היה פעם אחת שפנו אלי הסכמתי אך החברה אותה תבעתי לא רצתה.@יוסי ב.ק האם היו מקרים שבהם נקראת לגישור מול חברות התח"צ?
היו פה כמה ששאלו לאחרונה על גישור, אבל אני לא מכיר את זה.
היה פעם אחת שפנו אלי הסכמתי אך החברה אותה תבעתי לא רצתה.@יוסי ב.ק האם היו מקרים שבהם נקראת לגישור מול חברות התח"צ?
זה לא נשמע לי הגיוני בשום צורה, יש נוהל למקרים כאלההמתנתי בתחנה ביום שישי, והאוטובוס (שהיה קבלני) לא עצר כי לא היה לו מקום.
התקשרתי לחברה והם אמרו שהם התחייבו למשרד התחבורה רק על אוטובוס אחד ואמור לצאת עוד אוטובוס בעוד שעה.
האם יש עילה לתביעה?
@יוסי ב.ק
אני מבין ששם השופט ביקש את זה, אתה יודע אם גם תובע יכול לבקש את זה או לבקש מהשופט שיבקש?קיבלתי את המידע, זה קרה בעבר בתיק הבא -
פסק דין : ת"ק (פתח תקווה) 3599-10-21 - פלוני נ' קווים תחבורה ציבורית בע"מ
פסק דין : ת"ק (פתח תקווה) 3599-10-21 - פלוני נ' קווים תחבורה ציבורית בע"מlite.takdin.co.il
אפשר לבקש, לא כל שופט שש לתתאני מבין ששם השופט ביקש את זה, אתה יודע אם גם תובע יכול לבקש את זה או לבקש מהשופט שיבקש?
אוקיזה לא נשמע לי הגיוני בשום צורה, יש נוהל למקרים כאלה
למיטב הבנתי כןאוקי
אז יש מה לתבוע?
קרו לי 2 מקרים שאוטובוס לא עצר, יום אחרי יום, מטרופוליןמספיק להתקשר ולהתווכח עם נציגי חברות התחבורה
פשוט פותחים תיק בת"ק תכף אסביר איך,
ופתאום הם מתקשרים איליך, ומסבירים לך למה התביעה לא צודקת
ובדרך כלל בסמוך למועד ה'משפט' (נשמע מלחיץ קחו את זה כביקור ברופא משפחה...) הם מציעים לך פשרה על כחצי מהתביעה
ולאמיצים שבינינו ברוב המקרים אל תוותרו תלכו לביהמ"ש ותקבלו את כל הסכום!!!
הלוואי שכל עם ישראל יעשה כך, פתאום חברות התחבורה ידפקו אוטובוסים בשעון שוויצרי!!!!
א'. האטובוס לא יצא וכולי וכולי, תשמרו או קבלה של מונית שלקחתם (בד"כ עדיף לקחת מונית ככה יש נזק יותר רציני אך לא חייבים) או נסיעה הבאה שלקחתם וכל הוכחה אחרת
ב. שולחיים תביעה במקביל לחברת התחבורה המפעילה וכמו"כ למשרד התחבורה.
ג. מחכים לתשובות, אם התשובות לא מספקות (לא נתנו פיצוי מספק וכולי) פותחים תביעה ב15 דקות!!!
ד. מחכים למועד הדיון, בד"כ תקבלו כבר מיד אחרי ההגשה טלפונים מתפתלים מחברת התחבורה המפעילה למה זה תביעה שטותית, ויש להם אפי' הוכחות להפך, אל תבהלו, חכו בסבלנות ואז או ששתתפשרו או שתלכו עד הסוף, בהצלחה תעבירו הלאה שכולם יתבעו אותם, ונקבל ככה שירות נורמלי!!!
15 Minutes | ארגון צרכני תחבורה ציבורית | 15 דקות
׳15 דקות׳ הוא ארגון המקדם תחבורה נגישה, ירוקה וצודקת יותר לתושבי ישראלwww.15minutes.co.il
כל מי שהגיש והצליח או שלא שיעלה את המקרה כאן שנצליח ביחד לחולל שינוי!!!!
2 נקודות חשובות לדעתי בלבד:קרו לי 2 מקרים שאוטובוס לא עצר, יום אחרי יום, מטרופולין
ביום הראשון לקחתי אוטובוס שהגיע כמה דק' אחרי
ביום השני זה היה אוטובוס אחרון להיום, לקחתי מונית 300 ש"ח ולקחתי קבלה כמובן
שלחתי להם פניה, הם חזרו אלי, והודו שהם רואים שהאוטובוס אכן לא עצר (מוקלט) ואחרי שבלבלו את השכל שיש אוטובוסים בחברות נוספות ובלה בלה בלה, "הסכימו לפנים משורת הדין" להחזיר לי את דמי המונית, והם רוצים להחתים אותי על כל מיני דברים מעניינים... מה לעשות, להלחם או לקחת את הכסף של המונית וזהו?
הם לא מוכנים לשמוע את המילה "פיצוי"
ואם נלך לתביעה, כמה כבר אני יקבל?
אני מצרף כאן את המסמך שעליו הם רוצים שאחתום.
תודה רבה.
רק תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. משרדי ממשלה לא מתערבים בעניינים כספיים.היה לנו סיפור עם אוטובוס 972 שלא יצא ירושלים לחיפה,
לקחנו בסף טנדר ב1400 ש"ח
זה היה שמחה משפחתית שהגענו באיחור ניכר,
בקיצור- עגמת נפש רצינית.
הגשנו תלונה לאגד- ענו שאכן האוטובוס לא יצא ומתנצלים..........!!!!!!!!!
איך ממשיכים עכשיו כדי לקבל פיצוי כספי?
תלונה במשרד התחבורה?
החל מתקופת הקורונה קיים נוהל רשמי של העלאת נוסעים מכל הדלתותובכן, סיפור פיקנטי חדש, עמדתי בתחנה, הגיע האוטובוס, עצר, פתח דלת קדמית, אני שעמדתי על יד הדלת האחורית נשארתי בתחנה. לא הייתי לבד, אבל את הדלת הוא לא פתח
פניתי לחברה, ותשובתה היא שנוסעים צריכים לעלות מהדלת הקדמית בלבד.
אז לשם מה מכשירי התיקוף בדלת האחורית?
אתמהה
מצו"ב תשובתם
צפה בקובץ המצורף 1689301
תודההחל מתקופת הקורונה קיים נוהל רשמי של העלאת נוסעים מכל הדלתות
יש להפנות את הפניה למשרד התחבורה ולצרף את תגובת החברה
אני נקראתי לגישור אעדכן בתוצאות...@יוסי ב.ק האם היו מקרים שבהם נקראת לגישור מול חברות התח"צ?
דיון לבימ"ש או לגישור?@יוסי בק אנחנו מעוניינים לדחות את הדיון שנקבע לנו איך עושים את זה?
תלונה למשרד התחבורה@יוסי ב.ק
המתנתי לאוטובוס והוא הגיע לתחנה , אבל היה בתחנה כבר 3 אוטובוסים והוא החלחט לעקוף את כולם
רצתי לראש התור וסימנתי לו לעצור
הוא התחיל לזוז לצד הכביש ואז יצא האוטובוס הראשון מהתחנה אז הוא היה צריך להתרחק
הוא עצר לי רחוק , התחלתי להזדרז לכיוונו
ואז הוא פשוט התחיל לנסוע וברח לי
פניתי לחברה (קווים)
וזו תגובתם:
פנייתך נבדקה בדוח מכירת כרטיסים ועל פי דיווח מסדרן הנסיעה עולה כי בעקבות עומס נוסעים לא התאפשר לנהג לעלות ולאסוף נוסעים נוספים בתחנה שציינת .
החזרתי להם תשובה
שלום וברכה
קיבלתי את תשובתכם
והיא לא מקובלת עלי
כי הנהג ניסה לעצור בתחנה ואף עצר לאחריה.
כשיש עומס נוסעים הנהג כלל אינו עוצר.
אני אציין כי זה לא הפעם הראשונה שאין דיוק בתשובותיכם אלי.
מה אני יכול לעשות עוד?
למשרד התחבורה שלחתי .תלונה למשרד התחבורה
תביעה קטנה
זה מידע חשוב! תודה!(אגב: יש בנדרים פלוס אפשרות לשליחת תלונות למ. התחבורה בטופס ייעודי בחיפוש המילה "תחבורה" בקופות שונות, ולאחרונה הם עשו שיפור שכל תלונה שמתלוננים שם נשלח אוטומטי למייל של המתלונן , וכך נשמר לו העתק)
באופן עקרוני יכול להיות שזה נכון.שאלתיהיא גם האם יכול להיות שהטענה שלהם נכונה?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: