חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
תתלונן כאןhttps://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1 מגיע ישר למשרד התחבורה
תתלונן גם כאן לשכת הרב(בעיות בת"צ)https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2393.html?Version=1 מטפלים מנסיון ומעבירים את התלונות לסניף הראשי בחולון שם מתיחסים יותר לתלונות.
בהצלחה

מה כוונה לשכת הרב? איזה רב?
והאם זה רק למודיעין עלית? או שיש גם לערים אחרות?
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
הטופס של משרד התחבורה קשור לכל הארץ
לשכת הרב קשור רק למודיעין עילית.
(הכותב כתב שמדובר בקווים למ"ע)
תודה.

איזה רב זה? ומה האפשרויות שלו לגבי התחבורה במודיעין עילית?
 

avi++

משתמש מקצוען
תתלונן כאןhttps://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1 מגיע ישר למשרד התחבורה
תתלונן גם כאן לשכת הרב(בעיות בת"צ)https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2393.html?Version=1 מטפלים מנסיון ומעבירים את התלונות לסניף הראשי בחולון שם מתיחסים יותר לתלונות.
בהצלחה
למה דרך נדרים פלוס?
מילא לשכת הרב
אבל למשרד התחבורה, להבנתי עדיף דרך הטופס הרשמי
להחליף את הכוכבית בשטרודל
 
נערך לאחרונה ב:

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
תתלונן כאןhttps://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1 מגיע ישר למשרד התחבורה
תתלונן גם כאן לשכת הרב(בעיות בת"צ)https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2393.html?Version=1 מטפלים מנסיון ומעבירים את התלונות לסניף הראשי בחולון שם מתיחסים יותר לתלונות.
בהצלחה
לפי מה שידוע לי עדיף לשלוח את הפנייה דרך הטופס הרשמי של משרד התחבורה, כך אפשר לקבל במייל אישור שהפניה נקלטה אצל משרד התחבורה, דבר שלא תמיד קורה בשליחה דרך טפסים חיצוניים ולא רשמיים.

הקישור הרשמי של משרד התחבורה הוא -
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
לפי מה שידוע לי עדיף לשלוח את הפנייה דרך הטופס הרשמי של משרד התחבורה, כך אפשר לקבל במייל אישור שהפניה נקלטה אצל משרד התחבורה, דבר שלא תמיד קורה בשליחה דרך טפסים חיצוניים ולא רשמיים.

הקישור הרשמי של משרד התחבורה הוא -
הטופס בנדרים פלוס כיום מגיע ישירות למשרד התחבורה בפעילותו של הרב אורי מקלב אפשר לראות בנדרים בהקשת חיפוש משרד התחבורה.
מנסיון מגיע מהם תגובה תוך יומים.
בנוסף ישנם מס' אברכים שמטפלים בפניות אלו באופן אישי מול החברות בפילוח לפי ערים וחברות.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שלחו אותו מיוחד מאה אחוז שהיו כמה אוטבוסים שהיה להם מקום ולא עצרו וגם בגלל זה הייתי עריך לשכור דירה לאחר שלא ידעתי אם אני יגיע ולכן אח שלי לא השאיר לי את דירתו
קודם כל כדאי לשלוח תלונות לחברה ולמשרד התחבורה, לפני שיעברו חודשיים מהמקרה.

זה היה האוטובוס האחרון לאותו יום לפי הלו"ז? יש קו אחר שיכולתם לנסוע איתו? דיברתם עם החברה?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק ראשית כך תודה רבה על כל העזרה כאן!!!
חיכיתי לאוטובוס שכמובן איחר התקשרתי לאגד והם אמרו שהוא אכן מאחר ואז שאלתי האם אני יכול לקחת מונית על חשבונם והנציגה אמרה לי שכן
לקחתי מונית ויש לי את הקבלה
השאלה שלי מה אני עושה עכשיו [השיחה מוקלטת] האם רק לבקש החזר [ממי לבקש?] או לתבוע על האיחור?
ואיך מי שאין לו ת.ז. תובע?
אם לא היה איחור משמעותי לדעתי לא כדאי לתבוע.
אבל אם היה איחור משמעותי או נזק אחר, מה שלדעתי כדאי לעשות הוא לפנות לאגד ולבקש גם את התשלום שהנציגה אישרה לך וגם פיצוי הולם.
לגבי ת.ז. אני מניח שיש דרך לתבוע וצריך לברר.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
נסעתי שלשום עם המשפחה שלי 5 נפשות מצפת לאשדוד בקו 985 בשעת צהריים והמזגן היה תקול (הוציא אוויר חם!)
הנהג אמר להנוסים שעלו, שעוד כמה דקות זה יתחיל לעבוד, ראיתי שזה לא תקין התקשרתי שישלח אוטובוס חלופי, ואמרו שהם יבדוק, לאחר 15 דקות שאלתי מה עם התלונה שלי אז אמרו שהם לא שולחים אוטובוס חלופי, אז בקשתי מונית אז אמרו שזה באחריותי , כשהאוטובוס היגיע לחצור הנהג הלך לעשות משהו מאחורי האוטובוס ואמר שעכשיו זה יעבוד, וזה לא השתפר
בעצירה בכביש 6, שאלתי הנהג אם שולחים אוטובוס חלופי אמר שיקח שעה שעתיים אומרתי שאני מסכים לחכות בגלל שאי אפשר להמשיך ככה, הנהג הלך עוד פעם מאחורי האוטובוס ועשה משהו ואמר שיכול להיות שעכשיו כן יעבוד אבל לא מתחייב , בסוף הנהג אמר שהוא יוצא , הורדנו את המזוודות ושאלתי אם יגע אוטובוס אחר אמר לא בטוח אומרו לו שלא שולחים, לא היה לי ברירה והחזרתי את המזוודות , מה שכן המזגן היתחיל לעבוד חלש.
מה שכן לדעתי שלחו אוטובוס תקול מלכתחילה בגלל כשעליתי בתחנה מרכזית החלון בגג היה פתוח(לא היה חלונות בצדדים), מה שמעיד שהיה תקול כבר בנסיע קודמת
(חוץ מזה שהפעמון לא עבד, ואנשים אחרים פספסו את התחנה שהם רצו לרדת)

כשאני התקשרתי לאחר יום לחברה לשאול מה אם התלונה שלי אומרו שניסו להקשר 3 פעמים ולא עניתי ואם אני רוצה תשובה אני צריך לשלוח פניה דרך המייל ותהיה תשובה עד 21 ימי עסקים

אז מה אני צריך לעשות עכשיו אני רוצה פיצויים על נסיעה הקשה שעברנו
אני לא מכיר תביעה דומה, אבל לדעתי כל בר דעת מבין שאוטובוס ללא מזגן ביום קיץ חם הוא רכב שאינו מתאים לשימוש, ונחשב לרכב תקול לכל דבר.
זכור לי ש @אופקים 1 כתב בעבר שהוא לא מכיר נוהל או התחייבות אחרת לעניין מזגן אבל יש את ההיגיון. כדאי לשלוח שאלה למשרד התחבורה בעניין (יש להם תשובות מביכות לאחרונה, אבל אולי כן תצליח להשיג תשובה ברורה).
תכל'ס לגבי תביעה - אני חושב שמכיון שפנית לחברה בזמן אמת יש סיכוי לזכות בפיצוי בתביעה אבל יש בזה סיכון מעט מוגבר. אם אני צריך להמר סיכוי טוב שתזכו בפיצוי, והסיכוי שתצטרכו לשלם הוצאות משפט הוא נמוך מאוד, אבל זה רק הימור שלי.
 

#גמח

משתמש פעיל
גם בתקלות סדרתיות צריך שלתובע תהיה עילת תביעה.
מה שכן אפשר לעשות זה לשלוח תלונות לחברה ולמשרד התחבורה.
אם יש לי 20 אוטובוסים שלא יצאו כאשר רק באחד מהם אני "ניזוקתי" (שהמתנתי סתם והפסדתי זמן-לא כסף), ואני מביא הוכחה שזה קורה להם הרבה, כדאי לתבוע? וא"כ אז כמה?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אם יש לי 20 אוטובוסים שלא יצאו כאשר רק באחד מהם אני "ניזוקתי" (שהמתנתי סתם והפסדתי זמן-לא כסף), ואני מביא הוכחה שזה קורה להם הרבה, כדאי לתבוע? וא"כ אז כמה?
תביעה אפשר להגיש רק על נזק שנגרם לכם ולא לאחרים.
את המקרים האחרים אפשר לצרף כהוכחה לזלזול של החברה בלו"ז, תוך בקשה לתת פיצוי "שיכוון את צעדיה של הנתבעת" (בעברית מדוברת - שילמדו לקח)
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
אני לא מכיר תביעה דומה, אבל לדעתי כל בר דעת מבין שאוטובוס ללא מזגן ביום קיץ חם הוא רכב שאינו מתאים לשימוש, ונחשב לרכב תקול לכל דבר.
זכור לי ש @אופקים 1 כתב בעבר שהוא לא מכיר נוהל או התחייבות אחרת לעניין מזגן אבל יש את ההיגיון. כדאי לשלוח שאלה למשרד התחבורה בעניין (יש להם תשובות מביכות לאחרונה, אבל אולי כן תצליח להשיג תשובה ברורה).
תכל'ס לגבי תביעה - אני חושב שמכיון שפנית לחברה בזמן אמת יש סיכוי לזכות בפיצוי בתביעה אבל יש בזה סיכון מעט מוגבר. אם אני צריך להמר סיכוי טוב שתזכו בפיצוי, והסיכוי שתצטרכו לשלם הוצאות משפט הוא נמוך מאוד, אבל זה רק הימור שלי.
איך תוכיח שהמזגן תקול?
איך תוכיח שמזגן תקול עקב רשלנות?
בכל הפעמים שהתלוננתי שהמזגן לא עבד, הם טענו שהאוטובוס היה בטיפול ממש לפני זמן קצר, ובמוסך בדקו את המזגן ואמרו שהוא תקין.
 

בני. ו

משתמש רשום
איך תוכיח שהמזגן תקול?
איך תוכיח שמזגן תקול עקב רשלנות?
בכל הפעמים שהתלוננתי שהמזגן לא עבד, הם טענו שהאוטובוס היה בטיפול ממש לפני זמן קצר, ובמוסך בדקו את המזגן ואמרו שהוא תקין.
1יש לי הסרטה שאני שאול הנהג עם עדכן את החברה שהמזגן לא עובד, ואמר כן.
2 צילמתי את הצג בתוך האוטובוס שכתוב 35 מעלות, תחילת הנסיעה לפני הנהג טיפל והיה 39 אבל לא צילמתי
3) הנהג גם טען שהאוטובוס היה בשבוע אחרון בטיפול וגם אמר שיום קודם הוא נסע לבית שמש והיה קפוא, בגלל זה חשב שיסדר בהמשך.
אבל בפועל גם הפעמון לא עבד אז לא חשב שהנהג דובר אמת,
וגם עיליתי בתחנה ראשונה והחלון על הגג היה פתוח שזה אומר שנסיעה קודם לא עבד המזגן
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
בטופס הרשמי מקבלים אישור בתוך פחות מ-2 דקות
הטופס כיום הוא רשמי לגמרי בפעילותו של הרב מקלב.
ומגיע תשובות בדיוק כמו באתר הרישמי של משרד התחבורה
כולל תשובות למייל.
בנוסף כמו שכתבתי עוקבים ע"ז מס' אברכים לבדוק שהתלונות מטופלות.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
חזרתי ממודיעין עלית -משבת ,
חיכתי לאטובוס רבע שעה וכמובן אין מידע מתי יגיע האוטובוס כי זה חברות קבלן,
ואז הגיע אוטובוס בלי מספר עצרתי אותו הוא שאט לא תכנן לעצור, הוא עצר הרבה אחרי התחנה שאלנו איזה קו-210 ועלינו
אני מעלה מזוודה ו2 עגלות , אשתי עם 2 קטנטנים והנהג צועק עליה למה הוא מעלה 2 מזוודות מותר רק מזוודה אחת היא אומרת לו שזה 2 עגלות והוא נתן צפירה (עצר רחוק מהתחנה היה צריך להביא מהתחנה.) התינוק נבהל התחיל לבכות,
והנהג צועק עלי למה ככ הרבה זמן ואז צועק שנלך אחורה(היינו היחידים באוטובוס) הולכים אחורה צועק שנבוא לשלם אמרתי לו חוצפן מה אתה צועק אני העלתי דברים ,תיקפתי ואז הוא התעצבן קראת לי חוצפן תרד מהאטובוס הילדים נבהלו ובכו ביקשתי סליחה והוא לא הסכים צעק עלי וככה ירדנו לחכות לקו הבא שהיה לגמרי מלא(כנראה הקו שהיינו עליו לא עצר בתחנות) אני עדיין בטראומה מהאלימות ממש פחדנו ממנו (היה ערבי:()
יש לנו מספר של האוטובוס וגם תיקפנו אז כנראה יש מידע ברב קו
למי אני מתלונן על כזה שירות נוראי?
לפי מה שתיארת יש כמה הפרות במה שעשה הנהג:
1. אוטובוס ללא מספר
2. עצר הרחק מהתחנה
3. אין שום מגבלה על כמות מזוודות
4. התנהגות הנהג בצעקות הערות וצפירות.
5. התנהגות הנהג ששולח אתכם לשבת במקום אחר מהיכן שרציתם ללא שום סמכות
6. התנהגות בריונית של הנהג בהורדה שלכם מהאוטובוס. גם אם התפוצצת עליו וקראת לו חוצפן, אחרי ההתנהגות שלו, אין לו שום רשות וסמכות להוריד אתכם מהאוטובוס. סעיף 416 (א) לתקנות התעבורה קובע במפורש "הנהג והכרטיסן ויתר עובדי השירות יתנהגו כלפי הנוסעים באדיבות ובנימוס". ההתנהגות שלו לכל ההתנהלות ממש לא עולה בקנה אחד עם ההתחייבות הזאת
7. ההמתנה הכפויה לאוטובוס הבא

שאלת למי מתלוננים אז כמו שכבר כתבו תתלונן במשרד התחבורה. וגם תשלח תלונה לחברה, כתבו שאפשר דרך לשכת הרב קסלר, אם יש גוף כזה שעוזר לתושבים זה נפלא. אני הייתי שולח גם לחברה ישירות כדי להיות בטוח שהתלונה נשלחה, וגם דרך לשכת הרב אולי יש להם מעט יותר כח מול החברה.
אם אתה שואל לגבי תביעה - זאת כמובן עילה לתביעה. גם אם כרגע אתה לא חושב על תביעה, כדאי לכתוב בתלונה לחברה שאתה שוקל את כך הצעדים האפשריים מולם (לא יועיל - לא יזיק)
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אם יש לי 20 אוטובוסים שלא יצאו כאשר רק באחד מהם אני "ניזוקתי" (שהמתנתי סתם והפסדתי זמן-לא כסף), ואני מביא הוכחה שזה קורה להם הרבה, כדאי לתבוע? וא"כ אז כמה?
כמו ש @מנוי פרימיום כתב תמיד אפשר להוסיף (בקצרה) את כל הרשימה של ההפרות שתוכיח שהחברה בעייתית.
לגבי הנזק שקרה לך אני אישית ממליץ לא לתבוע על מקרה בודד, אלא אם כן הוא מקרה ממש מובהק או שגרם נזק גדול. למרבה הצער אני מניח שאם אתה נוסע קבוע בתח"צ מהר מאוד יהיו לך עוד מקרים.....
לגבי סכום זה תלוי כמה זמן המתנת וכו'.
אשמח להמשיך לעזור בל"נ.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה