בין כל התגובות כדי שתהיה פה גם אחת שתספר סיור שהגיע לסיומו.
ובמחשבה שניה לסיומו של הפרק הראשון.
ובכן, הגעתי לפשרה עם אחת מחברות התחבורה על סכום די נכבד של למעלה מאלף שקלים על מקרים בודדים ממש, חלקם קשים יותר וחלקם ברמה שלא האמנתי שאני יקבל עליהם יחס. והכל בקלות דרך האינטרנט.
בקיצור, אל תתיאשו! פגעו בכם? תחזירו! וזה לא סתם נקמה!
אם כולם יעשו את זה - השירות ישתפר דרמטית! אין בזה ספק.
אל תפחדו, תהליך פשוט מאד.
כמה טיפים: א. לא לשקר בשפו"א! מקרה שלא היה לא היה!
ב. לתעד הכל ולפנות בזמן אמת, לדעתי עדיף באימייל, ככה הכל מתועד.
ג. טיפ בתוך טיפ, את כל התשובות של החברות השונות/משרד התחבורה/וכו' תשמר בקטגוריה נפרדת, זה יקל עליכם בבוא העת בעת הגשת תביעה.
ד. שימו לב: הרב קו שלכם מתועד, תמיד חובה לשלם על נסיעה, אבל בשביל התביעה זה לפעמים קריטי!
בהצלחה חברים ותודה ענקית ל
יוסי ב.ק שעזר הרבה, ובעיקר נתן השראה ועידוד