חזרתי אם מכתב של משרד התחבורה, עם החברה דיברתי בטלפון והם ענו תירוציםשלום וברכה!
בחופש חיכיתי בתחנה בערך 3 שעות אם לא יותר
זה התחיל שהמידע אמר עוד 8 דקות לפני שהגענו לתחנה, ורצנו לתחנה אנחנו מגיעים(לפני סיום ה8 דקות) מחכים ומחכים ולא מגיע
אחרי שעתיים עבר אוטובוס ולא עצר הבנו שזה מלא
תוך כדי שחיכיתי התקשרתי למידע לתחבורה הציבורית פתחתי תיק
ואחרי פרק זמן חזרו אלי שמגיע עוד אוטובוס, תכל'ס ארך כמעט שעה עד שהאוטובוס השני הגיע
כשהתקשרתי לחברה להתלונן אחרי כמה ימים, הם ענו לי שזה לא באשמתם כי משרד התחבורה לא נתן להם לתגבר
רק בשעה מסוימת (שזה האוטובוס שעליתי) אמרתי להם שגם זו הגיע באיחור משמעותי אז הם ענו לי שזה בגלל פקקים בצד השני של הכביש, אמרתי להם שגם אם היה פקקים בצד השני זה איחור מעל שעה, הם ענו שזה לא באשמתם ואין להם במה לעזור לי ושנפנה למשרד התחבורה להתלונן שלא נתנו לתגבר.
יש לציין שעם החברה הזאת יש לי המון בעיות בקווים אחרים.
בקיצור האם שווה להתחיל איתם???????
- מה אתם אומרים יש לי מה לנסות אחרי התירוץ של החברה בטלפון?
- וכן האם זה תירוץ אמיתי או שזה התחמקות מהחברה?
- וכן אם אני לא זוכרת בדיוק שעות כי עבר זמן- עד כמה זה משמעותי לדייק?
- ואיך הם בודקים את נכונות הדברים? אם שילמתי מרב קו של מישהו אחר זה יכול לסבך את העניין?
מה השלב הבא??? (יש לציין שיש לי עוד כמה נסיעות שעדיין לא טיפלתי בהם כי אני צריכה לשלוח כ"כ בנפרד!)
ומה אני עושה אם זה לא נכון מה שהם כתבו? כתבתי איחור ואי ביצוע נסיעה קודמת והם רשמו רק אי ביצוע!