לכל אלה שחושבים שלהתיש את נציג השירות זה יעזור שידעו שזה לא הפיתרון ,השאלה היא האם באמת יש לנציג מה לעשות כרגע?
לפעמים זה להוציא את העצבים על האדם הלא נכון.
אני חושב שעדיף דברים שלא פותרים את הבעיה במיידי אבל הם קצת יותר יעילים (בדגש על קצת) - תלונות ותביעות.
בתור אחת שעובדת בשירות לקוחות באמת אנו לא מנתקים אבל זה סופר מתיש , מקסימום אם אתם רוצים מענה תפנו לפניות הציבור של החברה
הנציג לא אמור לספוג את ההעקשנות של הלקוח הוא עושה את כל מה שהוא יכול במסגרת תפקידו ואפילו מעבר
לכך. להתעקש להשאר על הקו לא יעזור זה רק יגרום לנציג להתשה ולעיתים לסיים את היום בצורה גרועה