לתבוע!אני שלחתי תלונה לדן על אוטובוסים שלא יוצאים בזמן או מגיעים באיחור של 20 דק' או לא עוצרים בתחנה,
היה לי מקרה שאוטובוס לא פתח דלתות, כי אוטובוס אקורדיון היה בתחנה ולא היה לו איפה לעצור, אוטובוס שמגיע פעם ב30 דק', החברה שלחה לי תגובה שהם בדקו את זה במצלמות והנהג פתח את הדלתות לכמה שניות והם מתנצלים על אי הנעימות, למרות שזה בכלל לא היה נכון, היינו כמה נוסעות בתחנה שחיכינו לו והוא ראה שמחכים, ואז נאלצנו ליסוע בשתי אוטובוסים ולהגיע באיחור של חצי שעה לעבודה, ביום חמסין בחוץ.
מה יש לעשות מול כזה דבר שהחברה מבטלת זאת בהינף יד?
רק יש להשים לב שגם אם באמת הנהג פתח לכמה שניות אז המקרה הוא גבולי ולכן כדאי לתבוע על כמה מקרים יחד