האמת שהנציגים בסכסוך הם בריטים) לא מבדילים בין מודיעין למודיעין עילית, וחושבים שאתה זה שלקחת את החבילה.

נסה להוציא מהדואר אישור שלא קיבלת את החבילה, תעדכן אם הצלחת.
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
שלום, הזמנתי כמה דברים מעלי אקספרס, שלחו לי הודעה על דבר דואר שנמסר לנמען בפתח תקווה, בדקתי בדואר ישראל וראיתי שהחבילה הייתה בעיר שלי ובעקבות בקשה של הנמען (לא שלי!!!) הועברה לפתח תקווה והנמען (לא אני!!!) אסף את החבילה.
לא קיבלתי הודעה לאסוף את החבילה, מישהו יודע מה עושים????
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שלום, הזמנתי כמה דברים מעלי אקספרס, שלחו לי הודעה על דבר דואר שנמסר לנמען בפתח תקווה, בדקתי בדואר ישראל וראיתי שהחבילה הייתה בעיר שלי ובעקבות בקשה של הנמען (לא שלי!!!) הועברה לפתח תקווה והנמען (לא אני!!!) אסף את החבילה.
לא קיבלתי הודעה לאסוף את החבילה, מישהו יודע מה עושים????
תבדקו בדואר אם החבילה רשומה על שמכם,
אם כן פתחו תלונה בדואר על חבילה שלכם שנמסרה לאחר.

אם לא, בקשו תיעוד והעלו את זה בסכסוך,
ותכתבו על זה שהמוכר שלח לכמה לקוחות את אותו מספר מעקב, כנ"ל.
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
תבדקו בדואר אם החבילה רשומה על שמכם,
אם כן פתחו תלונה בדואר על חבילה שלכם שנמסרה לאחר.

אם לא, בקשו תיעוד והעלו את זה בסכסוך,
ותכתבו על זה שהמוכר שלח לכמה לקוחות את אותו מספר מעקב, כנ"ל.
אבל אני לא יודעת באיזו חבילה מדובר כי הזמנתי מכמה מוכרים בהזמנה אחת.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
לא הבנתי.
תבדקו על איזה מוצר נתנו לכם את המספר מעקב הלא תקין הזה.
אבל הזמנתי כמה מוצרים ממוכרים שונים הכל בהזמנה אחת, ונתנו לי מס' הזמנה ( מס' אחד ) וכל מוצר שהגיע שלחו לי ב-sms עם מס' מעקב אבל אין לי מושג איזה מוצר זה.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אבל הזמנתי כמה מוצרים ממוכרים שונים הכל בהזמנה אחת, ונתנו לי מס' הזמנה ( מס' אחד ) וכל מוצר שהגיע שלחו לי ב-sms עם מס' מעקב אבל אין לי מושג איזה מוצר זה.
לא מספר הזמנה, צריך מספר מעקב, זה מספר שונה.
לכל מוצר יש מספר מעקב, בחשבון שלכם באלי-אקספרס > ההזמנות שלי > סדר מסלול.
לפעמים יש את אותו מספר מעקב לכמה מוצרים, היות וחיברו את החבילה יחד).

העתיקו והדביקו את מספר המעקב לאתרי מעקב אחר חבילות, ובדקו באיזה מוצר מדובר.
אם אתם מוצאים תיעוד שהחבילה שלכם נמסרה לאדם אחר בפתח תקווה, צלמו את המסך (באנגלית) והעלו את התיעוד כראיה בסכסוך, וכן פנו לדואר לבירור, כפי שכתבתי לעיל.
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
כנראה שהסינים (האמת שהנציגים בסכסוך הם בריטים) לא מבדילים בין מודיעין למודיעין עילית, וחושבים שאתה זה שלקחת את החבילה.

נסה להוציא מהדואר אישור שלא קיבלת את החבילה, תעדכן אם הצלחת.
שלחתי הודעה למוכר בעצמו שהחבילה לא הגיעה אלי והוא אמר שיחזיר את הכסף.
להמתין או להמשיך להיטרטר מול הדואר?
 

לימונצ'לו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
שלחתי הודעה למוכר בעצמו שהחבילה לא הגיעה אלי והוא אמר שיחזיר את הכסף.
להמתין או להמשיך להיטרטר מול הדואר?
אז הוא אמר... אין לו את פרטי האשראי שלך בכלל. איך יחזיר?? זה שיטה שלהם לגרום לך לוותר על סכסוך עד שיהיה מאוחר מדי לפתוח ולצערי אני שומעת על מלא אנשים שהפסידו את כספם בדרך הזאת...
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שלחתי הודעה למוכר בעצמו שהחבילה לא הגיעה אלי והוא אמר שיחזיר את הכסף.
להמתין או להמשיך להיטרטר מול הדואר?
לא ניתן לסמוך על המוכר עצמו (למרות שהוא יכול להחזיר לך, רק תצטרך לתת לו מייל של חשבון פייפאל).
תעלה בסכסוך צילום מסך מההתכתבות שלך עם המוכר, שהוא מסכים להחזר.
 

ytz

משתמש חדש
הזמנתי שתי שמלות
המוכר שלח רק אחת, וכעת הוא כותב לי שאזמין שוב והוא יוריד את המחיר ל0.01 השאלה איך אני עושה את זה
האם אני אמור לשלם ואז הוא מוריד את המחיר לאחר ששילמתי ועלי אקספרס מחזיר ?
אני מעתיק ציטוט ממה שהוא כתב לי בהודעה
"סליחה יקירי. אתה יכול לבצע הזמנה חדשה ולא לשלם עליה לפני שהתאמתי את המחיר ל- 0.01 $. יכולתי להתאים רק את המחיר בזמן שההזמנה מראה "מחכה לתשלום" ברשימת ההזמנות שלך בבקשה."
אשמח לעזרתכם תודה רבה
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הזמנתי שתי שמלות
המוכר שלח רק אחת, וכעת הוא כותב לי שאזמין שוב והוא יוריד את המחיר ל0.01 השאלה איך אני עושה את זה
האם אני אמור לשלם ואז הוא מוריד את המחיר לאחר ששילמתי ועלי אקספרס מחזיר ?
אני מעתיק ציטוט ממה שהוא כתב לי בהודעה
"סליחה יקירי. אתה יכול לבצע הזמנה חדשה ולא לשלם עליה לפני שהתאמתי את המחיר ל- 0.01 $. יכולתי להתאים רק את המחיר בזמן שההזמנה מראה "מחכה לתשלום" ברשימת ההזמנות שלך בבקשה."
אשמח לעזרתכם תודה רבה
מזמינים, ומשלמים בצורה לא תקינה, אפשר להיכנס לפייפאל, ולאחר המעבר לחלון של פייפאל לבטל שם את התשלום ולא לאשר.

כך ההזמנה עוברת לעמוד ההזמנות שלך, והמוכר יכול לשנות את המחיר לפני שאתם משלמים בפועל.
 

ytz

משתמש חדש
אוקי תודה רבה הצלחתי
רק הדגשה צריך לפני כן למחוק את הכרטיס אשראי מהחשבון של עלי אקספרס כי במידה ויש כרטיס שמור באתר הוא משלם ולא מאפשר לך לבחור שיטת תשלום
אגב
הכלבויניק
נעזרתי בפוסטים והאשכולות שלך המון
שוב תודה
לילה טוב
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
רק הדגשה צריך לפני כן למחוק את הכרטיס אשראי מהחשבון של עלי אקספרס כי במידה ויש כרטיס שמור באתר הוא משלם ולא מאפשר לך לבחור שיטת תשלום
אולי לא רואים את זה, אבל גם כשיש כרטיס שמור,
ניתן לבחור אם רוצים לשלם באשראי או פייפאל וכדו'.
לחצו בצד ליד הבחירה של התשלום באשראי, ויהיה לכם אפשרות של תשלום בפייפאל.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אין בחירה של תשלום באשראי אלא יש רק כפתור "שלם" אדום וברגע שאתה לוחץ זה גובה את הכסף
אצלי זה לא כך, אולי אתם באפליקציה?
 

ytz

משתמש חדש
לא באפליקציה
אני כעת מול המחשב
אם תוכל לתאר לי היכן בדיון בעמוד שאלמד לפעם אחרת
 

ytz

משתמש חדש
1619130801426.png

העליתי צילום מסך של עמוד התשלום
המיקום למטה שכתוב בחירת צורת תשלום לא מאפשר לחיצה משום מה
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני כעת מול המחשב
אם תוכל לתאר לי היכן בדיון בעמוד שאלמד לפעם אחרת
בחרו את המוצר, ולחצו על הכפתור האדום "קנה".
אתם מגיעים לעמוד שבו תצטרכו לאשר את פרטי ההזמנה,
ניתן לבחור שיטת משלוח, להוסיף קופונים אם יש, להוסיף כמות פריטים, ולבחור שיטת תשלום.

כאן בימין יש כפתור "שינוי"
1619130956244.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  58  פעמים

לוח מודעות

למעלה