אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
סיבה: מסיבה אבטחה, נדרש אימות כרטיס (ערעור).

הצעה: אנא לחץ על כפתור ""תבע על Alipay"" או לחץ כדי לשלוח מסמך ישירות.

שלב 1: המשתמש יופנה לדף זה. לחץ על "שלח ערעור" כדי להיכנס לדף.
1569661967532-d4dbabed-0a8d-481d-9208-a7e7a7a681dd.png



שלב 2: העלה את המסמכים הדרושים ולחץ על 'שלח'

1569662857414-e0a210e0-b7de-416a-9612-31fa0710c25e.png


הערה: יש צורך בתמונות של כרטיס ודף חשבון בנק עבור כל ערעור.

בדרך כלל לוקח 3 ימי עבודה עד לקבלת תוצאה. אבל במהלך פסטיבל הקניות, אנחנו נעשה את זה בהקדם האפשרי.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אולי מישהו יכול לעזור?
אני מעונינת להזמין כמות ממוצר, המשלוח מכפיל את עצמו מכל הוספת פריט. פניתי למוכר שיעשה הנחה, הוא כותב-
"בסדר". יופי, אני מנסה לקנות וזה לא מוריד כלום מהחשבון. איך אני יכולה לקבל את ההנחה?
במקום לשלם בפייפאל או באשראי -לעבור לתשלום ב-WebMoney וכמובן לא לשלם.
ההזמנות יעברו להזמנות ממתינות לתשלום.
לכתוב הודעה למוכר שיוריד את המחיר למה שסיכמתם.
לאחר מכן להכנס להזמנות> ממתינות לתשלום וכמובן לבחור רק מה שרציתם ולשלם.
 

Anunimus

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
הזמנתי לפני יותר מחודש מוצרים ותחפושות לפורים,
קיבלתי משלוח משולב אך הוא כבר הרבה זמן תקוע,
האם יש למישהו הכרות עם המשלוח הזה?
יש מצב שזה לא יגיע עד פורים?
עם מי אפשר לתקשר?
צפה בקובץ המצורף 1071896
גם לי יש את אותה בעיה.
מה אפשר לעשות?
 

חוט השני

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
היה מוצר שקיבלתי שבור
ולאחר מו"מ עם המוכר סיכמנו שהוא יחזיר את הכסף לכרטיס
הוא כתב שזה יהיה בתוך 10-15 יום
עבר מאז חודש וחצי ואני לא רואה שום זיכוי בכרטיס
איך אפשר להגיש תלונה או כל פיתרון אחר?
(בחיפוש בעלי אקספרס אני לא מוצאת איפה אפשר להתלונן על תשלום שלא הגיע)
 

טיים ליין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
באתר המצורף יש את כל המידע בעניני עלי אקספרס

 

Panda

משתמש מקצוען
משא ומתן היה דרך פתיחת מחלקות של אליאקספרס או הודעות בינך לבין המוכר?
 

חוט השני

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
באתר המצורף יש את כל המידע בעניני עלי אקספרס

לא מופיע פיתרון למקרה שלי:(
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
היה מוצר שקיבלתי שבור
ולאחר מו"מ עם המוכר סיכמנו שהוא יחזיר את הכסף לכרטיס
הוא כתב שזה יהיה בתוך 10-15 יום
עבר מאז חודש וחצי ואני לא רואה שום זיכוי בכרטיס
איך אפשר להגיש תלונה או כל פיתרון אחר?
(בחיפוש בעלי אקספרס אני לא מוצאת איפה אפשר להתלונן על תשלום שלא הגיע)
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

חוט השני

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
מופיע בהחזר 0 ?
היכן המוכר סיכם על החזר?
במחלוקות או בהודעות פרטית?
נכון!!
עכשיו אני רואה שכתוב 0...
בהודעה פרטית הוא סיכם שהוא ישלם הכל
והסתמכתי על זה
 

חוט השני

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
גם כאן לא כתוב כלום בענין
אולי @הכלבויניק יודע משהו?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
נכון!!
עכשיו אני רואה שכתוב 0...
בהודעה פרטית הוא סיכם שהוא ישלם הכל
והסתמכתי על זה
להבא לא להסתמך על זה מכיוון שהמוכר מוחזק כשקרן....
הוא מעדיף שהמח' תיסגר בכדי שלא יוכתם שמו... ובהודעה הוא לא מתחייב לכלום.
ולכן רק להתעקש על מח' ופסק של שופטי עלי אקספרס.
כרגע ליצור איתו קשר ולבדוק מה לגבי החזר התשלום.
באם הוא דוחה אותכם לאיים עליו בחוות דעת שלילית..
ובאם לא הולך לפנות לשירות לקוחות ולהראות להם את הצילום מסך עם ההודעה של המוכר בתקווה שזה יעזור.
בהצלחה
 

חוט השני

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
להבא לא להסתמך על זה מכיוון שהמוכר מוחזק כשקרן....
הוא מעדיף שהמח' תיסגר בכדי שלא יוכתם שמו... ובהודעה הוא לא מתחייב לכלום.
ולכן רק להתעקש על מח' ופסק של שופטי עלי אקספרס.
כרגע ליצור איתו קשר ולבדוק מה לגבי החזר התשלום.
באם הוא דוחה אותכם לאיים עליו בחוות דעת שלילית..
ובאם לא הולך לפנות לשירות לקוחות ולהראות להם את הצילום מסך עם ההודעה של המוכר בתקווה שזה יעזור.
בהצלחה
יצרתי איתו קשר והוא אומר לפנות לפלטפורמה...
איך אני פונה לשרות לקוחות? בקישור למעלה אני לא מצליחה לתרגם
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

-אליה-

טכנאי מחשבים - מכירה, התקנות מרחוק, שדרוג
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
להבא
כדאי לשלם ב paypal
אם קורה משהו להחיל סכסוך כרגיל אם רואים שלא זז לפתוח פניה ב paypal הם בדרך כלל שופטים הוגן
 

חוט השני

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  25  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה