#גמח

משתמש פעיל
אני אישית מאוד מאמין להם שהיתה תקלה ב-2 אוטובוסים בזה אחר זה:confused::confused: לא לצחוק! זאת זכותי להאמין!
מעניין אותי אם תגיד אותו דבר גם על מה שכתבתי למעלה, באמת נראה לי שלא התייחסת לזה:confused:;)
יש לי תיעוד על שני קווים, אשמח לשמוע האם זה עילה מספיקה לתביעה
קו 1 שיוצא כל רבע שעה עגולה שביום אחד לא יצא בשעות: 15:30,16:00,18:15,19:00 על פי טענת החברה עקב תקלה תפעולית (כ"א בפני עצמו...)
וקו 2 שיוצא כל רבע שעה + 8 דקות שלא יצא בשעות: 15:08,18:53,19:23 וכנ"ל 'עקב תקלה תפעולית...'
מספיק?
 

חברמן גדול

משתמש חדש
אם מישהו יכול לעזור לי בשבועות חיכתי לאוטבוס מצפת לירושלים והיה אמור להגיע באחד ועברו ארבע אוטובוסים לא מלאים ולא עצרו ושלחו לנו אוטבוס שהגיע רק בשתיים וחצי והגענו ממש לפני החג והיה עגמת נפש גדולה בבקשה מי שיכול לעזור לי להגיש תביעה תודה ענקית
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
תודה!
אז כמה ריאלי לתבוע בהתחשב בכך שראיתי שכתבת בעבר שלא כדאי לבקש סכום גדול מדי?
אין לי שמץ של הבנה בנידון
תודה
מה שאני כותב זאת דעתי בלבד
יש כאן את החלק שלך שכולל את המצב האישי ואת אבדן העבודה, ויש החלק של הילד.
לגבי הילד - העובדות הן כמו שאני מבין אותן, שהילד היה חסר אונים ונשאר על האוטובוס מבלי יכולת לתקשר איתך.
לא לחינם שאלתי בן כמה הילד ולאן נסעתם, כי אם הייתם בנסיעה מוכרת באזור המגורים שלכם היה מצופה מילד בן 12 שיידע לבד איפה לרדת ומה לעשות. העניין הוא כפי שאני מבין שנסעתם למקום שאינו מוכר לילד ובגלל זה הוא היה חסר אונים ואף לא ירד תחנה אח"כ או משהו דומה.
ויש את מה שקרה לך ואת אבדן העבודה.
את כל זה תצטרכי לספר ולפרט בתביעה, ולכן חשוב שתצרפי סיכום ביקור אצל הרופא עם ההוראה למנוחה.
לגבי ימי העבודה תנסי לצרף כל הוכחה שתוכיח כמה הפסדת בימים הללו, דברים כמו יומן עבודה, מיילים שקשורים לעבודה או לביטולה וכו'.
וככל שאת יכולה חשוב שתנסי להביא עדים (נדמה לי שכתבת שהיה מישהו שהתנדב לכך). העדים יוכלו מאוד לעזור הן להוכיח שהיית קרובה לאוטובוס והן ובעיקר במה שעבר על הילד.
לגבי סכומים (דעתי בלבד) על הילד אני אישית הייתי מבקש על החוויה שעבר שכוללת לחץ חרדה וכו' בסביבות 500-1000 ש"ח.
על החוויה האישית שלך שכללה את הריצה הלחץ וכו' במצבך, שגרם לביקור במרפאה וכו' 1500-2000 ש"ח.
ולהוסיף לזה את אבדן העבודה כמה שהיא שווה.
זאת כמובן דעתי בלבד וכמובן ניתן להוסיף ולהוריד לפי העניין. וחשוב להדגיש שלרוב לא מקבלים את מלוא הסכום.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
בעקרון התקשרתי לסופרבוס לתביעה ואמרו לי בשבוע שעבר שנציג יחזור אלי,
תכלס לא חזר אלי, מה עושים?
זה זלזול בלקוח?
התביעה היא לא ישירות לסופרבוס אלא דרך בית משפט לתביעות קטנות
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אם מישהו יכול לעזור לי בשבועות חיכתי לאוטבוס מצפת לירושלים והיה אמור להגיע באחד ועברו ארבע אוטובוסים לא מלאים ולא עצרו ושלחו לנו אוטבוס שהגיע רק בשתיים וחצי והגענו ממש לפני החג והיה עגמת נפש גדולה בבקשה מי שיכול לעזור לי להגיש תביעה תודה ענקית
האוטובוסים היו לא מלאים בוודאות?
האוטובוס שהגיע בשתיים וחצי, הוא האוטובוס הבא בלו"ז או ששלחו אותו במיוחד?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
יש לי תיעוד על שני קווים, אשמח לשמוע האם זה עילה מספיקה לתביעה
קו 1 שיוצא כל רבע שעה עגולה שביום אחד לא יצא בשעות: 15:30,16:00,18:15,19:00 על פי טענת החברה עקב תקלה תפעולית (כ"א בפני עצמו...)
וקו 2 שיוצא כל רבע שעה + 8 דקות שלא יצא בשעות: 15:08,18:53,19:23 וכנ"ל 'עקב תקלה תפעולית...'
מספיק?

מעניין אותי אם תגיד אותו דבר גם על מה שכתבתי למעלה, באמת נראה לי שלא התייחסת לזה:confused:;)
במה שאתה כתבת לדעתי זה אפי' יותר גרוע כח הם ענו לך שזאת היתה תקלה תפעולית. ולמיטב הבנתי תקלה תפעולית היא אפילו לא תקלה אמיתית שאכן יכולה לקרות מפעם לפעם בפרט באוטובוסי שמבלים על הכביש שעות ארוכות של נסיעות. אבל תקלה תפעולית היא בעצם אמירה שלא נערכנו כראוי לבצע את הנסיעה כפי שהתחייבנו בלו"ז.
אבל נראה לי שכן עניתי ושאלתי אותך אם רצית לנסוע בפועל בכל הקווים הללו או שבאופן כללי אתה יודע שהם לא יצאו?
 

#גמח

משתמש פעיל
אבל נראה לי שכן עניתי ושאלתי אותך אם רצית לנסוע בפועל בכל הקווים הללו או שבאופן כללי אתה יודע שהם לא יצאו?
לא רציתי לנסוע, אבל קורה לי כמעט כל נסיעה שניה שיש 'תקלה'/'איחור' וכדומה
הענין הוא ש'כרגע' מאז ש'שיגעתי' אותם יום אחד על כל אוטובוס (ראשון וחצי) שלא יצא, פתאום אין תקלות בקווים הללו, אז כרגע אני מסתפק אם להגיש תביעה או לחכות עוד שבוע לראות האם ה'תקלות' חזרו או שבאמת הם עשו בדק בית
תודה רבה
 

חברמן גדול

משתמש חדש
האוטובוסים היו לא מלאים בוודאות?
האוטובוס שהגיע בשתיים וחצי, הוא האוטובוס הבא בלו"ז או ששלחו אותו במיוחד?
שלחו אותו מיוחד מאה אחוז שהיו כמה אוטבוסים שהיה להם מקום ולא עצרו וגם בגלל זה הייתי עריך לשכור דירה לאחר שלא ידעתי אם אני יגיע ולכן אח שלי לא השאיר לי את דירתו
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

יוסי ב.ק אני ממש מתפעל כל פעם מחדש כשאני פותח את האשכול הזה איך שאתה עונה לכל אחד בצורה כ"כ יפה עם כזה סבלנות יוצאת דופן עם הבנה והסבר טוב רעינות יפים במיוחד ממש כמו עו"ד והכל כמובן לשם שמים כל הכבוד לך​

 

#גמח

משתמש פעיל

יעקב דב

משתמש פעיל
@יוסי ב.ק ראשית כך תודה רבה על כל העזרה כאן!!!
חיכיתי לאוטובוס שכמובן איחר התקשרתי לאגד והם אמרו שהוא אכן מאחר ואז שאלתי האם אני יכול לקחת מונית על חשבונם והנציגה אמרה לי שכן
לקחתי מונית ויש לי את הקבלה
השאלה שלי מה אני עושה עכשיו [השיחה מוקלטת] האם רק לבקש החזר [ממי לבקש?] או לתבוע על האיחור?
ואיך מי שאין לו ת.ז. תובע?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
לא רציתי לנסוע, אבל קורה לי כמעט כל נסיעה שניה שיש 'תקלה'/'איחור' וכדומה
הענין הוא ש'כרגע' מאז ש'שיגעתי' אותם יום אחד על כל אוטובוס (ראשון וחצי) שלא יצא, פתאום אין תקלות בקווים הללו, אז כרגע אני מסתפק אם להגיש תביעה או לחכות עוד שבוע לראות האם ה'תקלות' חזרו או שבאמת הם עשו בדק בית
תודה רבה
תביעה היא על נזקים שנגרמו, כולל נזק בלתי ממוני. אבל למי שלא תכנן לנסוע בפועל אין עילת תביעה.
מה שכן, ניתן כמובן לשלוח תלונות לחברה ולמשרד התחבורה, וזה כמובן חשוב.
 

#גמח

משתמש פעיל
תביעה היא על נזקים שנגרמו, כולל נזק בלתי ממוני. אבל למי שלא תכנן לנסוע בפועל אין עילת תביעה.
מה שכן, ניתן כמובן לשלוח תלונות לחברה ולמשרד התחבורה, וזה כמובן חשוב.
גם על תקלות סידרתיות? (כמו 6 מתוך 12 אוטובוסים שלא יצאו)
 

בני. ו

משתמש רשום
נסעתי שלשום עם המשפחה שלי 5 נפשות מצפת לאשדוד בקו 985 בשעת צהריים והמזגן היה תקול (הוציא אוויר חם!)
הנהג אמר להנוסים שעלו, שעוד כמה דקות זה יתחיל לעבוד, ראיתי שזה לא תקין התקשרתי שישלח אוטובוס חלופי, ואמרו שהם יבדוק, לאחר 15 דקות שאלתי מה עם התלונה שלי אז אמרו שהם לא שולחים אוטובוס חלופי, אז בקשתי מונית אז אמרו שזה באחריותי , כשהאוטובוס היגיע לחצור הנהג הלך לעשות משהו מאחורי האוטובוס ואמר שעכשיו זה יעבוד, וזה לא השתפר
בעצירה בכביש 6, שאלתי הנהג אם שולחים אוטובוס חלופי אמר שיקח שעה שעתיים אומרתי שאני מסכים לחכות בגלל שאי אפשר להמשיך ככה, הנהג הלך עוד פעם מאחורי האוטובוס ועשה משהו ואמר שיכול להיות שעכשיו כן יעבוד אבל לא מתחייב , בסוף הנהג אמר שהוא יוצא , הורדנו את המזוודות ושאלתי אם יגע אוטובוס אחר אמר לא בטוח אומרו לו שלא שולחים, לא היה לי ברירה והחזרתי את המזוודות , מה שכן המזגן היתחיל לעבוד חלש.
מה שכן לדעתי שלחו אוטובוס תקול מלכתחילה בגלל כשעליתי בתחנה מרכזית החלון בגג היה פתוח(לא היה חלונות בצדדים), מה שמעיד שהיה תקול כבר בנסיע קודמת
(חוץ מזה שהפעמון לא עבד, ואנשים אחרים פספסו את התחנה שהם רצו לרדת)

כשאני התקשרתי לאחר יום לחברה לשאול מה אם התלונה שלי אומרו שניסו להקשר 3 פעמים ולא עניתי ואם אני רוצה תשובה אני צריך לשלוח פניה דרך המייל ותהיה תשובה עד 21 ימי עסקים

אז מה אני צריך לעשות עכשיו אני רוצה פיצויים על נסיעה הקשה שעברנו
 

Champion

משתמש חדש
חזרתי ממודיעין עלית -משבת ,
חיכתי לאטובוס רבע שעה וכמובן אין מידע מתי יגיע האוטובוס כי זה חברות קבלן,
ואז הגיע אוטובוס בלי מספר עצרתי אותו הוא שאט לא תכנן לעצור, הוא עצר הרבה אחרי התחנה שאלנו איזה קו-210 ועלינו
אני מעלה מזוודה ו2 עגלות , אשתי עם 2 קטנטנים והנהג צועק עליה למה הוא מעלה 2 מזוודות מותר רק מזוודה אחת היא אומרת לו שזה 2 עגלות והוא נתן צפירה (עצר רחוק מהתחנה היה צריך להביא מהתחנה.) התינוק נבהל התחיל לבכות,
והנהג צועק עלי למה ככ הרבה זמן ואז צועק שנלך אחורה(היינו היחידים באוטובוס) הולכים אחורה צועק שנבוא לשלם אמרתי לו חוצפן מה אתה צועק אני העלתי דברים ,תיקפתי ואז הוא התעצבן קראת לי חוצפן תרד מהאטובוס הילדים נבהלו ובכו ביקשתי סליחה והוא לא הסכים צעק עלי וככה ירדנו לחכות לקו הבא שהיה לגמרי מלא(כנראה הקו שהיינו עליו לא עצר בתחנות) אני עדיין בטראומה מהאלימות ממש פחדנו ממנו (היה ערבי:()
יש לנו מספר של האוטובוס וגם תיקפנו אז כנראה יש מידע ברב קו
למי אני מתלונן על כזה שירות נוראי?
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
חזרתי ממודיעין עלית -משבת ,
חיכתי לאטובוס רבע שעה וכמובן אין מידע מתי יגיע האוטובוס כי זה חברות קבלן,
ואז הגיע אוטובוס בלי מספר עצרתי אותו הוא שאט לא תכנן לעצור, הוא עצר הרבה אחרי התחנה שאלנו איזה קו-210 ועלינו
אני מעלה מזוודה ו2 עגלות , אשתי עם 2 קטנטנים והנהג צועק עליה למה הוא מעלה 2 מזוודות מותר רק מזוודה אחת היא אומרת לו שזה 2 עגלות והוא נתן צפירה (עצר רחוק מהתחנה היה צריך להביא מהתחנה.) התינוק נבהל התחיל לבכות,
והנהג צועק עלי למה ככ הרבה זמן ואז צועק שנלך אחורה(היינו היחידים באוטובוס) הולכים אחורה צועק שנבוא לשלם אמרתי לו חוצפן מה אתה צועק אני העלתי דברים ,תיקפתי ואז הוא התעצבן קראת לי חוצפן תרד מהאטובוס הילדים נבהלו ובכו ביקשתי סליחה והוא לא הסכים צעק עלי וככה ירדנו לחכות לקו הבא שהיה לגמרי מלא(כנראה הקו שהיינו עליו לא עצר בתחנות) אני עדיין בטראומה מהאלימות ממש פחדנו ממנו (היה ערבי:()
יש לנו מספר של האוטובוס וגם תיקפנו אז כנראה יש מידע ברב קו
למי אני מתלונן על כזה שירות נוראי?
תתלונן כאןhttps://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1 מגיע ישר למשרד התחבורה
תתלונן גם כאן לשכת הרב(בעיות בת"צ)https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2393.html?Version=1 מטפלים מנסיון ומעבירים את התלונות לסניף הראשי בחולון שם מתיחסים יותר לתלונות.
בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה