ספרא רבא

משתמש פעיל
(אגב: יש בנדרים פלוס אפשרות לשליחת תלונות למ. התחבורה בטופס ייעודי בחיפוש המילה "תחבורה" בקופות שונות, ולאחרונה הם עשו שיפור שכל תלונה שמתלוננים שם נשלח אוטומטי למייל של המתלונן , וכך נשמר לו העתק)
בעבר מ. התחבורה לא היה מתייחס לתלונות אלו. אינני יודע אם המדיניות השתנתה.
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
בעבר מ. התחבורה לא היה מתייחס לתלונות אלו. אינני יודע אם המדיניות השתנתה.
נכון, אבל זה היה בעבר.
כעת זה משהו רשמי של משרד התחבורה ומי שמפעיל את זה זה הלשכה של אורי מקלב
ומשרד התחבורה מגיב לפניות הללו במייל חוזר.

כדאי ללמד את הציבור להשתמש בזה כי זה מונגש בכל בית כנסת וגם הטופס יעיל ושימושי

 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
@יוסי בק אנחנו מעוניינים לדחות את הדיון שנקבע לנו איך עושים את זה?
מכינים בקשה לבית המשפט שכותרתה 'בקשה לדחיית מועד דיון'. בבקשה מפרטים מדוע אתם רוצים לדחות את הדיון.
לפי הנהוג, שולחים לעוה"ד של הנתבעת את טיוטת הבקשה ומבקשים את אישורו. אם הוא מאשר (כפי שמקובל בדרך כלל), משנים את כותרת הבקשה ל'בקשה מוסכמת לדחיית מועד דיון', ומוסיפים בסיום הבקשה שב"כ הנתבעת הסכים באדיבותו לבקשה.
אם הוא לא מאשר, אפשר להגיש את הבקשה בלי להתייחס לאי הסכמתו.

בקשות כאלה בדרך כלל מתקבלות, למעט במקרים חריגים.
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
@יוסי בק דיון לבית המשפט...
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
אשמח לעזרה...
בנושא דחיית משפט
תודה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אשמח לעזרה...
בנושא דחיית משפט
תודה
אני חושב שזה:
מכינים בקשה לבית המשפט שכותרתה 'בקשה לדחיית מועד דיון'. בבקשה מפרטים מדוע אתם רוצים לדחות את הדיון.
לפי הנהוג, שולחים לעוה"ד של הנתבעת את טיוטת הבקשה ומבקשים את אישורו. אם הוא מאשר (כפי שמקובל בדרך כלל), משנים את כותרת הבקשה ל'בקשה מוסכמת לדחיית מועד דיון', ומוסיפים בסיום הבקשה שב"כ הנתבעת הסכים באדיבותו לבקשה.
אם הוא לא מאשר, אפשר להגיש את הבקשה בלי להתייחס לאי הסכמתו.

בקשות כאלה בדרך כלל מתקבלות, למעט במקרים חריגים.
 

ממחשבה למעשה

משתמש רשום
קבלתי כזאת הודעה ממשרד התחבורה מה זה אומר שאפשר לתבוע?
פנייתך נבדקה מול נתוני הביצוע של מפעיל התחבורה הציבורית במערכות המשרד, והוחלט להעבירה
להתייחסות המפעיל במסגרת הליך האכיפה המנהלי.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
על נסיעה בפראות אפשר לתבוע?
[קיבלתי כמה המכות מהנסיעה הזו]
יש סיכוי, אבל קשה לדעת. כדאי לצרף למקרים אחרים.
בכל מקרה כדאי לשלוח תלונה לחברה ולמשרד התחבורה, בראש ובראשונה שהנהג יזכור שהעולם לא הפקר ויש נוסעים שמתלוננים.
סביר להניח שמשרד התחבורה ימליץ לך להגיש תלונה במשטרה (אפשר להגיש תלונה מקוונת).
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
קבלתי כזאת הודעה ממשרד התחבורה מה זה אומר שאפשר לתבוע?
פנייתך נבדקה מול נתוני הביצוע של מפעיל התחבורה הציבורית במערכות המשרד, והוחלט להעבירה
להתייחסות המפעיל במסגרת הליך האכיפה המנהלי.
זה אומר שהם לא שוללים על הסף את המקרה ופותחים הליך מול החברה.
זאת לא הוכחה מוחצת אבל זה אומר שיש דברים בגו.
 

avi++

משתמש מקצוען
כן אבל המכתב הזה היה מזמן ולא קבלתי אחרי זה עוד מכתב מה יצא מהבדיקה
הם לא אומרים מה יצא
אם ממש מסקרן אותך אתה יכול לשלוח להם פניה חדשה בצירוף מס' הפניה הקודמת ולשאול אותם אם החברה נקנסה
למרות שזה לא בדיוק אינדיקציה
לי היה מקרה שאוטובוס לא עצר, כלשון הסדרן ''הוא היה מלא ואין לי אוטובוס בכיס לשלוח לך'', החברה לא נקנסה (לא ברור לי למה, שהרי לכאורה לא עמדה בנוהל), הגשתי תביעה והחברה הציעה פשרה (זה היה הסיפור המרכזי בתביעה)
 

skl

משתמש פעיל
השרשור הפך להיות כ"כ ארוך שלא כ"כ שייך לעבור על כל ההתכתבות,
אני רואה שיש פה מומחים גדולים בענין, ואשמח לכל אופציה שיכול להיות ע"מ לתבוע או כל דרך אחרת את חב' דן:
מצרפת את המקרה בתימצות:

בשעה 11:15 בבוקר, המתנתי לאוטובוס קו 161 בתחנה מס' 20340 – ברח' חזון איש / אדמור מגור, (בב"ב)
האוטובוס הופיע בתחנה בשעה שבין 11:18-11:19,

עליתי לאוטובוס מהדלת האמצעית עם אנשים נוספים שהמתינו יחד איתי בתחנה זו, התעכבתי מס' שניות לעזור לאחד מהממתינים שעלה עם עגלת קניות לאוטובוס ומיד לאח"כ פילסתי לעצמי מעבר בין הנוסעים שעמדו במעבר הנחתי על מושב את השקית והתפילין שהיו בידי ע"מ שאוכל להוציא את ארנקי לשלוף את כרטיס הרב קו ולשלם כנדרש,
תיקפתי כנדרש והמכשיר אישר את התשלום.
(מצורף דוח פרטי תשלום הרב קו בתחנה זו ברח' חזון איש / אדמור מגור).

חזרתי למקומי (לשקית ולתפילין שהשארתי) לאחר ששילמתי כנדרש.

במקביל האוטובוס ממשיך בנסיעה (כשהכביש פתוח ללא עיכובים) לתחנה הבאה ברח' חזון איש /רבינו תם ומשם פונה שמאלה לתחנה הבאה ברח' ר' עקיבא/רש"י (מס' תחנה: 20826)

ופה בתחנה זו מתחילה השערורייה המסוכנת לכלל הציבור,
עלו פקחים כשמבטיהם מביעים רעה וחושבים לעצמם 'מי הטרף התמים הבא שיעלה בחכתם ויוכלו להוכיח לחב' דן על עבודתם המסורה כיאה וכנדרש'...

הפקח מיד בעלייתו משדר למכשיר הביקורת את אפליקציית האוטובוס ופונה לנוסעים, כשהגיע אלי אני מעביר את הכרטיס שלי לביקורת כנדרש, כראוי לאדם ישר והגון ששילם ומשלם כחוק בכל נסיעה:

המכשיר שלו מאשר ששילמתי, ואז לוקח לי את הרב קו ופונה אלי בצעקה:
"אתה תיקפת הרגע את הכרטיס כי ראית שאני עולה לאוטובוס אהה....!!!!

אני כלל לא מבין מהיכן הוא לוקח את השקר הגס, בזמן שתיקפתי את הכרטיס שלי כנדרש
ברח' חזון איש ואין שום דרך בעולם לדעת שעומד לעלות פקח ברח' ר' עקיבא (מדובר ב-2 רחובות שונים).

אני מנסה לטעון את צדקתי 1. תיקפתי כנדרש 2. בתחנה בו עליתי, אני מנסה לדבר ולהוכיח את האמת בדברי אך הוא בשלו!!
הפקח מבקש ממני בדרישה את תעודת הזהות ללא רצון להקשיב או לשמוע ...
אני נותן לו את תעודת הזהות שלי כשבמקביל האוטובוס ממשיך בנסיעתו ומגיע לתחנה שעלי לרדת: ר' עקיבא/גן וורשא,
אני מבקש מהפקח לרדת,
הפקח יורד יחד איתי ע"מ לסיים את מילוי הדוח, כשאנשים נעצרים מסביבי לבדוק את פשר המקרה.
לאחר מס' דק' נתן לי את הדוח ואומר לי בבוטות: אתה תיקפת בשעה 11:20 וב- 11:20 התחלתי את הביקורת בתחנה זו ההוכחה לשקר שלך אדוני,
(אכן זמן הנסיעה באוטובוס כשהכביש היה פתוח מרח' חזון איש לר' עקיבא בהחלט יכול לקחת 59 שניות כשעדיין השעה במכשירו לא התחלפה ל- 11:21
ומה עם ההוכחה שברב קו שלי מופיע היכן תיקפתי בדיוק, ברח' חזון איש
זו לא ההוכחה לאמיתות דברי.....)
והפקח נעלם 'שמח ומאושר – 'תפסתי חרדי תמים ומילאתי עוד יעד בנתינת קנס בעבודתי כפקח בחב' דן...'

*כמובן שיש לי הוכחות בתיקוף ברב קו שלי מתי שילמתי באיזה תחנה....
בהמשך לסיפור הנ"ל,
קיבלתי הודעה שבוע שעבר ממשרד התחבורה,
שהדוח בוטל, ולאחר בדיקתם מול החברה הפקח התנהג ביושר ואדיבות....
(לא הצלחתי להבין היכן היושר והאדיבות של הפקח?!)

אני רוצה לקבל פיצוי, ולא רק ביטול הדוח,
למי אני פונה ? ואולי יש לכם מידע על עו"ד טוב?
אשמח לשמוע המלצות...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
בהמשך לסיפור הנ"ל,
קיבלתי הודעה שבוע שעבר ממשרד התחבורה,
שהדוח בוטל, ולאחר בדיקתם מול החברה הפקח התנהג ביושר ואדיבות....
(לא הצלחתי להבין היכן היושר והאדיבות של הפקח?!)

אני רוצה לקבל פיצוי, ולא רק ביטול הדוח,
למי אני פונה ? ואולי יש לכם מידע על עו"ד טוב?
אשמח לשמוע המלצות...
יש עמותה עם נסיון רב בנושא הדוחו"ת, ממליץ לפנות אליהם, אולי יתנו לכם מידע גם לגבי המקרה הזה
עמותת דרך כבוד - a1253312 @ gmail.com
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה