אבל מי אמר שהוא חיכה לאוטובוס?אם הוא עלה על אוטובוס הוא יכול להוציא במוקדי "על הקו" את פירוט הנסיעות של הרב-קו שלו. אם עלה על מונית - קבלה. אם נסע בטרמפ - שיביא עדות של המסיע או עוד נוסע או ממתין בתחנה. אם לא - שיוותר הפעם.
אבל מי אמר שהוא חיכה לאוטובוס?אם הוא עלה על אוטובוס הוא יכול להוציא במוקדי "על הקו" את פירוט הנסיעות של הרב-קו שלו. אם עלה על מונית - קבלה. אם נסע בטרמפ - שיביא עדות של המסיע או עוד נוסע או ממתין בתחנה. אם לא - שיוותר הפעם.
רואים באיזה תחנה הוא עלה. מה החשש? שהוא עלה על אוטובוס אחר ולא המתין לאוטובוס שלא הגיע? אז איך הוא יודע שיש קו אחר שלא הגיע בכלל?אבל מי אמר שהוא חיכה לאוטובוס?
כן זה החשש.רואים באיזה תחנה הוא עלה. מה החשש? שהוא עלה על אוטובוס אחר ולא המתין לאוטובוס שלא הגיע? אז איך הוא יודע שיש קו אחר שלא הגיע בכלל?
מי מתנגד?כן זה החשש.
בסופו של דבר צריכים שהיועצים המשפטיים יסכימו עם זה...
מה שנכון לעכשיו הם מתנגדים.
היועמ"שים.מי מתנגד?
היועמשי"ם?! או החכי"ם?
שלום תודה על התגובה המפורטתלפי המתואר מדובר ב-2 אוטובוסים מ-2 קווים אחרונים לאותו יום שלא עצרו, עיכוב של שעה בתחנה לתשובות, 20 דקות הליכה, ואז טרמפ.
זה שמדובר באוטובוסים אחרונים זה מחמיר, זה שמדובר ב-2 אוטובוסים מחמיר, אם מדובר בשעה מאוחרת גם מחמיר, האילוץ לנסוע בטרמפ גם מחמיר. ואם בעיר היעד היתה עוד הליכה וכו' שהיתה נמנעת אם האוטובוס היה עוצר זה גם מחמיר.
אני הייתי תובע 1500-2500 ש"ח לכל אחד.
לדעתי אפשר לראות בזה הודעה של החברה. לו היא היתה יכולה סביר להניח שהיתה מכחישה.שלום תודה על התגובה המפורטת
היום חברת קווים ענתה לי וזה לשון התגובה [ אחרי חודש ]
שלום,
חברת קווים עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים גדולים על מנת לספק ללקוחותיה שירות אמין ויעיל. בתוך כך, פועלת החברה
למנוע מקרים המוזכרים בפנייתך.
פנייתך הועברה לגורמים הרלוונטיים לטיפולם בהתאם .
נפתח הליך ברור משמעתי לתחקור והפקת לקחים על מנת שמקרים דומים לא ישנו בעתיד.
אנו מודים לך על פנייתך אלינו
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת ,
בברכת נסיעה טובה ובטוחה
מה אני אמור לעשות אם זה
תודה רבה רבה
לא יודע מה הפתרון, אבל יתכן שאני יודע איפה שורש הבעיה.למישהו יש פתרון איזה הצע"ח ניתן לקדם כדי שבאמת נושא האיחורים ישתפר.
דיברתי עם כמה מעוזרי הח"כים ושאלו אותי איזה פתרון יש לי.
העוזר של אייכלר אמר לי שהם ניסו לקדם הצע"ח פיצוי לנוסע לכל אזרח, רק שעלתה בעיה טכנולגית כיצד ניתן לדעת מי באמת חיכה לתחנה, משום שלא כולם המתינו עד שבסוף האוטובוס יבוא, אלא יעלו על קווים אחרים, ומי אמר שהם חיכו באמת לאוטובוס.
מחכים לתשובות...
אם כך, גם תביעות לא יועילו. ברגע שהחברות יהיו על סף קריסה, המדינה תשפה אותם ותגדיל את הסבסוד.לעומת זה באוטובוסים המצב רגיש יותר כי המדינה צריכה את חברות התח"צ לא פחות ממה שהחברות צריכות את המדינה, וכך נוצר איזה שהוא "מאזן אימה" בין המדינה (=משרד התחבורה) לחברות התח"צ.
פתרונות למצב? כרגע בעיקר תלונות ותביעות זאת הדרך שלנו כנוסעים לכל הפחות "לעשות משהו" (הבעיות של משרד התחבורה וחברות התח"צ לא צריכות לעניין את הנוסעים - את הנוסעים יש דבר אחד שמעניין: יש חברה שמחוייבת לתת שירות!)
או שזה יגרום למקבלי ההחלטות לשנות את המודל לפיו מופעלים המכרזים כיום, כפי שהסביר @אופקים 1ברגע שהחברות יהיו על סף קריסה, המדינה תשפה אותם ותגדיל את הסבסוד.
זה לא יגרום למקבלי ההחלטות לשנות את המודל, אלא להגיד שהם מבינים שיש בעיה באיזונים וצריך למצוא לזה פתרון.או שזה יגרום למקבלי ההחלטות לשנות את המודל לפיו מופעלים המכרזים כיום, כפי שהסביר @אופקים 1
רשם הדומיינים הישראלי ביצע דבר דומה בעבר כאשר התייעץ עם הציבור לפני השקת דומיינים בסיומת 'ישראל'זה לא יגרום למקבלי ההחלטות לשנות את המודל, אלא להגיד שהם מבינים שיש בעיה באיזונים וצריך למצוא לזה פתרון.
הפתרון הנכון הוא, שח"כ אובדי עצות שחשבו על רעיונות וגילו שאין לזה היתכנות יפתחו בזירת התייעצות עם הציבור.
הרעיון הוא כזה:
בשלב הראשון מאפשרים לכל אחד שמעוניין להציע הצעות.
ממש כמו כאן בפורום, אחרים יוכלים לסמן שהם חושבים שמדובר ברעיון טוב
בשלב השני, אח"כ נותנים למציעים האחרים לסמן איזה הצעות לדעתם דומות להצעה שלהם
בשלב השלישי, מנסים לבדוק מה ראלי מתוך ההצעות.
מדובר בהליך לא קצר, וקשה לביצוע, אבל זאת האופציה הכי ראלית נכון להיום להגיע לתובנה כלשהי
ובשלב האחרון,
זה לא מונע מלהגיש תביעהשלחתי מכתב תלונה לחברה ולמשרד התחבורה ביחד על אוטובוס אחרון שלא יצא והשאיר אותי בלי אפשרות לחזור הביתה.
שלחו לי מהחברה ככה:
שלום רב ,
מפאת הזמן שחלף אין באפשרותנו להמשיך בטיפול פנייתך
להבא אוכל להמליץ לך לפנות קרוב יותר למועד .
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת
בברכת נסיעה טובה ובטוחה
הגשתי את התלונה בערך חודש וחצי אחרי המקרה.
זה אומר שאין לי איך לתבוע את החברה?
איך ממשיכים מכאן?
קודם כל הפיצוי של הנוסע הוא חלק חשוב מאוד - הקטע הזה שהנוסע לא מקבל את השירות ומבלי שיפוצה על כך הוא לא הגיוני לאור ריבוי המקרים.אם כך, גם תביעות לא יועילו. ברגע שהחברות יהיו על סף קריסה, המדינה תשפה אותם ותגדיל את הסבסוד.
מה שכן, אולי לפחות הנוסע יצא מרוצה.
ואגב זה גם תשובה שקרית למדיזה לא מונע מלהגיש תביעה
המקרים שמורים אצלם לזמן רב, ולמיטב זכרוני יש גם פס"ד בת"ק שהשופט/ת כתב שזאת בעיה של החברה אם היא לא שמרה את הנתונים. אולי @מנוי פרימיום אתה תדע למצוא את זה?ואגב זה גם תשובה שקרית למדי
לי באופן אישי ענו ועל תלונה לאחר יותר משנה.
על אחרת שהיתה על יותר משנה, ענו לי כנ"ל, ובבית המשפט הם ידעו לדבר גם עליה....
שלחתי במקביל את התלונה גם למשרד התחבורה.זה לא מונע מלהגיש תביעה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: