מדריך שאלה על גדלי סלון

חצרון

משתמש מקצוען
שלום ותודה לכול העוזרים.
מה דעתכם על סלון בגודל 430/404? וכמו"כ על גודל של 430/493?
זה נחשב לסלון קטן/גדול/קלאסי/עיצוב מוזר, וכו'??
 

בת הכפר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
למשפחה בת כמה נפשות?
למשפחה ברוכה זה קטן,
תחשבי שולחן סלוני זה מטר על שתיים שהוא סגור + כסאות, כמה יהיה למעבר?
ספרייה, ספות
מאוד משנה אם זה סלון סגור שמשתמשים בו רק לשבת ובד"כ בלי אורחים או פתוח
אבל אני למדתי שבתכנון נכון אפשר לתת תחושה של מרווח.
 

יעקב נוימן

משתמש פעיל
סלון במימדים כאלו אינו גדול, בודאי לפי מה שרואים בעשורים האחרונים. יחד עם זה, אפשר ליצור חדר מרווח נוח ונעים אם מתמקדים בצרכים החשובים ונמנעים מ"מה שמקובל" אם אינו חשוב עבורכם.
להמחשה, שולחן סלוני זה נחמד אלא שאינו תורם. שולחן סעודה יכול להיות לוח שנזקף ונצמד לקיר, כך שאינו מבזבז מקום בזמנים אחרים. אפשרות אחרת היא שולחן שניתן לדחוס אותו פנימה כקונסולה.
רבים יטענו שאי אפשר בלי ספריה בסלון, עבורם אפשר לתלות ספריה לאורך הקיר החל בגובה של 140סמ. מתחת לגובה זה אפשר למקם ספה או מקום אחסנה לכסאות מתקפלים.
חשוב לזכור כי המגבלה העיקרית היא שטח הדירה (והסלון) ומחירה. להשוואה, המחיר שתצטרכו לשלם עבור רהיטים מותאמים יהיה פירור (וללא ספק גם עצה ממעצב/מעצבת ברוכי כשרון).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה