@יוסי ב.ק
עלינו על קו 356 באחת התחנות הראשונות בר עקיבא, האטובוס היה מלא כמעט עד אפס מקום. בתחנה הבאה הנהג ראה את מעט המקום שנשאר ואת כמות האנשים הרבה שעמדה בתחנה- ובמקום לסגור את הדלת, לספור כמה מקומות יש לו ואז להעלות רק את כמות האנשים שמותר לו ע"פ חוק (כמו שנהגים חכמים רבים עושים)
הוא העלה את כל האנשים הרבים שהיו בתחנה ואז אמר אני לא נוסע. חלק חייבים לרדת
כמובן שאף אחד לא הסכים לרדת אם הנהג לא מבטיח שיש אוטובוס נוסף מיד (זה קו של פעם בשעה)
הנהג השבית את האטובוס למשך 25 דק ואיים שיזמין משטרה (הייתי עם ילדי הקטנים והם בכו מפחד )
כתבתי תלונה על העיכוב המשמעותי ועל הפחדת הילדים ובקשתי פיצוי כספי
ובתגובה כתבו לי
לאחר בדיקת פנייתך נמצא כי בתאריך: 16.08.2023 נהג בקו-356 לקריית מלאכי של השעה-
10:50
האוטובוס יצא בזמן מתחנת המוצא וכתוצאה מעומס התמלא האוטובוס בתחנה - רבי עקיבא/רש"י.
עד אפס מקום ועל כן לא התאפשר לו לקלוט נוסעים נוספים .
עקב עודף נוסעים הנהג לפי הוראות של משרד התחבורה לא יכל להמשיך בנסיעת הקו
ונאלץ להמתין עד שחלק מהנוסעים ירדו מהאוטובוס....
חשוב לנו שהבאת בפנינו את חווייתך מנסיעה, ...
אנו נפיק ממנה את הלקוחים הנדרשים על מנת למנוע מקרים כאלה בעתיד וכן ללמוד, להשתפר,
להתייעל ולתת את השירות הטוב ביותר שניתן.
האם יש מה לתבוע אותם על פיצוי כספי? (כתבתי בתביעה שאני רוצה פיצוי כספי אך לא הייתה התייחסות)
ואם כן לתבוע על פיצוי- איך כדאי להתקדם הלאה ולעשות זאת?