אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

דודקע

משתמש פעיל
הזמנתי ברזים ניקל למחרת כתבתי למוכר שאני רוצה להחליף לצבע אחר וזה התשובה שלו
Dear customer very sorry. We have already shipped it for you. Cancellation of the order is temporarily unavailable. You can return the package for a free refund after receiving it.
Alibaba Translation



How to use Free Return for buyers from US/CA/AU/GB/DE/NL/IT/IL? https://customerservice.aliexpress.com/knowledgeDetail?categoryId=21037515&hcAppId=1248&hcFromCode=Xn2Tk1tb7&hcSessionId=26-1248-e74e7a87-9127-43ae-9394-ebe64c581eea&knowledgeId=376&spm=service_hall.24300488.searchresult.376
How to use Free Return for buyers from US/CA/AU/GB/DE/NL/IT/IL? https://customerservice.aliexpress.com/knowledgeDetail? categoryId=21037515&hcAppId=1248&hcFromCode=Xn2Tk1tb7&hcSessionId=26-1248-e74e7a87-9127-43ae-9394-ebe64c581eea&knowledgeId=376&spm=service_hall.24300488.searchresult.376
מה זה אומר? מה אני צריכה לעשות?
 
נערך לאחרונה ב:

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
מה זה אומר?
שהוא שלח כבר את החב' ולא ניתן לבטל.
מה אני צריכה לעשות?
כמו שהוא כתב לכם, שההזמנה זכאית להחזר בחינם.
וכשהמשלוח יגיע לארץ תחזירו את החב' והכסף יוחזר לכם.

מצורף הסבר על החזרה בחינם.

 

דודקע

משתמש פעיל
שהוא שלח כבר את החב' ולא ניתן לבטל.

כמו שהוא כתב לכם, שההזמנה זכאית להחזר בחינם.
וכשהמשלוח יגיע לארץ תחזירו את החב' והכסף יוחזר לכם.

מצורף הסבר על החזרה בחינם.

אפשר הסבר? לאן מחזירים? לדואר ישראל?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אפשר הסבר? לאן מחזירים? לדואר ישראל?
מצורף הסבר על החזרה בחינם.

 

קרן ש

משתמש פעיל
מה קורה במקרה שחבילה מאלי אקספרס מ גיעה לנקודת מסירה רחוקה מהבית?
 

מושקוש

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
הזמתי כמה דברים
ואני רואה שבטעות הזמנתי יותר
כתוב שהמוכר שלח את ההזמנה
יש איך לבטל?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הזמתי כמה דברים
ואני רואה שבטעות הזמנתי יותר
כתוב שהמוכר שלח את ההזמנה
יש איך לבטל?
לבדוק האם ההזמנה זכאית להחזר בחינם.
וכשיגיע המוצר להחזיר ולהזדכות.
 

אילה ג

משתמש פעיל
יש לי כמה חבילות בדרך וחלק הגיעו כבר לארץ לדואר ישראל,
באתר של דואר אין שום מידע על כל המוצרים, מה עושים?
פעם הייתי מקבלת הודעה למייל על כל חבילה שהגיעה,
משום מה זה הפסיק ויש חבילות שמגיעות ואין לי מידע שהם הגיעו בכלל,
הפסיקו גם לשלוח הודעות לתיבת דואר.
מה עושים?
מה גם שבסניף הדואר אין טלפון וזה רק להגיע ולגלות שמספר המעקב לא קיים.
 

gshilat

משתמש פעיל
אולי יש למשהו מידע... אני לא יכולה להזמין. אחרי שאני מנסה לשלם כתוב לי שאין אפשרות ושאני יגיש עירור. הגשתי עירור וכלום... מה עושים?
 

שריתיש

משתמש סופר מקצוען
יש לי כמה חבילות בדרך וחלק הגיעו כבר לארץ לדואר ישראל,
באתר של דואר אין שום מידע על כל המוצרים, מה עושים?
פעם הייתי מקבלת הודעה למייל על כל חבילה שהגיעה,
משום מה זה הפסיק ויש חבילות שמגיעות ואין לי מידע שהם הגיעו בכלל,
הפסיקו גם לשלוח הודעות לתיבת דואר.
מה עושים?
מה גם שבסניף הדואר אין טלפון וזה רק להגיע ולגלות שמספר המעקב לא קיים.
אולי זה לא דרך דואר ישראל? אלא חברה אחרת
תבדקי באתרים כמו https://t.17track.net/
 

דודקע

משתמש פעיל
סליחה על הבורות איפה בדיוק פותחים סכסוך? בלשונית ההזמנות שלי או במקום אחר?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
איך בודקים?
בבקשה מי יכולה לענות לי? אני רוצה להחזיר מוצר
  1. יש חלק גדול מהמוצרים שזכאים למשלוח חינם (תלוי בבחירת המוכר להשתתף בתכנית זו), בדקו אם מסומן בתחתית דף המוצר Free Return:
    1633297928529.png
החזרת מוצרים בחינם:

יש כיום הרבה מוצרים שיש עליהם אפשרות של החזרה חינם
זה אומר שתוך 15 יום מקבלת המוצר תוכלו להחזיר את המוצר מכל סיבה שהיא ולקבל את מלוא הכסף חזרה!

ההחזרה הינה חינם ומתבצעת ע"י פתיחת מחלוקת ובחירת סיבת החזרה "ללא סיבה", לאחר מכן תקבלו תווית החזרה להדבקה על החבילה, ותצטרכו לגשת לנקודת חלוקה ופשוט למסור את החבילה. הכסף יתקבל כאשר החבילה תגיע למרכז לוגיסטי שיבדוק שאכן החזרתם את החבילה עם כל הפריטים שהיו בתוכה ושבחרתם להחזיר.


מבחינתי זה מאוד נח, כי אני קונה בראש שקט, ואם המוצר לא נראה טוב אני פשוט מחזיר, ובעיקר אני יודע שמוצר שיש לו אפשרות כזו כנראה הוא יותר אמין, כי למוכר אין סיבה לתת את האופציה הזו למוצר שסיכוי גדול שלא תרצו כי הוא מזוייף או לא איכותי.



איך מוצאים מוצרים כאלה?

בדף המוצר יופיע ע"י סך הימים של הגנת הקונה גם הודעה על אופציה זו

צפה בקובץ המצורף 1003624

באפליקציה:

צפה בקובץ המצורף 1003625


בדקתי, זה כותב שזה כן דרך דואר ישראל, אבל יכול להיות שמספר המעקב השתנה,
איך אני יכולה לדעת את מספר המעקב החדש?
האתרים הרשמיים למעקב:
cainiao.com - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
17TRACK - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.

מעקב-משלוחים | דואר ישראל (israelpost.co.il)- מעקב מהגעת הפריט לארץ
מומלץ להירשם לאיזור האישי - שמירה של המס' מעקב באתר, הודעות וכו'

האתר הכי מעודכן ונח למעקב ומתעדכן מהר:
PackageRadar -הודעות עידכון למייל ושמירה באתר של כל מספרי המעקב.

ישנם עוד אתרים- מתעדכנים יותר לאט...
מעקב משלוחים - זיפי (zipy.co.il)- הודעות עידכון למייל ללא שמירה באתר.
חבילת מעקב PKGE.NET - הודעות עידכון למייל כולל שמירה באתר.
מעקב (track24.net)-שמירה באתר ללא הודעות למייל.
מעקב (4tracking.net)- - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.

במקרה שלא מצאתם את החב' בשום אתר מעקב..
track.4px.com/?locale=en_US#/
chinapost.com.cn
SHIP24
SayTrack - מעקב אחר חבילות גלובליות

חברות משלוחים - במקרה שלא נשלח עם דואר ישראל:
Exelot Partners App - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
j-net.cn -ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
מעקב אחר המשלוח שלכם | ישראל FedEx

לאחר שנוחת בארץ נמסר לחברת משלוחים מקומית:
מעקב משלוחים, איתור חבילה - HFD שליחויות ולוגיסטיקה
התחברות למערכת ציטה (cheetahdelivery.co.il)
Home (bar123.co.il)
באזזר הפצת משלוחים | buzzr


אולי יש למשהו מידע... אני לא יכולה להזמין. אחרי שאני מנסה לשלם כתוב לי שאין אפשרות ושאני יגיש עירור. הגשתי עירור וכלום... מה עושים?
מה הקוד שגיאה שאתם מקבלים?


סליחה על הבורות איפה בדיוק פותחים סכסוך? בלשונית ההזמנות שלי או במקום אחר?
הזמנתם מוצר מהאתר אלי אקספרס ולא קיבלתם אותו במשך תקופת ההגנה, או שקיבלתם מוצר פגום או לא תקין, או שבכלל קיבלתם מוצר שונה ממה שהזמנתם...
כדאי שתשקלו לפתוח תלונה בכדי לקבל החזר כספי על ההזמנה!


חשוב להבין שאנחנו לא מעודדים לפתוח תלונה על כל דבר קטן שלא נראה לכם, ואנו גם מאוד ממליצים להתאזר בסבלנות בנושא של זמני הגעת החבילות.
ואל תשכחו שלפעמים ההזמנות שלכם מתעכבות בדואר ישראל, לא באשמת הסינים.


ישנן שני אופציות לפתיחת סכסוך (דיספיוט) באלי-אקספרס:
  1. המוצר לא הגיע, וזמן הגנת הצרכן עומד להסתיים.

  2. המוצר הגיע פגום או שלא כפי התיאור/ תמונה באתר.

רוב מוחלט של המוצרים זכאים לתקופת הגנה 75 יום (יש מוצרים עם פחות זמן הגנה) מהזמנת המוצר + 15 יום, מסומן בתחתית דף המוצר.
ניתן תמיד להאריך את הגנת המוצר בהסכמת המוכר.
צפה בקובץ המצורף 972386

על כל מוצר נכתב תוך כמה ימים נשלח אליכם:
צפה בקובץ המצורף 972388

בדף ההזמנות מצוין תוך כמה זמן נגמר תקופת ההגנה של ההזמנה:
צפה בקובץ המצורף 972389

דבר ראשון יש לפתוח את דף ההזמנות:

לגשת ללשונית Awaiting delivery (ממתין למשלוח:(
צפה בקובץ המצורף 972390

לנסות ליצור קשר קודם כל עם המוכר Contact Seller:
צפה בקובץ המצורף 972391
לפעמים הוא יכול לעדכן על מספר מעקב חדש, וכדו'.

באם אין תגובה או שלא מרוצים מתשובת המוכר להמשיך ל View Detail (צפה בפירוט:(
צפה בקובץ המצורף 972392

ללחוץ על לשונית Open Dispute (פתיחת סכסוך:(
צפה בקובץ המצורף 972393

גם כאן, יש שתי אפשרויות לבחירה בפתיחת המחלוקת:
  1. החזר כספי ללא החזרת המוצר במקרה שההזמנה לא התקבלה ומגיע לי החזר מלא או שההזמנה הגיעה פגומה ומגיע לי החזר חלקי.

  2. החזר כספי אחרי החזרת המוצר במקרה שאני לא מרוצה ומעוניין להחזיר את המוצר.

נתחיל עם אפשרות א'
Refund Only (החזר בלבד:(
צפה בקובץ המצורף 972394


לאחר שנלחץ נבחר שוב בסיבת ההחזר Refund Only (החזר בלבד:(
צפה בקובץ המצורף 972395


באם החבילה הגיעה למלאות YESׁׁ (כן),
ולאחר מכן תתבקשו לבחור את סיבת הבקשה להחזר הכספי:
צפה בקובץ המצורף 972396צפה בקובץ המצורף 972397צפה בקובץ המצורף 972398צפה בקובץ המצורף 972400צפה בקובץ המצורף 972401

במקרה שהחב' עדיין לא הגיע לבחור ב NO (לא),
ולפרט את סיבת המחלוקת:
צפה בקובץ המצורף 972404
צפה בקובץ המצורף 972406
בד"כ כשהחבילה לא מגיעה, ולא מצאתם מידע על התקדמותה עד שעובר זמן ההגנה, בחרו באפשרות של "בעיית מעקב לוגיסטי".

השלב הבא:
תתבקשו למלאות את הסכום (המרבי כמובן...),
ולפרט מדוע מגיע לכם החזר, ניתן גם בעברית אבל מומלץ באנגלית:
צפה בקובץ המצורף 972402

אם יש לכם הודעת שגיאה על מחסור במילים, תנסו לכתוב עוד כמה (או למחוק קצת אם הארכתם מידי), ובדקו שלא הכנסתם תווים מיוחדים שאינן אותיות ומספרים.

שלב הראיות:
במקרה של תלונה על מוצר תקול, חובה להוסיף ראיה לתלונתכם,
Browse (תמונה) או Add Video (סרטון) של המוצר הפגום/ לא כפי התיאור, וכו'.

במקרה שהמוצר לא הגיע, וזמן ההגנה הסתיים או עומד להסתיים, מומלץ להוסיף צילומסך מאתר טראק17 המראה שאין מידע לאחרונה על מיקומה של החבילה. או אישור מדואר ישראל על אי קבלת החבילה. הדבר יעזור לסיים את הסכסוך כשידכם על העליונה.

צפה בקובץ המצורף 972403

ולסיום:

לחצו על SUBMIT (שליחה).

* * *

אפשרות ב'
במידה והחלטתם להחזיר את המוצר למוכר,
לבחור Return Goods (החזר מוצר:(
צפה בקובץ המצורף 972407


לאחר מכן גם לבחור Return Goods (החזר מוצר:(
צפה בקובץ המצורף 972408

גם כאן מתחלק לשנים:

  1. יש חלק גדול מהמוצרים שזכאים למשלוח חינם (תלוי בבחירת המוכר להשתתף בתכנית זו), בדקו אם מסומן בתחתית דף המוצר Free Return:
    צפה בקובץ המצורף 972409

  2. במקרה שלא, ניתן לבקש גם החזרת מוצר, ולאחר שהמוכר אישר, יש לשלם את עלות דמי המשלוח.
להמשיך בפרוט סיבת הסכסוך עד הסוף כמו שפורט מקודם.

לאחר אישור המוכר בשני המקרים:
יינתן ברקוד (לשמור את המס' בכדי לעקוב אחר החבילה) להדביק על החבילה ולהעביר אותה לנקודת שירות לאיסוף חבילות חוזרות.

* * *

מעקב אחר המחלוקת


ניתן למצוא בהזמנות תחת לשונית Disputes ( מחלוקות:(
צפה בקובץ המצורף 972411

* * *


במקרה שרוצים לשנות את סיבת המחלוקת, ללחוץ על Modify, ובמקרה שרוצים לענות למוכר או להוסיף הוכחות ללחוץ על respond.

במידה והמוכר הסכים לקבל את הסכום שדרשתם, לחצו על אישור, ותוכלו לראות את ההחזר תוך כמה ימים בחשבון.

במקרה שהמוכר לא מסכים להצעה (מציע החזר 0.00 $) או הסכים על סכום נמוך יותר (במקרה ששווה אז לאשר כנ"ל), לחצו על escalate ודחו את ההצעה.
כדאי לערוך את הטענה שלכם, ולהסביר מדוע אינכם מסכימים להצעת המוכר או העלו ראיות נוספות, וחכו ששופטי אלי-אקספרס יכנסו לתמונה ויתנו את פסקם אם כהצעתכם או כהצעת המוכר או על סכום באמצע...

חשוב לדעת! גם אחרי ההחלטה הסופית, ניתן לפתוח ערעור תוך 7 ימים.

במידה ויש בעיה, או שהמחלוקת נסגרה שלא לשביעות רצונכם, תמיד ניתן לפנות לשירות לקוחות המענה אוטומטי בצ'אט, לכתוב קצת מלל שוב ושוב באנגלית עד שתועברו לנציג שירות אנושי.

טיפ:
תמיד עדיף לשלם בpaypal ובמקרה של בעיה במוצר יש אחריות + החזרה בחינם.

לשאלות נוספות, הארה והערה ניתן להעלות כמובן בהמשך האשכול ונשתדל לענות...


וכמובן איך לא? תודה מיוחדת ל @הכלבויניק על העזרה וההכוונה!
 

מירי11111

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
שאלה, ראיתי מוצר שאני רוצה, אבל הגודל לא מתאים לי (קרטון עם חיתוכי לייזר)
האם יש דרך להציג מוצרים זהים?

האם פנייה למוכר יכולה לעזור?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אני לא מקבלת קוד שגיאה
התשובה הופנתה לשאלה של מישהו אחר..

מצרף שוב הסבר ואתרים למעקב
האתרים הרשמיים למעקב:
cainiao.com - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
17TRACK - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.

מעקב-משלוחים | דואר ישראל (israelpost.co.il)- מעקב מהגעת הפריט לארץ
מומלץ להירשם לאיזור האישי - שמירה של המס' מעקב באתר, הודעות וכו'

האתר הכי מעודכן ונח למעקב ומתעדכן מהר:
PackageRadar -הודעות עידכון למייל ושמירה באתר של כל מספרי המעקב.

ישנם עוד אתרים- מתעדכנים יותר לאט...
מעקב משלוחים - זיפי (zipy.co.il)- הודעות עידכון למייל ללא שמירה באתר.
חבילת מעקב PKGE.NET - הודעות עידכון למייל כולל שמירה באתר.
מעקב (track24.net)-שמירה באתר ללא הודעות למייל.
מעקב (4tracking.net)- - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.

במקרה שלא מצאתם את החב' בשום אתר מעקב..
track.4px.com/?locale=en_US#/
chinapost.com.cn
SHIP24
SayTrack - מעקב אחר חבילות גלובליות

חברות משלוחים - במקרה שלא נשלח עם דואר ישראל:
Exelot Partners App - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
j-net.cn -ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
מעקב אחר המשלוח שלכם | ישראל FedEx

לאחר שנוחת בארץ נמסר לחברת משלוחים מקומית:
מעקב משלוחים, איתור חבילה - HFD שליחויות ולוגיסטיקה
התחברות למערכת ציטה (cheetahdelivery.co.il)
Home (bar123.co.il)
באזזר הפצת משלוחים | buzzr
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה