תוכל לתת הדרכה איך מחפשים קו/יום ספציפי בתוך הדבר הזה?
תוכל לתת הדרכה איך מחפשים קו/יום ספציפי בתוך הדבר הזה?
@יוסי ב.ק @ההוא סבא @מנוי פרימיום
חברת ההסעות שלקחנו חלף האוטובוס שמיאן להגיע הנפיקה לנו חשבונית מס 4 ימים אחרי האירוע, האם זה יכול יצור חוסר אמינות או סיבה לעירעור אצל חברת התחבורה?
(הסכום כמובן אמיתי ושולם במלואו)
לכאורה יש הבדל מונית שמנפיקה תדפיס במקום, מה שיכול לשמש כראיה. לבין חברת הסעות שהנהג מקבל תשלום אבל אין לו איך להנפיק קבלה במקום, בפרט אם הוא עובד דרך משרד.שמעתי על מקרה שבו נוסע לקח מונית בגלל אוטובוס שלא יצא, בבית המשפט החברה טענה שהשעה של החשבונית (שהונפקה כמובן בסיום הנסיעה במונית) לא תואמת לשעת ההמתנה בתחנה...
המשמעות של זה היא שהחברות מנסות לטעון שלל טיעונים הזויים וחשוב שתיערכו לכך, לכן כדאי שתצרפו עדי ראיה במידה ויש, או אישור כתוב מחברת ההסעות
רק כדי להבין את הסיטואציה בשביל לעזור עם האפשרות לתביעה - הוא מכיר את האזור? מה בעצם כ"כ הלחיץ אותו?12
אבל היה מבועת ממש מהסיטואציה ומחוסר היכולת לתקשר איתי כי הפלאפון שלי היה אצלו
@יוסי ב.קרק כדי להבין את הסיטואציה בשביל לעזור עם האפשרות לתביעה - הוא מכיר את האזור? מה בעצם כ"כ הלחיץ אותו?
תוכל לתת הדרכה איך מחפשים קו/יום ספציפי בתוך הדבר הזה?
מידע על קובץ הנסועה בקווי אוטובוס
עמודה | תיאור |
---|---|
RouteID | קוד מספר הקו (מורכב מ-5 ספרות) |
RouteName | מספר הקו (כפי שמופיע בפועל באוטובוס) |
RouteDirection | קוד כיוון הנסיעה |
AgencyName | שם המפעיל |
ClusterName | מחוז |
Metropolin | מטרופולין |
OriginCityName | שם עיר המוצא |
DestinationCityName | שם העיר היעד |
RouteType | סוג מסלול (אזורי / עירוני / בינעירוני) |
ServiceType | סוג השירות בקו |
RouteParticular | |
BusType | סוג אוטובוס |
BusSize | גודל אוטובוס |
NumOfAlternatives | סכום חלופות |
RouteLength | אורך מסלול |
WeeklyKM | ק"מ שבועי |
AVGPassengersPerWeek | ממוצע נוסעים לק"מ |
StationsInRoute | מס' תחנות |
OperationSince | |
UniqueStations | תחנות ייחודיות לקו |
UniqueLocations | |
AverageSpeed | מהירות ממוצעת |
AverageTripDuration | אורך ממוצע לנסיעה |
OperatingCostPerPassenger | עלות תפעולית פר נוסע |
DailyRides(Tuesday) | |
WeekyRides | נסיעות בשבוע |
MaxRidership | השעות הכי עמוסות בקו |
year | שנה |
Q | רבעון |
עמודה | סוג |
---|---|
OperatorId | קוד מפעיל |
operator_nm | שם המפעיל (חברת התח"צ) |
ClusterId | קוד המחוז |
cluster_nm | שם המחוז |
OperatorLineId | מספר הקו (כפי שמופיע בשילוט) |
OfficeLineId | קוד הקו |
Direction | קוד כיוון הנסיעה |
LineAlternative | חלופה |
Viechle_num | מספר הרישוי של האוטובוס |
TripId | קוד נסיעה |
trip_dt | תאריך הנסיעה |
trip_time | שעת הנסיעה |
trip_month | חודש לועזי |
trip_day_in_week | יום בשבוע |
bitzua_history_start_dt | תחילת ביצוע בפועל |
bitzua_history_end_dt | סיום ביצוע בפועל |
erua_hachraga_ind | אינדיקציית אירוע החרגה |
מידע על קובץ הנסועה בקווי אוטובוס
פרשנות שלי לעמודות, כפי שמובן לכאורה -
עמודה תיאור RouteID קוד מספר הקו (מורכב מ-5 ספרות) RouteName מספר הקו (כפי שמופיע בפועל באוטובוס) RouteDirection קוד כיוון הנסיעה AgencyName שם המפעיל ClusterName מחוז Metropolin מטרופולין OriginCityName שם עיר המוצא DestinationCityName שם העיר היעד RouteType סוג מסלול (אזורי / עירוני / בינעירוני) ServiceType סוג השירות בקו RouteParticular BusType סוג אוטובוס BusSize גודל אוטובוס NumOfAlternatives סכום חלופות RouteLength אורך מסלול WeeklyKM ק"מ שבועי AVGPassengersPerWeek ממוצע נוסעים לק"מ StationsInRoute מס' תחנות OperationSince UniqueStations תחנות ייחודיות לקו UniqueLocations AverageSpeed מהירות ממוצעת AverageTripDuration אורך ממוצע לנסיעה OperatingCostPerPassenger עלות תפעולית פר נוסע DailyRides(Tuesday) WeekyRides נסיעות בשבוע MaxRidership השעות הכי עמוסות בקו year שנה Q רבעון
אפשר לחפש לפי מספר תנאים באמצעות כפתור 'להוספת סינון' -
צפה בקובץ המצורף 1719216
זה כמו למצוא מחט בערימה של שחת, או שזה אני לא מצליח להסתדר עם זה?
עמודה סוג OperatorId קוד מפעיל operator_nm שם המפעיל (חברת התח"צ) ClusterId קוד המחוז cluster_nm שם המחוז OperatorLineId מספר הקו (כפי שמופיע בשילוט) OfficeLineId קוד הקו Direction קוד כיוון הנסיעה LineAlternative חלופה Viechle_num מספר הרישוי של האוטובוס TripId קוד נסיעה trip_dt תאריך הנסיעה trip_time שעת הנסיעה trip_month חודש לועזי trip_day_in_week יום בשבוע bitzua_history_start_dt תחילת ביצוע בפועל bitzua_history_end_dt סיום ביצוע בפועל erua_hachraga_ind אינדיקציית אירוע החרגה
גם כאן אפשר לחפש באמצעות כפתור 'להוספת סינון'
צפה בקובץ המצורף 1719280
איזו נסיעה אתה מחפש?זה כמו למצוא מחט בערימה של שחת, או שזה אני לא מצליח להסתדר עם זה?
כרגע לא משהו ספציפי אבל אני מנסה ללמוד איך משתמשים עם הנתוניםאיזו נסיעה אתה מחפש?
מנין לך שאם משלמים לפני סיום העבודה לא מקיימים את מצוות ביומו תתן שכרו?ניתן לבקש שיוציא את הקבלה בתחילת הנסיעה, אבל כנראה שבמקרה כזה הוא ירצה את הכסף מיד, ואז תפסידו את מצות "ביומו תתן שכרו" (לכאורה אם הוא כבר ייסע כמה דקות, הוא כבר עשה בשבילכם פעולה, ואז עדיין תקיימו את המצוה),
הם מנסים להתעלם ממה שלא נח להם.אגב, בתלונה לחברת סופרבוס הם השיבו לי שנהג לא מחויב להמתין לנוסע שלא נמצא בתחנה ושהנהג לא ראה אותי במראות ולכן נסע. מה אני אמורה להגיב אם הייתי צמודה לדלת והנהג ראה אותי מעולה בלי צורך בשום מראה ועם העובדה שהם לא מתייחסים לזה שהסיע את הילד בניגוד לרצונו?
שלחתי על שתי מקרים, על מקרה אחד החברה הודתה שלא יצאו 2 אוטובוסים בזה אחר זה עקב תקלה ברכבים, והתנצלה על כך. על המקרה השני החברה טוענת שיצא אוטובוס וכתבה באיזה שעה זה היה בתחנה ויתכן שפספסתי, למרות שלא נראה לי כי כמדומני הייתי באותו זמן בתחנה.תשלח תלונה לחברה ולמשרד התחבורה, התשובות שלהם יכולות לתת לך כיוון
אני אנסה לפרט מה שנראה לי.@יוסי ב.ק
זה אוטובוס מרמות לגילה
היה לנו תור חשוב במרפאה בקניון מלחה. תור שקבענו לפני כמה חודשים.
הזמן היה צפוף - אם לא היינו נוסעים באוטובוס הזה היינו מאחרים. לא יכולנו לצאת קודם בגלל אילוץ מסוים.
כשנשארתי בתחנה הוא היה היסטרי כי לא ידע מה לעשות - להמשיך לנסוע ולקוות שאצליח לתפוס את האוטובוס בסיבוב, מה שהיה לא היה נראה לו הגיוני כל כך במצבי, או לרדת בתחנה שאחרי ולגרום להפסד התור, בהתחשב בזה שלקח בחשבון שאולי התחלתי לרוץ לתחנה שבסוף הסיבוב והוא לא ימצא אותי, מה שיגרור בהכרח את הפסד התור.
לא הייתה לו דרך לתקשר איתי כי הפלאפון נשאר עליו.
הוא היה בטראומה מהאטימות של הנהג שפשוט סגר ונסע אתו בלי לתת לו לרדת ולהישאר לידי בתחנה
ממש הרגיש שערבי חטף אותו
והוא לא ילד רגיש או עדין במיוחד. ילד עם מלא ביטחון עצמי, בוגר ומבין ענין לגמרי.
הנהג התנהג גם כלפי נוסעים אחרים במהלך הנסיעה כמו חיה ממש לרבות אישה מבוגרת בכיסא גלגלים שהייתה צריכה את טובותיו בפתיחת המעלון.
אגב, בתלונה לחברת סופרבוס הם השיבו לי שנהג לא מחויב להמתין לנוסע שלא נמצא בתחנה ושהנהג לא ראה אותי במראות ולכן נסע. מה אני אמורה להגיב אם הייתי צמודה לדלת והנהג ראה אותי מעולה בלי צורך בשום מראה ועם העובדה שהם לא מתייחסים לזה שהסיע את הילד בניגוד לרצונו?
תודה!אני אנסה לפרט מה שנראה לי.
באופן עקרוני השאלה של היה/לא היה בתחנה היא קצת מורכבת. אני אישית לא מצאתי התייחסות בתקנות התעבורה או בנוהל כלשהו, מה על הנהג לעשות. ומצד שני ההגיון אומר שלא ניתן לחכות לכל אחד שרץ לאוטובוס. ואז מתחיל דיון - הייתי 2 מטר מהתחנה וכו'.
אבל המקרה הזה לדעתי הוא שונה ויוצר עילה לתביעה.
לפעמים זה מרגיש שהנהגים נמצאים בתחרות מול הנוסעים, אבל התנהגות ואדיבות הנהגים היא דוקא כן משהו שכתוב במפורש בחוק!
ולכן אם הנהג חושב שהוא לא צריך להמתין לאמא של הילד לדעתי היה עליו לפנות לילד ולומר בצורה ברורה ואדיבה "אני לא יכול לחכות לאמא שלך, או שתרד להמתין לה או שאני אצטרך לנסוע", לתת לו כמה שניות להחליט ואז לנסוע.
אם בזמן הזה היית מספיקה לעלות על האוטובוס - מצויין. ואם לא היית מספיקה, חוזר הדיון של האם הנהג היה חייב להמתין לך, איפה בדיוק היית וכו'.
אבל אם הנהג החליט שהוא סוגר ונוסע למרות שהילד (ונוסעים נוספים) אומר לו שאמא שלו פה והוא אפילו לא מתייחס, ולא נותן לילד את האופציה לרדת, וכתוצאה מכך נגרם מה שתיארת, אז בהחלט מתחילה הטענה על התנהגות והתנהלות הנהג.
דברים חכמים מאד.אני אנסה לפרט מה שנראה לי.
באופן עקרוני השאלה של היה/לא היה בתחנה היא קצת מורכבת. אני אישית לא מצאתי התייחסות בתקנות התעבורה או בנוהל כלשהו, מה על הנהג לעשות. ומצד שני ההגיון אומר שלא ניתן לחכות לכל אחד שרץ לאוטובוס. ואז מתחיל דיון - הייתי 2 מטר מהתחנה וכו'.
אבל המקרה הזה לדעתי הוא שונה ויוצר עילה לתביעה.
לפעמים זה מרגיש שהנהגים נמצאים בתחרות מול הנוסעים, אבל התנהגות ואדיבות הנהגים היא דוקא כן משהו שכתוב במפורש בחוק!
ולכן אם הנהג חושב שהוא לא צריך להמתין לאמא של הילד לדעתי היה עליו לפנות לילד ולומר בצורה ברורה ואדיבה "אני לא יכול לחכות לאמא שלך, או שתרד להמתין לה או שאני אצטרך לנסוע", לתת לו כמה שניות להחליט ואז לנסוע.
אם בזמן הזה היית מספיקה לעלות על האוטובוס - מצויין. ואם לא היית מספיקה, חוזר הדיון של האם הנהג היה חייב להמתין לך, איפה בדיוק היית וכו'.
אבל אם הנהג החליט שהוא סוגר ונוסע למרות שהילד (ונוסעים נוספים) אומר לו שאמא שלו פה והוא אפילו לא מתייחס, ולא נותן לילד את האופציה לרדת, וכתוצאה מכך נגרם מה שתיארת, אז בהחלט מתחילה הטענה על התנהגות והתנהלות הנהג.
למיטב זכרוני ביומו תתן שכרו מקיימים אחרי שהפועל מסיים את עבודתו ותובע את כספו.מנין לך שאם משלמים לפני סיום העבודה לא מקיימים את מצוות ביומו תתן שכרו?
התביעות הם על נזקים ממוניים ושאינם ממוניים, ולכן שירות לקוי של שירות הלקוחות הן לא עילה לתביעה.היום התקשרתי לסופרבוס לשאול על אוטובוס של שעה 18:05 ושל שעה 18:20 והנציגה הראשונה אמרה לי ששל 18:05 יצא ב-18:10 ושל 18:20 יצא ב-18:21 וזה לא הסתדר לי כי שניהם הגיעו יחד לתחנה (זה היה הסיבה המקורית שהתקשרתי), אז התקשרתי שוב פעם ונציגה אחרת אמרה לי ששל 18:05 יצא ב-18:12 ושל 18:20 יצא ב-18:22 אז שאלתי איך יכול להיות שנציגה אחרת אמרה לי 18:10 ו-18:21 אז היא ענתה לי שכנראה הקודמת "עיגלה" את השעות
השאלה שלי היא, האם על זה שאחת מהם שיקרה אני יכול לתבוע אותם (או אולי "רק" להוסיף את זה לתביעה קיימת)
והאם לשנות מ-18:22 ל-18:21 זה נקרא לעגל
אני אישית מאוד מאמין להם שהיתה תקלה ב-2 אוטובוסים בזה אחר זה לא לצחוק! זאת זכותי להאמין!שלחתי על שתי מקרים, על מקרה אחד החברה הודתה שלא יצאו 2 אוטובוסים בזה אחר זה עקב תקלה ברכבים, והתנצלה על כך. על המקרה השני החברה טוענת שיצא אוטובוס וכתבה באיזה שעה זה היה בתחנה ויתכן שפספסתי, למרות שלא נראה לי כי כמדומני הייתי באותו זמן בתחנה.
ממשרד התחבורה כנראה יקח זמן עד שיגיעו תגובות להנ"ל.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: