אאא א

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
המשתמש נחסם
אם הם הציעו פשרה זה אומר שהם יודעים שלא יצא אוטובוס לא?
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
@יוסי ב.ק ושאר המבינים שאלה:
תבעתי חברה על אוטובוס אחרון ביום שישי שלא יצא, יש לי עד.
תבעתי 2500 ש"ח (הייתי עם אשה ו 2 ילדים), התאריך למשפט אחרי פורים,
הם התקשרו אלי היום והציעו לי בהתחלה 500 ש"ח אמרתי פחות מ 1500 לא רלוונטי, הציעו לי 1000 ש"ח ועוד כסף בערך צבור (לא פירטו כמה), התעקשתי פחות מ1500 לא רלוונטי, ובזה נגמרה השיחה.
למעשה הדיון אמור להתקיים ביום שלא כ"כ נח לי לבוא. וגם לא בטוח שהעד ירצה לבוא.
להתקשר אליהם ולהגיד שהחלטתי לקבל את הצעתם או לא, או לחכות?
תודה.
אם לא נוח לך היום שנקבע, תוכל לבקש מעוה"ד של החברה לשינוי מועד הדיון, ולהגיש בקשה לבית משפט לשינוי המועד בהסכמה (או שלא בהסכמה אם הוא לא מסכים, אבל זה לא קורה בדרך כלל).
תאריך לא נוח הוא לא סיבה להתפשר.
לקטע של הערך הצבור לא הייתי מסכים בשום אופן.
יש לך עוד המון זמן עד המשפט, כך שאין לך מה למהר.
 

אאא א

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
המשתמש נחסם
אם לא נוח לך היום שנקבע, תוכל לבקש מעוה"ד של החברה לשינוי מועד הדיון, ולהגיש בקשה לבית משפט לשינוי המועד בהסכמה (או שלא בהסכמה אם הוא לא מסכים, אבל זה לא קורה בדרך כלל).
תאריך לא נוח הוא לא סיבה להתפשר.
לקטע של הערך הצבור לא הייתי מסכים בשום אופן.
יש לך עוד המון זמן עד המשפט, כך שאין לך מה למהר.
השאלה, האם נראה לך שהם יתקפלו והתקשרו בהמשך להציע הצעה גבוהה יותר,
ומה הבעיה כ"כ בערך צבור?
ודבר נוסף, אתם חושבים שזה שהם מנסים להתפשר זה סימן שהם יודעים שאני צודק?
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
השאלה, האם נראה לך שהם יתקפלו והתקשרו בהמשך להציע הצעה גבוהה יותר,
ומה הבעיה כ"כ בערך צבור?
ודבר נוסף, אתם חושבים שזה שהם מנסים להתפשר זה סימן שהם יודעים שאני צודק?
יש סיכוי שהם יציעו הצעות גבוהות, אני יודע על מקרים שהם חזרו והתקשרו כל פעם עם הצעה של עוד מאה שקל.
אם אין לכם הבדל בין ערך צבור להעברה במזומן, אז אין שום בעיה.

הצעות פשרה, יכולות להגיע מסיבות שונות, לפעמים כדי לחסוך את העלות המשפטית ולפעמים מהחשש מליצור תקדים משפטי נוסף של פסיקת סכומים גבוהים.
 

malky gl

דרך מנצחת לנראות עסקית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
שלום וברכה!

בחופש חיכיתי בתחנה בערך 3 שעות אם לא יותר
זה התחיל שהמידע אמר עוד 8 דקות לפני שהגענו לתחנה, ורצנו לתחנה אנחנו מגיעים(לפני סיום ה8 דקות) מחכים ומחכים ולא מגיע
אחרי שעתיים עבר אוטובוס ולא עצר הבנו שזה מלא
תוך כדי שחיכיתי התקשרתי למידע לתחבורה הציבורית פתחתי תיק
ואחרי פרק זמן חזרו אלי שמגיע עוד אוטובוס, תכל'ס ארך כמעט שעה עד שהאוטובוס השני הגיע
כשהתקשרתי לחברה להתלונן אחרי כמה ימים, הם ענו לי שזה לא באשמתם כי משרד התחבורה לא נתן להם לתגבר
רק בשעה מסוימת (שזה האוטובוס שעליתי) אמרתי להם שגם זו הגיע באיחור משמעותי אז הם ענו לי שזה בגלל פקקים בצד השני של הכביש, אמרתי להם שגם אם היה פקקים בצד השני זה איחור מעל שעה, הם ענו שזה לא באשמתם ואין להם במה לעזור לי ושנפנה למשרד התחבורה להתלונן שלא נתנו לתגבר.
יש לציין שעם החברה הזאת יש לי המון בעיות בקווים אחרים.

  1. מה אתם אומרים יש לי מה לנסות אחרי התירוץ של החברה בטלפון?
  2. וכן האם זה תירוץ אמיתי או שזה התחמקות מהחברה?
  3. וכן אם אני לא זוכרת בדיוק שעות כי עבר זמן- עד כמה זה משמעותי לדייק?
  4. ואיך הם בודקים את נכונות הדברים? אם שילמתי מרב קו של מישהו אחר זה יכול לסבך את העניין?
בקיצור האם שווה להתחיל איתם???????
 

אילת בריטמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
שלום וברכה!

בחופש חיכיתי בתחנה בערך 3 שעות אם לא יותר
זה התחיל שהמידע אמר עוד 8 דקות לפני שהגענו לתחנה, ורצנו לתחנה אנחנו מגיעים(לפני סיום ה8 דקות) מחכים ומחכים ולא מגיע
אחרי שעתיים עבר אוטובוס ולא עצר הבנו שזה מלא
תוך כדי שחיכיתי התקשרתי למידע לתחבורה הציבורית פתחתי תיק
ואחרי פרק זמן חזרו אלי שמגיע עוד אוטובוס, תכל'ס ארך כמעט שעה עד שהאוטובוס השני הגיע
כשהתקשרתי לחברה להתלונן אחרי כמה ימים, הם ענו לי שזה לא באשמתם כי משרד התחבורה לא נתן להם לתגבר
רק בשעה מסוימת (שזה האוטובוס שעליתי) אמרתי להם שגם זו הגיע באיחור משמעותי אז הם ענו לי שזה בגלל פקקים בצד השני של הכביש, אמרתי להם שגם אם היה פקקים בצד השני זה איחור מעל שעה, הם ענו שזה לא באשמתם ואין להם במה לעזור לי ושנפנה למשרד התחבורה להתלונן שלא נתנו לתגבר.
יש לציין שעם החברה הזאת יש לי המון בעיות בקווים אחרים.

  1. מה אתם אומרים יש לי מה לנסות אחרי התירוץ של החברה בטלפון?
  2. וכן האם זה תירוץ אמיתי או שזה התחמקות מהחברה?
  3. וכן אם אני לא זוכרת בדיוק שעות כי עבר זמן- עד כמה זה משמעותי לדייק?
  4. ואיך הם בודקים את נכונות הדברים? אם שילמתי מרב קו של מישהו אחר זה יכול לסבך את העניין?
בקיצור האם שווה להתחיל איתם???????
תמיד שווה לתבוע. לא צריך להוכיח שאוטובוס לא יצא. יש להם רישום מדויק.
אלי התקשרו מאלקטרה אפיקים לאחר שתבעתי אותם על 14 אוטובוסים שלא יצאו או שאיחרו בלמעלה מ10 דקות בתביעה על סך 4800 ש"ח (300 שח לכל מקרה).
הציעו לי פשרה של 2,300 שח
+ חופשי חודשי לחודש אחד
+ 100 שח בערך צבור
הסכמתי בסופו של דבר בגלל המצב הבטחוני שבגללו אני חוששת שלא יתקיים דיון.
גם 2,700 ש"ח זה סכום נחמד מאד ופיצוי מסוים
מה שהבנתי מהשיחה עם הנציג זה שהתביעות משפיעות. זה גורם להם המון כאב ראש ובלגן לשבת לכתוב כתב הגנה, בנוסף לבזבוז כוח אדם שהם צריכים לדברים אחרים, כמובן שאני מקווה שזה יעזור גם לשיפור מערך התחבורה.
בקיצור, כמו שכתבתי ואכתוב שוב ושוב ושוב
תתבעו
תתבעו
תתבעו
זה לא יכול להזיק, סיכוי גדול שלחשבון הבנק שלכם תהיה חוויה מתקנת
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
תקנות רלוונטיות וסעיפי חוק שתמיד טוב לזכור -


סירוב להסיע
385א. לא יסרב בעל רישיון קו או כל מי שפועל מטעמו להסיע מכל תחנה בקו השירות אדם המבקש לנסוע באוטובוס והמוכן לשלם את שכר הנסיעה אלא אם כן אין מקום באוטובוס לנוסע נוסף או אם המקום שמור באופן סביר לנוסעים בתחנות הבאות של הקו.

הפעלת שירות סדיר
399. (א) בעל רשיון קו יפעיל את השירות שעליו ניתן לו הרשיון באורח תקין, סדיר ורצוף, בצורה המבטיחה נסיעה נוחה ויעילה בהתחשב בצרכי הציבור.

איסור להתנות תנאים
401. בעל רשיון לא יתנה לנוסעים כל תנאי בקשר לנסיעה או בדבר אחריותו להם או לחפציהם, זולת תנאים שאושרו בכתב ומראש על ידי הרשות או תנאים שנקבעו בפקודה או בתקנות אלה, וכל תנאי שהותנה בניגוד לאמור - בטל.

תקינות האוטובוסים וחלקיהם
407. בעל רשיון יבטיח את תקינותו ובטיחותו של כל אוטובוס המשמש בשירות ובין היתר - את תקינותם, שלימותם ובטיחותם של הדלתות, החלונות, המושבים, רצפת האוטובוס והמדרגות, מוטות ורצועות האחיזה, הפעמון למתן אות לנהג וכל חלקיהם ואביזריהם.

התנהגות
416. (א) הנהג והכרטיסן ויתר עובדי השירות יתנהגו כלפי הנוסעים באדיבות ובנימוס.
(ב) הנהג והכרטיסן יפעלו באופן שיש בו כדי להבטיח כי הנוסעים יגיעו למטרתם בנוחות, במהירות ובבטיחות.

שיחה בזמן הנהיגה
418. נהג לא ישוחח בזמן הנהיגה עם אדם אחר, לרבות עם הכרטיסן, אלא אם היה הדבר דרוש באותה שעה לביצוע תפקידו או בקשר לנסיעה, ובלבד שבשעת השיחה לא יפנה את ראשו אל בן-שיחתו.

תשובה נאותה
419. נהג וכרטיסן הנשאלים בקשר לנסיעה או לסדרי השירות בקו ישיבו תשובה נאותה.

הפעלת מקלט רדיו
422. (א) הנהג והכרטיסן לא יפעילו מקלט רדיו, מקלט טלויזיה או מכשיר אחר המשמיע קולות או צלילים באוטובוס בקול רם, הן בנסיעות עירוניות והן בבין-עירוניות, ועליהם להפסיק את פעולת הרמקולים המיועדים לנוסעים, וכן להנמיך קול הרמקול שלידם, לפי דרישת אחד הנוסעים.
(ב) לא יכוון הנהג את מקלט הרדיו או מכשיר כאמור בתקנת משנה (א) תוך כדי נהיגה.

זיהוי נהג וכרטיסן
423. נהג, כרטיסן או כל עובד שירות אחר, יציגו בפני נוסע, לפי דרישתו, את תו הזיהוי שסופק להם על ידי בעל הרשיון, או תעודת זהות או תעודה מזהה אחרת הנושאת את תמונתו.

הכרת הסביבה
426. הנהג והכרטיסן לא ישמשו באוטובוס בקו שירות, אלא כשהם מכירים את הסביבה של הקו שבו הם עובדים אותה שעה, או אם ברשותם מדריך מתאים.

הכרזת שמות התחנות
427. הנהג או הכרטיסן יכריזו את שמה של כל תחנה שבמהלך הקו בהתקרב האוטובוס אליה, אלא אם מצויים באוטובוס לוחות מהלך הקו על תחנותיו, בצורה ובמקומות שהורתה הרשות.

עצירת אוטובוס בתחנות
428. (א) לא יעצור נהג אוטובוס אלא בתחנות שצויינו ברשיון קו השירות. אולם מותר לנהג אוטובוס לעצור במקום שבו עצירת רכב מותרת, כדי לאפשר למבקר כרטיסים לעלות או לרדת מהאוטובוס, גם מחוץ לתחנות שצויינו ברשיון קו השירות.
(ב) נתן נוסע אות עצירה, או ביקש, מהנהג או מכרטיסן לעצור בתחנה של הקו, חייב הנהג לעצור בתחנה על מנת להוריד את הנוסע.
(ג) בתחנות שלא צויינו כתחנות מיוחדות, יעצור נהג אוטובוס אם אדם ממתין בתחנה, זולת אם אין באוטובוס מקום פנוי.
(ד) נהג אוטובוס לא יעמיד את האוטובוס בתחנה יותר מהזמן הדרוש להורדת הנוסעים באותה תחנה ולהעלאת הנוסעים שבתחנה, אלא אם הותר הדבר ברשיון הקו.

מספר הנוסעים
431. לא יסיעו נהג או כרטיסן נוסעים יותר מהמספר שנקבע ברשיון הרכב, אם נקבע.

חובה כללית להסיע
434. (א) נהג וכרטיסן חייבים להסיע כל נוסע המוכן לשלם את שכר הנסיעה, בכפוף לאמור בחלק זה.

הבטחת בטחון הנוסעים
436. לפני הסעת האוטובוס ינקטו הנהג והכרטיסן אמצעי זהירות הסבירים להבטחת בטחונו של נוסע בכניסתו לאוטובוס או ביציאתו ממנו.

איסור כניסה ויציאה בנסיעה
437. הנהג והכרטיסן לא ירשו לנוסע לצאת מן האוטובוס או להיכנס אליו –
(1) בשעה שהאוטובוס נע אלא אם לא היתה להם אפשרות למנעו;
(2) בשעה שהאוטובוס עומד שלא בתחנתו - אלא אם היה הכרח בכך והדבר ניתן להיעשות ללא סיכון.

הנעת האוטובוס
438. לא יניע הנהג את האוטובוס, אלא לאחר –
(1) סגירת הדלתות שסגירתן מוטלת עליו;

פתיחת הדלתות וסגירתן בבטיחות
439. (א) לא יפתחו הנהג והכרטיסן את דלתות האוטובוס בזמן הנסיעה.
(ב) לא יפתחו הנהג והכרטיסן את דלתות האוטובוס כשהוא נעצר בתחנה, אלא אם נוכחו כי פתיחת הדלתות לא תפגע בנוסעים, או לאחר שהזהירו שהם עומדים לפתוח את הדלתות.
(ג) לא יסגרו הנהג והכרטיסן את הדלתות שנפתחו לצורך יציאת הנוסעים מן האוטובוס, אלא לאחר שהנוסעים סיימו לצאת מן האוטובוס ובאופן שסגירת הדלתות לא תפגע בנוסעים.
(ד) לא יסגרו הנהג והכרטיסן את דלתות האוטובוס שנפתחו לצורך כניסת הנוסעים, אלא אם סיימו הנוסעים להיכנס לתוך האוטובוס, או אם הכריזו שאין לעלות לאוטובוס והזהירו שהם עומדים לסגור את הדלתות.

הארת האוטובוס
440. הנהג או הכרטיסן יאירו את תוכו של האוטובוס בזמן התאורה.

כניסה לאוטובוס ויציאה ממנו
448. (א) לא ייכנס אדם לאוטובוס ולא יצא ממנו אלא בדלתות המיועדות לכניסה או ליציאה, לפי הענין, פרט אם הרשה הנהג או הכרטיסן כניסה או יציאה שלא כאמור.
(ב) לא ייכנס נוסע לאוטובוס אלא לפי תורו.
(ג) לא ייכנס נוסע לאוטובוס, ולא ינסה להיכנס בו, לאחר שהנהג או הכרטיסן הכריזו כי לא יעלו לאוטובוס נוסעים נוספים באותה תחנה, או כי הם עומדים לסגור את הדלתות.
(ד) לא יפריע נוסע ללא צורך, לנוסעים הרוצים להיכנס לאוטובוס או לצאת ממנו.

כרטיס נסיעה
449. (א) נוסע הנכנס לאוטובוס יגיש לנהג או לכרטיסן או לעובד שירות אחר הממונה על כך, כרטיס בר-תוקף לנסיעתו, או ירכוש ממנו כרטיס, הכל לפי ההסדר באותה תחנה; ואם היה אתו מטען שיש לשלם בעדו לפי התעריף המאושר יציג או ירכוש למטען כאמור.

מקומות ישיבה
451. (ד) לא יתפוס נוסע מקום ישיבה נוסף באוטובוס כדי לשים עליו חפצים או מטען בזמן הנסיעה, אלא אם יש מקומות ישיבה לכל הנוסעים.

שיחה עם הנהג והפרעה לו
452. (א) לא ישוחח אדם עם נהג האוטובוס בזמן הנסיעה, אלא לשם בירור שאלות הקשורות בנסיעה שהיה הכרח בהן אותה שעה.
(ב) הנוסע בעמידה לא יפריע לנהג לראות את הדרך לפניו ולצדדיו.
(ג) לא יפריע נוסע לכל אדם המורשה לכך מלמלא את תפקידו באוטובוס.

התנהגות הנוסע כלפי הנוסעים האחרים
455. (א) לא יפעל נוסע בצורה העשויה לגרום נזק או אי-נוחות בלתי-סבירה לכל נוסע אחר.
(ב) לא יעורר נוסע רעש, בכלי, במכשיר או בדרך אחרת, לבדו או עם נוסעים אחרים, אם הדבר הוא למורת רוחם של נוסעים אחרים.

זיהוי נוסע שעבר עבירה
460. נוסע באוטובוס שיש לנהג, לכרטיסן או למבקר יסוד לחשוד בו, כי עבר על תקנות אלה, חייב, לפי דרישה, לזהות את עצמו ולמסור את כתבתו לנהג, לכרטיסן או לשוטר, על ידי תעודה מתאימה או על ידי אישור מאת אחד הנוסעים שזיהה עצמו על ידי תעודה.

אנשים שאין להסיעם
461. לא ירשו הנהג והכרטיסן להיכנס לאוטובוס לכל אדם –
(4) שהוא במצב של שכרות;
(5) שהוא מעשן סיגריה, סיגר או מקטרת דלוקים;


מקום של מזוודות
464. (א) לא ירשו הנהג והכרטיסן להעמיד באוטובוס מזוודה או מטען אחר אלא במקום ובצורה שלא יפריעו לנוסעים, לנהג ולכרטיסן, וביחוד לנוסעים בכניסה לאוטובוס וביציאה ממנו.
(ב) מזוודות ומטענים אחרים יושמו במידת האפשר בסורג המיועד למטען, או במשטחים שבאוטובוס שאינם מעבר, או על גג האוטובוס אם הותקן לשם כך.
(ג) הנהג והכרטיסן רשאים לסרב להכניס עגלת ילדים לאוטובוס בגלל צפיפות הנוסעים בו, או משום שאין בו רחבה מתאימה.

מצב הפתחים הדלתות והמדרגות
470. הפתחים באוטובוס וכל חלק מהם וכן הדלתות והמדרגות, יותקנו ויהיו בכל עת במצב שיאפשרו כניסה ויציאה בקלות, ללא גרם נזק או פגיעה לנוסע.
 

מתכנת בכיר

משתמש רשום
הי . תודה על המידע. תבעתי ב"נט המשפט" על 3 מקרים רצופים של אוטובוס שלא יצא/דילג על תחנה והיה בכלל אוטובוס קבלן ולא חברה.
קבעו לי תור לדיון. זה אומר שזה עם נציג חברת התחבורה? מה אמור להיות התהליך עכשיו? תודה!
 

ST!

משתמש פעיל
שלום וברכה
אשמח לעזרה
אני נוסעת קבועה בקו זוועתי בכל קנה מידה

יש לי לפחות 10 תיעודים- חלקם עם הודאה מהחברה של אוטווסים שלא יצאו

האם לתבוע ייצוגית?
על כל אחד בנפרד?
מעדיפה כמה שיותר פיצוי ובלי עורך דין ומאמץ כי עייפנו מנושא זה

מי יכול לעזור בהגשת תביעה?
 

י.י.ד.ש.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

י.י.ד.ש.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
בטעות שמתי נקודה במקום סימן שאלה.
מקור:
תקנות רלוונטיות וסעיפי חוק שתמיד טוב לזכור -

Nevo Captcha Check
סירוב להסיע
385א. לא יסרב בעל רישיון קו או כל מי שפועל מטעמו להסיע מכל תחנה בקו השירות אדם המבקש לנסוע באוטובוס והמוכן לשלם את שכר הנסיעה אלא אם כן אין מקום באוטובוס לנוסע נוסף או אם המקום שמור באופן סביר לנוסעים בתחנות הבאות של הקו.
 

אילת בריטמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הי . תודה על המידע. תבעתי ב"נט המשפט" על 3 מקרים רצופים של אוטובוס שלא יצא/דילג על תחנה והיה בכלל אוטובוס קבלן ולא חברה.
קבעו לי תור לדיון. זה אומר שזה עם נציג חברת התחבורה? מה אמור להיות התהליך עכשיו? תודה!
את צריכה להופיע בתאריך ובשעה המיועדים. לספר מה קרה. נציג מטעם החברה (לא משרד התחבורה) יציג כתב הגנה וינסה להסביר למה זה לא אשמתם וכו' וכו' והשופט, לאחר שישמע את שני הצדדים יכתוב את גזר הדין.
כדאי שתתכונני כך שתוכלי להסביר לשופט מה הנזקים שנגרמו לך כתוצאה מכך שהאוטובוס לא הגיע (הפסד ממוני, עוגמת נפש, תורים, פגיעה בשמך הטוב וכו')
הרבה הצלחה!
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
בטעות שמתי נקודה במקום סימן שאלה.
מקור:
הסעיף שהבאתם עוסק בזכותו של הנהג לסרב להעלות נוסע אם המקום שמור באופן סביר לנוסעים בתחנות הבאות של הקו.
יתכן שמדובר באופן שבו המקום נשמר ע"י החברה (ע"י הזמנת מקומות מראש)
 

אילת בריטמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
שלום וברכה
אשמח לעזרה
אני נוסעת קבועה בקו זוועתי בכל קנה מידה

יש לי לפחות 10 תיעודים- חלקם עם הודאה מהחברה של אוטווסים שלא יצאו

האם לתבוע ייצוגית?
על כל אחד בנפרד?
מעדיפה כמה שיותר פיצוי ובלי עורך דין ומאמץ כי עייפנו מנושא זה

מי יכול לעזור בהגשת תביעה?
דפדפי אחורה
יש עשרות הודעות שמסבירות מה לעשות
 

ST!

משתמש פעיל
זה פלונטר
מצד אחד אפשר להרוויח בקלות,
מצד שני צריך להיזהר לא לתבוע יותר מדאי כדי לא לגרום להם באמת להשתפר ואז לא נוכל לתבוע יותר..
אדרבה, שבאמת ישתפרו
לפעמים זהש אוטובוס לא יוצא מכעיס באמת יותר מסכום הפיצוי
כשאתה בתחנה עם תינוקות ערב יו"כ או 1 בלילה וכו'...
 

ST!

משתמש פעיל
לפי מה שמופיע במדריך של ארגון 15 דקות (מצורף) הח.פ.של אגד הוא 5113214142
אמנם לא הצלחתי למצוא את זה במאגר של נט המשפט לפי הח.פ. (המספר ארוך מדי) אבל אם כותבים בחלונית של ה"שם" את המילים "אגד אגודה שיתופית" מקבלים שלוש תוצאות ואחד מהם הוא עם הח.פ. הנ"ל.
כשמחפשים בגוגל את הח.פ. הנ"ל מתקבלות תביעות נגד אגד עם הח.פ. הזה.
אגד זה מה שרשמת או 570012377
או אולי בגלל אגד חברה בע"מ

אני ממש באמצע מי יודע?
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
עליתי על אוטובוס והנהג תיקף לי את הרב קו מהערך צבור ולא מהחופשי שיש לי, כשאמרתי לו שיש לי חופשי הוא אמר שהו אלא ראה וכו', פניתי לחברת האוטובוסים והם אמרו לי שכיון פניתי שבוע לאחר המקרה ולא מייד כשזה קרה אין מה לעשות, הסברתי להם ששבוע זה לא שנה ולא יכולתי לתקשר איתם קודם לכן.
מה אפשר לעשות? זה רלוונטי להגיש תלונה באתר שהעלו פה? כי אני רואה שרב הדיווחים הם על אוטובוסים שאיחרו או לא יצאו.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
עליתי על אוטובוס והנהג תיקף לי את הרב קו מהערך צבור ולא מהחופשי שיש לי, כשאמרתי לו שיש לי חופשי הוא אמר שהו אלא ראה וכו', פניתי לחברת האוטובוסים והם אמרו לי שכיון פניתי שבוע לאחר המקרה ולא מייד כשזה קרה אין מה לעשות, הסברתי להם ששבוע זה לא שנה ולא יכולתי לתקשר איתם קודם לכן.
מה אפשר לעשות? זה רלוונטי להגיש תלונה באתר שהעלו פה? כי אני רואה שרב הדיווחים הם על אוטובוסים שאיחרו או לא יצאו.
להתלונן במשרד התחבורה בהקדם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  100  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה