אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

וויינער יואל

משתמש מקצוען

צביזון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
באם מוצר הגיע תקול, והמוכר מציע להחזיר לו את המוצר בדואר.
האם יש אפשרות לערער על כך באיזו שהיא צורה?
כי לבזבז את הזמן בללכת לדואר, אז כבר עדיף לוותר על ההחזר.
 

shishi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
מחפשת מנורת יתושים טובה באלי
 

למה מה קרה?

משתמש פעיל
באם מוצר הגיע תקול, והמוכר מציע להחזיר לו את המוצר בדואר.
האם יש אפשרות לערער על כך באיזו שהיא צורה?
כי לבזבז את הזמן בללכת לדואר, אז כבר עדיף לוותר על ההחזר.
פתחת סכסוך, נכון?
א"כ אז ברור שיש לך אפשרות לדחות את ההצעה של המוכר ובפרטים לכתוב איזה משהו שיש לך עלות החזרה ועלות אשראי או משהו בסגנון
 

צביזון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פתחת סכסוך, נכון?
א"כ אז ברור שיש לך אפשרות לדחות את ההצעה של המוכר ובפרטים לכתוב איזה משהו שיש לך עלות החזרה ועלות אשראי או משהו בסגנון

ברגע שהמוכר כתבת לי להחזיר אליו את זה בדואר, כל עוד אני לא מחזיר אין לי שום אפשרות לעשות שם שום דבר, מלבד לבטל את המחלוקת.
 

למה מה קרה?

משתמש פעיל
ברגע שהמוכר כתבת לי להחזיר אליו את זה בדואר, כל עוד אני לא מחזיר אין לי שום אפשרות לעשות שם שום דבר, מלבד לבטל את המחלוקת.
אז כנראה זה לא הצעה של המוכר אלא של אלי אקספרס, ואז באמת אין הרבה מה לעשות
אם אתה רוצה אתה יכול לחכות עוד חודש בלי לשלוח בחזרה ואחרי שהסכסוך יסתיים לבקש החזר דרך הצ'אט, אבל זה סיכון גדול כי בדר"כ הם לא יתנו החזר
 

למה מה קרה?

משתמש פעיל
חברים, בואו ונציף את צ'יטה, כבר אין מעקב דרך האתר הכל עבר לוואצפ
אז בבקשה תשלחו להם מייל לכתובת publicinquiries:mad:chita-il.com
או שפשוט תעתיקו מכאן
שלום וברכה
לאחרונה שינתם את אופן המעקב אחרי החבילות אם אפשרות למעקב רק ע"י וואצפ
אני רוצה להביא לידיעתכם שבשינוי זה אתם גורמים לעשרות אלפי משפחות (בעיקר חרדים) שלא יהיה להם כל אפשרות מעקב/שינוי נקודה או אפילו פניה לשירות לקוחות
אני בטוח שאתם עושים הכל כדי לתת שירות טוב יותר ולכן אני מבקש ממכם, בבקשה תחשבו גם עלינו שאין לנו SMS או וואצפ
אשמח מאוד שתתיחסו ברצינות לדברי
תודה רבה
 

שרה עטיל

משתמש מקצוען
חברים, בואו ונציף את צ'יטה, כבר אין מעקב דרך האתר הכל עבר לוואצפ
אז בבקשה תשלחו להם מייל לכתובת publicinquiries:mad:chita-il.com
או שפשוט תעתיקו מכאן
שלום וברכה
לאחרונה שינתם את אופן המעקב אחרי החבילות אם אפשרות למעקב רק ע"י וואצפ
אני רוצה להביא לידיעתכם שבשינוי זה אתם גורמים לעשרות אלפי משפחות (בעיקר חרדים) שלא יהיה להם כל אפשרות מעקב/שינוי נקודה או אפילו פניה לשירות לקוחות
אני בטוח שאתם עושים הכל כדי לתת שירות טוב יותר ולכן אני מבקש ממכם, בבקשה תחשבו גם עלינו שאין לנו SMS או וואצפ
אשמח מאוד שתתיחסו ברצינות לדברי
תודה רבה
ואני כבר מחכה המון זמן לחבילה חשובה ודחופה
כבר כתוב שהחבילה נמצאת בסניף מוכנה לאיסוף
אבל לא קיבלתי שום נתונים
בדקתי לך במעקב של אקסלוט, וזה מופיע שם, לפי הנסיון שלי זה כנראה בימים הקרובים יכנס למערכת של ציטה
@וויינער יואל אשמח אם תוכל לעזור לי עם זה
 

בשבילי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
מה עושים הזמנתי משה מאליאקספרס והגיע לי בלי חלק מסויים ?
 

Efrat א

משתמש מקצוען
מישהו עוד נתקל בבעיה להיכנס לאזור האישי?
בכניסה מהירה דרך גוגל זה מעביר אותי לדף ריק.
כשאני נכנסת ידנית זה מראה לי את זה בלי תזוזה
רשום שם החלק לכניסה, אבל א"א להחליק שום דבר...
1715595871984.png
 

שרה עטיל

משתמש מקצוען
זה אמור להיות מעודכן בקישור הזה ציטה איתור משלוח ולהכניס מספר מעקב וטלפון נייד המעודכן בכתובת המשלוח
זה מה שמופיע:
לא אותר משלוח לפי הפרמטרים שהוזנו, נא לבדוק את הפרטים ולנסות שוב

אני חושב שהנייד לא מעודכן אצלם
דווקא בפעמים קודמות כן קבלתי הודעה למייל ולנייד
 

מוזיקאית

משתמש מקצוען
אולי משהו פה יוכל לעזור לי,

הזמנתי הזמנה ב250 ש"ח(זה מוחלק לכמה הזמנות)הוזמן כבר בינואר, טכנית אני כבר כמה חודשים במרדף אחרי דואר ישראל איפה זה, לפני חודש בערך קיבלתי הודעה מדואר ישראל שבעקבות בעיה טכנית שלהם זה הוחזר לשולח,
כשכתבתי את זה למוכר הוא אמר שאפתח סכסוך, הבעיה היא שכבר עבר כמות הימים שאני יכולה לפתוח סכסוך כיון שעברו כמה חודשים,

מה עושים במקרה כזה?ביי ביי לחבילה?
הבעיה שקרתה היא תקלה של הדואר, מי אמור לשאת בתוצאות ואיך אני יוכל לקבל החזר כספי או את החבילה?

תודות מראש.
 

נתוש1212

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
אולי משהו פה יוכל לעזור לי,

הזמנתי הזמנה ב250 ש"ח(זה מוחלק לכמה הזמנות)הוזמן כבר בינואר, טכנית אני כבר כמה חודשים במרדף אחרי דואר ישראל איפה זה, לפני חודש בערך קיבלתי הודעה מדואר ישראל שבעקבות בעיה טכנית שלהם זה הוחזר לשולח,
כשכתבתי את זה למוכר הוא אמר שאפתח סכסוך, הבעיה היא שכבר עבר כמות הימים שאני יכולה לפתוח סכסוך כיון שעברו כמה חודשים,

מה עושים במקרה כזה?ביי ביי לחבילה?
הבעיה שקרתה היא תקלה של הדואר, מי אמור לשאת בתוצאות ואיך אני יוכל לקבל החזר כספי או את החבילה?

תודות מראש.
הי שלום

שקורה מקרה של אי הגעת משלוח יש לפתוח מיד סכסוך. אם וזה אני מבין במקרה שלך המשלוח סומן כהגיע ליעד ואושר וחלפו ימי העירעור לצערי אין מה לעשות
 

dassi1234

משתמש רשום
אשמח לעזרת מי שיכול לעזור, הזמנתי מנורה ב384 ש"ח בעלי, הכיסוי - החלק האקרילי של המנורה הגיע שבור,
פתחתי סכסוך הביאו לי החזר חלקי של 192 ש"ח כי אמרו שעדיין יש לזה ערך.
מבחינתי אין לזה שום ערך כי אני לא אתלה משהו שבור ניסתי כמה פעמים להגיד ולא התייחסו
מה אפשר לעשות?
 

נתוש1212

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
לנסות לבקש החזר והח
אשמח לעזרת מי שיכול לעזור, הזמנתי מנורה ב384 ש"ח בעלי, הכיסוי - החלק האקרילי של המנורה הגיע שבור,
פתחתי סכסוך הביאו לי החזר חלקי של 192 ש"ח כי אמרו שעדיין יש לזה ערך.
מבחינתי אין לזה שום ערך כי אני לא אתלה משהו שבור ניסתי כמה פעמים להגיד ולא התייחסו
מה אפשר לעשות?
לנסות לבקש החזר והחזרה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה