יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
המתנתי בתחנה ביום שישי, והאוטובוס (שהיה קבלני) לא עצר כי לא היה לו מקום.
התקשרתי לחברה והם אמרו שהם התחייבו למשרד התחבורה רק על אוטובוס אחד ואמור לצאת עוד אוטובוס בעוד שעה.
האם יש עילה לתביעה?


@יוסי ב.ק
זה לא נשמע לי הגיוני בשום צורה, יש נוהל למקרים כאלה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
קיבלתי את המידע, זה קרה בעבר בתיק הבא -
אני מבין ששם השופט ביקש את זה, אתה יודע אם גם תובע יכול לבקש את זה או לבקש מהשופט שיבקש?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

מוישי או

Samples & styles
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
המתנתי בתחנה ביום שישי, והאוטובוס (שהיה קבלני) לא עצר כי לא היה לו מקום.
התקשרתי לחברה והם אמרו שהם התחייבו למשרד התחבורה רק על אוטובוס אחד ואמור לצאת עוד אוטובוס בעוד שעה.
האם יש עילה לתביעה?


@יוסי ב.ק
זה לא נשמע לי הגיוני בשום צורה, יש נוהל למקרים כאלה
אוקי
אז יש מה לתבוע?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אוקי
אז יש מה לתבוע?
למיטב הבנתי כן
תוכל להסתכל בנוהל מגבלת נוסעים בעמידה באוטובוסים בינעירוניים נראה לי שסעיף 5.3 מתאר את המקרה שלך ומפנה לנוהל אוטובוסים תקולים לפי הבנתי על פי האמור שם בסעיפים 6.2 6.3 היה אמור להגיע אוטובוס תוך 15-30 דקות.
ממליץ לך לפנות למשרד התחבורה עם התשובה של החברה ולברר אם יש לקו הזה החרגה מיוחדת, במידה ולא תבקש שיטפלו בתשובה הלא רלוונטית ותוכל לתבוע בראש יותר שקט.
 

Ykingsmart

משתמש חדש
מספיק להתקשר ולהתווכח עם נציגי חברות התחבורה

פשוט פותחים תיק בת"ק תכף אסביר איך,

ופתאום הם מתקשרים איליך, ומסבירים לך למה התביעה לא צודקת

ובדרך כלל בסמוך למועד ה'משפט' (נשמע מלחיץ קחו את זה כביקור ברופא משפחה...) הם מציעים לך פשרה על כחצי מהתביעה

ולאמיצים שבינינו ברוב המקרים אל תוותרו תלכו לביהמ"ש ותקבלו את כל הסכום!!!

הלוואי שכל עם ישראל יעשה כך, פתאום חברות התחבורה ידפקו אוטובוסים בשעון שוויצרי!!!!

א'. האטובוס לא יצא וכולי וכולי, תשמרו או קבלה של מונית שלקחתם (בד"כ עדיף לקחת מונית ככה יש נזק יותר רציני אך לא חייבים) או נסיעה הבאה שלקחתם וכל הוכחה אחרת
ב. שולחיים תביעה במקביל לחברת התחבורה המפעילה וכמו"כ למשרד התחבורה.
ג. מחכים לתשובות, אם התשובות לא מספקות (לא נתנו פיצוי מספק וכולי) פותחים תביעה ב15 דקות!!!
ד. מחכים למועד הדיון, בד"כ תקבלו כבר מיד אחרי ההגשה טלפונים מתפתלים מחברת התחבורה המפעילה למה זה תביעה שטותית, ויש להם אפי' הוכחות להפך, אל תבהלו, חכו בסבלנות ואז או ששתתפשרו או שתלכו עד הסוף, בהצלחה תעבירו הלאה שכולם יתבעו אותם, ונקבל ככה שירות נורמלי!!!

כל מי שהגיש והצליח או שלא שיעלה את המקרה כאן שנצליח ביחד לחולל שינוי!!!!
קרו לי 2 מקרים שאוטובוס לא עצר, יום אחרי יום, מטרופולין
ביום הראשון לקחתי אוטובוס שהגיע כמה דק' אחרי
ביום השני זה היה אוטובוס אחרון להיום, לקחתי מונית 300 ש"ח ולקחתי קבלה כמובן
שלחתי להם פניה, הם חזרו אלי, והודו שהם רואים שהאוטובוס אכן לא עצר (מוקלט) ואחרי שבלבלו את השכל שיש אוטובוסים בחברות נוספות ובלה בלה בלה, "הסכימו לפנים משורת הדין" להחזיר לי את דמי המונית, והם רוצים להחתים אותי על כל מיני דברים מעניינים... מה לעשות, להלחם או לקחת את הכסף של המונית וזהו?
הם לא מוכנים לשמוע את המילה "פיצוי"
ואם נלך לתביעה, כמה כבר אני יקבל?
אני מצרף כאן את המסמך שעליו הם רוצים שאחתום.
תודה רבה.
 

קבצים מצורפים

  • כתב סילוק 20-06-2024 12-00-10.pdf
    KB 105.5 · צפיות: 33

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
קרו לי 2 מקרים שאוטובוס לא עצר, יום אחרי יום, מטרופולין
ביום הראשון לקחתי אוטובוס שהגיע כמה דק' אחרי
ביום השני זה היה אוטובוס אחרון להיום, לקחתי מונית 300 ש"ח ולקחתי קבלה כמובן
שלחתי להם פניה, הם חזרו אלי, והודו שהם רואים שהאוטובוס אכן לא עצר (מוקלט) ואחרי שבלבלו את השכל שיש אוטובוסים בחברות נוספות ובלה בלה בלה, "הסכימו לפנים משורת הדין" להחזיר לי את דמי המונית, והם רוצים להחתים אותי על כל מיני דברים מעניינים... מה לעשות, להלחם או לקחת את הכסף של המונית וזהו?
הם לא מוכנים לשמוע את המילה "פיצוי"
ואם נלך לתביעה, כמה כבר אני יקבל?
אני מצרף כאן את המסמך שעליו הם רוצים שאחתום.
תודה רבה.
2 נקודות חשובות לדעתי בלבד:

1) לדעתי הבלתי מקצועית הנוסח של ההסכם שהם מציעים לך עלול להיות בעייתי עבורך.
שים לב לנוסח שמופיע שם בסעיף 2 "עם קבלת הפיצוי אני מוותר ... בכל הקשור והנובע עקב פנייתי זו למטרופולין
עד למועד החתימה על כתב סילוק זה"
ובסעיף 3 "הנני מתחייב שלא לנקוט בהליכים משפטיים נגד מטרופולין בגין פנייתי עד למועד זה".
מהלשון הזאת יכול להשתמע שלא תהיה לך זכות לתבוע אותם גם על מקרים אחרים (עד למועד החתימה)!
כי הם לא כותבים רק "פנייתי זו" וכדומה, אלא מוסיפים "עד למועד החתימה" ובהמשך "בגין פנייתי עד למועד זה". זה לא חד משמעי שלא תוכל לתבוע על מקרים אחרים בעתיד, אבל משאיר להם פתח לפחות ללחוץ עליך.
אז גם אם אתה רוצה לחתום על זה, אתה יכול להתעקש שישאר כתוב רק "פנייתי זו" וכדומה.

2) לגבי השאלה עצמה, אם לקחת את ההצעה.
קודם כל צריך לדעת האם הם צודקים בזה שהיתה לך אפשרות אחרת.
במידה שלא היתה לך אפשרות אחרת, או שהיא לא היתה נוחה עבורך, לדעתי בהחלט יש לך עילה לתביעה.
ולגבי הסכום שיש סיכוי שתקבל תלוי בעגמת הנפש וכו', אם תכתוב מה בדיוק היה יהיה יותר קל לעזור לך בזה.
 

ד ג

משתמש חדש
היה לנו סיפור עם אוטובוס 972 שלא יצא ירושלים לחיפה,
לקחנו בסף טנדר ב1400 ש"ח
זה היה שמחה משפחתית שהגענו באיחור ניכר,
בקיצור- עגמת נפש רצינית.
הגשנו תלונה לאגד- ענו שאכן האוטובוס לא יצא ומתנצלים..........!!!!!!!!!
איך ממשיכים עכשיו כדי לקבל פיצוי כספי?
תלונה במשרד התחבורה?
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
היה לנו סיפור עם אוטובוס 972 שלא יצא ירושלים לחיפה,
לקחנו בסף טנדר ב1400 ש"ח
זה היה שמחה משפחתית שהגענו באיחור ניכר,
בקיצור- עגמת נפש רצינית.
הגשנו תלונה לאגד- ענו שאכן האוטובוס לא יצא ומתנצלים..........!!!!!!!!!
איך ממשיכים עכשיו כדי לקבל פיצוי כספי?
תלונה במשרד התחבורה?
רק תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. משרדי ממשלה לא מתערבים בעניינים כספיים.
 

הגולם החולם

משתמש מקצוען
ובכן, סיפור פיקנטי חדש, עמדתי בתחנה, הגיע האוטובוס, עצר, פתח דלת קדמית, אני שעמדתי על יד הדלת האחורית נשארתי בתחנה. לא הייתי לבד, אבל את הדלת הוא לא פתח
פניתי לחברה, ותשובתה היא שנוסעים צריכים לעלות מהדלת הקדמית בלבד.
אז לשם מה מכשירי התיקוף בדלת האחורית?
אתמהה
מצו"ב תשובתם
1719311978482.png
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
ובכן, סיפור פיקנטי חדש, עמדתי בתחנה, הגיע האוטובוס, עצר, פתח דלת קדמית, אני שעמדתי על יד הדלת האחורית נשארתי בתחנה. לא הייתי לבד, אבל את הדלת הוא לא פתח
פניתי לחברה, ותשובתה היא שנוסעים צריכים לעלות מהדלת הקדמית בלבד.
אז לשם מה מכשירי התיקוף בדלת האחורית?
אתמהה
מצו"ב תשובתם
צפה בקובץ המצורף 1689301
החל מתקופת הקורונה קיים נוהל רשמי של העלאת נוסעים מכל הדלתות
יש להפנות את הפניה למשרד התחבורה ולצרף את תגובת החברה
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
@יוסי בק אנחנו מעוניינים לדחות את הדיון שנקבע לנו איך עושים את זה?
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
@יוסי ב.ק
המתנתי לאוטובוס והוא הגיע לתחנה , אבל היה בתחנה כבר 3 אוטובוסים והוא החלחט לעקוף את כולם
רצתי לראש התור וסימנתי לו לעצור
הוא התחיל לזוז לצד הכביש ואז יצא האוטובוס הראשון מהתחנה אז הוא היה צריך להתרחק
הוא עצר לי רחוק , התחלתי להזדרז לכיוונו
ואז הוא פשוט התחיל לנסוע וברח לי

פניתי לחברה (קווים)
וזו תגובתם:
פנייתך נבדקה בדוח מכירת כרטיסים ועל פי דיווח מסדרן הנסיעה עולה כי בעקבות עומס נוסעים לא התאפשר לנהג לעלות ולאסוף נוסעים נוספים בתחנה שציינת .

החזרתי להם תשובה
שלום וברכה
קיבלתי את תשובתכם
והיא לא מקובלת עלי
כי הנהג ניסה לעצור בתחנה ואף עצר לאחריה.
כשיש עומס נוסעים הנהג כלל אינו עוצר.
אני אציין כי זה לא הפעם הראשונה שאין דיוק בתשובותיכם אלי.

מה אני יכול לעשות עוד?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק
המתנתי לאוטובוס והוא הגיע לתחנה , אבל היה בתחנה כבר 3 אוטובוסים והוא החלחט לעקוף את כולם
רצתי לראש התור וסימנתי לו לעצור
הוא התחיל לזוז לצד הכביש ואז יצא האוטובוס הראשון מהתחנה אז הוא היה צריך להתרחק
הוא עצר לי רחוק , התחלתי להזדרז לכיוונו
ואז הוא פשוט התחיל לנסוע וברח לי

פניתי לחברה (קווים)
וזו תגובתם:
פנייתך נבדקה בדוח מכירת כרטיסים ועל פי דיווח מסדרן הנסיעה עולה כי בעקבות עומס נוסעים לא התאפשר לנהג לעלות ולאסוף נוסעים נוספים בתחנה שציינת .

החזרתי להם תשובה
שלום וברכה
קיבלתי את תשובתכם
והיא לא מקובלת עלי
כי הנהג ניסה לעצור בתחנה ואף עצר לאחריה.
כשיש עומס נוסעים הנהג כלל אינו עוצר.
אני אציין כי זה לא הפעם הראשונה שאין דיוק בתשובותיכם אלי.

מה אני יכול לעשות עוד?
תלונה למשרד התחבורה
תביעה קטנה
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
תלונה למשרד התחבורה
תביעה קטנה
למשרד התחבורה שלחתי .
(אגב: יש בנדרים פלוס אפשרות לשליחת תלונות למ. התחבורה בטופס ייעודי בחיפוש המילה "תחבורה" בקופות שונות, ולאחרונה הם עשו שיפור שכל תלונה שמתלוננים שם נשלח אוטומטי למייל של המתלונן , וכך נשמר לו העתק)

שאלתיהיא גם האם יכול להיות שהטענה שלהם נכונה?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
(אגב: יש בנדרים פלוס אפשרות לשליחת תלונות למ. התחבורה בטופס ייעודי בחיפוש המילה "תחבורה" בקופות שונות, ולאחרונה הם עשו שיפור שכל תלונה שמתלוננים שם נשלח אוטומטי למייל של המתלונן , וכך נשמר לו העתק)
זה מידע חשוב! תודה!
שאלתיהיא גם האם יכול להיות שהטענה שלהם נכונה?
באופן עקרוני יכול להיות שזה נכון.
ומצד שני לפי מה שתיארת הנהג בתחילה כן ניסה לעצור עד שנמאס לו וברח..
אני יכול להעיד על מקרה ברור שחברה טענה שהאוטובוס היה עמוס למרות שלא היה בו אפילו נוסע אחד!!
תכל'ס - זאת הסיבה שבדרך כלל לא מומלץ להגיש תביעה על מקרה בודד. אבל בהחלט ניתן לצרף עם מקרים נוספים, מה שאני עושה זה שאני כמובן מצרף את התשובה שלהם ועכשיו שהם יוכיחו בבימ"ש שהם צודקים.
כדאי מאוד לשלוח תלונה (נוספת) למשרד התחבורה על התשובה של החברה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה