אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
הזמנתי מוצר מעלי אקספרס והוא לא הגיע לי בכלל, אך בהזמנה היה כתוב "האישור התקבל" וההזמנה היתה מוגדרת כגמורה. ניסיתי לדבר עם המוכר אמרתי לא שהמוצר לא הגיע לי ( שבוע לפני הזמן שהחבילה היתה אמורה לבא ) והוא אמר לי לחכות ושהיא נשלחה, ואולי זה בגלל הקורונה שיש עיכובים, בקיצור מרח אותי. תכלס החבילה לא הגיעה יש איזו שהיא דרך לדבר שם עם מישהו שיזכו אותי על המוצר??? ( עלה לי ממש יקר )
מישהו יכול לעזור זה ממש דחוף!!!!!!
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
הזמנתי שעון יד לגבר וקיבלתי אותו פגום עם קילופים בציפוי במקום מסויים . מה עושים?
הבנתי שניתן לפתוח סיכסוך, איך עושים זאת?
תודה רבה
תפתח את הדף שבו אתה רואה את ההזמנה, ליד המוצר בצד ימין כתוב "אשר קבלת טובין" תלחץ על זה, הוא יעביר אותך לדף אחר תרד עד למטה ואז תראה בצבע מודגש (נראה לי בצבע ירוק / כחול) כתוב משהו מחלוקת, תלחץ על זה ואז תצטרך להכניס את כל הפרטים וכו', משם זה מאוד ברור אבל אם תסתבך אני אוכל לעלות צילום מסך.
מקווה שעולתי, אם כן תנו לייק!!
 

avi++

משתמש מקצוען
אין לי כרגע אפשרות לצילומסך של זה, זה בעמוד של תוצאות הסכסוך, למעלה כתוב כמה אתם זכאים להחזר, ושם יש אפשרות לערער על התוצאה.

בנוסף, ניתן לערער בצ'אט אנושי, רק קשה ומעצבן להגיע אליו...
תכתבו לרובוט chat_live
ובאחד מהלשוניות למטה יש אופציה לעבור לסוכן אנושי
 

avi++

משתמש מקצוען
מישהו יודע מה הפירוש "שיטת המשלוח של המוכר" או משהו בסגנון?
זה בלי מספר מעקב ומשום מה חצי מהחבילות שנשלחות בזה לא מגיעות
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
הזמנתי מוצר מעלי אקספרס והוא לא הגיע לי בכלל, אך בהזמנה היה כתוב "האישור התקבל" וההזמנה היתה מוגדרת כגמורה. ניסיתי לדבר עם המוכר אמרתי לא שהמוצר לא הגיע לי ( שבוע לפני הזמן שהחבילה היתה אמורה לבא ) והוא אמר לי לחכות ושהיא נשלחה, ואולי זה בגלל הקורונה שיש עיכובים, בקיצור מרח אותי. תכלס החבילה לא הגיעה יש איזו שהיא דרך לדבר שם עם מישהו שיזכו אותי על המוצר??? ( עלה לי ממש יקר )
מישהו יכול לעזור זה ממש דחוף!!!!!!

@הכלבויניק אולי אתה יכול לעזור לי??
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
מישהו יודע מה הפירוש "שיטת המשלוח של המוכר" או משהו בסגנון?
זה בלי מספר מעקב ומשום מה חצי מהחבילות שנשלחות בזה לא מגיעות
זה משלוח יותר מהיר אבל כל המשלוחים מגיעים בסופו של דבר אם בכל זאת החבילה לא מגיעה פשוט תפתח סכסוך.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
סורי על העיכוב בתגובתי, אני שמח תמיד לעזור, רק צריך למצוא את הזמן לזה...
איך מחזירים מוצר?
המוכר שלח לי מוצר לא נכון ואמר
שאחרי שאני יראה לו אישור ששלחתי מהדואר ישלח לי במקביל את הדגם שרציתי
אבל איך אני שולחת לו???????
תבדקו בעמוד המוצר אם יש אופציה של החזרה בחינם,
אם כן אתם אמורים לקבל דף להדפסה עם פרטי המוצר והכתובת להחזרה, ולהחזיר את המוצר עם חברת המשלוחים שכתובה שם.

אם אין משלוח חינם למוצר זה, מן הסתם תצטרכו להחזיר עם דואר ישראל, לא ניסיתי אף פעם, אין לי מושג על עלויות, תשאלו את המוכר לגבי הכתובת למשלוח.

בכל מקרה, אני לא מבין מדוע אתם צריכים לשלוח חזרה למוכר, אם הוא שלח מוצר אחר ממה שתואר, זו בעיה שלו, אתם יכולים לפתוח סכסוך ולפרט את השוני של המוצר ממה שהזמנתם, ולהעלות תיעוד (תמונות / וידאו) ולקבל החזר מלא, ללא תקשורת עם המוכר עצמו, וללא צורך להחזיר את המוצר למוכר כלל.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הזמנתי מוצר מעלי אקספרס והוא לא הגיע לי בכלל, אך בהזמנה היה כתוב "האישור התקבל" וההזמנה היתה מוגדרת כגמורה. ניסיתי לדבר עם המוכר אמרתי לא שהמוצר לא הגיע לי ( שבוע לפני הזמן שהחבילה היתה אמורה לבא ) והוא אמר לי לחכות ושהיא נשלחה, ואולי זה בגלל הקורונה שיש עיכובים, בקיצור מרח אותי. תכלס החבילה לא הגיעה יש איזו שהיא דרך לדבר שם עם מישהו שיזכו אותי על המוצר??? ( עלה לי ממש יקר )
מישהו יכול לעזור זה ממש דחוף!!!!!!
תפתחו סכסוך, ותכתבו שהמוצר לא הגיע אליכם.

נשמע כמו התופעה המצויה לאחרונה מאד, שמוכרים שולחים לארץ חבילה אחת לכמה לקוחות, ונותנים לכולם את אותו מספר מעקב, בסוף רק אחד מקבל את החבילה אבל האתר של אלי-אקספרס מזהה כאילו כולם קיבלו וסוגר את הסטטוס של ההזמנה.
חייבים להילחם בתופעה הזו! ולפתוח סכסוך ולהעלות תיעוד מאתרי מעקב באיזה מקום זה התקבל (בד"כ תגלו שזה התקבל בסניף דואר בעיר מרוחקת מכם...), קרה לי כבר מספר פעמים, וקיבלתי תמיד החזר מלא.
 

(:Chavy

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
@הכולבויניק
זה פשרה שהגיע גם כשפתחתי סכסוך לא עם המוכר
אני פשוט רוצה את המוצר השני
וככה הם מסכימים לשלוח לי
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
תפתחו סכסוך, ותכתבו שהמוצר לא הגיע אליכם.

נשמע כמו התופעה המצויה לאחרונה מאד, שמוכרים שולחים לארץ חבילה אחת לכמה לקוחות, ונותנים לכולם את אותו מספר מעקב, בסוף רק אחד מקבל את החבילה אבל האתר של אלי-אקספרס מזהה כאילו כולם קיבלו וסוגר את הסטטוס של ההזמנה.
חייבים להילחם בתופעה הזו! ולפתוח סכסוך ולהעלות תיעוד מאתרי מעקב באיזה מקום זה התקבל (בד"כ תגלו שזה התקבל בסניף דואר בעיר מרוחקת מכם...), קרה לי כבר מספר פעמים, וקיבלתי תמיד החזר מלא.
בדקתי באתר של דואר ישראל ואין בכלל מידע על החבילה הזו, מה שאומר שהיא בכלל לא נשלחת אלי, כי אם זה היה כמו שציינת שזה בסניף דואר מרוחק והגיע למישהו אחר הייתי אמורה לראות הודעה על זה לא?!
אבל אין לי אפשרות לפתוח סכסוך בכלל בהזמנה הזו, אז מה עושים???
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בדקתי באתר של דואר ישראל ואין בכלל מידע על החבילה הזו, מה שאומר שהיא בכלל לא נשלחת אלי, כי אם זה היה כמו שציינת שזה בסניף דואר מרוחק והגיע למישהו אחר הייתי אמורה לראות הודעה על זה לא?!
לא בדואר ישראל, נסו באתרי מעקב בינלאומיים, כמו טראק 17.
אבל אין לי אפשרות לפתוח סכסוך בכלל בהזמנה הזו, אז מה עושים?
למה? מתי הסטטוס של ההזמנה הפך ל'סגור'?
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה

שיראל לוין

משתמש פעיל
אני רוצה לקנות טאבלט הכי זול אני צריכה את זה רק בשביל מצלמה
יש לכם אולי קישור ?
תודה:)
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
יש מצב להעלות קישור??
עלה כאן אינספור פעמים
הסטטוס הפך לסגור מתי שכביכול התקבל אישור (לא ממני), הביאו אישור לעצמם.
לפני כמה זמן? האם עברו כבר שבועיים ולכן אין לכם אפשרות לפתיחת סכסוך?
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כן, עברו יותר משבועיים.
אהה.
לכן לא ניתן לפתוח סכסוך.
אפשר לנסות בצ'אט אנושי לבקש שיפתחו לכם סכסוך, ואז תעלו את הצילומסך שהחבילה הגיעה לכתובת אחרת (בתקווה שיש לכם ראיה כזו).
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
איך בצ'אט אנושי??
תנסו את זה (איך שאני מכיר, ומהניסיון שלי זה עניין של לפחות חצי שעה... אבל אולי השתנו דברים בזמן האחרון).
תכתבו לרובוט chat_live
ובאחד מהלשוניות למטה יש אופציה לעבור לסוכן אנושי
תוך כמה שניות, הם עובדים 24/7
והם ממש נכונים לעזור
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  57  פעמים

לוח מודעות

למעלה