מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
למי שרוצה להבין למה אנשים לא מתלוננים, מצורפות בזה 2 דוגמאות, אחת מפניה ל"קווים" ואחת מפניה למשרד התחבורה כנגד חברת קווים, תקראו ותבינו לבד
בפניה שלך יש כמה כשלים:
א. לא ציינת את שעות היציאה המדויקות שבהם לטענתך לא התבצעה היציאה בכל אחד מהקווים והנסיעות עליהם התלוננת
ב. לא ציינת האם מדובר באי-ביצוע או באיחור
ג. לא ציינת את מספר לוחית הרישוי של מספר הרכב בו היה העומס ושעת היציאה שלו
 

:):):)

משתמש פעיל
גם אני שלחתי פניה ב23/07 על אוטובוס קו 422 מב"ב לירושלים, ששני אוטובוסים לא יצאו. (בחום ושש קופחת.. ואיחרתי לאירוע)
דרך האתר גם למשרד התחבורה וגם לחברת אפיקים.
שתיהם אמרו שהם יטפלו בהקדם ושהפניה התקבלה, תכלס אני חודשיים אח"כ בלי כלום...
ושלחתי להם מייל חוזר מה עם הפניה, ואחרי שבועיים שלחתי מייל נפרד שאני עדיין מחכה לטיפול בפניה וקבלת פיצוי.
יש עוד משהו לעשות כדי שיתיחסו אלי? יש עניין לאיים?

1695909423605.png

1695909483301.png
 

הגולם החולם

משתמש מקצוען
בפניה שלך יש כמה כשלים:
א. לא ציינת את שעות היציאה המדויקות שבהם לטענתך לא התבצעה היציאה בכל אחד מהקווים והנסיעות עליהם התלוננת
ב. לא ציינת האם מדובר באי-ביצוע או באיחור
ג. לא ציינת את מספר לוחית הרישוי של מספר הרכב בו היה העומס ושעת היציאה שלו
א. אין לי אפשרות לדעת את זה מאחר ולא היו אוטובוסים במשך שעה! ומחמת שתחנה זו נמצאת מרחק של בין 20 דקות לחצי שעה מתחנת המוצא
ב. כמובן שמבחנתי מדובר באי ביצוע אך לטענתם מדובר תמיד תמיד באיחור
ג. לא היה לי את המספר, נכון, לא קרואים לי סופרמן ולא תמיד אני מסתכל מה הלוחית רישוי.
צריך הבין דבר אחד, אני צרכן, והם אמורים לתת שירות
מצורפת תשובתו של לשכת סגן שר התחבורה מקלב:
1695915599752.png

אז בקצרה מה? שנים של סבל, כולם יודעים ואף אחד לא מזיז כלום
 

עבודות לBA ולתואר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כשתובעים את חברת קווים.
מה כתובת הנתבע [קווים] ומהם הפרטים [שלהם] שצריך לכתוב ?
זה מופיע לבד באתר של בתי המשפט, תמיד אתה יכול להעזר ב15 דקות יש הדרכה כיצד עושים זאת
אני באופן אישי תבעתי את קווים על אוטובוס שלא עצר בתחנה והגענו לפשרה לפני המשפט על פיצוי של 900 ש"ח, (הפשרה מסיבה הלכתית, כיון שבהתייעצות עם רב הוא אמר לי שאסור לגשת עד הדיון עצמו כיון שע"פ ההלכה הם פטורים, ואם הם רוצים להגיע לפשרה זה בעיה שלהם ומותר לקחת.
בכל אופן זה מאוד מאוד פשוט להגיש תביעה ואין בזה שום סיכון, ולכן למה לא לנסות, זה הדבר היחיד שיכול להרתיע את חברות התחבורה באמת.
 

עבודות לBA ולתואר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

שרית מושקוביץ

משתמש צעיר
תודה על כל המידע באשכול.
האמת שאני די בהלם שאפשר ככה להגיש תלונה ולהזדכות,
יש עילה לתביעה אם קו 401 מבני ברק לירושלים שיוצא בשעה 07:00 ויש אותו בתדירות של 45 דק' (בבוקר) לא יצא?
הייתי בתחנה עשר דקות לפני הזמן, והיו עוד אנשים לפני בתחנה....
זה קרה לי פעמיים באותו שבוע! אוטובוס של שבע בבוקר לא יצא...

שלחתי פניה לאפיקים, ואין שום תגובה..... וכן למשרד התחבורה.
לא היה נזק מיוחד מידי חוץ מהמתנה מורטת עצבים של 30 דק' לקו אחר... ואיחור למקום הלימודים.
אציין שאין לי שום עדויות של הקלטה/הסרטה/קבלה של מונית וכו', אלא רק תאריך ושעה וכו'.
יש מה לנסות להגיש תביעה? או לחכות למקרים נוספים כאלה....?
אשמח לעזרה מהמבינים....
תודה!

@יוסי ב.ק
 

לדעת 1

משתמש פעיל
אוטובוס שהיה אמור לצאת בשעה 7:15 ולא יצא (לדברי הנהג הבא ''הנהג לא הגיע לעבודה).
האוטובוס הבא אחריו בשעה 7:35 הגיע בפועל לתחנה ב8:37 כשנסיעה מתחנת המוצא לתחנה הנ''חל אורכת גג 20 דק' בנסיעה לא מהירה, יש נהגים שעושים את זה גם ב10 דק' רבע שעה.
התחה הייתה מלאה באנשים לחוצי וכועסים אבל תכל''ס כשהגיע האוטובוס אף אחד לא אמר מילה, עלו והתישבו מותשים.
אני הגעתי באיחור של שעה וחצי לעבודה, מותשת עד כלות ועוד ספגתי בוס עצבני כל היום.
אח''כ עוד נאלצתי להשלים שעות.
תכל''ס אין לי שום הוכחה לאיחור הזה.
מלבד זה שבאותו יום אחה''צ בחזור כשהאוטובוס שוב איחר פניתי למשרד התחבורה והזכרתי גם את המקרה בבוקר.
השאלה אם יש מה לעשות עם זה?
הייתי לפני כן בקו אחר ואם אני מוציאה פירוט יתכן ואפשר לראות שבין שניהם יש מרווח של שעה פלוס השאלה אם זה עוזר או מוכיח משהו?
לא לקחתי שום פרטים מהנהג או מהאוטובוס עצמו..
יש לציין שהמקרה הנ''ל חזר על עצמו שוב ביום שני האחרון, עם שינוי קטן האוטובוס של 7:15 הגיע ב8:17...
וכנ''ל אחה''צ האוטובוס של 4:30 לא יצא ושל 5 יצא לאסוף את כמות הנוסעים של שניהם באיחור משמעותי באוטובוס קטן וישן.
כשבד''כ הקו הזה ידוע כקו מפרקי בשני הכיוונים ובטח בשעות האלו.
הים חיכתי שעה לאוטובוס למודעין עילית 2 עבר ריקים חברת קבלן ולא עצרו התקשרתי לקוים ואמרו זה חמור בושה אפילו פרטים לא ביקשו
 

אילת בריטמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
א. אין לי אפשרות לדעת את זה מאחר ולא היו אוטובוסים במשך שעה! ומחמת שתחנה זו נמצאת מרחק של בין 20 דקות לחצי שעה מתחנת המוצא
ב. כמובן שמבחנתי מדובר באי ביצוע אך לטענתם מדובר תמיד תמיד באיחור
ג. לא היה לי את המספר, נכון, לא קרואים לי סופרמן ולא תמיד אני מסתכל מה הלוחית רישוי.
צריך הבין דבר אחד, אני צרכן, והם אמורים לתת שירות
מצורפת תשובתו של לשכת סגן שר התחבורה מקלב:
צפה בקובץ המצורף 1469708
אז בקצרה מה? שנים של סבל, כולם יודעים ואף אחד לא מזיז כלום
אחזור שוב
ושוב
ושוב
ושוב
תתבעו!
מגיע לכם פיצוי על עוגמת הנפש
מגיע להם להוציא מהכיס שלהם
ככל שתרבינה התביעות ירבה כאב הראש ולחברות כבר יהיה יותר אינטרס לעמוד במצופה מהן

תתבעו תתבעו תתבעו!!
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
תודה על כל המידע באשכול.
האמת שאני די בהלם שאפשר ככה להגיש תלונה ולהזדכות,
יש עילה לתביעה אם קו 401 מבני ברק לירושלים שיוצא בשעה 07:00 ויש אותו בתדירות של 45 דק' (בבוקר) לא יצא?
הייתי בתחנה עשר דקות לפני הזמן, והיו עוד אנשים לפני בתחנה....
זה קרה לי פעמיים באותו שבוע! אוטובוס של שבע בבוקר לא יצא...

שלחתי פניה לאפיקים, ואין שום תגובה..... וכן למשרד התחבורה.
לא היה נזק מיוחד מידי חוץ מהמתנה מורטת עצבים של 30 דק' לקו אחר... ואיחור למקום הלימודים.
אציין שאין לי שום עדויות של הקלטה/הסרטה/קבלה של מונית וכו', אלא רק תאריך ושעה וכו'.
יש מה לנסות להגיש תביעה? או לחכות למקרים נוספים כאלה....?
אשמח לעזרה מהמבינים....
תודה!

@יוסי ב.ק
חפשו מישהו שהיה איתכם בתחנה והוא יעיד עבורכם.
 

גרעין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פניתי לאגד על אוטובוס פנימי בירושלים שלא עצר בתחנה. הם השיבו כמובן שהאוטובוס היה עמוס ואסור לו להעלות נוסעים (סיבה משעשעת בפני עצמה למי שמכיר איך הפנימיים בירושלים ניראים בשעות העומס).
כתבתי להם בחזרה שאני מאד מאד שמחה שהם איתרו את האוטובוס שלא עצר ועכשיו הם יוכלו להוכיח שהוא היה עמוס. אמנם הרבה יותר מסתבק שבתחנת אוטובוס מבוקשת במסלול נוסע אחד מתוך 200 שהיו על הקו ירצה לרדת ונהג עם אוטובוס כ"כ עמוס לא ירשה לעצמו לנסוע במהירות כ"כ מטורפת.
 

avi++

משתמש מקצוען
חפשו מישהו שהיה איתכם בתחנה והוא יעיד עבורכם.
אני לא חושב שצריך עדות, כמדומני שבכאלו מקרים חובת ההוכחה על החברה, כמובן שכדי לחזק אמינות ולקבל החזר על הוצאות (שעות עבודה, מוניות וכד') וכו', כדאי להביא ראיות
יבואו המומחים ויאמרו אם צדקתי
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
פרטים טכניים כמו מקום יום ושעה יש לי,
אבל פרטים של האוטובוס והנהג לא.
זה מספיק?
תכל''ס איך באמת עושים את זה?
מה שאמרו לי להגיש בפניות הציבור מצוין שם שזו רק התנהלות של משרד התחבורה מול החברה,
ולא מדובר על תביעה לפיצוי תשלום על נזק וכ'
אמממה.
שהם כנראה באמת עשו משהו, כי המצב היה באמת יותר טוב השבוע,
רק מה, הם שלחו נהג שלא עוצר בתחנות ונוסע כמו טיל...
אין לך פרטים של אוטובוס ונהג - כי לא היה אוטובוס ונהג ולכן זה מספיק
יש שני דברים:
1. שליחת תלונה לחברה על מנת שהיא תעמוד מול הנהג, ולמשרד התחבורה על מנת שהם ייקנסו את החברה. בשני המקרים האלה לא תקבלי פיצוי (פעם היו חברות שהיו שולחות פיצוי קטן, היום לא נראה לי).
2. תביעה קטנה בבימ"ש לת"ק שם את יכולה לצאת עם פיצוי.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק
עלינו על קו 356 באחת התחנות הראשונות בר עקיבא, האטובוס היה מלא כמעט עד אפס מקום. בתחנה הבאה הנהג ראה את מעט המקום שנשאר ואת כמות האנשים הרבה שעמדה בתחנה- ובמקום לסגור את הדלת, לספור כמה מקומות יש לו ואז להעלות רק את כמות האנשים שמותר לו ע"פ חוק (כמו שנהגים חכמים רבים עושים)
הוא העלה את כל האנשים הרבים שהיו בתחנה ואז אמר אני לא נוסע. חלק חייבים לרדת
כמובן שאף אחד לא הסכים לרדת אם הנהג לא מבטיח שיש אוטובוס נוסף מיד (זה קו של פעם בשעה)
הנהג השבית את האטובוס למשך 25 דק ואיים שיזמין משטרה (הייתי עם ילדי הקטנים והם בכו מפחד )
כתבתי תלונה על העיכוב המשמעותי ועל הפחדת הילדים ובקשתי פיצוי כספי
ובתגובה כתבו לי

לאחר בדיקת פנייתך נמצא כי בתאריך: 16.08.2023 נהג בקו-356 לקריית מלאכי של השעה-
10:50
האוטובוס יצא בזמן מתחנת המוצא וכתוצאה מעומס התמלא האוטובוס בתחנה - רבי עקיבא/רש"י.
עד אפס מקום ועל כן לא התאפשר לו לקלוט נוסעים נוספים .
עקב עודף נוסעים הנהג לפי הוראות של משרד התחבורה לא יכל להמשיך בנסיעת הקו
ונאלץ להמתין עד שחלק מהנוסעים ירדו מהאוטובוס....

חשוב לנו שהבאת בפנינו את חווייתך מנסיעה, ...
אנו נפיק ממנה את הלקוחים הנדרשים על מנת למנוע מקרים כאלה בעתיד וכן ללמוד, להשתפר,
להתייעל ולתת את השירות הטוב ביותר שניתן.


האם יש מה לתבוע אותם על פיצוי כספי? (כתבתי בתביעה שאני רוצה פיצוי כספי אך לא הייתה התייחסות)
ואם כן לתבוע על פיצוי- איך כדאי להתקדם הלאה ולעשות זאת?

העילות לתביעה כפי שזה נראה הם - עיכוב של 25 דקות, ואי דיווח ושליחת אוטובוס כמתחייב כמו שצוטט בידי @מנוי פרימיום
אני מבין שאתם הייתם על האוטובוס ולכן העילה לתביעה היא רק של העיכוב.
בשלב הזה הייתי פונה שוב לחברה וגם למשרד התחבורה ומציין שאני שוקל להגיש ת"ק, אך קודם רוצה לדעת האם הנהג דיווח לסדרן ומה עשתה החברה (לחברה הייתי מציין שאני מתכוון להשתמש בתשובה בביהמ"ש) ואז מתקדם לפי התשובות שלהם.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
ביקשו ממני להוסיף מסמכים וכתובת
היכן בדיוק אני עושה את זה ?
אני מבין שמדובר אחרי הגשה אז עושים את זה באזור האישי בנט המשפט בשורה למעלה תחת "הגשה מהירה".
אם הכתובת חסרה בכתב התביעה נראה לי שצריך להוסיף את הכתובת בכתב התביעה ולהגיש אותו מחדש בהגשה מהירה תוך ציון מספר התיק
לאיזה מסמכים הכוונה? לכתב תביעה רשמי?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
כיצד ניתן לתבוע על חסרון בנסיעה בתחבורה פנימית ?
וכמה סביר ?
אפילו רק 500 ש"ח.
שכל אחד יתבע ואז הם ילמדו לקח ...

אשמח גם לדעת.
אם השאלה היא איך עושים את זה בפועל, תעברו לעמוד 3 שבאשכול הזה שם יש מידע מפורט
אשמח לעזור הלאה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק
כפי צפו כאן
יש לי תביעה עוד 20 יום
התקשרו אלי מהחברה בנסיון לדחות או להקדים את המשפט אפי' ביום אחד
מה כדאי ?
רק היום נזכרו אולי לדחות או שזה סתם נסיון לתעתע בי?
אני לא חושב שזה נסיון לתעתע, כנראה כך מסתדר להם אולי בגלל תביעות נוספות
אני הייתי אומר שכבר סידרתי לעצמי את הלו"ז ולא יכול לשנות בגלל עבודה וכו', כי אם קשה להם לשלוח נציג לדיון באותו יום, אין סיבה לעזור להם.
האמת שזה קצת מוזר לי כי הם צריכים לבקש את זה גם מביהמ"ש ולו"ז של השופטים כבר אמור להיות סגור ובדרך כלל לא ניתן לתזוזה בפרק זמן קצר כל כך.
בקיצור - לדעתי שווה לסרב בנימוס
בהצלחה גדולה!!
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שלום
אין לי כח לקרוא את כל האשכול...
אבל שאלה:
אני משתמשת קבועה באוטובוסים (לפחות 6 נסיעות ביום)
יש לי כל שבוע בממוצע תלונה על איחור (מעל 10 דקות)
וכל שבועיים בממוצע תלונה על דילוג קו (אוטובוס של פעם בשעה! אלקטרה אפיקים)
עד עכשיו לא היה לי כח לתבוע רציני, שלחתי כל פעם תלונה באתר של החברה ובנוסף במשרד התחבורה וקיבלתי את המענה המוכר - "הנושא נבדק והועבר לטיפול בחברה וכו' וכו' וכו'....שרונה קסרגי..."

יש אפשרות לתבוע הכל ביחד?
יש לי מעל 30 תלונות מחצי השנה האחרונה...
אשמח להכוונה @יוסי ב.ק
אפשר על הכל יחד ואפשר גם לחלק
אשמח לעזור
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  100  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה