אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

מירי11111

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מהההההההה?
את רצינית כי הזמנתי את המוצר ב28 ועדיין זה בסטטוס של בתעליך עיבוד
וכתוב לי ההדמנה תישלח בתוך 9 ימים אם לא אפשר לקבל החזר כספי או להאריך את הזמן
מה לעשות בעלי את הדברים שהזמנתי ודחוף
הזמנתי 2 דברים
1 סתם משהוא זול שאלתי את המוכר למה לא שולח ולא ענה...
ומוצר שני זה מותג מוסתר... שאני לא יודעת אם להתכתב עם המוכר...
אפשר עזרה ודחוףףףףףףף....
תודה מראש!
חח
כן, יכול לקרות
או שהוא בחופשה, או שנגמר לו המוצר, בדיוק בשביל זה יש את ההגנה של עלי והגבלת זמן (אני הזמנתי משהו עם מבצע מאוד משתלם ונראה לי שזו הסיבה שהוא לא שלח את זה, כנראה לא השתלם לו.. ;) )

אני הזמנתי מותג מוסתר לפני כמה ימים וגם מתלבטת אם להתכתב עם המוכר.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
מתלבטת אם להתכתב עם המוכר
למה לא?
תמיד טוב להתכתב עם המוכר להאיץ עניינים...

במותג מוסתר לא חייבים לכתוב אתה השם של המוצר, אלא לשאול אותו מתי החב' תשלח וכו'.

רק שהמוכרים של מותגים מוסתרים בדרך כלל לא עונים מכיוון שהחנות נפתח רק לשעות בודדות.
מה שכן בחנויות הקבועות של מוצרים מוסתרים יש מוכרים שכן ניתן מענה.

ניתן גם לבקש מהמוכר מייל שלו או וואטצאפ להתכתבות חופשית.
רק לכתוב בעברית מכיוון שאם תכתבו באנגלית ההודעה תיחסם ולא תשלח..
(כך זה בהודעה שיש איזכור של WhatsApp).

ובמקרה שאין מענה ניתן תמיד לנסות בסוף את האיום של פתיחת מח'.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
שאלה קטנה, אודה אם תעזרו לי בס"ד
הזמנתי פלאפון מאלי אקספרס והנה קיבלתי הודעה שהחבילה הגיעה לרחוב המסגר בת"א. אנחנו גרים בב"ב. השאלה היא מה עושים בדרך כלל בכזה מצב (לנסוע לשם זה סיפור בשבילי) ואולי אם יש עוד כאלו שהחבילה שלהם הגיעה לשם אפשר להתאגד ולהעביר הכל יחד לב"ב. אודה מאוד לתשובה.
אין מה לעשות ופשוט לנסוע לקחת.

להבא תשתמשו בהסטת חב' במקרה שנשלח עם דואר ישראל.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
בעז"ה עלה סדרת מאמרים, כרגע בעיקר בנושא קופונים...
בהמשך יעלה על עוד נושאים.

יישר כח ל @הכלבויניק .

 

זושא כץ

משתמש מקצוען
תפתחו מח' והלעלות צילום מסך שהחב' לא נשלחה.

נציג אנושי פחות רלוונטי..
אבל אולי תנסו..
כאן

טיפה להתקשקש איתם.. עד שמגיע לאפשרות לצאט עם נציג אנושי.
מה צריך להתקשקש כדי לקבל נציג אנושי?
אני מנסה והוא לא נותן לי לזוז מהרובוט??
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
פתחתי סכסוך
והגיבו לי כך:

מחלוקת על התקדמות

בעיות בהזמנהפסק דין מאת AEסיבה לא חוקיתמדריך הוכחה
הגנת הרכישה אוזלת, אך החבילה עדיין במעברלא חוקילפי פרטי המשלוח, החבילה נשארה בהתאמה אישית ועיכבה את המשלוח. אנא המתן בסבלנות ואשר איתנו אם קיבלת את הסחורה עד שזמן ערבות המוכר מסתיים, במקביל, אנא צור קשר עם המנהג שלך כדי לבדוק את הסיבה מדוע החבילה נעצרה. אם אתה אחראי לבצע את האישור, אנא עשה את האישור כדי שתוכל לקבל את הסחורה בהקדם האפשרי.
  • פתרון 1: המתנה ותגובה
ימי תגובה: 10 (ימים)

המוכר לא מגיב לי, ואין לי איפה להגיב שם בתוך אליאקספרס
מה עושים הלאה?
מה אני עושה שאני לא מצליח להגיב לסכסוך?
אני מעלה כאן צילום מסך שהם כותבים לי שדרוש תוספת מידע ממני אבל אין לי שום לחצן שאני יכול להוסיף מידע
@בעריש
סכסוך.jpg
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
כרגע מה שהם כותבים לך שעליך לשחרר מהמכס.

צור קשר עם שירות לקוחות של אקסלוט לשיחרור מהמכס.
@תומר נציגת אקסלוט

כרגע לא תוכל לענות.
תוכל לנסות לחכות אחרי שינתן עוד הצעה או פסק דין.

ותמיד תוכל לפתוח שוב בתקפות ההגנה.
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
כרגע מה שהם כותבים לך שעליך לשחרר מהמכס.

צור קשר עם שירות לקוחות של אקסלוט לשיחרור מהמכס.
@תומר נציגת אקסלוט

כרגע לא תוכל לענות.
תוכל לנסות לחכות אחרי שינתן עוד הצעה או פסק דין.

ותמיד תוכל לפתוח שוב בתקפות ההגנה.
תודה על העזרה
הבעיה שהמוכר לא עונה לי לשום פניה ואני צריך ממנו מכתב על העיסקה
ופניתי לאליאקספרס שהמוכר לא עונה ואני לא מצליח לתקשר איתם
איך מגיעים לנציג אנושי?
זה יכול לעזור?

@תומר נציגת אקסלוט , האם אתה יכול לעזור לי?
החבילה שלי נתקעה במכס, המוכר לא עונה כנראה כי זה היה מותגים מזוייפים וסגרו לו את החנות
וביקשו ממני commercial invoice אבל המוכר לא מגיב
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
כרגע מה שהם כותבים לך שעליך לשחרר מהמכס.

צור קשר עם שירות לקוחות של אקסלוט לשיחרור מהמכס.
@תומר נציגת אקסלוט

כרגע לא תוכל לענות.
תוכל לנסות לחכות אחרי שינתן עוד הצעה או פסק דין.

ותמיד תוכל לפתוח שוב בתקפות ההגנה.
אבל כתוב לי גם שהם מחכים למידע ממני והם לא נותנים לי להעביר להם את המידע
 

טאי דאי

משתמש פעיל
מהההההההה?
את רצינית כי הזמנתי את המוצר ב28 ועדיין זה בסטטוס של בתעליך עיבוד
וכתוב לי ההדמנה תישלח בתוך 9 ימים אם לא אפשר לקבל החזר כספי או להאריך את הזמן
מה לעשות בעלי את הדברים שהזמנתי ודחוף
הזמנתי 2 דברים
1 סתם משהוא זול שאלתי את המוכר למה לא שולח ולא ענה...
ומוצר שני זה מותג מוסתר... שאני לא יודעת אם להתכתב עם המוכר...
אפשר עזרה ודחוףףףףףףף....
תודה מראש!
למה לא?
תמיד טוב להתכתב עם המוכר להאיץ עניינים...

במותג מוסתר לא חייבים לכתוב אתה השם של המוצר, אלא לשאול אותו מתי החב' תשלח וכו'.

רק שהמוכרים של מותגים מוסתרים בדרך כלל לא עונים מכיוון שהחנות נפתח רק לשעות בודדות.
מה שכן בחנויות הקבועות של מוצרים מוסתרים יש מוכרים שכן ניתן מענה.

ניתן גם לבקש מהמוכר מייל שלו או וואטצאפ להתכתבות חופשית.
רק לכתוב בעברית מכיוון שאם תכתבו באנגלית ההודעה תיחסם ולא תשלח..
(כך זה בהודעה שיש איזכור של WhatsApp).

ובמקרה שאין מענה ניתן תמיד לנסות בסוף את האיום של פתיחת מח'.
אוווווווווווווווף
המוכר של החנות המוסתרת בכלל לא קורא את ההודעות שלי
והמוכר השני כותב לשאלתי למה הוא לא שולח את ההזמנה ש:
אנו מכינים עבורך סחורה באופן פעיל, וייתכן שנשלח מאוחר יותר.
בעוד 8 ימים אני צריכה להחליט מה לעשות
אוווווף אפעם לא היה לי דבר כזה
 

טאי דאי

משתמש פעיל
אם אני שואלת את המוכר אם הוא יכול לייצר מגן לפלאפון כשר (לא נוקיה)
הבקשה שלי הגיונית?
וזה יכול לצאת לפועל?
 

טאי דאי

משתמש פעיל
המוכר כותב לשאלתי למה הוא לא שולח את ההזמנה:
עקב תקנת ה-COVID-19, תהליך המשלוח הואט בצורה דרסטית, אנו נעדכן את מספר המעקב שלך ב- Aliexpress בהקדם האפשרי, מקווה שתוכל להבין ולחכות בסבלנות
להאמין לו ולא לקבל החזר כספי?
והמוכר של החנות המוסתרת בכלל לא קורא את ההודעות שלי
את אותה תשובה יהיה גם לו?
אשמח לעזרה!
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
להאמין לו ולא לקבל החזר כספי?
כמה זמן עבר? וכמה נשאר לתקופת ההגנה?
פתחתם מח'?

את אותה תשובה יהיה גם לו?
איך נדע אם הוא לא עונה..

מפורט במדריך איך לפתוח מח'.
 

טאי דאי

משתמש פעיל

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
וואי צריך לפתוח סכסוך? זה סיפור?
אם עבר הרבה זמן ולא הגיע כן.
ולא להעריך את תקופת ההגנה?
אם המוכר מסכים ונראה שהמוצר אוטוטו מגיע אז עדיף.
ובקשר למוצר במותג שלי גם לפתוח סיכסוך
תלוי כמה זמן עבר, פרטי מעקב מעודכנים, וכו'.

עכשיו, אין לי בכלל כפתור של פתיחת מחלוקות
להכנס לפרטי ההזמנה, תמיד מופיע פתיחת מח' גם אחרי תקופת ההגנה רק שאז מופיע הודעה שלא ניתן לפתוח.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה